abonnement Unibet Coolblue
pi_116873582


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6!

Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.


Boer Aad uit Zuid-Holland


Ina Jeannet Linda

Boer Henk uit Noord-Holland


Fiona Lisa Yoni

Boerin Henrieke uit Gelderland


Barrie Bert Rick-jan

Boer Martin uit Noord-Holland


Jose Swaen Wilma

Boer Willem uit Gelderland


Jacob Jurjen - Klaas





Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

[ Bericht 7% gewijzigd door Fascination op 16-09-2012 23:30:14 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116873716
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2012 @ 23:00:08 #3
862 Arcee
Look closer
pi_116873750
Jurjen (van Willem) deed me aan Pim Fortuyn denken. :Y
pi_116873809
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_116873935
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:

[..]

ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
Heeft ze zeker! Misschien zijn het ook de camera's wel. Dat we de echte Henrieke nog niet hebben gezien. Al denk ik toch dat dit is wat het is. Vrij simpel.
That's all folks!
pi_116873936
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:

[..]

ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
Daarom heeft ze die bodywarmerdude gekozen. Kunnen ze lekker zwijgzaam hun klusjes afhandelen. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Fascination op 16-09-2012 23:14:01 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2012 @ 23:07:16 #7
862 Arcee
Look closer
pi_116874161
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
Niks aan idd.
pi_116874231
In de fotobalk bovenin staan de logo's in omgekeerde kleuren. In de OP staan ze goed. Hoe komt dat?
pi_116874664
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
Sociaal wrak? :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 16 september 2012 @ 23:19:50 #10
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116874772
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef Teslynd het volgende:
In de fotobalk bovenin staan de logo's in omgekeerde kleuren. In de OP staan ze goed. Hoe komt dat?
Volgens mij omdat de foto's geen achtergrond hebben zeg maar, ze passen zich aan aan de achtergrond waarop ze staan. Bij mij zijn de posts van de TS standaard rood, dus bij mij zijn de logo's blauw op een rode achtergrond. Bovenin de balk is geen achtergrond, dus is het daar zwart :)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 16 september 2012 @ 23:20:41 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116874819
Ed weg bij Willem, dat zag ik niet aankomen.... het verbaast me dat hij die ene uitgenodigd heeft die nog maar een maand vrijgezel was na 15 jaar relatie, dat wordt niks, zo'n rebound.

Martin heeft de 3 weduwes uitgenodigd, opmerkelijk, maar voor de andere twee dames (vooral voor Carool, die "niet in slachtofferschap gelooft") wel zo makkelijk om het ontbreken van een dode ex als reden op te voeren, kan ze er iig niets aan doen en ligt het niet aan haar (blegh, ze was mij al kwijt toen bleek dat ze het via de dochter van Martin probeerde te spelen).

Henk die Sharon wegstuurt, dat zat er ook wel aan te komen met z'n uitleg dat sommigen er misschien niet zo goed tegen kunnen dat je als boer het ene jaar goed verdient en het volgende jaar bijna niets verdient, terwijl je toch het hele jaar keihard gewerkt hebt.
Ik vind Fiona op Anita van Frank lijken, puur qua gezicht.

Henrieke die haar eigen snel snel snel praten (en waarschijnlijk druk zijn in haar hoofd) compenseert door de stille jongens te kiezen, ik denk dat ze gewoon nog onrustiger wordt van een blaat blaat blaat Tom, en haar gaydar zal wel gewerkt hebben, want volgens mij is haar vader ook op z'n minst ooit in twijfel geweest over z'n geaardheid, en is vervolgens maar met een boerin getrouwd, dat wilde ze gewoon niet kopiëren.
Bert daarentegen *O* Er moeten brains inzitten, anders word je geen vee-arts, maar hij heeft de motoriek van een gewonde postduif. Wel lekker rustig, goed voor Henrieke, en waarschijnlijk ook prima om op je erf te hebben rondlopen.

En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
Ik had eigenlijk verwacht dat Ina al voor het keuzemoment zou zeggen dat hij haar niet hoefde te kiezen, maar volgens mij was ze er vanuitgegaan dat ze zich wel onaantrekkelijk genoeg gemaakt had door haar vragen en antwoorden, helaas voor Ina vond Aad het alleen maar lekker om weerwoord te krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116875120
Stukje voor de OP. De boeren hun 3 logees

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116875143
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Arcee het volgende:
Jurjen (van Willem) deed me aan Pim Fortuyn denken. :Y
jaaaaa!! Vond ik ook wel :Y
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_116875214
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:27 schreef Apotheose het volgende:

[..]

jaaaaa!! Vond ik ook wel :Y
Ja merkte ik ook al op tijdens de uitzending :D
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116875591
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
quote:
Het tv-programma "Boer zoekt vrouw" van de KRO heeft een deelnemer uit Noordwijkerhout: tulpen- en narcissenkweker Aad.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 16 september 2012 @ 23:42:44 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116875935
OMG.... geen wonder :')
Aad heeft zich waarschijnlijk niet alleen een beetje verdiept in Narcissus, hij is hem gewoon geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 september 2012 @ 23:44:09 #17
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116876005
_O- _O- Geniaal wat een grap!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116876168
Prachtig!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116876196
Typfout in de TT. Moet zijn: Ik voel me content met deze nAadurelle kokers
  ESF Reporter zondag 16 september 2012 @ 23:50:21 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_116876295
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 23:36 schreef marcodej het volgende:

[..]

[..]

_O_
  ESF Reporter zondag 16 september 2012 @ 23:51:34 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_116876344
Oh, ik moet allang in m'n bed liggen want het is al twee avonden achtereen laat geworden en ik ben moe maar ik heb morgenavond geen zin meer om te typen.

Dus hier is ie.
SLAPEN, NU.
  zondag 16 september 2012 @ 23:55:04 #22
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_116876510
Henk, sukkel...

Met Sharon moet je echt een logeerpartij houden. Ik zou de deur op slot doen, de sleutel weggooien, haar op bed gooien en d'r niet laten gaan voordat ik haar op elk mogelijke manier heb gehad.

Praten kan prima tijdens de Red Bulletjes tussendoor :)
The more debt, the better
  zondag 16 september 2012 @ 23:56:50 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_116876577
quote:
Charissa (de enige koe die nog gemolken kan worden)
_O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_116876619
HAHAHA, Aad is een narcissenkweker. Briljant. Nomen est Omen.
pi_116877186
Waar je mee omgAad, wordt je mee besmet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')