abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 september 2012 @ 00:10:17 #126
256090 Giku
graag verwijderen
pi_117010214
http://blackrabbit2999.bl(...)-level-0-to-400.html

Deze guide heb ik het over overigens ;)
Water, Sage en Carrots kosten niets. Verder moet je dan zorgen dat je goed salvaged en alles gathered wat je tegen komt, ik heb het op level 74 gedaan, dus ik had nogal wat materialen opgespaard (met name Dust/Leather)
graag verwijderen
pi_117010243
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Giku het volgende:
http://blackrabbit2999.bl(...)-level-0-to-400.html

Deze guide heb ik het over overigens ;)
Water, Sage en Carrots kosten niets. Verder moet je dan zorgen dat je goed salvaged en alles gathered wat je tegen komt, ik heb het op level 74 gedaan, dus ik had nogal wat materialen opgespaard (met name Dust/Leather)
sage kost nog wel wat, heb toch heel wat sage moeten kopen en dat haal je echt niet eruit met je potions
carrots kosten daarentegen weer niks
  donderdag 20 september 2012 @ 07:59:32 #128
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117013008
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Cooking is echt kut om te lvlen nu, ik had het al gelvled naar 400 toen je alles nog kon kopen bij de vendor voor Karma :D
Ik was net te laat maar had gelukkig wel al lvl 1 - 75 gedaan. Daarna is het een eitje :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117013139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Giku het volgende:
http://blackrabbit2999.bl(...)-level-0-to-400.html

Deze guide heb ik het over overigens ;)
Water, Sage en Carrots kosten niets. Verder moet je dan zorgen dat je goed salvaged en alles gathered wat je tegen komt, ik heb het op level 74 gedaan, dus ik had nogal wat materialen opgespaard (met name Dust/Leather)
Sage is bijna onmogelijk te vinden en was rond de 1s per stuk in de TP. Vind ik niet niks hoor...

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Adames het volgende:

[..]

ik snap dat dus niet, waar gaat dat geld dan naar toe
In mijn geval: het komt gewoon maar heel langzaam naar binnen...

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef Giku het volgende:
Rassen, Norn, Charr, Asura, Sylvari, Human (d'oh, waarom iedereen in een fantasiewereld toch altijd met human wil spelen :'))
Zou iedereen met een fantasie ras moeten gaan spelen dan? Mijn main is een human omdat dat gewoon beter in mijn eigen verhaal past. Een godin gaat natuurlijk niet dood in 250 jaar en leeft gewoon door!
  donderdag 20 september 2012 @ 08:17:12 #130
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117013155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Sage is bijna onmogelijk te vinden en was rond de 1s per stuk in de TP. Vind ik niet niks hoor...

[..]

In mijn geval: het komt gewoon maar heel langzaam naar binnen...

[..]

Zou iedereen met een fantasie ras moeten gaan spelen dan? Mijn main is een human omdat dat gewoon beter in mijn eigen verhaal past. Een godin gaat natuurlijk niet dood in 250 jaar en leeft gewoon door!
TP jij te veel of zo? Ik heb niets verkocht en toen ik had mijn 2 goud kostende boekje ruim 10 levels te vroeg en toen ik uiteindelijk dat level was had ik nog 4 goud. Gewoon door zones exploren en events doen hark ik het meeste geld binnen :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117013170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:17 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

TP jij te veel of zo? Ik heb niets verkocht en toen ik had mijn 2 goud kostende boekje ruim 10 levels te vroeg en toen ik uiteindelijk dat level was had ik nog 4 goud. Gewoon door zones exploren en events doen hark ik het meeste geld binnen :D
Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...
  donderdag 20 september 2012 @ 08:20:27 #132
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117013181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...
Ik heb wel meer dan 50 silver uitgegeven om mijn cooking te maxen en daar eigenlijk niets mee verdiend. Doe je wel wvw? of ook niet? Want als je daar een goede run hebt (wat kastelen, wat sentries capturen en wat outposts) heb je ook zo 40 s bij elkaar
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 20 september 2012 @ 08:23:48 #133
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117013215
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...
overigens viel het mij op dat als je echt geld wilt verdienen je gewoon vanalles op de TP moet verkopen, ik vind tijdens het minen wel geregeld van die rode kristallen die ik dan weer voor 8 s kan verkopen en ik ga toch geen jewelcrafting doen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117013230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik heb wel meer dan 50 silver uitgegeven om mijn cooking te maxen en daar eigenlijk niets mee verdiend. Doe je wel wvw? of ook niet? Want als je daar een goede run hebt (wat kastelen, wat sentries capturen en wat outposts) heb je ook zo 40 s bij elkaar
Ik moet er niet aan denken...

En ik heb nog geen enkele profession gemaxed, aangezien ik weiger van die inflated prijzen te betalen... Ik heb alleen gebruik gemaakt van die sukkels die 100x hetzelfde item hebben gemaakt om maar een leveltje omhoog te gaan (en dan met een berg spullen zitten die ze niet kunnen gebruiken en ook niet kunnen salvagen :P)

Edit:

Oh, het gaat mij er ook niet om zo snel mogelijk bergen goud te verdienen! Anders had ik niet zo lang in elk gebied doorgebracht... Maar ik word er een beetje kriegel van als mensen doen alsof 3g weinig is...
  donderdag 20 september 2012 @ 08:26:14 #135
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117013249
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken...

En ik heb nog geen enkele profession gemaxed, aangezien ik weiger van die inflated prijzen te betalen... Ik heb alleen gebruik gemaakt van die sukkels die 100x hetzelfde item hebben gemaakt om maar een leveltje omhoog te gaan (en dan met een berg spullen zitten die ze niet kunnen gebruiken en ook niet kunnen salvagen :P)

Edit:

Oh, het gaat mij er ook niet om zo snel mogelijk bergen goud te verdienen! Anders had ik niet zo lang in elk gebied doorgebracht... Maar ik word er een beetje kriegel van als mensen doen alsof 3g weinig is...
hey zo heb ik cooking gemaxed! :P
Ik moet wel zeggen dat het level afhankelijk is. Een zone clearen wanneer je level 50 - 60 bent levert al gauw 3 goud op :) op lage levels bijna niets. Dus dat speelt ook mee
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117013251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik totaal zo'n 50silver aan de TP heb uitgegeven... Maar ik doe geen dungeons (kan ik mijn PC niet aandoen) en verkopen op de TP telt ook niet echt aan als je alleen items krijgt van max 1.5s merchant value...
Speel een map uit, de rewards daarvan zijn wel leuk. Voor de hogere level maps krijg je bijvoorbeeld 30 silver, 40 leuke mats en nog eens 2 golds/exotic die je voor 50s-1g kunt verkopen.
Op zich duurt het wel even voordat je er een hebt uitgespeeld, maar levelen moet je toch
pi_117013254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:26 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

hey zo heb ik cooking gemaxed! :P
Dan weet je nu hoe ik over je denk :D
  donderdag 20 september 2012 @ 08:27:50 #138
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117013266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Dan weet je nu hoe ik over je denk :D
het is DE manier om cooking te maxen ;) mits je level 200 of zo bent. Niets zo frustrerend als een recipe willen ontdekken bij de boodschap dat om het te ontdekken je nog 100 levels omhoog moet.... in cooking
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117013282
3G is inderdaad niet weinig, ik heb als een malle lopen powertraden, maar dat gaat maar beperkt, dungeon speedruns gedaan (vooral CoF tot voor de patch) en elke map volledig gecleared. Dan heb je zeker wat geld binnen, Maar toch merk je dat je inderdaad wel wat moeite moet doen voor 3G.
pi_117013288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Speel een map uit, de rewards daarvan zijn wel leuk. Voor de hogere level maps krijg je bijvoorbeeld 30 silver, 40 leuke mats en nog eens 2 golds/exotic die je voor 50s-1g kunt verkopen.
Op zich duurt het wel even voordat je er een hebt uitgespeeld, maar levelen moet je toch
Ik ga een kaart in en kom er pas weer uit als ik hem 100% heb... Maar ik ben pas in 7 kaarten geweest (gisteren de lvl56 gehaald!)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:27 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

het is DE manier om cooking te maxen ;) mits je level 200 of zo bent. Niets zo frustrerend als een recipe willen ontdekken bij de boodschap dat om het te ontdekken je nog 100 levels omhoog moet.... in cooking
Ik zit nu op 250 ofzo... En er zijn nog genoeg recepten te ontdekken, als ik maar de ingedienten zou hebben. Zoals sage. En rozemarijn. En dille... En ik heb nu maar een paar recepten "dubbel" gedaan (en dat was omdat ik deze wilde gebruiken, niet om te levellen)
pi_117016528
yay! gisteren lvl 50 geworden - en het (overigens lege) graf van Saul D'Alessio ontdekt... ik ben zeker niet enorm op de hoogte van alle lore en details maar dit soort verwijzingen en hopelijk aanwijzingen dat we in de toekomst de Mursaat weer mogen verwelkomen... heerlijk! :)

oh en qua classes discussie - ik ben momenteel erg tevreden over mijn lvl50 plant/necro minion master in PvE :)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117016571


[ Bericht 100% gewijzigd door mipr op 20-09-2012 10:55:58 ]
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117016664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja, dus als een item met 50c als merchant value voor 51c te koop zet, heb je gewoon verlies...
gewoon om even te zeiken... als je een item vind en op die manier te koop zet dan verdien je inderdaad minder - maar dat is strikt genomen natuurlijk nog steeds geen verlies...\

het ruimt overigens wel lekker ad-hoc je inventory op als je onderweg bent...
(maar meestal salvage ik gewoon om ruimte te maken... dan maak je pas minder winst!)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117016672
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:53 schreef mipr het volgende:
yay! gisteren lvl 50 geworden - en het (overigens lege) graf van Saul D'Alessio ontdekt... ik ben zeker niet enorm op de hoogte van alle lore en details maar dit soort verwijzingen en hopelijk aanwijzingen dat we in de toekomst de Mursaat weer mogen verwelkomen... heerlijk! :)

oh en qua classes discussie - ik ben momenteel erg tevreden over mijn lvl50 plant/necro minion master in PvE :)
Heb je ook geknield voor de statue van Dwayna daar?
pi_117016695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:59 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Heb je ook geknield voor de statue van Dwayna daar?
ja! en dan daarna weer terug om die Faitfull nog eens goed zijn graf in te sturen.. _O_
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117016727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:58 schreef mipr het volgende:

[..]

gewoon om even te zeiken... als je een item vind en op die manier te koop zet dan verdien je inderdaad minder - maar dat is strikt genomen natuurlijk nog steeds geen verlies...\

het ruimt overigens wel lekker ad-hoc je inventory op als je onderweg bent...
(maar meestal salvage ik gewoon om ruimte te maken... dan maak je pas minder winst!)
Maar dan krijg je tenminste wel XP en uiteindelijk achievement points... En je kunt op zo vreselijk veel plekken merchants vinden dat ik het absoluut niet de moeite waard vind om iets te voor te verkopen op de TP als ik er bij de merchant meer voor krijg...
pi_117016731
en die piratenschip puzzel in dat zelfde gebied... ik ben zo slecht in die puzzels maar deze "goonie"-puzzel zoals mensen hem noemden was wel erg leuk!
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117020325
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zijn gewoon 2 compleet verschillende characters. Een mesmer is wel wat lastiger om mee te spelen maar als je die onder de knie hebt is het echt tof O+
Oh, ik red me best met mijn mesmer hoor, ik zeg ook niet dat het een slechte class is (in pve in ieder geval, pvp nog nooit geprobeerd), maar

quote:
AoE, Clones..ik kan met gemak groepen van 8-10 mobs kiten en killen, van 2 levels hoger.
dit soort dingen doe je gewoon ontzettend lang over. En dan is het leuk om eens een class te spelen waarmee je er gewoon in beukt en in een fractie van de tijd de kills maakt.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:00:25 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117022580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, ik red me best met mijn mesmer hoor, ik zeg ook niet dat het een slechte class is (in pve in ieder geval, pvp nog nooit geprobeerd), maar

[..]

dit soort dingen doe je gewoon ontzettend lang over. En dan is het leuk om eens een class te spelen waarmee je er gewoon in beukt en in een fractie van de tijd de kills maakt.
Ik hou wel van het idee dat je een class moet leren spelen om het maximale eruit te halen :) een class waar alles gemakkelijker gaat is dat net wat minder uitdagend en daarom ga je ook net wat minder goed je best doen (althans ik als lui persoon)

Maargoed vandaag toch maar eens mijn 1e secondary character aan maken, een Sylvari thief wil ik maken ipv mijn human mesmer :D

Welk ras heeft volgens jullie eigenlijk de leukste personal story? (in het begin dus ik weet dat het later samen gaat)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117023926
Ik vond Sylvari een beetje butje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')