abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:34:43 #76
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:46:27 #77
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117897270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jo, Lotusss?
Ze is ff bezig, kan nu niet antwoorden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:49:43 #78
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117897391
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:47 schreef AchJa het volgende:
:D

Nou maar eens afwachten hoe er gehapt gaat worden... _O-
Niet.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:50:19 #79
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:50:37 #80
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117897423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

-O-

Kut...
Idem!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:51:51 #81
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117897477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

-O-

Kut...
Misschien een pol voor het afschaffen van 136?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_117900423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Wordt intern afgehandeld ;)
Het is gelukt zie ik ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:20:57 #83
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117900537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:17 schreef m.k het volgende:

[..]

Het is gelukt zie ik ^O^
Pleit voor een ban op ER *O*
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117931976
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_117932499
14.gif
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:34:57 #87
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_117934117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat "ff" mag ff duren he... -O-
Chef open deuren?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:51:47 #88
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117934588
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat "ff" mag ff duren he... -O-
Ik ga geen voorbeelden geven. Ik mag toch aannemen dat je zelf dat onderscheid een beetje kan maken.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_117937085
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik ga geen voorbeelden geven. Ik mag toch aannemen dat je zelf dat onderscheid een beetje kan maken.
Mjah, dat vind ik dan weer een beetje jammer. Er wordt nl. vrij makkelijk met beschuldigingen gestrooid, maar daarna is iedereen weer stil.

Lightning, komt als een botte hork over. Maar kun je prima een biertje mee drinken schat ik zo in.
Rave, lijk me irl ook een prima vent waar je een biertje mee kunt drinken.
ER, ook een prima kerel irl.
Esses, idem.
AchJa, gespeend van enige sociale vaardigheden en heeft daar ook nooit les in gehad. Tevens uitvinder van zowel het wiel als buskruit.

Ik begrijp die heisa dus niet zo. Waar ik dan wel een beetje moeite mee heb is dat er met beschuldigingen gestrooid wordt maar er is niemand die het beestje bij de naam durft te noemen. Nee, halfbakken verwijzingen worden er gemaakt en voor de rest moeten we dat maar voor ons zelf invullen.

Ik daag dus de lui uit die er wat van vinden om met een onderbouwd verhaal te komen en niet met wat halfzachte verwijzingen te komen waar niemand wat aan heeft.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:24:35 #90
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117937299
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mjah, dat vind ik dan weer een beetje jammer. Er wordt nl. vrij makkelijk met beschuldigingen gestrooid, maar daarna is iedereen weer stil.

Lightning, komt als een botte hork over. Maar kun je prima een biertje mee drinken schat ik zo in.
Rave, lijk me irl ook een prima vent waar je een biertje mee kunt drinken.
ER, ook een prima kerel irl.
Esses, idem.
AchJa, gespeend van enige sociale vaardigheden en heeft daar ook nooit les in gehad. Tevens uitvinder van zowel het wiel als buskruit.

Ik begrijp die heisa dus niet zo. Waar ik dan wel een beetje moeite mee heb is dat er met beschuldigingen gestrooid wordt maar er is niemand die het beestje bij de naam durft te noemen. Nee, halfbakken verwijzingen worden er gemaakt en voor de rest moeten we dat maar voor ons zelf invullen.

Ik daag dus de lui uit die er wat van vinden om met een onderbouwd verhaal te komen en niet met wat halfzachte verwijzingen te komen waar niemand wat aan heeft.
Ik maak er geen heisa van. Dat vind jij.

En ik geloof ook zeker dat er prima met iedereen een biertje te drinken valt hoor. Geen twijfel.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_117937558
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik maak er geen heisa van. Dat vind jij.
Op eoa manier vind jij het testosteron gehalte te hoog. Ook RonaldV is die mening toegedaan. Prima, maar kom maar eens met voorbeelden dan. RonaldV mag ook meedoen trouwens... :P

Ik zie het nl. niet zo. Dat bepaalde opmerking anders uitgelegd kunnen worden, soit.

quote:
En ik geloof ook zeker dat er prima met iedereen een biertje te drinken valt hoor. Geen twijfel.
:)
pi_117938436
Even los van het testosteron verhaal wat gewoon gezeik is om niks, want de enige die zich daar vrijwel iedere dag op beroept is ER en daarvan weten we allemaal dat hij gewoon het een en ander te compenseren heeft ( ;) )

Het zou fijn zijn als de mods zijnde cobra en lotusss (Puma tel ik gewoon niet mee) in het vervolg een doorzichtig beleid aanhouden waarbij ze inhoudelijk reageren op discussies die naar hun mening anders moeten gaan dan wel uit de hand gelopen zijn. Want om eerlijk te zijn word ik hier een beetje simpel van
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 08:35 schreef Lotusss het volgende:
*zucht* kinders... :N
Er is nooit een uitleg geweest van de mods en of FA's waarom Amber/Sine is gebanned terwijl hier toch heel vaak om is gevraagd. ook al zijn we het misschien niet eens met de beslissingen leg gewoon uit wat je doet en waarom.

Ook bij de discussie die er ontstond tussen Puma en mij is er door geen enkele andere mod een mening geuit.

Als je als mod vind dat je niet de tijd en of zin hebt om inhoudelijk te reageren vraag ik me af waarom je nog mod bent.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:22:10 #94
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117940828
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:22 schreef AchJa het volgende:
Het bannen van Amber/ Sine is mij nog steeds volstrekt onduidelijk. Welke NSB'er dat ooit in zijn hoofd gehaald heeft?
Een mod die hem aangemeld heeft voor een ban. Zoals op Fok gebruikelijk is.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:46:01 #95
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_117941595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Op eoa manier vind jij het testosteron gehalte te hoog. Ook RonaldV is die mening toegedaan. Prima, maar kom maar eens met voorbeelden dan. RonaldV mag ook meedoen trouwens... :P

Ik zie het nl. niet zo. Dat bepaalde opmerking anders uitgelegd kunnen worden, soit.

[..]

:)
Waarom moeten er namen genoemd worden? Waarom kan blijkbaar niemand de discipline opbrengen om eens naar zijn eigen postgedrag te kijken? Ik heb geen zin om met beschuldigende vingers naar wie dan ook te wijzen, ook al omdat het een algemeen probleem is dat al zeker twee jaar speelt. Algemene beleefdheden worden aan de kant gegooid. Iets wat normaal is op een forum, maar van militairen (actief en post-actief) had ik wat meer zelfbeheersing verwacht. Jullie hadden een rolmodel en voorbeeld kunnen zijn richting burgers, jullie hebben gekozen om nogal stereotiep bezig te zijn. Jammer en een gemiste kans.

De enige reden dat ik nog steeds post in DEF (ondanks dat ik er soms maanden niet kijk) is dat ik af en toe mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen om bij de nieuws-posts te kijken, of omdat iemand van u mij via MSN benadert om me te vragen even ergens naar te kijken. Ik kom hier in ieder geval niet vanwege de altijd gezellige sfeer. Ten eerste omdat mijn gezin veel gezelliger is dan wat ook, en ten tweede omdat ik die sfeer hier ook niet zie. Dus doe ik wat Rave doet: aan de zijnlijn zitten, kijken wat er gebeurt en af en toe iets roepen waardoor Yvonne me een lieve user vindt. B-)
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:55:56 #96
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117941908
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Waarom moeten er namen genoemd worden? Waarom kan blijkbaar niemand de discipline opbrengen om eens naar zijn eigen postgedrag te kijken? Ik heb geen zin om met beschuldigende vingers naar wie dan ook te wijzen, ook al omdat het een algemeen probleem is dat al zeker twee jaar speelt. Algemene beleefdheden worden aan de kant gegooid. Iets wat normaal is op een forum, maar van militairen (actief en post-actief) had ik wat meer zelfbeheersing verwacht. Jullie hadden een rolmodel en voorbeeld kunnen zijn richting burgers, jullie hebben gekozen om nogal stereotiep bezig te zijn. Jammer en een gemiste kans.

De enige reden dat ik nog steeds post in DEF (ondanks dat ik er soms maanden niet kijk) is dat ik af en toe mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen om bij de nieuws-posts te kijken, of omdat iemand van u mij via MSN benadert om me te vragen even ergens naar te kijken. Ik kom hier in ieder geval niet vanwege de altijd gezellige sfeer. Ten eerste omdat mijn gezin veel gezelliger is dan wat ook, en ten tweede omdat ik die sfeer hier ook niet zie. Dus doe ik wat Rave doet: aan de zijnlijn zitten, kijken wat er gebeurt en af en toe iets roepen waardoor Yvonne me een lieve user vindt. B-)
Dankje dat je me gezelliger vind pap O+
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:57:54 #97
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_117941974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef Esses het volgende:

[..]

Dankje dat je me gezelliger vind pap O+
Ik had niet naar je moeder moeten luisteren en je naar een fatsoenlijke school moeten sturen. Je spelling en interpunctie zijn nog altijd bagger.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:59:34 #98
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117942043
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:57 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik had niet naar je moeder moeten luisteren en je naar een fatsoenlijke school moeten sturen. Je spelling en interpunctie zijn nog altijd bagger.
Dankjewel dat jij mij gezelliger vind papa! O+
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_117947849
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Dankjewel dat jij mij gezelliger vind pap! O+
een 'a' teveel kutvent.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_117951539
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Dankjewel dat jij mij gezelliger vindvindt papa! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')