De olifant zal niet gaan bevallen onder het oog van bezoekers neem ik aan, daarnaast is er natuurlijk een kans dat ze 's nachts zal bevallen of in de avond.quote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef WrongAnswer het volgende:
waarom hangen ze cams op?
dat scheelt toch in je bezoekers of ben ik nu gek?
Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Grotere ruimte waarin ze kan bevallen? Is moeder er weer bij? Of nu misschien zelfs bevallen binnen de groep? Nou ja we wachten het verhaal wel afquote:DierenParkAmersfoort @dpamersfoort
@senesta Hoe we het precies gaan doen legt Dierverzorger Bas maandag uit in zijn blog.
Ik zit al vanaf half oktober elke avond te kijken, dus ik wil wel 's wat actie zien nuquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:02 schreef senesta het volgende:
Voor de geinteresseerden.. Indra schijnt de hele nacht behoorlijk onrustig te zijn geweest en ze hebben haar nu ook binnen gehouden dus er lijkt nu toch echt wat op korte termijn op komst
Ja preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf half oktober elke avond te kijken, dus ik wil wel 's wat actie zien nu
Hehe, valt er eindelijk ook overdag wat te zien!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja preciesIk ook
Maar ik hoorde dat ze vannacht niet/bijna niet geslapen. Ik las ook dat mensen al een vruchtvlies zagen maar dat heb ik zelf niet gezien. Ze houden haar binnen vandaag dus dat blijft vandaag goed in de gaten houden
Go Indra
quote:Klopt helemaal, wij hebben het wel gezien, ze verloor ineens "vruchtwater" het was nadat ze de hele tijd al aan het
plassen en poepen was, kwam dat er ineens uit. Ze staat nu ook weer volop te persen, volg het dus ook
Ik had laatst een filmpje zitten kijken vban een bevallende olifant (echt heel mooi en ontroerend. Vond vooral dat 'ontroerend' raar, ik bedoel, tis een olifant!) en bij Indra eek op een gegeven moment ook iets tussen haar achtepoten te hangen, net als in dat filmpje. Maar later zag ik niks meer, dus ik ben gaan slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja preciesIk ook
Maar ik hoorde dat ze vannacht niet/bijna niet geslapen. Ik las ook dat mensen al een vruchtvlies zagen maar dat heb ik zelf niet gezien. Ze houden haar binnen vandaag dus dat blijft vandaag goed in de gaten houden
Go Indra
Ik hoop dat ze opschiet, moet vanmiddag om half 4 de deur uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef senesta het volgende:
Best wel bijzonder volgens mij, ik begreep dat de meeste olifanten in de nacht bevallen. We zullen zien. Ik kan vandaag gelukkig wel regelmatig kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |