abonnement Unibet Coolblue
pi_117692974
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Precies dit. Ik had geen flauw idee waar ik heen moest, snapte helemaal niks van het V.A.T.S. systeem en van de Pip-Boy en ik ging redelijk snel dood, maar toch speelde ik door en nu ben ik de grootste Bad-Ass-Motherfucker die ooit geleefd heeft in de Capital- en Mojave Wasteland :7
Ja zeker in het begin ja. Dan kom je uit die vault en zie je heel die wereld voor je :o Ik had ook echt geen flauw benul wat ik moest doen. Maar dat was juist de kracht van dat spel, want je "moest" niks doen maar je mocht het doen. ;)

En hoe raar het ook klinkt. Ik kan gewoon nu weer helemaal opnieuw beginnen, en zelfs nu nog plekken vinden waar ik nooit ben geweest. _O-
pi_117693040
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:14 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja zeker in het begin ja. Dan kom je uit die vault en zie je heel die wereld voor je :o Ik had ook echt geen flauw benul wat ik moest doen. Maar dat was juist de kracht van dat spel, want je "moest" niks doen maar je mocht het doen. ;)

En hoe raar het ook klinkt. Ik kan gewoon nu weer helemaal opnieuw beginnen, en zelfs nu nog plekken vinden waar ik nooit ben geweest. _O-
Ja inderdaad, ik ook :P Waar je de vorige keer niet inkon omdat je niet focusde op bv lockpick kun je de volgende keer mischien wel in omdat je dan mischien wel focusd op je lockpick :P
Pogo dancing!
pi_117693229
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:16 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik ook :P Waar je de vorige keer niet inkon omdat je niet focusde op bv lockpick kun je de volgende keer mischien wel in omdat je dan mischien wel focusd op je lockpick :P
Ja dat ook idd :)

Ik moet wel zeggen dat ik altijd op een bepaalde richting speelde. Ik had altijd Lockpick, Science en Speech, maar met Speech op 100 werden bepaalde dingen toch wel erg makkelijk.

Als ik Borderlands 2 heb uitgespeeld ga ik denk ik weer Fallout 3 spelen. Ik speel hem op de pc dus ik kan ook nog met wat mods kloten :P
pi_117693532
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:19 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja dat ook idd :)

Ik moet wel zeggen dat ik altijd op een bepaalde richting speelde. Ik had altijd Lockpick, Science en Speech, maar met Speech op 100 werden bepaalde dingen toch wel erg makkelijk.

Als ik Borderlands 2 heb uitgespeeld ga ik denk ik weer Fallout 3 spelen. Ik speel hem op de pc dus ik kan ook nog met wat mods kloten :P
Ik had meestal ook wel Lockpick, in FO3 én NV omdat dat altijd van pas komt. In NV komt speech meer tot z'n recht dus daar focus ik meestal ook op.
Pogo dancing!
pi_117729046
Fallout _O_ _O_ _O_
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:27:39 #206
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_117729188
Ferry-kloon :W
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_117731841
Elke keer als ik opnieuw begin met een Fallout game blijft het gewoon leuk, al merk ik wel dat er steeds minder game-uurtjes in de replay's zitten :P
Pogo dancing!
pi_117742415
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Crocodi1e het volgende:
Elke keer als ik opnieuw begin met een Fallout game blijft het gewoon leuk, al merk ik wel dat er steeds minder game-uurtjes in de replay's zitten :P
Dan raad ik je aan een Fallout Guide te kopen.



Zo uit de losse pols sloeg ik altijd meer dan de helft over en kwam met deze guide op sidequests die ik anders nooit gevonden had. Verder wel een tof naslagwerk vol met achtergronden en plekken waarin je anders (ik althans) nooit gekomen was.
pi_117742458
Ik speel het zelf pas vanaf deeltje 3. 1 en 2 wel gekocht, maar daar kwam ik nooit echt lekker in.
pi_117762968
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:59 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan een Fallout Guide te kopen.

[ afbeelding ]

Zo uit de losse pols sloeg ik altijd meer dan de helft over en kwam met deze guide op sidequests die ik anders nooit gevonden had. Verder wel een tof naslagwerk vol met achtergronden en plekken waarin je anders (ik althans) nooit gekomen was.
Oeeeeh leuk, die wil ik wel :D ga vanmiddag ff op bol kijken :)
Pogo dancing!
pi_117768751
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Oeeeeh leuk, die wil ik wel :D ga vanmiddag ff op bol kijken :)
Het is inderdaad zeer de moeite waard.

Gisterenmiddag en avond nog eens FO3 aangeslingerd en een oude savegame gepakt om mee verder te gaan.

3 gatlinglasers, slo-burner flamer (unique) gevonden in de Enclave crawler. Toen ik alle Brotherhood missies gedaan had was ik ook een Tesla Cannon rijker :D Leuk om Vertibird met 1 knal uit de lucht te schieten.

Op de PS3 allemaal, totdat de boel weer begon te laggen en glitchen... was ik het weer zat. Toch jammer dat de PS3 port zo kut is.
pi_117770783
Deze games moet je ook eigenlijk op de pc spelen. :@ Al die mods die je tot je beschikking hebt _O_
pi_117781854
Lol net door de hele Dam gevecht en op het einde dmv bluf het voor elkaar gekregen om met The Legate 1 tegen 1 te vechten, zonder zijn Legion Guards, hij wist niet dat ik nog een Enclave soldaat met Minigun had en Raul met Bozaw muahahahaha! Dus hij was supersnel dood, ookal speelde ik op Very Hard :')
Pogo dancing!
pi_117821154
Gisteren opnieuw begonnen met Fallout 3, had ik ff zin in. Ben vanuit de Vault rechtstreeks naar Paradise Falls wezen joggen om een slaver te worden, Flak zit inmiddels gevangen. Heb ook Megaton opgeblazen maar heb wel eerst Jericho gekocht. En wanneer komt Moira tevoorschijn? Want ze hoort toch voor Megaton te staan nadat de bom ontploft is?
Pogo dancing!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:30:20 #215
366803 AthCom
Overigens ...
pi_117825222
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef Crocodi1e het volgende:
Gisteren opnieuw begonnen met Fallout 3, had ik ff zin in. Ben vanuit de Vault rechtstreeks naar Paradise Falls wezen joggen om een slaver te worden, Flak zit inmiddels gevangen. Heb ook Megaton opgeblazen maar heb wel eerst Jericho gekocht. En wanneer komt Moira tevoorschijn? Want ze hoort toch voor Megaton te staan nadat de bom ontploft is?
Moira hoort de explosie inderdaad te overleven. Volgens mij staat ze daar toch gewoon ergens in de buurt, of niet dan?

Mijn NV-save is hoogstwaarschijnlijk gewist, want ylod. Kutzooi. :{ (Ja, PS3. "Men hoort dit op een pc te spelen" etc. ik weet het, maar ik had zowel F3 als NV cadeau gekregen.)
Moira. is tof. :7
pi_117826093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef AthCom het volgende:

[..]

Moira hoort de explosie inderdaad te overleven. Volgens mij staat ze daar toch gewoon ergens in de buurt, of niet dan?

Mijn NV-save is hoogstwaarschijnlijk gewist, want ylod. Kutzooi. :{ (Ja, PS3. "Men hoort dit op een pc te spelen" etc. ik weet het, maar ik had zowel F3 als NV cadeau gekregen.)
Hmmm... mischien is het net als met zoveel dingen dat ze er pas na een paar in-game dagen staat ofzo? Achja ik ga eerst wel even questen :P
Pogo dancing!
pi_117830242
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef LangeJan het volgende:
Ik speel het zelf pas vanaf deeltje 3. 1 en 2 wel gekocht, maar daar kwam ik nooit echt lekker in.
:N
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:19:17 #218
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_117830969
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_117889466
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

:N
Tjeh, kan nie alles hebben. Heb op zich wel een flink aantal uren er aan gespendeerd, maar FO3 is tot op heden toch wel veel aantrekkelijker geweest. Ben nu bezig met mijn 15e playthrough en ben adhv die FO:Guide verschillende characters aan het uitproberen.

Ik weet nu zo onderhand wel alles te vinden en heb weliswaar dankzij die guide ook alles weten te vinden.

FO:3 is bij mij wel grijs gedraaid onderhand :P

FO:NV is de volgende die aan de beurt is voor playthrough nummer zoveel, daar kan je veel meer kanten mee op :P

Hoe zitten jullie in de Fallout merchandise eigenlijk. Ik heb de FO:NV LE, FO3 LE en een extra lunchbox waar ik ook daadwerkelijk mijn broodjes in doe :P

Ik zoek eigenlijk nog de Fallout Pipboy alarmclock.. maar die is reteduur :'(
pi_117890176
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Tjeh, kan nie alles hebben. Heb op zich wel een flink aantal uren er aan gespendeerd, maar FO3 is tot op heden toch wel veel aantrekkelijker geweest. Ben nu bezig met mijn 15e playthrough en ben adhv die FO:Guide verschillende characters aan het uitproberen.

Ik weet nu zo onderhand wel alles te vinden en heb weliswaar dankzij die guide ook alles weten te vinden.

FO:3 is bij mij wel grijs gedraaid onderhand :P

FO:NV is de volgende die aan de beurt is voor playthrough nummer zoveel, daar kan je veel meer kanten mee op :P

Hoe zitten jullie in de Fallout merchandise eigenlijk. Ik heb de FO:NV LE, FO3 LE en een extra lunchbox waar ik ook daadwerkelijk mijn broodjes in doe :P

Ik zoek eigenlijk nog de Fallout Pipboy alarmclock.. maar die is reteduur :'(
Wut, 15 keer? Ik had het na een paar keer alles al wel gezien eigenlijk :P

En het enige wat ik in FO merch. heb is de Fallout: New Vegas Ultimate Edition, Vanilla Fallout: New Vegas (zonder alle expansions op een disc) en Fallout 3 GOTY. Als ik een iPhone zou hebben zou ik sowieso ook de Pip-Boy app hebben, maar die is er niet voor Android :')
Pogo dancing!
pi_117890529
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Wut, 15 keer? Ik had het na een paar keer alles al wel gezien eigenlijk :P

En het enige wat ik in FO merch. heb is de Fallout: New Vegas Ultimate Edition, Vanilla Fallout: New Vegas (zonder alle expansions op een disc) en Fallout 3 GOTY. Als ik een iPhone zou hebben zou ik sowieso ook de Pip-Boy app hebben, maar die is er niet voor Android :')
Ja.. 15 keer tot op heden. Gemiddeld 5 playthroughs per jaar is dat onderhand. Valt wel mee.

Zat net nog ff te googlen op de Fallout Survival Edition die je toen alleen via Amazon kon kopen. In mint condities vragen ze er gemiddeld 700 USD voor :')

120 USD was destijds retail :P Bij FO:4 dus snel bij zijn. Had Fallout pas ontdekt eind 2009.
pi_117890554
Is er al wat meer bekend over Fallout 4, naast dat er geruchten zijn dat het plaatsvind in Boston.
pi_117890611
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef LangeJan het volgende:
Is er al wat meer bekend over Fallout 4, naast dat er geruchten zijn dat het plaatsvind in Boston.
Ja dat ie waarschijnlijk ergens volgend jaar uitkomt en dat je de Commonwealth waarschijnlijk gaat zien :D
Pogo dancing!
pi_117890680
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Tjeh, kan nie alles hebben. Heb op zich wel een flink aantal uren er aan gespendeerd, maar FO3 is tot op heden toch wel veel aantrekkelijker geweest. Ben nu bezig met mijn 15e playthrough en ben adhv die FO:Guide verschillende characters aan het uitproberen.

Ik weet nu zo onderhand wel alles te vinden en heb weliswaar dankzij die guide ook alles weten te vinden.

FO:3 is bij mij wel grijs gedraaid onderhand :P
Ik heb medelijden met jou ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_117890690
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:52 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met jou ;(
Explain?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')