WAR, WAR NEVER CHANGES!
Achtergrond/Setting: (Alternatief)De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.
Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.
Behalve in de speciaal, door Vault-tec, gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.
De Nasleep:
* Incl. fallout.wikia-links
Fallout 1 en 2:Developer:
Black Isle StudiosUitgever:
Interplay EntertainmentJaar: (respectievelijk)1997 en 1998
Fallout 3:Developer en Uitgever:
Bethesda SoftworksJaar: 2008
DLC:
Operation Anchorage,
The Pitt,
Broken Steel,
Point Lookout,
Mothership ZetaFallout: New Vegas:Developer:
Obsidian EntertainmentUitgever:
Bethesda SoftworksJaar: 2010
DLC:
Dead Money,
Honest Hearts,
Oldworld Blues,
Lonesome RoadSPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:-
Fallout3-
Fallout: New VegasBECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES![ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 18-09-2012 12:27:04 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Zal ik een Grenade Launcher zoeken of zal ik de Mercenary Grenade Rifle houden? De Grenade Rifle kan ik modden en die weegt volgens mij ook minder, zodat ik (ik speel op Hardcore) meer munitie mee kan nemen, maar de Grenade Launcher is sterker en heeft meer ammo voor ik moet reloaden.
Pogo dancing!
numero_uno
Dat zei je ja!
quote:
kom je dan echt zo in de knoop met de weightlimit of gaat het je om de silencer ?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
DeeCruise
Carpe Noctum
quote:
Beiden, ik zit zelf qua gewicht met alle meuk bij rond de 80, en daar ik meer een rogue ben heb ik niet zon' hoge gewichtslimiet waardoor ik zoveel mogelijk ruimte vrij wil houden om loot mee te pakken.. Ik haat followers, dus dat is ook geen optie. De silencer is zowieso erg handig om echt als rogue te werk te kunnen gaan..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
quote:
Dit is volgens mij z'n eerste rpg.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
quote:
Ik niet, want je kunt met de Project Nevada mod (issie weer) al heel veel statistieken verlagen, zoals hoe hoog of laag je Basic Carry weight is en hoeveel punten er per Strength-level bij komen. Of de regelmaat hoe vaak je moet eten/drinken/slapen. Hoe groot de vind-kans is per categorie loot. Dus ook nog die mod gebruiken, is wat overkill.
Het enige wat ik jammer vind, is dat er geen enkele mod is die me de prijzen van alle wapens/armor laat verlagen. Want je zwemt in F:NV binnen de kortste keren in de caps..
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'