abonnement Unibet Coolblue
pi_117393255
Spezza, dan hoop ik voor de huidige eigenaren dat jij de loterij wint _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_117393272
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
En weer enkel een link naar álle foto's (kon niet kiezen van ellende :+ ) want: kost "slechts nét geen 7.000.000 euri (ja, zeven miljoen dus) maar óf je moet er écht écht en dan ook heel erg écht van houden , van die stijl óf je moet een giga kapitaal investeren er weer een normaal huis van te brouwen.
Iets zegt mij dat dit wel eens héél lang te koop zal staan, nog afgezien van de vraagprijs op zích.
Smaken verschillen uiteraard, en da's maar goed ook maar écht :?
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-48515388-straatweg-266/
De ligging (en de tuin) is overigens geweldig voor zomaar in Rotterdam, dat dan weer wel.
(overigens kwijlt manlief enorm van die garage, daar kun je zowat rondjes in rijden :Y )

that's rather hideous
pi_117393675
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
En weer enkel een link naar álle foto's (kon niet kiezen van ellende :+ ) want: kost "slechts nét geen 7.000.000 euri (ja, zeven miljoen dus) maar óf je moet er écht écht en dan ook heel erg écht van houden , van die stijl óf je moet een giga kapitaal investeren er weer een normaal huis van te brouwen.
Stijl? Welke stijl? Als het een huis was in één bepaalde stijl, dan viel het misschien nog wel mee. Dit is een ratjetoe van allerlei stijlen door elkaar. Het is wel allemaal afschuwelijk lelijk, dus in die zin zijn ze toch consequent. :P
pi_117393678
Wéér een totale link (ja, kan ik het helpen dat sommige huizen nu een maal totáál eng zijn (plus het feit dat alle fotolinkjes van mij totaal en altijd schijnen te mislukken :+ ) maar écht, is vlak bij mij, kén dat straatje, heel leuk en gezellig straatje maar écht, ik zie hier totaal geen HUIS in, kan me er geen beeld van vormen hier een huis van te maken, echt niet }:|
http://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-48517484-ca-dekkerstraat-9/
Waar het stinkt is het warm.
pi_117393732
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Stijl? Welke stijl? Als het een huis was in één bepaalde stijl, dan viel het misschien nog wel mee. Dit is een ratjetoe van allerlei stijlen door elkaar. Het is wel allemaal afschuwelijk lelijk, dus in die zin zijn ze toch consequent. :P
Dát dus, echt, ik kreeg al haast maagpijn van de foto's 8-)
Waar het stinkt is het warm.
pi_117394086
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind het een erg mooi huis (zegt dat iets over mij? :@ :P ), maar dat geld... :o :N Zelfs niet met loterijwinst :P
Misschien over je maatvoering.
Ik ben al moe als ik er aan denk door zo'n lelijke kast van het ene eind naar het andere moet marcheren.

Ai, de speelkamer heeft een openhaard. Of gaat het om een ander soort spelen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Teslynd op 29-09-2012 17:34:37 ]
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2012 @ 17:31:17 #207
43556 miss_dynastie
pi_117394270
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:25 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Misschien over je maatvoering.
Ik ben al moe als ik er aan denk door zo'n lelijke kast van het ene eind naar het andere moet marcheren.
Het is me veel te groot hoor (tenzij ik ooit een 33-ling krijg of zo, maar dan heb je weer hele andere problemen :') ) , maar lelijk vind ik het beslist niet....
pi_117394453
Het hoeft niet in één keer, hè. Gewoon 3 per keer dan wen je ook beter aan het massa-drillen en al die kinderen hun voetjes laten vegen en handjes wassen voor ze aan muren, pilaren, ornamenten en wat al niet meer komen.

Wat is er precies Toscaans aan het huis?
pi_117394476
Niks, en het stáát niet eens in Toscane _O-
En al die muren, pilaren en andere zooi zijn al dusdanig dat je daar een kinderhandje of 33 niet eens meer op zíet :+
(wat wél weer fijn is, poetsen hoeft niet)
Waar het stinkt is het warm.
pi_117396785
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wéér een totale link (ja, kan ik het helpen dat sommige huizen nu een maal totáál eng zijn (plus het feit dat alle fotolinkjes van mij totaal en altijd schijnen te mislukken :+ ) maar écht, is vlak bij mij, kén dat straatje, heel leuk en gezellig straatje maar écht, ik zie hier totaal geen HUIS in, kan me er geen beeld van vormen hier een huis van te maken, echt niet }:|
http://www.funda.nl/koop/rhoon/huis-48517484-ca-dekkerstraat-9/
Omschrijving is ook verwarrend:
quote:
Begane grond: zij entree, lange hal welke uit komt in de overkoepelende serre. Vanuit de serre (ca. 5 m2) toegang tot de woonkamer, keuken, garage en middels een schuifpui toegang tot de achtertuin. De ruime keuken (ca.19 m2 inclusief bijkeuken) met doorkijk naar de woonkamer is voorzien van een vaatwasser en lichtkoepel. De bijkeuken is voorzien van CV ketel, was- en droogopstelling. Via de woonkamer (ca.36 m2), met aluminium convectorput, trap/kelderkast met opstelling voor het centrale stofzuigsysteem en meterkast, toegang tot het ruime toilet en de trapopgang naar de 1e verdieping.
Dus je moet eerst het hele huis doorwandelen als je na een lange avond stappen direct door naar bed wil. En een aantal dingen die volgens mij niet mogen, zoals toegang naar toilet in de woonkamer, en de meterkast een eind bij de voordeur vandaan.
Maar laat ik maar zo vriendelijk zijn om de voor mij opmerkelijke foto's van dat huis hier maar te plaatsen:






[ Bericht 1% gewijzigd door Resistor op 29-09-2012 18:48:25 (Jullie zijn niet blind) ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_117397461
Op basis van de omschrijving en foto's denk ik dat er wat info verkeerd is. Je zie dat de voordeur oorspronkelijk links van het raam aan de voorkant zat, met daarachter de hal met wc en trap. Maar later is de doorgang tussen de garage en het woonhuis dichtgemaakt incl de patio die er achter lag. Daarvan hebben ze nu de voordeur gemaakt. Waardoor de omschrijving wat vreemd is.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_117397872
Ik ken dus dat straatje, loop er regelmatig doorheen, en ook dat huis (van de buitenkant that is) Dat het een rommelhuis is blijkt al uit de tuin maar echt, die binnenkant, daar kan ik geen ham, salami noch gatenkaas van maken.
Het heeft overigens wel een geluidswerende garage 8-)

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 29-09-2012 19:23:22 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_117398417
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:44 schreef Resistor het volgende:

[..]

Omschrijving is ook verwarrend:

[..]

Dus je moet eerst het hele huis doorwandelen als je na een lange avond stappen direct door naar bed wil. En een aantal dingen die volgens mij niet mogen, zoals toegang naar toilet in de woonkamer, en de meterkast een eind bij de voordeur vandaan.
Maar laat ik maar zo vriendelijk zijn om de voor mij opmerkelijke foto's van dat huis hier maar te ......
Interessant feit, BB2003 mocht dat inderdaad niet, BB2012 maalt er niet meer om
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_117403474
Woning met een echte trapkast:
pi_117404109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:20 schreef obolos het volgende:
Woning met een echte trapkast:
[ afbeelding ]
Groot gelijk. Toch een beetje een nutteloze hoek in zo'n trap :)
pi_117405307
Het achterhuis idee
pi_117406498
Ik heb ook weer eens wat:

http://www.funda.nl/koop/(...)werk-8/omschrijving/

Mooie omschrijving :-).


"Best wel karaktervolle sfeer" :-)


Zeker n stagair die dat mocht schrijven?
pi_117406612
http://www.funda.nl/koop/(...)erijstraat-18/fotos/

Was die kat net klaar met schijten op de laatste foto?
pi_117406755
http://www.funda.nl/koop/(...)unisstraat-13/fotos/

Met kookeiland in Leen Bakker stijl ;)
pi_117406848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)erijstraat-18/fotos/

Was die kat net klaar met schijten op de laatste foto?
Ik vind dit echt een superleuk huis :)
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:38:13 #221
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_117407132
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb ook weer eens wat:

http://www.funda.nl/koop/(...)werk-8/omschrijving/

Mooie omschrijving :-).

"Best wel karaktervolle sfeer" :-)

Zeker n stagair die dat mocht schrijven?
Ik zie hem nie? Werken ze daar ook op zaterdagavond dat ze hem net aangepast hebben ofzo??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_117407642
Mag ik m uitleggen?


Woonkamer heeft met alle raampartijen en het hoge balken plafond een karaktervolle sfeer


(Sfeervol karakter)


Op de 1e verdieping twee slaapkamers en de best wel ruime badkamer

(Best wel....)
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:50:16 #223
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_117407726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:48 schreef JohnB52 het volgende:
Mag ik m uitleggen?

Woonkamer heeft met alle raampartijen en het hoge balken plafond een karaktervolle sfeer

(Sfeervol karakter)

Op de 1e verdieping twee slaapkamers en de best wel ruime badkamer

(Best wel....)
Ah! Ik zocht dus echt letterlijk naar "best wel karaktervolle sfeer" in die tekst :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_117407763
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef lily het volgende:

[..]

Ik vind dit echt een superleuk huis :)
Ik deze : http://www.funda.nl/koop/(...)sterstraat-66/fotos/

Maar daar is weer niks opmerkelijks aan, behalve de prijs ;)
pi_117407810
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef Snoopyfrl het volgende:

Vreemde badkamer met high school lockers
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/marsum/huis-47893542-binnenbuorren-3/
Onwijs tof. O+ De rest van de badkamer niet, maar zulke lockers zou ik echt meteen kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')