abonnement Unibet Coolblue
pi_116761197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef RubenSosa het volgende:
Hij speelt hard to get _O-
_O-
pi_116761206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Welke? Die baptiste?
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:17 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Die meid met drie banen?
ja, die gelijk ging voortplanten met zo'n kansloze Afrikaan
♔ KoningenUitGroningen ♔
  donderdag 13 september 2012 @ 22:18:21 #253
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_116761217
Kies liefde? JA EERST EEN BAAN!
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator donderdag 13 september 2012 @ 22:18:31 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_116761227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Rickazio het volgende:

[..]

[..]

ja, die gelijk ging voortplanten met zo'n kansloze Afrikaan
Oh ja dat was toen Yvon zei: je krijgt een Afrikaantje :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 13 september 2012 @ 22:19:11 #255
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_116761271
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ja dat was toen Yvon zei: je krijgt een Afrikaantje :')
Serieus :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_116761316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:18 schreef Rickazio het volgende:

[..]


[..]

ja, die gelijk ging voortplanten met zo'n kansloze Afrikaan
Zij werkte tenminste en deed hard haar best :s)
  donderdag 13 september 2012 @ 22:27:09 #257
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_116761607
mochten jullie een comment willen achterlaten..

kan hier..

https://www.facebook.com/pages/KROs-Liefs-Uit/312543195509080
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_116761896
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Montelly het volgende:
mochten jullie een comment willen achterlaten..

kan hier..

https://www.facebook.com/pages/KROs-Liefs-Uit/312543195509080
Ik reageer maar niet :@
pi_116762642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef Montelly het volgende:
mochten jullie een comment willen achterlaten..

kan hier..

https://www.facebook.com/pages/KROs-Liefs-Uit/312543195509080
Lijkt erop dat hij nu iedere baan wil aannemen.
Maarja, vind het behoorlijk kansloos. Is hij net een paar maanden getrouwd, en dan laat hij al doorschemeren dat hij zijn werk belangrijker vind dan dat zij terug naar haar land gaat.

Vraag me eigenlijk ook af wat voor werk hij als ZZP'er uitvoerde, ik had eerst het idee dat hij gewoon een goed betaalde IT'er was. Toch niet :')
BlaBlaBla
pi_116762694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef MissJ het volgende:
Wat een loser zeg. Ik vraag me af of hij wel ECHT wil dat ze bij hem permanent komt wonen. Ik zou dan echt elke baan nemen hoor als dat is wat nodig is.
Hij heeft geleerd in de tijd dat ze weg was. Van Facebook:

quote:
En het allerbelangrijkste; ik heb heel veel gesolliciteerd, maar jammer genoeg nog steeds zonder resultaat.

DUS: Weet er iemand, of heeft er iemand een baan voor mij? Ik kan werken, ik wil werken en wel meteen!!
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_116765357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ook lekker dan, ben je ongeneeslijk ziek mag ze scheiden wtf 8)7
Iets van in ziekte en gezondheid... :')
Sorry, hier spuit elf :D

En dan krijgt ze ook nog 313 gouden munten twv 100.000 euro :+
pi_116765454
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Kan iemand Yvon even overrijden?
Ze was weer erg irritant vanavond :r
pi_116779832
Net op uitzending gemist gezien.
Eerst leek hij me wel prima, maar later werd het een stuk minder.
Hij is al 40. Zit te gamen en hele puberachtige grappen te maken met die domme vrienden.
Zij geeft echt alles voor hem op maar meneer moet wel zijn wereldbaan. En mams mag betalen om zijn vrouw bij hem te laten komen.
Wat een hork!
Dat gaat niet lang duren zo. Dan moet hij wel echt een baan vinden om die ton te betalen voor zijn scheiding.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_116789992
Oh blijkbaar lezen ze hier mee :P

Naschrift naar aanleiding van uitzending “Liefs Uit…Ecuador”met Elvira en Julio.

In de uitzending van 6 september jl. vertellen wij het verhaal over de komst van de Ecuadoriaanse Julio naar zijn Nederlandse Elvira. Voor hun huwelijk in mei van dit jaar komen zijn ouders over uit Ecuador.

We merken dat er veel vragen leven over de reden waarom er geen ticket is gekocht om ook het kleine zusje van Julio over te laten komen, het meisje dat hij zo mist.

Financiele afwegingen zijn een privé- en productionele aangelegenheid. De KRO vindt het echter in dit geval belangrijk te laten weten dat ten onrechte het beeld is ontstaan dat de ouders van Elvira dit ticket niet wilden betalen.

In volledige samenspraak met de ouders van Julio is besloten om hen over te laten komen. Hun dochtertje en andere zoontje bleven bij famillie in Ecuador. De ervaring leert dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) zeer terughoudend is in de toekenning van visa aan buitenlandse ouders die samen met hun kinderen naar Nederland willen reizen. De IND kan het vermoeden hebben dat er sprake is van zogenaamd vestigingsgevaar, dus dat het gezin niet meer terugkeert naar Ecuador. Dat is vaak reden om de visa voor het gezin niet toe te kennen. De kans dat Julio’s ouders met hun kinderen over hadden kunnen komen was dus klein. In de uitzending is geen ruimte om zo uitgebreid hierop in te gaan, omdat Liefs Uit... gaat over de liefde tussen Elvira en Julio.

De KRO is verheugd dat de visa voor Julio’s ouders zijn toegekend en zij het huwelijk van hun zoon hebben kunnen bijwonen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:36:19 #265
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_116792968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:23 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh blijkbaar lezen ze hier mee :P

Naschrift naar aanleiding van uitzending “Liefs Uit…Ecuador”met Elvira en Julio.

In de uitzending van 6 september jl. vertellen wij het verhaal over de komst van de Ecuadoriaanse Julio naar zijn Nederlandse Elvira. Voor hun huwelijk in mei van dit jaar komen zijn ouders over uit Ecuador.

We merken dat er veel vragen leven over de reden waarom er geen ticket is gekocht om ook het kleine zusje van Julio over te laten komen, het meisje dat hij zo mist.

Financiele afwegingen zijn een privé- en productionele aangelegenheid. De KRO vindt het echter in dit geval belangrijk te laten weten dat ten onrechte het beeld is ontstaan dat de ouders van Elvira dit ticket niet wilden betalen.

In volledige samenspraak met de ouders van Julio is besloten om hen over te laten komen. Hun dochtertje en andere zoontje bleven bij famillie in Ecuador. De ervaring leert dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) zeer terughoudend is in de toekenning van visa aan buitenlandse ouders die samen met hun kinderen naar Nederland willen reizen. De IND kan het vermoeden hebben dat er sprake is van zogenaamd vestigingsgevaar, dus dat het gezin niet meer terugkeert naar Ecuador. Dat is vaak reden om de visa voor het gezin niet toe te kennen. De kans dat Julio’s ouders met hun kinderen over hadden kunnen komen was dus klein. In de uitzending is geen ruimte om zo uitgebreid hierop in te gaan, omdat Liefs Uit... gaat over de liefde tussen Elvira en Julio.


Maar ze hebben het niet eens geprobeerd. Ik vertrouw het niet. Het was toch niet moeilijk om Yvon het volgende te laten zeggen: Wegens de strenge regels van de IND moest het zusje van Julio thuis in Ecuador blijven.

[ Bericht 6% gewijzigd door hexje op 14-09-2012 20:51:43 ]
pi_116807927
Over de meest recente aflevering: dit deed me zeer. Zo'n leuke dame. Hoe, maar dan ook hoe heb je daar niet alles voor over. Eeuwig zonde dat ze niet z'n minst met een gemiddeld leuke jongen op Facebook aan de praat raakte. Meisje wat doe je. En Twin wat doe jij..., in Allah's naam.
pi_116807929
Over die vrienden maar te zwijgen...
pi_116809829
Ik vond het echt raar die vrienden.
Twin is al 40. Hoe oud waren die vrienden?
Ze zaten daar meer als een stel tieners goedkoop bier te zuipen en hij was de eerste van hen die getrouwd was? En dan die superflauwe domme opmerkingen.
Ik heb met verbazing zitten kijken.
En die opmerkingen over dat ze meer zeurde nu ze getrouwd waren. Menn, ze had ook wel redenen om te klagen.
Ze geeft haar volledige leven op om met hem op een flatje te gaan zitten en kent helemaal niemand. Ze moet nog aan alles wennen. En wat doet hij? Gamen, zuipen als een tiener, en verder niet veel.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_117042601
:W
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_117042721
Wat klinkt dat indonesisch fantastisch :D
pi_117042781
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef snellejelle het volgende:
Wat klinkt dat indonesisch fantastisch :D
:Y
Sowieso Indonesië O+ Wat een land, zoooo mooi O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_117042988
arme jongen dat ie in de sneeuw zijn eerste kennismaking heeft met Nederland :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator donderdag 20 september 2012 @ 21:39:56 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_117043141
Ik dacht al Indonesië? Dit is toch India :D Verkeerde zender.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117043171
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al Indonesië? Dit is toch India :D Verkeerde zender.
_O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator donderdag 20 september 2012 @ 21:43:08 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_117043387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:

[..]

_O-
Ik zat nog bij die Bruiloft op Net 5.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')