abonnement Unibet Coolblue
pi_116745998
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
  donderdag 13 september 2012 @ 17:06:27 #2
340341 Blester
Membre très utile
pi_116746411
Tt wijziging aangevraagd, triest van je.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116747078
Kan er wel om lachen :')
pi_116747983
ik heb al een vermoeden wat het geweest was _O-
Facts don't care about your feelings
  donderdag 13 september 2012 @ 18:02:51 #5
340341 Blester
Membre très utile
pi_116748059
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb al een vermoeden wat het geweest was _O-
Wat was geweest?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116748096
de TT
Facts don't care about your feelings
pi_116748097
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef Blester het volgende:
Tt wijziging aangevraagd, triest van je.
Blester, waarom ga je niet affiliate doen? Daar bannen ze je niet zo snel.
  donderdag 13 september 2012 @ 18:09:25 #8
340341 Blester
Membre très utile
pi_116748273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Blester, waarom ga je niet affiliate doen? Daar bannen ze je niet zo snel.
Kan ik overwegen inderdaad :-). Gister ruim 2k unieke bezoekers, denk dat het dan wel nuttig zou zijn.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116748358
Het was niet lullig bedoeld Blester.
  donderdag 13 september 2012 @ 18:14:09 #10
340341 Blester
Membre très utile
pi_116748416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:12 schreef CasB het volgende:
Het was niet lullig bedoeld Blester.
Het zal wel, beetje kinderachtig van je :) Maar eens AdSense telefonisch proberen te bereiken.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116750469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Blester het volgende:

[..]

Het zal wel, beetje kinderachtig van je :) Maar eens AdSense telefonisch proberen te bereiken.
Er zijn hier meerdere mensen die je kunnen vertellen dat je wel gedag kan zeggen tegen je account. Tenminste, voor zover ik een beetje heb opgelet.
  donderdag 13 september 2012 @ 19:10:06 #12
131603 Afwazig
Serious business
pi_116750492
Ik heb nog nooit gehoord dat een Adsense ban is teruggedraaid in ieder geval.
pi_116751230
Zeker niet als je het nog maar een paar dagen gebruikte.
  donderdag 13 september 2012 @ 19:33:16 #14
340341 Blester
Membre très utile
pi_116751433
Mwah, geen probleem. Die 50 cent die ik kreeg boeit me ook niet zoveel. Alleen een beetje jammer dat ik het voor verdere websites niet kan gebruiken. Misschien maar keer op bedrijfsnaam :-).
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 13 september 2012 @ 19:54:58 #15
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 13 september 2012 @ 19:59:14 #16
340341 Blester
Membre très utile
pi_116752642
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:54 schreef JortK het volgende:
Afgelopen weekend een nieuwe layout neergezet, nu weer optimaliseren :)
Ik neem aan dat je die zelf maakt / laat maken en niet die gratis troep van internet haalt?
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 13 september 2012 @ 20:16:19 #17
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_116753571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die zelf maakt / laat maken en niet die gratis troep van internet haalt?
Ik maak ze zelf, maar het best resultaat haal ik met de layouts die jij troep noemt :)
pi_116753702
Ik maak layouts nooit zelfs, ben niet creatief genoeg ervoor. Begrijp HTML/CSS/PHP wel dus kan heel veel aanpassen en met een beetje photoshop lijkt het zo heel wat nieuws. Waarom het wiel opnieuw uitvinden :P er zijn zat mooie templates te vinden hoor.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 13 september 2012 @ 20:25:26 #19
340341 Blester
Membre très utile
pi_116753997
Mwah, ik wil vaak uniek zijn met mijn websites. Wordpress templates maak ik zelf ook niet, HTML templates maak ik bijna altijd zelf.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116754562
Zelf wordpress templates maken is ook niet heel lastig en vaak ook de enige manier om je wordpress site echt te laten doen wat je wilt dat het doet.

Het kost alleen wat tijd omdat je moet wennen hoe wordpress veel dingen opbouwt.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  donderdag 13 september 2012 @ 20:52:32 #21
340341 Blester
Membre très utile
pi_116755632
Nouja, voor omzetten vraagt men vaak 200 euro. Wil me er wel eens in verdiepen deze service ook te kunnen bieden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116756321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Blester het volgende:
Nouja, voor omzetten vraagt men vaak 200 euro. Wil me er wel eens in verdiepen deze service ook te kunnen bieden.
Dat zegt niks over hoe moeilijk het is. Voor een goede layout op maat zonder wordpress wordt ook al snel 200-500 gevraagd. Het is een beetje wat de gek er voor geeft.

En een html layout omzetten naar wordpress is ook niet erg lastig. Helemaal als de HTML en CSS al netjes gedaan is.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_116756736
quote]0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik heb voor jou ook nog een tip :P

Ik zie op die pagina van je over wandelen dat je Adsense totaal een andere vormgeving heeft dan de rest van je site. Probeer dat af te stemmen zodat je ads meer in je site mengen. Nu steken ze er heel erg uit wat niet erg uitnodigend is voor clicks.
[/quote]

Daar ga ik morgen even naar kijken, thx:)
pi_116756792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef RPG het volgende:
Zelf wordpress templates maken is ook niet heel lastig en vaak ook de enige manier om je wordpress site echt te laten doen wat je wilt dat het doet.

Het kost alleen wat tijd omdat je moet wennen hoe wordpress veel dingen opbouwt.
Voordeel is wel dat er enorm veel plugins zijn die je kant en klaar en kan gebruiken... mocht je net iets anders willen hebben je in ieder geval de basis om mee verder te werken.
pi_116758704
Ik haat domeinhandelaren :( :(


quote:
This premium domain may be listed for sale. Click here to inquire
Ja en er dan $3000 voor vragen, doei.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:40:49 #26
340341 Blester
Membre très utile
pi_116758748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat er enorm veel plugins zijn die je kant en klaar en kan gebruiken... mocht je net iets anders willen hebben je in ieder geval de basis om mee verder te werken.
Zoals?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116758794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik haat domeinhandelaren :( :(

[..]

Ja en er dan $3000 voor vragen, doei.
Snap dat ook nooit, voor de meest onmogelijke domeinnamen vragen ze 1000en euro's. Wat denken die lui wel niet... dat geeft toch niemand ervoor.
Facts don't care about your feelings
pi_116761949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik haat domeinhandelaren :( :(

[..]

Ja en er dan $3000 voor vragen, doei.
Dat ziet er uit als een Sedo-tekst, hoeft niet per se een handelaar te zijn.
pi_116762121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat er enorm veel plugins zijn die je kant en klaar en kan gebruiken... mocht je net iets anders willen hebben je in ieder geval de basis om mee verder te werken.
Ja en als er geen plugin is die het doet zoals ik het wil maak ik er zelf een. Als je eenmaal themes kan maken zijn plugins ook geen probleem meer (aangenomen dat je ook weet hoe php werkt)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_116768217
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:38 schreef RPG het volgende:

[..]

Ja en als er geen plugin is die het doet zoals ik het wil maak ik er zelf een. Als je eenmaal themes kan maken zijn plugins ook geen probleem meer (aangenomen dat je ook weet hoe php werkt)
Klopt ik heb voor mezelf ook een simpele adsense plugin geschreven. Plaatst de advertenties in posts en pages voor me. Ben bezig hem nog te verbeteren omdat de instellingen nog vrij basic zijn. Maar het werkt al goed.
pi_116768224
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef Blester het volgende:

[..]

Zoals?
Teveel om op te noemen, er zijn nu meer als 21000 plugins, zit altijd wel iets tussen wat handig is... ik gebruik captcha bijna altijd voor reacties bijvoorbeeld.
pi_116769511
Akismet werkt daar goed genoeg voor toch? Heb ook veel sites gewijzigd in Facebook reacties trouwens, in de hoop dat ze het posten op hun wall.

Mijn AdSense concurrent (nouja alternatief, concurrent zal het niet zo snel worden) schiet al aardig op, wilde het eerst simpel maken, maar bedenk steeds weer nieuwe functies haha. Moet alleen nog een naam hebben, dacht aan AdSmart of SmartAds ofzo, maar dat bestaat allemaal al.
pi_116769613
TargAds? (je weet wel, van targets :P)
pi_116769906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
Mwah, ik wil vaak uniek zijn met mijn websites. Wordpress templates maak ik zelf ook niet, HTML templates maak ik bijna altijd zelf.
Deze opmerking :')

Wordpress templates kan je zo inrichten dat ze totaal uniek zijn. Ikzelf gebruik enkel wordpress. Ik heb samen met een vriend een speciaal adsense thema ontwikkeld die een CTR heeft van 5-10%
Gisteren trouwens 34 euro adsense ^O^ Ik zie een goede stijgende lijn. Op naar de 40.
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:49:28 #35
340341 Blester
Membre très utile
pi_116770014
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Deze opmerking :')

Wordpress templates kan je zo inrichten dat ze totaal uniek zijn. Ikzelf gebruik enkel wordpress. Ik heb samen met een vriend een speciaal adsense thema ontwikkeld die een CTR heeft van 5-10%
Gisteren trouwens 34 euro adsense ^O^ Ik zie een goede stijgende lijn. Op naar de 40.
Wat nou "deze opmerking :')" wel verdienen maar verder niets doen om ook maar een beetje uniek te zijn? Daarnaast heb ik veel community websites e.d. die gewoon een net design nodig hebben.

Ik gebruik ongeveer voor de helft Wordpress en de andere helft HTML/CSS. Ik gebruik soms wel opensource wordpress themes, maar deze pas ik zo aan (hele layout afbeeldingen wijzigen e.d.) dat het gewoon bijna een eigen theme is. Veel mensen lopen op te scheppen over hun website, en dan kijk je even in hun themes en zie je direct dat het gewoon copy paste van internet is, wat content en online maar..
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116770124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Deze opmerking :')

Wordpress templates kan je zo inrichten dat ze totaal uniek zijn. Ikzelf gebruik enkel wordpress. Ik heb samen met een vriend een speciaal adsense thema ontwikkeld die een CTR heeft van 5-10%
Gisteren trouwens 34 euro adsense ^O^ Ik zie een goede stijgende lijn. Op naar de 40.
Zien die er ook een beetje leuk uit? Want dan wil ik zo'n theme wel een weekje testen en bij goed bevallen van je kopen ;)
pi_116770139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef Blester het volgende:

[..]

Wat nou "deze opmerking :')" wel verdienen maar verder niets doen om ook maar een beetje uniek te zijn? Daarnaast heb ik veel community websites e.d. die gewoon een net design nodig hebben.

Ik gebruik ongeveer voor de helft Wordpress en de andere helft HTML/CSS. Ik gebruik soms wel opensource wordpress themes, maar deze pas ik zo aan (hele layout afbeeldingen wijzigen e.d.) dat het gewoon bijna een eigen theme is. Veel mensen lopen op te scheppen over hun website, en dan kijk je even in hun themes en zie je direct dat het gewoon copy paste van internet is, wat content en online maar..
Ik schep niet op over mijn websites. Ik ben gemakzuchtig. Ik heb voor adsense zo'n 6 websites met die theme erop. Andere banner, kleur, indeling en voila. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als mijn sites goed lopen?

Ik focus me op SEO en niet op het maken van de perfecte website. Er komen elke dag een miljoen mensen op marktplaats. Is dat omdat hij zo mooi is? Nee, het ziet er uit als een stuk stront maar hij is effectief.
pi_116770227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:53 schreef JDx het volgende:

[..]

Zien die er ook een beetje leuk uit? Want dan wil ik zo'n theme wel een weekje testen en bij goed bevallen van je kopen ;)
Als we hem helemaal hebben af hebben ontwikkeld met alle social en web 2.0 features dan zetten we hem te koop :) Tot die tijd zal je even moeten wachten :D
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:57:49 #39
340341 Blester
Membre très utile
pi_116770229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik schep niet op over mijn websites. Ik ben gemakzuchtig. Ik heb voor adsense zo'n 6 websites met die theme erop. Andere banner, kleur, indeling en voila. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als mijn sites goed lopen?

Ik focus me op SEO en niet op het maken van de perfecte website. Er komen elke dag een miljoen mensen op marktplaats. Is dat omdat hij zo mooi is? Nee, het ziet er uit als een stuk stront maar hij is effectief.
Ik ben erg benieuwd naar je bouncepecentage dan. Met een onprofessioneel design en volgestopt met AdSense zorgt ervoor dat je bezoekers binnen no-time weg zijn. Ga geen vergelijkingen maken met Marktplaats, dat slaat gewoon nergens op.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116770296
Naar mijn idee is design niet heel belangrijk voor een vrij simpele informatieve site. Natuurlijk moet het wel overzichtelijk zijn en ook weer niet te veel lijken op 100.000 andere sites met dezelfde layout. Maar goed, ik kan geen website maken van scratch dus ik moet het sowieso hebben van templates en er zijn er ZAT die gewoon knap zijn met een beetje werk.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:02:48 #41
340341 Blester
Membre très utile
pi_116770346
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Naar mijn idee is design niet heel belangrijk voor een vrij simpele informatieve site. Natuurlijk moet het wel overzichtelijk zijn en ook weer niet te veel lijken op 100.000 andere sites met dezelfde layout. Maar goed, ik kan geen website maken van scratch dus ik moet het sowieso hebben van templates en er zijn er ZAT die gewoon knap zijn met een beetje werk.
Zeker waar, ik zeg ook niet dat al die gratis en betaalde themes slecht zijn, helemaal niet. Vaak doen deze themes precies wat je wilt, maar uiteindelijk heb je geen unieke website. Om dat te voorkomen pas ik de gratis themes altijd helemaal custom aan zodat je niet meer ziet welke theme het was. Ik maak het liefst websites in HTML/CSS, aangezien ik daar nog veel meer in thuis ben dan Wordpress. Wordpress is altijd (redelijk) veel werk om in te stellen, HTMl/CSS niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:04:39 #42
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116770393
Ik bouw ook eerst een HTML css site en ga dan op de juiste plekken de WP compeneten invoegen. Helemaal niet moeilijk ofzo. :?
pi_116770399
Ja ik gebruik vaak HTML/CSS of Joomla, nooit wordpress eigenlijk.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:06:03 #44
340341 Blester
Membre très utile
pi_116770435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef ursel het volgende:
Ik bouw ook eerst een HTML css site en ga dan op de juiste plekken de WP compeneten invoegen. Helemaal niet moeilijk ofzo. :?
Ik ga hier later vandaag eens naar kijken, ik heb zelf nog veel zelfgemaakte in HTML/CSS valid weblayouts liggen welke in wel eens in wordpress wil zien.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:06:22 #45
340341 Blester
Membre très utile
pi_116770442
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik gebruik vaak HTML/CSS of Joomla, nooit wordpress eigenlijk.
Joomla heb ik nog nooit mee gewerkt, dat is toch meer voor community?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116770457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik schep niet op over mijn websites. Ik ben gemakzuchtig. Ik heb voor adsense zo'n 6 websites met die theme erop. Andere banner, kleur, indeling en voila. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als mijn sites goed lopen?

Ik focus me op SEO en niet op het maken van de perfecte website. Er komen elke dag een miljoen mensen op marktplaats. Is dat omdat hij zo mooi is? Nee, het ziet er uit als een stuk stront maar hij is effectief.
Je hebt wel gelijk, maar ik vind het toch fijner (en leuker) om zelf een theme te maken. Vooral Amerikanen zijn dol op de meest lelijke, schreeuwende, drukke, miljoenen keren gebruikte templates. Helaas.

Ik vind het ook jammer dat IEDEREEN nu zo'n sites kan maken, er is niets technisch meer aan, zorgt voor een een heleboel extra concurrentie :P
pi_116770499
Nee hoor, is gewoon een CMS... iets minder "blog" gericht als wordpress. Je hebt uiteraard plugins voor een forum etc. maar dat zie ik zelden eigenlijk. Nadeel van Joomla is dat het allemaal iets lastiger werkt dan wordpress, maar is wel veel meer te customizen als je er beetje verstand van hebt.
Facts don't care about your feelings
pi_116770600
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar ik vind het toch fijner (en leuker) om zelf een theme te maken. Vooral Amerikanen zijn dol op de meest lelijke, schreeuwende, drukke, miljoenen keren gebruikte templates. Helaas.

Ik vind het ook jammer dat IEDEREEN nu zo'n sites kan maken, er is niets technisch meer aan, zorgt voor een een heleboel extra concurrentie :P
Iedereen kan sites maken maar niemand kan SEO. Dus richt je daar op.
pi_116770628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Iedereen kan sites maken maar niemand kan SEO. Dus richt je daar op.
Dat is waar, het stelt allemaal niet veel voor. Maar in aantallen wel enorm.
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:13:56 #50
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116770655
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee hoor, is gewoon een CMS... iets minder "blog" gericht als wordpress. Je hebt uiteraard plugins voor een forum etc. maar dat zie ik zelden eigenlijk. Nadeel van Joomla is dat het allemaal iets lastiger werkt dan wordpress, maar is wel veel meer te customizen als je er beetje verstand van hebt.
Binnenkort heb ik er een project mee. Eens kijken wat ut allemaal kan. Heeft me nog nooit kunnen verleiden om te gaan gebruiken vooralsnog :')
pi_116770684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar je bouncepecentage dan. Met een onprofessioneel design en volgestopt met AdSense zorgt ervoor dat je bezoekers binnen no-time weg zijn. Ga geen vergelijkingen maken met Marktplaats, dat slaat gewoon nergens op.
Zegt iemand die gebanned is :') Hou toch op man.
Mijn adsense theme is een mix van 2 sterkte theme's. Helemaal omgebouwd en SEO getweaked.

Hoezo is mijn vergelijking met marktplaats slecht? Kijk startpagina, zijn genoeg websites die er niet uitzien maar het heel goed doen. Misschien vind jij het niet zo mooi maar daar koop ik niks voor. Ik wil enkel veel traffic, de rest boeit me niet.
pi_116771903
Verschrikkelijk werk een naam zoeken, van die 100 geprobeerde namen zijn er 100 al geregistreerd als domein.nl en maar 5 zijn werkelijk een site.
pi_116772186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef JDx het volgende:
Verschrikkelijk werk een naam zoeken, van die 100 geprobeerde namen zijn er 100 al geregistreerd als domein.nl en maar 5 zijn werkelijk een site.
Had deze ochtend hetzelfde probleem, heel irritant... en als je niet uitkijkt raak je zo gefrustreerd dat je een domeinnaam registreerd waar je na een paar minuten al spijt van hebt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door JupilerXL op 14-09-2012 11:08:15 (woord vergeten) ]
pi_116772219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Had deze ochtend hetzelfde probleem, heel irritant... en als je niet uitkijkt raak je zo gefrustreerd dat je een domeinnaam registreerd waar je na een paar minuten al spijt van hebt :')
Bijna gedaan inderdaad haha. Maar niks registreren schiet ook niet op grrr.
pi_116772742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef JDx het volgende:
Verschrikkelijk werk een naam zoeken, van die 100 geprobeerde namen zijn er 100 al geregistreerd als domein.nl en maar 5 zijn werkelijk een site.
In die fase zit ik nu ook weer, waar ik gisteren al mijn beklag over deed :P Zou verboden moeten worden... Aantonen dat je er iets mee van plan bent of afstaan.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:28:56 #56
131603 Afwazig
Serious business
pi_116772851
Ik doe ook helemaal geen moeite om de eigenaar te bereiken als ik zie dat een domein te koop staat. Die prijzen zijn zo debiel dat het zonde van de moeite is. Keyword domains zijn mooi maar niet noodzakelijk.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:35:27 #57
131603 Afwazig
Serious business
pi_116773080
Overigens over dat Joomla verhaal; Ik heb tijden 1.5 gebruikt voordat de nieuwe versies uitwaren. Ik ben overgestapt naar Wordpress omdat deze SEO technisch een stuk beter in elkaar zit dan Joomla 1.5. Althans, out of the box wel. In Joomla moest je erg veel moeite doen veelal met het aanpassen van code of betaalde extensions. Hoe zit dat met de nieuwe Joomla versies? Is dat al verbetert?
pi_116773852
AdKliks.nl is dat wat?
pi_116774038
Komt mij een beetje amateuristisch over, maar dat kan ook aan mij liggen. :P
pi_116774092
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef JDx het volgende:
Verschrikkelijk werk een naam zoeken, van die 100 geprobeerde namen zijn er 100 al geregistreerd als domein.nl en maar 5 zijn werkelijk een site.
Dan ga je waarschijnlijk graven in een niche die behoorlijk verzadigd is ;)
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:07:17 #61
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116774139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef JDx het volgende:
AdKliks.nl is dat wat?
Oe, gauw registreren en voor veel geld op sedo zetten :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:13:39 #62
340341 Blester
Membre très utile
pi_116774338
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Had deze ochtend hetzelfde probleem, heel irritant... en als je niet uitkijkt raak je zo gefrustreerd dat je een domeinnaam registreerd waar je na een paar minuten al spijt van hebt :')
Ja, want die paar euro registratiekosten is echt iets om spijt van te krijgen... :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116774363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:07 schreef ursel het volgende:

[..]

Oe, gauw registreren en voor veel geld op sedo zetten :P
Nee is voor mezelf haha.

Amateuristisch? Omdat het nederlands is? AdSmart en SmartAds DirectAds AdDirect en alles is al bezet.
pi_116774461
Nouja, als je zou kunnen kiezen tussen AdClicks en AdKliks dan zou ik voor adclicks gaan, vind ik beter staan.

Maar aan de andere kant is het geen verkeerde domeinnaam denk ik.
pi_116774603
Ja die probeerde ik eerst ook, maar is ook al bezet, te koop uiteraard.

Maar het is in eerste instantie gericht op NL publiek, dus kliks is op zich niet verkeerd. Ken 2 andere bedrijven die heten cashmaster en klikbonus, klinkt ook niet bijster professioneel :P

Ik ga het gewoon proberen, leukste naam tot nu toe.
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:25:08 #66
340341 Blester
Membre très utile
pi_116774755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef JDx het volgende:
Ja die probeerde ik eerst ook, maar is ook al bezet, te koop uiteraard.

Maar het is in eerste instantie gericht op NL publiek, dus kliks is op zich niet verkeerd. Ken 2 andere bedrijven die heten cashmaster en klikbonus, klinkt ook niet bijster professioneel :P

Ik ga het gewoon proberen, leukste naam tot nu toe.
Kost je een euro of twee, ik zou niet zo lang twijfelen, zeker niet nu je de naam online gegooit hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116774795
Al aangevraagd inclusief flexmini pakket. Hoef ik niet meer te werken op een subdomein van jdx.nl, anders moet ik straks alles weer overzetten.
pi_116774894
AdMaster :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:39:55 #69
340341 Blester
Membre très utile
pi_116775222
Ben benieuwd.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116776423
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef YoshiBignose het volgende:
AdMaster :P
Was ook al bezet ;)
pi_116777674
Een degelijke concurrent van adsense zou niet slecht zijn, zeker gezien de slecht onderbouwde bans en slechte reacties op vragen hierover.
pi_116778094
Eerst moet ik het technisch gezien nog van de grond krijgen, maar ik heb al wat unieke ideeën om het extra aantrekkelijk te maken, maar goed dat is offtopic, als er iets van de grond is laat ik het wel weten.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:57:09 #73
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116778152
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef JDx het volgende:
Eerst moet ik het technisch gezien nog van de grond krijgen, maar ik heb al wat unieke ideeën om het extra aantrekkelijk te maken, maar goed dat is offtopic, als er iets van de grond is laat ik het wel weten.
DM Razor dan ook gelijk. :P
pi_116778165
Heeft iemand ervaring met andere advertentie aanbieders, zoals adbrite? Misschien dat ik dit eens ga proberen op 1 van mijn sites, kijken wat dat doet.
pi_116779615
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef JupilerXL het volgende:
Heeft iemand ervaring met andere advertentie aanbieders, zoals adbrite? Misschien dat ik dit eens ga proberen op 1 van mijn sites, kijken wat dat doet.
Adbrite gebruik ik wel eens voor sites waar ik geen adsense op wil plaatsen. Het verdiend stuk minder dan adsense maar beter dan addynamo.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_116779758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef JupilerXL het volgende:
Heeft iemand ervaring met andere advertentie aanbieders, zoals adbrite? Misschien dat ik dit eens ga proberen op 1 van mijn sites, kijken wat dat doet.
Niks verdiend zo goed als adsense.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:58:23 #77
340341 Blester
Membre très utile
pi_116780474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Niks verdiend zo goed als adsense.
Mwah, de helft van de publishers bant Google AdSense gewoon zonder reden, dan hoeven ze ook nog maar weinig uit te betalen waardoor de opbrengsten hoger zijn :-)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116780503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:58 schreef Blester het volgende:

[..]

Mwah, de helft van de publishers bant Google AdSense gewoon zonder reden, dan hoeven ze ook nog maar weinig uit te betalen waardoor de opbrengsten hoger zijn :-)
Jij bent niet zonder reden gebanned, mocht je daar op willen zinspelen.

Als het zo gemakkelijk was om een domeinnaam aan te vragen waarvan 90% de naam van een groot, machtig merk is en daar probleemloos Adsense op te zetten dan had ik dat ook wel gedaan.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:02:05 #79
340341 Blester
Membre très utile
pi_116780619
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jij bent niet zonder reden gebanned, mocht je daar op willen zinspelen.

AdWords medewerkers snapte er in ieder geval zelf niets van maar gaven aan zelf de support niet te bieden...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116780669
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Blester het volgende:

[..]

AdWords medewerkers snapte er in ieder geval zelf niets van maar gaven aan zelf de support niet te bieden...
AdWords heeft er ook weinig mee te maken, behalve dat zij de adverteerders bedienen.

En me bedreigen via DM is ook niet sjiek, heb namelijk niets van jouw site openbaar gemaakt of doorverteld aan een ander, ondanks de verzoeken die ik via DM heb gehad van anderen.

Dat je een domeinnaam had met een groot merk er in was gisteren al duidelijk voor iedereen.
Ik snap ook niet waarom je je daar zo druk over maakt, je hebt een foutje gemaakt en hebt een ban bij AdSense. Niet handig maar ook weer niet zo erg dat je je er voor moet schamen.

Maar nogmaals, ik heb de domeinnaam niet doorverteld of hier gepost dus je dreigement is ongegrond.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:03:54 #81
340341 Blester
Membre très utile
pi_116780689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

AdWords heeft er ook weinig mee te maken, behalve dat zij de adverteerders bedienen.
Wel toevallig dat ik met AdWords gewoon 3 mailtjes per dag kan wisselen en met AdSense nooit normaal reactie krijg..
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116780731
Omdat Adwords gebruikers zijn die geld naar Google brengen, en Adsense gebruikers heeft die geld van Google neemt? :P
pi_116780781
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef Blester het volgende:

[..]

Wel toevallig dat ik met AdWords gewoon 3 mailtjes per dag kan wisselen en met AdSense nooit normaal reactie krijg..
Klopt, AdWords is een commerciële afdeling en kan geld verdienen aan adverteerders.
Die reageren netjes en hebben voldoende mensen die dat kunnen doen.

AdSense is de publisher-zijde van het verhaal en daar is niet zoveel te halen, support kost alleen maar geld.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:06:36 #84
340341 Blester
Membre très utile
pi_116780794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef CasB het volgende:
Omdat Adwords gebruikers zijn die geld naar Google brengen, en Adsense gebruikers heeft die geld van Google neemt? :P
Maar het is toch gewoon waardeloos op deze manier. Je hebt geen mogelijkheid met AdSense in gesprek te komen, je krijgt alleen die standaard troep mailtjes.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116780981
Het boeit ze ook niets denk ik :P

Je gaat vantevoren akkoord met voorwaarden, hou je je daar niet aan, ook al is het 1 mierenneukerig dingetje, dan kunnen ze je bannen als ze willen.

Ga maar lekker een rechtzaak beginnen tegen Google denken ze dan ;)
pi_116780993
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Blester het volgende:

[..]

Maar het is toch gewoon waardeloos op deze manier. Je hebt geen mogelijkheid met AdSense in gesprek te komen, je krijgt alleen die standaard troep mailtjes.
Des te meer redenen om zuinig om te springen met je Adsense account.

Overigens mag je in AdWords ook niet zomaar een merknaam gebruiken om je site te promoten.

Toen ik eens KPN producten op mijn site wilde promoten via AdWords werd die ad ook afgekeurd terwijl ik verder wel aan alle eisen voldeed, zoals de juiste URL, etc.
Na een mailwisseling met support (idd erg vlot) werd al snel duidelijk dat het een te grijs gebied was en daarom niet werd toegestaan.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:13:29 #87
340341 Blester
Membre très utile
pi_116781071
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Des te meer redenen om zuinig om te springen met je Adsense account.
Dat heb ik heel zeker gedaan. Maar als ze nu gewoon zouden zeggen wat er fout was...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116781122
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat heb ik heel zeker gedaan. Maar als ze nu gewoon zouden zeggen wat er fout was...
De vermoedelijke oorzaak heb ik je al gegeven.
En als je iets opener was geweest had je meer advies gehad.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:16:54 #89
340341 Blester
Membre très utile
pi_116781201
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De vermoedelijke oorzaak heb ik je al gegeven.
En als je iets opener was geweest had je meer advies gehad.
Al nagevraagd, kan geen reden zijn tot afsluiten aldus AdWords. Ik heb ze ook alle informatie gestuurd.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:18:31 #90
131603 Afwazig
Serious business
pi_116781273
Blester tief gewoon op uit dit topic. Volgens mij spreek ik voor het gros van de mensen hier als ik zeg dat je een vervelend kutventje bent en je als sinds de korte tijd dat je hier bent behoorlijk wat irritatie opwekt. Je bent nu ook nog eens gebanned van Adsense dus je hebt hier niks meer te zoeken. Als ik dan ook nog eens lees dat je mensen bedreigt via DM kan ik alleen maar constateren dat je een staatsmongool 1e klas bent.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:22:25 #91
340341 Blester
Membre très utile
pi_116781423
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef Afwazig het volgende:
Blester tief gewoon op uit dit topic. Volgens mij spreek ik voor het gros van de mensen hier als ik zeg dat je een vervelend kutventje bent en je als sinds de korte tijd dat je hier bent behoorlijk wat irritatie opwekt. Je bent nu ook nog eens gebanned van Adsense dus je hebt hier niks meer te zoeken. Als ik dan ook nog eens lees dat je mensen bedreigt via DM kan ik alleen maar constateren dat je een staatsmongool 1e klas bent.
Bedreigd? Ik zei alleen dat ik zijn manier van werken niet goed vind, aangezien ik duidelijk de voorwaarden met hem besproken. Ik leef in een vrij land dus ik blijf gewoon in dit topic rondhangen als ik dat wil. Als je zelf wilt vertrekken mag dat natuurlijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:38 #92
131603 Afwazig
Serious business
pi_116781528
Voor hem kwam het duidelijk anders over. Prima blijf je hier lekker, maar wat verwacht je nou? Dat wij je hier gaan helpen als je 1. Geen informatie geeft en 2. Denigrerende opmerkingen maakt over users die hier al heel wat langer posten dan jij en 3. Niks constructiefs bijdraagt maar alleen loopt te kankeren.

Jij komt er wel :').
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:26:59 #93
340341 Blester
Membre très utile
pi_116781641
- Ik geef mijn website netwerk niet snel prijs nee
- Ik maak geen denigrerende opmerking, ik ga een discussie aan. Mensen oordelen hier zonder dat ze de situatie kennen.
- Ik draag wel wat bij, bekijk eerdere pagina's.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116781751
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef Afwazig het volgende:
Voor hem kwam het duidelijk anders over. Prima blijf je hier lekker, maar wat verwacht je nou? Dat wij je hier gaan helpen als je 1. Geen informatie geeft en 2. Denigrerende opmerkingen maakt over users die hier al heel wat langer posten dan jij en 3. Niks constructiefs bijdraagt maar alleen loopt te kankeren.

Jij komt er wel :').
Let it go, zoals je al zei, niemand kan hem helpen als ie onduidelijk blijft over z'n site etc, klaar.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:34:23 #95
131603 Afwazig
Serious business
pi_116781976
Ach ja fuck it. Ben nu overigens de nieuwste Joomla aan het downloaden. Ga er zo even een kleine site mee maken op een subdomein die ik al een tijdje in mijn hoofd had. Had Joomla na het omslachtige 1.5 laten varen maar heb net een demo bekeken en dit ziet er allemaal toch een stuk beter uit.
pi_116782082
Ik vind Joomla 2.5 nog steeds omslachtig. :P
pi_116782285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef Blester het volgende:

[..]

Bedreigd? Ik zei alleen dat ik zijn manier van werken niet goed vind, aangezien ik duidelijk de voorwaarden met hem besproken. Ik leef in een vrij land dus ik blijf gewoon in dit topic rondhangen als ik dat wil. Als je zelf wilt vertrekken mag dat natuurlijk.
Jammer dat je een DM niet openbaar mag maken op FOK!
Het kriebelt namelijk.

Kan natuurlijk wel je domeinnaam hier prijsgeven maar laat ik dan maar de volwassene zijn hier.
pi_116782379
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef CasB het volgende:
Ik vind Joomla 2.5 nog steeds omslachtig. :P
Ben ook ff met Joomla aan het "kloten" geweest maar toen toch maar overgestapt naar Wordpress.
Nu ben ik overigens geen expert. Degenen die m'n site gezien hebben weten dat al ;)
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:47:37 #99
340341 Blester
Membre très utile
pi_116782450
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jammer dat je een DM niet openbaar mag maken op FOK!
Het kriebelt namelijk.

Kan natuurlijk wel je domeinnaam hier prijsgeven maar laat ik dan maar de volwassene zijn hier.
Oh, afpersen? Een beetje erg triest van je dit.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116782488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ben ook ff met Joomla aan het "kloten" geweest maar toen toch maar overgestapt naar Wordpress.
Nu ben ik overigens geen expert. Degenen die m'n site gezien hebben weten dat al ;)
Ik werkte altijd een site bij van een bedrijf, die gebruikten ook Joomla, vond het inderdaad mega omslachtig altijd.
pi_116782525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh, afpersen? Een beetje erg triest van je dit.
Neuh, niets afpersen. Ik heb al gezegd dat ik me als de volwassene zou opstellen.

Wel hulpvaardigheid (voor de laatste keer):
http://netters.nl/artikelen/internetrecht/merkrecht-seo

Doe er wat mee, zou ik zeggen :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:52:10 #102
131603 Afwazig
Serious business
pi_116782617
Als je 2.5 al omslachtig vindt dan had je met 1.0 of 1.5 moeten werken, dat was pas strijden voor het leven om het te krijgen zoals je het wilde :D. Dat ging soms nergens meer over.
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:53:53 #103
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116782673
Heb je wel eens naar een template van phpBB gekeken? :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:55:26 #104
340341 Blester
Membre très utile
pi_116782726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neuh, niets afpersen. Ik heb al gezegd dat ik me als de volwassene zou opstellen.

Wel hulpvaardigheid (voor de laatste keer):
http://netters.nl/artikelen/internetrecht/merkrecht-seo

Doe er wat mee, zou ik zeggen :)
Zal het wel eens doorlezen als ik tijd heb, ben nu bezig met ontwikkeling van een nieuwe website.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116782791
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef ursel het volgende:
Heb je wel eens naar een template van phpBB gekeken? :')
phpBB heb ik gelukkig al jaren niet meer aangeraakt. :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:00:03 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_116782915
PhpBB brand ik mijn vingers ook niet meer aan :'). Dat is meer dan eens misgegaan door een corrupte database wat gewoon onherstelbaar bleek :').
pi_116783025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh, afpersen? Een beetje erg triest van je dit.
Het is pas afpersen als hij wat eist van je. Hij zegt ik doe het niet dus.... Enige die hier triest over komt ben jij eerlijk gezegd :X

Anyway, Joomla is ook omslachtig soms, zelfs ronduit belachelijk hoe je soms bij een bepaalde optie wilt komen. Maar ik snap het nu eindelijk allemaal dus dan is het niet erg.

Wat is er mis met phpbb dan? Heb het laatst geïnstalleerd, in 1 minuutje, paar categorieën aangemaakt en gaan met die banaan :P of wordt het pas kloten als je mooie template/styles/plugins wilt?

Over omslachtig gesproken, dat google webmastertools begrijp ik soms ook niet. Heb een site die (geen idee waarom) in google geindexeerd wordt zonder www. Ik heb daar een hekel aan, weet niet waarom :P maar als je dat wilt wijzigen in webmastertools, moet je dus nog een keer je site toevoegen ZONDER www. Dat zijn aparte accounts ofzo en dan kan je ook weer opnieuw verifiëren... vaag.

Na een "dipje" vorige maand KAN dit misschien een record gaat worden. Deze maand tot dusver: ¤ 248,53 :9~
Facts don't care about your feelings
pi_116783166
Nouja, ik ben er mee gekapt toen de beveiliging zo lek als een mandje bleek te zijn. Toen ben ik overgegaan op smf. Maar ik heb nu ook nog maar 1 forum, en die is eigenlijk zo goed als privé, dus veel onderhoud heb ik daar ook niet aan. Heb ook geen idee hoe phpbb nu is.
pi_116783212
Haha ik kan wel lachen om die blester.
Kerel komt hier even binnen vallen en zegt even hoe of wat.
Wordt al na een paar dagen gebanned door google en nog grote praatjes :D :D
Ik zou maar een beetje dimmen. En boeien als je het domeinnaam hier noemt. Misschien kunnen we je helpen met affiliates oid want zo te horen heb je totaal geen kaas gegeten van internetmarketing en seo.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:08:11 #110
340341 Blester
Membre très utile
pi_116783220
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het is pas afpersen als hij wat eist van je. Hij zegt ik doe het niet dus.... Enige die hier triest over komt ben jij eerlijk gezegd :X
't is goed joh :) Heb nog teveel dingen op de planning staan om hier een eindeloze discussie aan te wijden.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116783231
Good for you :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:09:57 #112
131603 Afwazig
Serious business
pi_116783282
Ik heb al jaren geen phpBB meer gebruikt hoor maar eerder moest je inderdaad wekelijks patchen omdat je anders een paar superturken had die heel stoer je forumpje gingen hacken en een Turkse vlag erop zetten met muziekje erbij :').
Daarbij was dingen custom aanpassen een drama omdat je binnen notime corrupte databases of vage foutmeldingen had.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:10:08 #113
340341 Blester
Membre très utile
pi_116783290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Haha ik kan wel lachen om die blester.
Kerel komt hier even binnen vallen en zegt even hoe of wat.
Wordt al na een paar dagen gebanned door google en nog grote praatjes :D :D
Ik zou maar een beetje dimmen. En boeien als je het domeinnaam hier noemt. Misschien kunnen we je helpen met affiliates oid want zo te horen heb je totaal geen kaas gegeten van internetmarketing en seo.
Ik ben webmaster, tekstschrijver en SEO specialist. Mij hoef je hier dus niets over te vertellen. Hoe krijg ik anders dagelijks zoveel traffic op mijn website? Hard werken en de juiste methode gebruiken. Niet zoals de helft van de mensen even met blackhat paar weekjes ranken en naar de volgende website gaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116783300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het is pas afpersen als hij wat eist van je. Hij zegt ik doe het niet dus.... Enige die hier triest over komt ben jij eerlijk gezegd :X

Anyway, Joomla is ook omslachtig soms, zelfs ronduit belachelijk hoe je soms bij een bepaalde optie wilt komen. Maar ik snap het nu eindelijk allemaal dus dan is het niet erg.

Wat is er mis met phpbb dan? Heb het laatst geïnstalleerd, in 1 minuutje, paar categorieën aangemaakt en gaan met die banaan :P of wordt het pas kloten als je mooie template/styles/plugins wilt?

Over omslachtig gesproken, dat google webmastertools begrijp ik soms ook niet. Heb een site die (geen idee waarom) in google geindexeerd wordt zonder www. Ik heb daar een hekel aan, weet niet waarom :P maar als je dat wilt wijzigen in webmastertools, moet je dus nog een keer je site toevoegen ZONDER www. Dat zijn aparte accounts ofzo en dan kan je ook weer opnieuw verifiëren... vaag.

Na een "dipje" vorige maand KAN dit misschien een record gaat worden. Deze maand tot dusver: ¤ 248,53 :9~
Ik had de laatste tijd rond de 10-20 euro per dag. Eergisteren 32 en gisteren 34 euro op een dag. Ik heb enkel wat SEO gedaan vorige week maar je ziet. het loont :D
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:11:30 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_116783343
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:10 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik ben webmaster, tekstschrijver en SEO specialist. Mij hoef je hier dus niets over te vertellen. Hoe krijg ik anders dagelijks zoveel traffic op mijn website? Hard werken en de juiste methode gebruiken. Niet zoals de helft van de mensen even met blackhat paar weekjes ranken en naar de volgende website gaan.
Vertel eens dan met welke blackhat technieken tegenwoordig nog structureel goede resultaten kan boeken. Dat moet je als SEO specialist wel weten dan.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:12:09 #116
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_116783367
Ik draai alle dynamische sites op Joomla, pain in the ass om het goed te krijgen. Dat dan weer wel.
pi_116783368
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Vertel eens dan met welke blackhat technieken tegenwoordig nog structureel goede resultaten kan boeken. Dat moet je als SEO specialist wel weten dan.
Met de nieuwe penguin mag je wel oppassen ja ;)
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:13:38 #118
340341 Blester
Membre très utile
pi_116783429
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Vertel eens dan met welke blackhat technieken tegenwoordig nog structureel goede resultaten kan boeken. Dat moet je als SEO specialist wel weten dan.
Automatische links met redelijke verdeling zodat het echte links lijken
Links van hoge PR website met zelfde onderwerpen kopen met een goed backlinkprofiel

En de laatste tijd lijkt linkspammen weer voor te komen, maar dit is voor héél korte tijd. Met de gedachten: website online, linkspam, cashen, website uit Google.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:17:22 #119
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_116783619
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Blester het volgende:

[..]

Automatische links met redelijke verdeling zodat het echte links lijken
Links van hoge PR website met zelfde onderwerpen kopen met een goed backlinkprofiel

En de laatste tijd lijkt linkspammen weer voor te komen, maar dit is voor héél korte tijd. Met de gedachten: website online, linkspam, cashen, website uit Google.
Heb je het woord 'structureel' ook gelezen in z'n vraag?
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:18:06 #120
340341 Blester
Membre très utile
pi_116783651
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:17 schreef McCandless het volgende:

[..]

Heb je het woord 'structureel' ook gelezen in z'n vraag?
Blackhat SEO is vrijwel nooit structureel... Als je voor structureel wilt gaan doe je het gewoon op de normale whitehat manier.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116784002
Wat ik nu weleens doe met andere sites is zo'n A B C linking ofzo. Dus iemand met site A linkt naar mijn site B en ik link van site C naar zijn A. Dan zijn het geen backlinks en dat is beter ofzo :P Natuurlijk wel zorgen dat het onderwerp goed matched en met een verhaaltje in je content verwerken is nog beter, op de juiste keywords.
Facts don't care about your feelings
pi_116784315
Of gewoon zorgen dat je site daadwerkelijk handig is, diverse sites van mij verschenen ineens op allerlei startpagina's zonder dat ik erom vroeg.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:31:38 #123
131603 Afwazig
Serious business
pi_116784327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Blackhat SEO is vrijwel nooit structureel... Als je voor structureel wilt gaan doe je het gewoon op de normale whitehat manier.
Wat ik met mijn opmerking wou zeggen is dat blackhat eigenlijk helemaal dood aan het bloeden is door de algoritme updates de laatste jaren. Met de Google Sandbox is toen ter tijd al een begin gemaakt en met de panda en penguin updates is het helemaal niet meer de moeite waard.
pi_116784377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef JDx het volgende:
Of gewoon zorgen dat je site daadwerkelijk handig is, diverse sites van mij verschenen ineens op allerlei startpagina's zonder dat ik erom vroeg.
Het is dat ik niets meer aan m'n site doe omdat het teveel tijd kost maar merk ook dat ik zonder enige inspanning veel bezoekers erbij kreeg.
pi_116784424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef JDx het volgende:
Of gewoon zorgen dat je site daadwerkelijk handig is, diverse sites van mij verschenen ineens op allerlei startpagina's zonder dat ik erom vroeg.
Daar probeer ik me met een aantal sites op te richten. Simpel design (maar wel netjes), goede informatie of een handige tool erop. Die proberen op wikipedia te krijgen, tijdje rustig z'n beloop laten gaan en traffic binnenhalen. :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:34:17 #126
340341 Blester
Membre très utile
pi_116784458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wat ik met mijn opmerking wou zeggen is dat blackhat eigenlijk helemaal dood aan het bloeden is door de algoritme updates de laatste jaren. Met de Google Sandbox is toen ter tijd al een begin gemaakt en met de panda en penguin updates is het helemaal niet meer de moeite waard.
Ben ik niet helemaal met je eens. Blackhat bestaat nog steeds. Op de goed betaalde keywords is 8/10 van de websites op de eerste pagina nog gewoon gemaakt met Blackhat SEO. Wat je echter ziet is dat deze websites binnen een maand weer van de eerste pagina's verdwijnen.

Vroeger was blackhat op een meer structele basis mogelijk, tegenwoordig is het gewoon "opzetten, cashen, uit google"
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:35:11 #127
340341 Blester
Membre très utile
pi_116784509
Bij de meeste websites van mij doe ik niet eens aan linkbuilding, aangezien dit vanzelf wel komt bij deze websites, doordat bezoekers de website delen wanneer het daadwerkelijk informatie heeft.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116784818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef Blester het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Blackhat bestaat nog steeds. Op de goed betaalde keywords is 8/10 van de websites op de eerste pagina nog gewoon gemaakt met Blackhat SEO. Wat je echter ziet is dat deze websites binnen een maand weer van de eerste pagina's verdwijnen.

Vroeger was blackhat op een meer structele basis mogelijk, tegenwoordig is het gewoon "opzetten, cashen, uit google"
Ik gebruik zelf ook ''blackhat' technieken'' maar ze doen het na al die tijd nog prima ;)
Weet je waarom ze blijven werken? Omdat je anders de competitie kan naaien. Anders ga ik bijvoorbeeld jouw website 1000 backlinks geven en dan ben je foetsie uit google. Google kijkt wel wat verder dan dat.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:46:14 #129
340341 Blester
Membre très utile
pi_116784971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf ook ''blackhat' technieken'' maar ze doen het na al die tijd nog prima ;)
Weet je waarom ze blijven werken? Omdat je anders de competitie kan naaien. Anders ga ik bijvoorbeeld jouw website 1000 backlinks geven en dan ben je foetsie uit google. Google kijkt wel wat verder dan dat.
Je hebt verschillende vormen van blackhat. Zo kun je in een keer de website zo'n boost geven dat het binnen enkele weken op de eerste pagina staat en nog sneller weet verdwijnt. Je kunt deze boost ook verspreiden over een langere tijd waardoor je mogelijk in de zoekmachine blijft staan. Dit zijn slechts twee voorbeelden, er zijn zoveel blackhat methodes waarbij sommige methodes wel werken en sommige niet meer. Google maakt blackhat in ieder geval wel moeilijker met de laatste updates.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116785185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef Blester het volgende:

[..]

Je hebt verschillende vormen van blackhat. Zo kun je in een keer de website zo'n boost geven dat het binnen enkele weken op de eerste pagina staat en nog sneller weet verdwijnt. Je kunt deze boost ook verspreiden over een langere tijd waardoor je mogelijk in de zoekmachine blijft staan. Dit zijn slechts twee voorbeelden, er zijn zoveel blackhat methodes waarbij sommige methodes wel werken en sommige niet meer. Google maakt blackhat in ieder geval wel moeilijker met de laatste updates.
Ja je moet ook nooit je website 1000-den backlinks in 1 keer geven. Beter geleidelijk opbouwen maar sommige blackhat tactieken werken super bij mij.
pi_116786324
genereer je die backlinks zelf door verzoeken of zo of koop je dat in dan?
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:01:59 #132
340341 Blester
Membre très utile
pi_116789314
Haha, voor het eerst een HTML ontwerp om proberen te zetten naar Wordpress. Is nog gelukt ook, heb het bijna helemaal functioneel al.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116804063
Lees al een tijdje in dit topic en wilde nu toch eens iets posten.

Ik heb op dit moment 20 niche sites die ongeveer 50 tot 100 euro p/m opveren. Deels Adsense en deels affiliatie. Daarnaast heb ik nog een pak websites waar nog geen Adsense of affiliatie staat, maar ben bang voor een Adsense ban. Dus denk dat ik me wat nieuwe sites betreft vooral ga focussen op affiliatie. Is wellicht lastiger, maar de kans dat je genaaid wordt is een stuk kleiner. Overigens kun je door de merchants wel genaaid worden, maar dat is een andere discussie.
pi_116804488
Nou, zo lang gewacht op deze post en is het nog niets nuttigs :')

Waarom ben je bang voor een adsense ban? De regels zijn vrij duidelijk toch... Google heeft er werkelijk niets aan om mensen te bannen, maar ze moeten streng zijn om de bedrijven die adverteren te beschermen (wat logisch is). Daarom hebben ze gewoon een streng beleid gevoerd waardoor het mensen afschrikt om te gaan "frauderen". Ze bannen je echt niet zonder reden, want daar schiet niemand wat mee op.
Facts don't care about your feelings
pi_116804717
Ik denk ook dat je niet snel gebanned wordt door Google. Ik heb al sinds 2003 adsense, en maar een paar keer een waarschuwing gehad. Die problemen toen verholpen en alles was/is weer prima. :P
pi_116805387
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:58 schreef Blester het volgende:

[..]

Mwah, de helft van de publishers bant Google AdSense gewoon zonder reden, dan hoeven ze ook nog maar weinig uit te betalen waardoor de opbrengsten hoger zijn :-)
Waarom zouden de helft van de publishers Google Adsense bannen? Ik denk dat je het precies andersom bedoelt.

Ik lees hier verschillende publishers de laatste tijd meer verdienen, is bij jullie de CPC in de laatste maand ook behoorlijk gestegen? Hier wel en verder was het deze week een record met bezoekers, pageviews en inkomsten. Ik bedacht me nog dat veel pagina's maar twee banners hebben, misschien eens verandering in brengen.
pi_116808582
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou, zo lang gewacht op deze post en is het nog niets nuttigs :')

Waarom ben je bang voor een adsense ban? De regels zijn vrij duidelijk toch... Google heeft er werkelijk niets aan om mensen te bannen, maar ze moeten streng zijn om de bedrijven die adverteren te beschermen (wat logisch is). Daarom hebben ze gewoon een streng beleid gevoerd waardoor het mensen afschrikt om te gaan "frauderen". Ze bannen je echt niet zonder reden, want daar schiet niemand wat mee op.
Het was meer een 'intro' in dit topic, dat hoeft niet per se nuttig te zijn dunkt me. En waarom bang voor een Adsense ban? Ik ken genoeg mensen die om vage redenen zijn geblokkeerd en zij hebben het altijd fair gespeeld. Uiteraard zullen er mensen tussen zitten die een ban volledig aan zichzelf hebben te wijten, maar je volledig richten op Adsense vind ik niet slim. Zeker als je duizenden euro's per maand opstrijkt, je baan opzegt en daar van gaat leven. Die mensen zijn er ook.

Maar goed, de meeste mensen hier zien Adsense als bijverdienste. Dan is het niet zo erg mocht je ooit eens geblokkeerd worden.
pi_116808693
Ja als je er volledig op richt maar goed er zijn dan nog altijd alternatieven. Meestal hangen je inkomsten gewoon af van het bezoekersaantal en dat zal niet meer of minder worden als je gebanned wordt bij adsense.
Facts don't care about your feelings
pi_116811129
Zo gisteren 36 euros verdiend. Vandaag nog even de laatste sites onder handen nemen. Hopen dat ik volgende week de 40 top.
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:50:45 #140
340341 Blester
Membre très utile
pi_116813403
Custom SEO wordpress template is helemaal af. Nu maar eens in gebruik gaan nemen en kijken wat het gaat doen. In ieder geval wel heel leuk om eens een compleet zelf ontworpen - amgezet naar HTML/CSS - omgezet naar Wordpress te hebben. Was minder werk dan ik had verwacht, met omzetten naar wordpress ongeveer 2 uur bezig gewas en nog wat bugfixes gedaan enkele uurtjes.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 15 september 2012 @ 14:46:40 #141
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116814969
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:50 schreef Blester het volgende:
Custom SEO wordpress template is helemaal af. Nu maar eens in gebruik gaan nemen en kijken wat het gaat doen. In ieder geval wel heel leuk om eens een compleet zelf ontworpen - amgezet naar HTML/CSS - omgezet naar Wordpress te hebben. Was minder werk dan ik had verwacht, met omzetten naar wordpress ongeveer 2 uur bezig gewas en nog wat bugfixes gedaan enkele uurtjes.
Zei toch dat het simpel was. :P
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:01:00 #142
340341 Blester
Membre très utile
pi_116815355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 14:46 schreef ursel het volgende:

[..]

Zei toch dat het simpel was. :P
Het is gewoon een kwestie van plakken van codes. Alleen wel lastig als je bugs hebt. Heb er nog een kleine bug inzitten bij de sigbar, bij elk item bij bijv categoriën is een lijn boven en een lijn onder. De tekst blijft bij widgets center staan en als ik het in de code zet staat het wel goed.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:20:00 #143
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_116815891
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:01 schreef Blester het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van plakken van codes. Alleen wel lastig als je bugs hebt. Heb er nog een kleine bug inzitten bij de sigbar, bij elk item bij bijv categoriën is een lijn boven en een lijn onder. De tekst blijft bij widgets center staan en als ik het in de code zet staat het wel goed.
Dat soort problemen kun je prima hier kwijt: [html, css, js] met font tags :) #28. Daar zijn altijd wel mensen die willen helpen wanneer mensen problemen hebben met de opmaak van hun site. :)
pi_116841249
En weeeeer een fout in Google Analytics Api waardoor de overview van JDx het niet doet. :(
Dat ze 't gewoon heel houden. :')
  zondag 16 september 2012 @ 12:56:33 #145
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_116843783
Wat een paar <strong> tags kunnen veroorzaken. Me volledig afgeschreven 'Project Pareltje' domein staat voor het keyword ineens op nummer 2!
pi_116860163
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef JortK het volgende:
Wat een paar <strong> tags kunnen veroorzaken. Me volledig afgeschreven 'Project Pareltje' domein staat voor het keyword ineens op nummer 2!
Heb gelijk ook even wat <strong> tags toegevoegd:)
pi_116866868
Maakt dat echt zoveel uit? Ik heb op een paar sites wel een paar woorden <b> gedaan, maar die kan ik dus beter <strong> maken?
Facts don't care about your feelings
pi_116870290
Vandaag is tot nu toe een dramatische dag voor mij. ;( Wie weet komt het nog goed. :P
pi_116870869
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Maakt dat echt zoveel uit? Ik heb op een paar sites wel een paar woorden <b> gedaan, maar die kan ik dus beter <strong> maken?
quote:
I: Renders as italic text style.
B: Renders as bold text style.

EM: Indicates emphasis.
STRONG: Indicates stronger emphasis.
<b> en <strong> zijn dus niet hetzelfde en hebben een hele andere betekenis. Je kan er hier ook iets meer over lezen:
http://www.whatwg.org/spe(...)s.html#the-b-element
http://www.whatwg.org/spe(...)l#the-strong-element
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  Moderator zondag 16 september 2012 @ 22:16:42 #150
42184 crew  DaMart
pi_116871187
De laatste dagen gaat het wel aardig met mijn websites. Het schommelt nu al 5 dagen tussen 1 euro en ruim 2 euro. Dat is me nog niet eerder gebeurd. Vandaag is sowieso al een recorddag, met ruim 2 euro 60 :D.

Het valt me wel op dat nu ik 2 weken niets aan mijn sites heb gedaan, er meer geklikt lijkt te worden. En het is wel interessant om te zien welke banners het nou wel goed doen en welke abosoluut niet :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_116877188
Ik ben op dit moment bezig met linkbuilding voor mijn blog/website. Want de bezoekers willen nog niet echt komen.
Hoe doen jullie dit eigenlijk vraag ik mij af ? Allemaal handmatig door site's op te zoeken, besteden jullie dit uit of dmv een tool ?
pi_116877354
Iemand die welikeshopping [punt] nl wilt kopen?
If not now, then when.
pi_116880835
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef DaMart het volgende:
De laatste dagen gaat het wel aardig met mijn websites. Het schommelt nu al 5 dagen tussen 1 euro en ruim 2 euro. Dat is me nog niet eerder gebeurd. Vandaag is sowieso al een recorddag, met ruim 2 euro 60 :D.

Het valt me wel op dat nu ik 2 weken niets aan mijn sites heb gedaan, er meer geklikt lijkt te worden. En het is wel interessant om te zien welke banners het nou wel goed doen en welke abosoluut niet :).
Ik heb wel wat nieuwe sites gemaakt (soort van, lijkt nog nergens op), maar juist op m'n al bestaande sites krijg ik meer kliks met minder bezoekers de afgelopen dagen, heel apart, wel fijn.
pi_116881485
Gister was mijn slechtste dag sinds 2 maanden ofzo. ;( Ik hoop dat het van tijdelijke aard is. :P
pi_116881893
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:13 schreef Mike144 het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met linkbuilding voor mijn blog/website. Want de bezoekers willen nog niet echt komen.
Hoe doen jullie dit eigenlijk vraag ik mij af ? Allemaal handmatig door site's op te zoeken, besteden jullie dit uit of dmv een tool ?
Ik doe het zelf en ik besteed een gedeelte uit. Zoek op google naar ''seo'' en gij zult vinden!
pi_116881917
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef CasB het volgende:
Gister was mijn slechtste dag sinds 2 maanden ofzo. ;( Ik hoop dat het van tijdelijke aard is. :P
Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.
pi_116882416
32 euro op 1 dag... crap :')
pi_116882505
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Weekend is bij mij meestal crap. Toch een 32 euro gepakt gisteren. Ik heb deze dagen veel tijd besteed aan SEO dus ik verwacht de 40 wel te toppen dezer dagen.
Ja zo bedoelde ik het niet :) Over het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag :)
pi_116883081
JDx, waar zat vorige keer het probleem met de Gapi? Ik kijk namelijk best vaak op 'jouw' scriptje, dus stoort me nogal dat ie weer niet werkt. En kon zo snel niet vinden waar ik moest zoeken om het te fixen.
pi_116883518
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef Drawer het volgende:
JDx, waar zat vorige keer het probleem met de Gapi? Ik kijk namelijk best vaak op 'jouw' scriptje, dus stoort me nogal dat ie weer niet werkt. En kon zo snel niet vinden waar ik moest zoeken om het te fixen.
Heb je misschien weer de oude versie? Hij doet het namelijk gewoon bij mij.
pi_116886317
Begrijp er niks meer van. Heb 't al opnieuw geinstalleerd en nogsteeds niks. ga_account was je email toch gewoon? En moet ik een apart password aanmaken ervoor als ik 2step verification op m'n account aan heb staan?
pi_116886878
Dat weet ik niet man, ken dat niet dat 2 step gedoe. Kan best zijn dat dit alleen maar werkt met enkel email + wachtwoord.
pi_116888727
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja zo bedoelde ik het niet :) Over het algemeen pak ik veel minder in het weekend dan door de weeks. Zaterdag 17 euro gepakt. Door de weeks scoor ik meestal beter. Dinsdag is mijn beste adsense dag :)
Terwijl sommigen hier beweren dat er geen structuur in kan zitten ;)
pi_116888857
Ik heb ook het weekend altijd veel slechter, doordat er in het weekend minder bezoekers zijn.
Facts don't care about your feelings
pi_116888889
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Drawer het volgende:
Begrijp er niks meer van. Heb 't al opnieuw geinstalleerd en nogsteeds niks. ga_account was je email toch gewoon? En moet ik een apart password aanmaken ervoor als ik 2step verification op m'n account aan heb staan?
Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verification
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_116888901
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook het weekend altijd veel slechter, doordat er in het weekend minder bezoekers zijn.
Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.
pi_116890040
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, mijn project is vooral doordeweeks van toepassing en het aantal bezoekers ligt dan ongeveer 2,5 keer hoger al had ik afgelopen weekend niet te klagen met ongeveer 20.000 pageviews.
20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerd :P
pi_116890338
Nee is een forum zei hij toch al.
Facts don't care about your feelings
pi_116891067
Was iets fout gegaan, www.adkliks.nl nu pas geregistreerd, zal je maar overkomen met een belangrijk domein die iedereen wil.
  maandag 17 september 2012 @ 15:29:26 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_116892356
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken :P. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
pi_116892494
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken :P. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
wanneer is ie klaar? zou hem wel willen lezen!
  maandag 17 september 2012 @ 15:35:31 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_116892631
Met een maand of anderhalf denk ik. Geef hem wel vrij aan geïnteresseerden als het is beoordeeld en ik mijn diploma heb.
pi_116893727
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

20.000 pageviews en dan zo weinig adsense? Je doet wat verkeerd :P
Inderdaad gaat vooral om het forum en daar lezen mensen redelijk wat en klikken dus ook pagina's weg, Ads worden minder aangeklikt maar geeft niks als ik op den duur naar een CPM toe kan gaan.

Iemand al ervaring met: https://www.google.com/intl/nl/dfp/info/welcome.html ?
pi_116895768
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben bezig met afstuderen en mijn scriptie over SEO aan het schrijven. Hoe meer ik er (weer) in zit hoe meer ik zin heb om een Nederlandse SEO website te maken. Kan dan stukken uit mijn scriptie gewoon gebruiken :P. Alleen bij SEO websites hoort een blog en interactie met andere SEO 'experts'. Dat vergt veel onderhoud met het schrijven en reageren.
Hoop dat je het anders gaat doen dan internetmiljonair en die JP. Die gasten kunnen lullen maar je hebt er geen fuck aan. :r
  maandag 17 september 2012 @ 17:10:14 #175
131603 Afwazig
Serious business
pi_116896330
Heb die site van internetmiljonair net bekeken maar wtf is dat dat? :')

En heb je een link van die JP? De enige Nederlandse SEO site waar ik op kijk is Seoguru.nl. Wel prima site dat, het forum ook,
pi_116896870
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef RPG het volgende:

[..]

Ja je moet hier een apart wachtwoord voor maken in de 2step verification
Blijft niet werken. FUUUUUUU :(
pi_116907865
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Afwazig het volgende:
Heb die site van internetmiljonair net bekeken maar wtf is dat dat? :')

En heb je een link van die JP? De enige Nederlandse SEO site waar ik op kijk is Seoguru.nl. Wel prima site dat, het forum ook,
Die JP heeft veel verschillende websites. Als je op zijn sites komt dan komt er gelijk een popup waar je je e-mail gegevens op moet geven en dan krijg je allerlei tips en gratis shit.

Bijvoorbeeld http://www.internetgeheimen.com/

Allemaal lokkertjes. Je krijgt een paar tipjes opgelicht en als je dan meer wil weten moet je ebook ofzo kopen a 100 euro. Allemaal oplichters. Net zoals die Internetmiljonair.

De meeste SEO sites zijn allemaal pure oplichting. Denken mensen nou echt dat internetmarketeers hun gouden kippen te koop gaan zetten. Ze proberen je alleen maar te overtuigen van hun succes. Af en toe prijzen ze een seo programma aan en geven een link ( waarmee ze weer verdienen: affiliate )

Die gasten pakken iedereen mooi in. Ze laten foto's zien van 'hun leven'. Mooie auto's, dure hotels, adsense foto's. Allemaal list en bedrog :P Daardoor denken mensen: Wauw dat wil ik ook en kopen dingen van hun. Allemaal troep waar je niks aan hebt :D

Ik lees zoveel troep op internet. Iedereen is tegenstrijdig. Mijn tip is gewoon dingen uit te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet ;)
pi_116908194
Seoguru ziet er wel goed uit trouwens. Hij verdient zijn geld tenminste door trainingen te geven. Dus waarschijnlijk zijn dat wel waardevolle artikelen :)
pi_116910663
Vanavond 1 van m'n site aangemeld voor wat lnikbuilding meuk. Daar ga ik de komende tijd maar wat meer aan doen, ook al heb ik een hekel aan pagina's op mijn website met die partnerlinks. :P
  maandag 17 september 2012 @ 21:41:54 #180
131603 Afwazig
Serious business
pi_116910944
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Seoguru ziet er wel goed uit trouwens. Hij verdient zijn geld tenminste door trainingen te geven. Dus waarschijnlijk zijn dat wel waardevolle artikelen :)
SEOguru is ook goed. Een actieve schare users en ik heb zijn boek ook als naslagmiddel. Boek is best goed geschreven en behoorlijk actueel. Die sites die jij beschrijft kom ik niet, klinkt ook behoorlijk doorzichtig. Ik zoek voornamelijk gericht op informatie en kom dan vaak uit op grote sites als SEOmoz en SEOguru.
pi_116911928
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef CasB het volgende:
Vanavond 1 van m'n site aangemeld voor wat lnikbuilding meuk. Daar ga ik de komende tijd maar wat meer aan doen, ook al heb ik een hekel aan pagina's op mijn website met die partnerlinks. :P
Gekocht? Pas op wat je koopt he :P 90% is crap. Je hebt zo een google penalty te pakken.
pi_116911980
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 21:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

SEOguru is ook goed. Een actieve schare users en ik heb zijn boek ook als naslagmiddel. Boek is best goed geschreven en behoorlijk actueel. Die sites die jij beschrijft kom ik niet, klinkt ook behoorlijk doorzichtig. Ik zoek voornamelijk gericht op informatie en kom dan vaak uit op grote sites als SEOmoz en SEOguru.
Ja toch trappen er heeeeeeeeel veel mensen in.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=96378
pi_116912080
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Gekocht? Pas op wat je koopt he :P 90% is crap. Je hebt zo een google penalty te pakken.
Nee, niet gekocht, ik kijk wel uit. :P
pi_116916704
Ik heb nog een domeinnaam waar ik vanaf wil, ik kan deze op sitedeals aanbieden maar misschien is hier iemand geïnteresseerd? Het heeft te maken met apps voor smartphones, breed georiënteerd en een best aardige naam al zeg ik het zelf. Het gaat om een .nl domein en als iemand interesse heeft stuur dan maar een DM.
  dinsdag 18 september 2012 @ 00:12:04 #185
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116919354
In hoeverre zijn Rich Snippets interessant voor SEO?
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:16:08 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_116922871
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:18 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb nog een domeinnaam waar ik vanaf wil, ik kan deze op sitedeals aanbieden maar misschien is hier iemand geïnteresseerd? Het heeft te maken met apps voor smartphones, breed georiënteerd en een best aardige naam al zeg ik het zelf. Het gaat om een .nl domein en als iemand interesse heeft stuur dan maar een DM.
Wil de naam wel eens weten, wellicht interesse.

In ieder geval komende weken geen tijd meer voor mijn eigen websites, lange wachtrij met klanten op dit moment.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_116923268
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef ursel het volgende:
In hoeverre zijn Rich Snippets interessant voor SEO?
Volgens mij hebben rich snippets een hogere CTR. Tenminste, dat is wat ik er over lees. Als je dan iets zoekt en je komt een blog tegen van iemand met zijn/haar foto erbij, dan ben ik zelf idd eerder geneigd om daar op te klikken dan een resultaat zonder. Het zelfde geldt voor producten, als daar sterretjes bij staan van een review dan klik ik ook eerder. En ik denk dat meer mensen dat hebben. :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 09:15:49 #188
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116923610
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:52 schreef CasB het volgende:

[..]

Volgens mij hebben rich snippets een hogere CTR. Tenminste, dat is wat ik er over lees. Als je dan iets zoekt en je komt een blog tegen van iemand met zijn/haar foto erbij, dan ben ik zelf idd eerder geneigd om daar op te klikken dan een resultaat zonder. Het zelfde geldt voor producten, als daar sterretjes bij staan van een review dan klik ik ook eerder. En ik denk dat meer mensen dat hebben. :P
In mijn geval zou het dan gaan om de categorietype Event.
Zag namelijk dat er nog eentje boven me stond die ut wel heeft. :')

Zelf let ik namelijk helemaal niet op die sterretjes. Lees altijd de description en bepaal dan of het relevant is. :')

Nu nog tijd zien te vinden om het in te bakken. Al is het volgens mij niet gek moeilijk
pi_116923758
Nee, het is best simpel om te doen. Heb het laatst ook toegevoegd aan 1 van mijn sites (die gericht is op reviews), ben daar toen denk ik een uurtje mee bezig geweest, en nu een paar dagen later zie ik het al goed in google verschijnen. ^O^
  dinsdag 18 september 2012 @ 09:44:22 #190
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116924249
Ga het vandaag wel ergens proberen. ^O^
Uiteindelijk komt het er op neer dat je volgens mij nooit echt klaar bent met je website. Elke keer vindt je toch weer iets. :')
pi_116924321
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen :)
Facts don't care about your feelings
pi_116925257
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef ursel het volgende:
Ga het vandaag wel ergens proberen. ^O^
Uiteindelijk komt het er op neer dat je volgens mij nooit echt klaar bent met je website. Elke keer vindt je toch weer iets. :')
Idd. :P Gister ben ik ook nog bezig geweest om de urls van 1 van mijn websites te herschrijven zodat daar meer (relevante) informatie in staat. En dan lijkt het een klein klusje maar ik was toch al snel een uur verder.
pi_116925865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen :)
Ik zit ook ruim over m'n vorige schema, nog niet op m'n nieuwe doel schema van 500/maand, maar 220 euro op de 17e is best lekker. En dat terwijl m'n nieuwe sites nog niet eens draaien, heel apart. Misschein positieve energie? ;)
pi_116925950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen :)
Op schema of voor op schema? :P
pi_116926163
Ik liep voor op schema, maar de afgelopen 2 dagen waren niet best. Hopen dat het weer een beetje aantrekt. Maargoed, als het aantal views van mijn youtube filmpjes teruglopen, dan neemt het aantal kliks ook af. :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:15:02 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_116926453
Kost het nou niet heel veel tijd om de hele tijd onderwerpen voor Youtube filmpjes te zoeken vervolgens ze te maken en daarna uploaden?
pi_116926455
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Op schema of voor op schema? :P
Ach ja wat is het schema hé :P Het is in ieder geval beter dan vorige maand dus dat is prima.
Facts don't care about your feelings
pi_116926476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Loop mooi op schema hier: ¤ 323,89 Deze maand tot dusver. Het weer wordt slechter, de bezoekers stijgen :)
Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn site :) Ik ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld :D
pi_116926778
En plots werkt ie weer, de analytics. Vage shit. Vast een hickup @ Google, van 5 dagen.
pi_116927333
Misschien toeval maar ik heb de smalle skyscrapers weer terug gezet naar de brede en plots zijn de inkomsten lager dan normaal. Misschien weer een storinkje bij Adsense dus even de rest van de dag afwachten. De afgelopen tijd ging het namelijk erg goed met de smalle skycrapers.
pi_116928670
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand die welikeshopping [punt] nl wilt kopen?
:') waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116929627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn site :) Ik ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld :D
Komt hier inmiddels ook meer binnen dan eruit gaat, wil ook weer weekje weg, maar m'n vrije dagen zijn op :')

Moet echt zelfstandig worden haha. Had trouwens nooit kliks tussen 10 en 8 snachts. Als het voor het slapen gaan op 9 euro stond was ik de volgende ochtend blij als het op 10 was uitgekomen. De laatste week gaat het van savonds 10 vaal nog naar 14 smorgens.
pi_116930648
Amerikaanse bezoekers _O_ slapend rijk worden geld verdienen _O_
pi_116931882
Na een tijdje mee te hebben gelezen, heb ik een poos geleden besloten ook eens een poging doen wat geld te verdienen met AdSense en andere advertentieboeren. M'n webspace is up-and-running, ik heb een goedgekeurd AdSense-account en al drie websites (static en WordPress) die min of meer gereed zijn. :) Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek.

Dus, hallo. :W
pi_116932258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

:') waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl
Omdat ik daar een fashion blog op wou zetten en daar dan een meisje dat ik ken op zou gaan bloggen terwijl ik er lekker adsense op pleur mhushahshs. Maar ik ga denk ik een topic in LIF aanmaken met de vraag of een meisje wilt bloggen.

Daarnaast is het een naam die je makkelijk onthoudt en typen kunt. Facebook alles erbij, wat marketing skilss en sowieso dat er dan bezoekers komen. :)
If not now, then when.
pi_116932781
Natuurlijk, je kan nog bezoekers krijgen ook al noem je je domein poephoofdalagompie.nl maar dat werkt niet echt mee hé.
Facts don't care about your feelings
pi_116933518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Natuurlijk, je kan nog bezoekers krijgen ook al noem je je domein poephoofdalagompie.nl maar dat werkt niet echt mee hé.
Klopt, maar hier heb ik het dan ook over een blog waar vanzelf meer bezoekers naartoe komen naarmate de content en alles eromheen beter wordt. Ik ben hier niet bezig met een website waar de keywords in de domeinnaam zitten zoals een andere site van mij.
If not now, then when.
pi_116934863
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Na een tijdje mee te hebben gelezen, heb ik een poos geleden besloten ook eens een poging doen wat geld te verdienen met AdSense en andere advertentieboeren. M'n webspace is up-and-running, ik heb een goedgekeurd AdSense-account en al drie websites (static en WordPress) die min of meer gereed zijn. :) Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek.

Dus, hallo. :W
Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succes :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:54:17 #209
131603 Afwazig
Serious business
pi_116934922
Ik heb zojuist een prima naam bedacht voor mijn SEO site. Ik kan eigenlijk niet wachten om te beginnen maar ik moet eerst mijn scriptie afmaken. Kutzooi :P.
pi_116934943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Klopt, maar hier heb ik het dan ook over een blog waar vanzelf meer bezoekers naartoe komen naarmate de content en alles eromheen beter wordt. Ik ben hier niet bezig met een website waar de keywords in de domeinnaam zitten zoals een andere site van mij.
Weloveshopping vond ik dan mooier.
Wat wel lastig is de markt die je in wilt slaan. Er zijn al 1000-den Nederlandse meisjes met een beauty weblog. (Gelukkig hebben de meeste geen kaas gegeten van SEO ;) )
Wel mooi publiek trouwens.
pi_116935167
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Amerikaanse bezoekers _O_ slapend rijk worden geld verdienen _O_
Ik heb enkel Nederlandse maar toch zijn die 's nachts ook actief :D
pi_116935539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succes :)
Dank je.

(Statische) websites bedenken en maken is relatief gemakkelijk. De promotie ervan, daar moet ik me nog wat in specialiseren. ;) Vanavond maar eens verder gaan met de puntjes op de 'i' zetten.
pi_116935706
Ja, promotie is ook niet mijn sterkste punt. :') Alhoewel ik wel zie dat er sinds ik 1 van mijn websites gister heb aangemeld, er mensen op komen, waarschijnlijk om de wederzijdse link te checken. :P Hopen dat mijn link geplaatst wordt, en dat het was verkeer oplevert.

Een andere site die ik heb gelinkt op wikipedia staat er ook nog steeds, en dat levert niet veel bezoekers, maar wel bezoekers die krijgen waar ze naar op zoek zijn. :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:48:34 #214
131603 Afwazig
Serious business
pi_116937128
Ben op zoek naar een korte .nl domeinnaam met SEO erin. Geen streepjes of getallen erin. Heb 2 namen waar ik over na aan het denken ben. Als iemand mee wilt denken zou die mij dan willen DM'en? :P

Heb geen zin om ze hier open en bloot neer te kwakken.
pi_116939996
Je geeft helemaal geen onderwerp :') er zijn zoveel korte .nl domeinnamen, maar de meeste daarvan zijn al bezet of hele nutteloze woorden. Naar mijn ervaring zijn lange domeinnamen met streepjes best goed voor google, kortere domeinnamen zijn makkelijker te onthouden voor mensen.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:10:03 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_116941018
Want SEO is geen onderwerp? :')

Wat ik bedoel is dat ik zelf al 2 domeinnamen in mijn hoofd heb en daar over twijfel. Ik vraag niet om suggesties maar of iemand anders zijn mening wil geven over de 2 domeinnamen waar ik aan denk.
pi_116943049
Oh zo :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:45:05 #218
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116945028
Uiteindelijk inderdaad alleen wat tagjes extra plaatsen. _O_

Nu wachten tot het getoond wordt.
pi_116945882
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
lange domeinnamen met streepjes
Zo'n links klik ik echt nooit aan in Google, allemaal sites gemaakt om geld te verdienen zonder echt nuttige info.
pi_116945990
Nou ja ik bedoel niet 5 streepjes ofzo haha maar eentje maakt niet uit (alleen voor mensen om te onthouden).
Facts don't care about your feelings
pi_116949755
Hahaha www.i-n-d-e-x.de site (en club) waar ik regelmatig kom :P

En dat uit mijn hoofd, als een site nuttig is, dan onthou je het wel, hoe verrot ook, net als bijvoorbeeld podnapisi.net (raar woord en .net) of addic7ed, etc...
pi_116953248
Haha en inderdaad wel bovenaan op zoekterm index :P
Facts don't care about your feelings
pi_116954447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
Hahaha www.i-n-d-e-x.de site (en club) waar ik regelmatig kom :P

En dat uit mijn hoofd, als een site nuttig is, dan onthou je het wel, hoe verrot ook, net als bijvoorbeeld podnapisi.net (raar woord en .net) of addic7ed, etc...
Index. _O_
If not now, then when.
pi_116955079
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Yuri_Boyka op 18-09-2012 21:29:24 ]
If not now, then when.
pi_116956399
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.
pi_116956811
:')
Facts don't care about your feelings
pi_116962506
Ach Yoshi,
je moet ergens beginnen. :) Ik ben van 50 euro/dag naar 2,50 gegaan en nu weer terug omhoog aan 't komen. :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:18:03 #228
131603 Afwazig
Serious business
pi_116962625
Daarom. Die denigrerende smiley is nergens voor nodig.
pi_116963279
Na een flinke dip de afgelopen week naar 35-40 Euro gisteren weer 51 Euro en vandaag lijkt het nog wat hoger uit te gaan vallen.

Zat vandaag ook over de 1000 Euro voor deze maand dus ben tevreden :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 23:36:48 #230
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_116963665
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Mike144 het volgende:
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk :)
Ik heb wel een keer 20 cent verdiend ;( Ik zou echt blij zijn met een euro per dag.
pi_116964757
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef borbit het volgende:

[..]

Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk :)
Ik heb wel een keer 20 cent verdiend ;( Ik zou echt blij zijn met een euro per dag.
SEO'en jongen, promoten op Facebook. Facebookpage aanmaken en mooie widget @ site zetten. Kun je mensen op de hoogte houden via Facebook en gaan ze weer naar je site omdat je iets nieuws hebt geplaatst.
pi_116969264
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef borbit het volgende:

[..]

Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk :)
Ik heb wel een keer 20 cent verdiend ;( Ik zou echt blij zijn met een euro per dag.
Ik waan me weer 10 jaar oud. :') Een hele Euro per dag! *O*

Ik sta nog op 0. -O-
pi_116969704
Gisteren weer nieuw recordje geboekt => 45 euro :)

Op naar de 50 !! ^O^ ^O^

Vandaag weer beginnen met 3 nieuwe sites. Ik hoop dat die mijn adsense gaan opkrikken naar een nieuw record.
pi_116969979
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Mike144 het volgende:
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.
Respect, mooi moment was dat ook voor mij! ;)

Ik zit nu al 5 dagen op bijna 15 euro per dag, veel meer dan een paar maanden geleden mijn doel was. Mijn uiteindelijke doel is om er van te kunnen leven (dus niet afhankelijk van een baan). Als het steady door gaat zo, ga ik denk ik wel 1 dag minder werken om me er meer op te kunnen richten.

Punt is dan alleen wel, welke dag neem je vrij, maandag en vrijdag is gewoon een verlenging van het weekend, dan doe je weinig, beste is een woensdag denk ik. Kan je dinsdagavond lang door (werk savonds altijd beter), lekker uitslapen en dan knallen.
pi_116970264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Respect, mooi moment was dat ook voor mij! ;)

Ik zit nu al 5 dagen op bijna 15 euro per dag, veel meer dan een paar maanden geleden mijn doel was. Mijn uiteindelijke doel is om er van te kunnen leven (dus niet afhankelijk van een baan). Als het steady door gaat zo, ga ik denk ik wel 1 dag minder werken om me er meer op te kunnen richten.

Punt is dan alleen wel, welke dag neem je vrij, maandag en vrijdag is gewoon een verlenging van het weekend, dan doe je weinig, beste is een woensdag denk ik. Kan je dinsdagavond lang door (werk savonds altijd beter), lekker uitslapen en dan knallen.
Goed bezig!

Mijn doel is er ook om van te kunnen leven. Ik zou er op dit moment al van kunnen leven maar ik ben eerst mijn verdiende geld aan het opsparen. Ik wil begin 2013 een KVK openen met 2 vrienden. Als ik mijn KVK geopend heb kan ik ook netjes mijn belasting betalen over het reeds ontvangen geld.

Naast adsense doe ik nog affiliate en dat levert ook lekker op. Helaas wisselt het nogal zwaar. De ene dag verdien je 0 euro en ik heb ook dagen gehad van 150 euro.

Daarnaast ga ik nog een tal webshops beginnen waar ik een voorraad voor moet hebben dus ik moet eerst even geld hebben :)

SEO + Webshops is goud. Als jouw webshop op pagina 1 staat in google voor het betreffende keyword dan zit je gebakken ^O^
pi_116970315
Ik heb alleen geen zin in de rompslomp van een webshop. Ooit bij een bedrijf een bar kruk handeltje geregeld. Wat een gezeik kwam daar van af zeg. Concurrerende prijzen en leveringen die niet aankwamen etc. Beschadigingen, bla bla... ik haat klanten :')
pi_116970485
Vanochtend wakker geworden met 71 Euro.
Er zit weer een stijgende lijn in!

Kijken of dat vandaag weer te overtreffen is :)
pi_116970554
Wow; vandaag 17 euro uit een site waar ik al maanden niet meer aan gewerkt heb. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116970607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:51 schreef JDx het volgende:
Ik heb alleen geen zin in de rompslomp van een webshop. Ooit bij een bedrijf een bar kruk handeltje geregeld. Wat een gezeik kwam daar van af zeg. Concurrerende prijzen en leveringen die niet aankwamen etc. Beschadigingen, bla bla... ik haat klanten :')
Ergens een kantoortje huren; webshop opzetten, personeel aannemen na een half jaar oid en dan zelf weer gaan werken. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116970842
Zozo iedereen is goed bezig hier :)
Facts don't care about your feelings
pi_116970974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Respect, mooi moment was dat ook voor mij! ;)

Ik zit nu al 5 dagen op bijna 15 euro per dag, veel meer dan een paar maanden geleden mijn doel was. Mijn uiteindelijke doel is om er van te kunnen leven (dus niet afhankelijk van een baan). Als het steady door gaat zo, ga ik denk ik wel 1 dag minder werken om me er meer op te kunnen richten.

Punt is dan alleen wel, welke dag neem je vrij, maandag en vrijdag is gewoon een verlenging van het weekend, dan doe je weinig, beste is een woensdag denk ik. Kan je dinsdagavond lang door (werk savonds altijd beter), lekker uitslapen en dan knallen.
Daar heb ik ook al eens over nagedacht, enige probleem is dat je minder persioen gaat opbouwen en mocht je de baan verliezen val je meer terug omdat je minder bent gaan werken. Ik wil waarschijnlijk nog een forum starten en enkele sites erbij maken en héél mischien mijn huidige project verkopen :@
pi_116971235
Pensioen maak ik me totaal niet druk om, als je nu bij kan verdienen, kan je dat ook als je 65 bent, of 67 of straks misschien wel 70? Misschien ben je dan wel dood, ik denk niet dat ik de 70 ga halen :')

Of net zoals veel collega's hier, regel je eigen pensioen. Ik wil gewoon niet nog 35 jaar of langer vast zitten aan een baan. Ik werk sinds m'n 24ste, ben nu 30, tijd voor iets voor mezelf! Ik haat de sleur, ik kick op de spanning van stats. Kan ik deze maand net rondkomen of heb ik 1000 euro over ;)
pi_116971289
Inderdaad pensioen is wel het laatste dat me boeit en denk ik ook een vrij domme investering :') gewoon beetje geld sparen en hopen dat je op je 50e al binnen bent. Over 50 jaar moeten we sowieso tot onze 70 doorwerken en ik zou er nu voor tekenen om dat te halen. Als je zo oud bent heb je toch nergens meer zin in dat zie ik bij mijn opa en oma ook. Kruiswoordpuzzels maken lukt van de AOW ook wel :P

Ik nu al evenveel inkomsten als vorige maand dus hoop op 33% extra :)
Facts don't care about your feelings
pi_116971343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:17 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Daar heb ik ook al eens over nagedacht, enige probleem is dat je minder persioen gaat opbouwen en mocht je de baan verliezen val je meer terug omdat je minder bent gaan werken. Ik wil waarschijnlijk nog een forum starten en enkele sites erbij maken en héél mischien mijn huidige project verkopen :@
Je pensioen is toch al verdampt tegen de tijd dat jij mag genieten ( wanneer je 75 bent :')
Ik ga gewoon lekker voor mijzelf werken. Met websites ben ik ook niet aan lokatie verbonden. Ik kan zo 3 maanden in Thailand zitten. 's ochtends werken en 's middags lekker naar het strand en goedkoop leven. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Klopt JDX, klanten zijn zeker een pain in the ass. Vroeger ook een webshop gehad. Veel gezeik gehad. Laat staan dingen verkopen op marktplaats. Daar zit al helemaal gajes die voor een dubbeltje op de eerst rang willen zitten.

Maar wel de volle winst pakken ipv. 8 tot 10 % affiliate vergoeding :)
pi_116971473
Leuk om te zien dat meer mensen er zo over denken zoals ik. ^O^ ^O^
pi_116971526
Ja liever nu genieten van je geld dan als je 70 bent en niks meer kan/wil :P

Thailand :D
Facts don't care about your feelings
pi_116971786
Exact dat dus, niet afhankelijk van locatie, dat vind ik echt belangrijk.

Uiteindelijk met als doel om lekker overal te kunnen zitten in de zomer, en misschien overwinteren in een warm land ofzo. Zou ook heel graag maanden in L.A. ofzo willen werken.

Maar meer haalbaar voor nu is het volgende. Vanwege de slechte economie en een tekort aan banen ben ik in Leiden gaan werken en naar Den Haag verhuisd, waar ik nu voor 800/maand exclusief GWL in een appartement woon. Terwijl je voor dat geld in Drenthe in een vrijstaande woning kan wonen.
pi_116972541
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja liever nu genieten van je geld dan als je 70 bent en niks meer kan/wil :P

Thailand :D
Visvakantie ;)
pi_116972552
Met mijn werkgeverspensioen van rond de ¤500p/m ga ik dat niet zomaar opgeven :) niet elke situatie zal hetzelfde zijn maar het pensioenfonds is ook één van de betere (=veiligste) in Nederland.
pi_116972681
Heb maar even een Twitter-account aangemaakt voor promotie-doeleinden. Goede zet, lijkt me, zolang mijn Tweets relevant zijn? Of kan ik beter mijn energie ergens anders in steken? NuJij staat ook nog op mijn lijst...
pi_116972739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Goed bezig!

Mijn doel is er ook om van te kunnen leven.
Ik las dat je inmiddels al goede zaken doet? Vanaf april ben je pas bezig, toch?
pi_116972745
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb maar even een Twitter-account aangemaakt voor promotie-doeleinden. Goede zet, lijkt me, zolang mijn Tweets relevant zijn? Of kan ik beter mijn energie ergens anders in steken? NuJij staat ook nog op mijn lijst...
Beiden lijken me goed, als je een domein registreert moet je eigenlijk direct ook een Twitteraccount en een Facebookaccount registreren met dezelfde naam.
pi_116972826
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb maar even een Twitter-account aangemaakt voor promotie-doeleinden. Goede zet, lijkt me, zolang mijn Tweets relevant zijn? Of kan ik beter mijn energie ergens anders in steken? NuJij staat ook nog op mijn lijst...
Tweets zijn zeker een goede manier voor promotie, facebook en google + ook
pi_116972880
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb maar even een Twitter-account aangemaakt voor promotie-doeleinden. Goede zet, lijkt me, zolang mijn Tweets relevant zijn? Of kan ik beter mijn energie ergens anders in steken? NuJij staat ook nog op mijn lijst...
Twitter is prima, vooral naarmate je meer volgers krijgt.
Zodra ik een update naar m'n site doe dan vliegt er volautomatisch een tweet uit.
Dat resulteerde toch altijd direct in wat extra views.
pi_116972983
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Twitter is prima, vooral naarmate je meer volgers krijgt.
Zodra ik een update naar m'n site doe dan vliegt er volautomatisch een tweet uit.
Dat resulteerde toch altijd direct in wat extra views.
Volautomatisch? Niet toevallig met Wordpress? :D dan ben ik wel benieuwd
pi_116973074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Volautomatisch? Niet toevallig met Wordpress? :D dan ben ik wel benieuwd
http://wordpress.org/extend/plugins/wp-to-twitter
pi_116973082
Ik gebruik daarvoor http://dlvr.it, geen omkijken naar Twitter en Facebook :)
pi_116973397
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Beiden lijken me goed, als je een domein registreert moet je eigenlijk direct ook een Twitteraccount en een Facebookaccount registreren met dezelfde naam.
Doet Facebook daar tegenwoordig niet moeilijk over, dergelijke 'spam'-accounts?

quote:
Zag hem al voorbij komen op de WP site. Zal er eens naar kijken. Scheelt een hoop werk. ^O^
pi_116973470
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Doet Facebook daar tegenwoordig niet moeilijk over, dergelijke 'spam'-accounts?
Volgens mij is het niet echt spam want je moet het profiel niet als persoon maar als community o.i.d. aanmaken, alleen je volgers zien het dan.
  woensdag 19 september 2012 @ 11:42:23 #260
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_116973755
Ik zit september gemiddeld op 0,38 cent per dag. Was de maand er voor 0.23 per dag.
Ik stop er ook niet zo heel veel tijd in, dat wil ik deze maand anders doen :)
pi_116973955
quote:
Vanavond eens testen :) bedankt alvast.
  woensdag 19 september 2012 @ 11:55:25 #262
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_116974246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Vanavond eens testen :) bedankt alvast.
Dit werkt wel goed, maar groeit er een vrij standaard tweets uit, voor optimaal resultaat plan ik wel wat verschillende pakkende tweets over de zelfde post/update over de week.
pi_116974742
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef JDx het volgende:

Maar meer haalbaar voor nu is het volgende. Vanwege de slechte economie en een tekort aan banen ben ik in Leiden gaan werken en naar Den Haag verhuisd, waar ik nu voor 800/maand exclusief GWL in een appartement woon. Terwijl je voor dat geld in Drenthe in een vrijstaande woning kan wonen.
Treur niet, ik betaal 875 excl. in de omgeving Amsterdam. Maar heb het voor over, hou er ook niet van om een huis te kopen omdat je dan vast zit etc.
Facts don't care about your feelings
pi_116976047
Ik denk een goed keyword gevonden te hebben (lage concurrentie, 6.600 exact). Komende dagen maar eens mee aan de slag. Iemand ervaring met Flexwebhosting?
  woensdag 19 september 2012 @ 12:58:38 #265
131603 Afwazig
Serious business
pi_116976293
Meescrollen ads zijn toch verboden door Adsense? Lijkt wel of ik het steeds vaker zie.
pi_116976949
Ja :P
Facts don't care about your feelings
pi_116976996
Rapporteren die handel. :P

Als het om adsense gaat ben ik soms echt een nazi. :@
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116977078
Triest, waarom zou je dat nou doen man :') waarschuw ze dan liever.
Facts don't care about your feelings
pi_116977239
Wat is samenwerken soms toch een gezeik, ik doe alles alleen en gaat me prima af. Ben ook iemand die alles, een heel businessplan in zijn hoofd kan hebben, maar het niet op kan schrijven of uit kan leggen in een vergadering.

Probeer nu 1 projectje met 2 anderen en het is alleen maar gezeik :')
pi_116977371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef Afwazig het volgende:
Meescrollen ads zijn toch verboden door Adsense? Lijkt wel of ik het steeds vaker zie.
Niet-meescrollende ads? Ads die blijven stilstaan als je scrolled? Sinds wanneer is dat?
  woensdag 19 september 2012 @ 13:43:34 #271
131603 Afwazig
Serious business
pi_116978123
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Niet-meescrollende ads? Ads die blijven stilstaan als je scrolled? Sinds wanneer is dat?
Meescrollende ads ja.
pi_116978857
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef JDx het volgende:
Wat is samenwerken soms toch een gezeik, ik doe alles alleen en gaat me prima af. Ben ook iemand die alles, een heel businessplan in zijn hoofd kan hebben, maar het niet op kan schrijven of uit kan leggen in een vergadering.

Probeer nu 1 projectje met 2 anderen en het is alleen maar gezeik :')
Functioneel en technisch ontwerp maken scheelt meestal al veel. Verder moet je gewoon zorgen dat de taakverdeling duidelijk is en dat je zelf(of iemand anders) niet overbelast wordt met werk.

Ook is communicatie en houding tussen teamleden erg belangrijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pizzalucht op 19-09-2012 14:17:41 ]
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_116980830
quote:
Heb jij eigenlijk meerdere youtube-kanalen of niet? :P Want op het account waar je vanaf FOK! naar linkt staan niet echt 'viral' filmpjes.
pi_116981126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:43 schreef CasB het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk meerdere youtube-kanalen of niet? :P Want op het account waar je vanaf FOK! naar linkt staan niet echt 'viral' filmpjes.
4 kanalen.
En die 2 accounts waar ik naar link zijn idd niet echt viral, afgezien van Eva Jinek - Boobies waarmee ik in 2009 nog DWDD haalde :P
Maar daar verdien je dan weer niets aan ivm copyright.

Andere 2 kanalen meld ik hier niet. Hou sommige dingen graag gescheiden op het internet :)
pi_116981159
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik las dat je inmiddels al goede zaken doet? Vanaf april ben je pas bezig, toch?
Ja, het gaat prima. Veel lezen, veel proberen en vooral veel tijd erin steken ;)
pi_116982080
quote:
Jeuj, er is al een logo
  woensdag 19 september 2012 @ 15:26:42 #278
131603 Afwazig
Serious business
  woensdag 19 september 2012 @ 15:28:43 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_116982623
Ik heb vandaag gewoon binnen 2 uur een site op een subdomein gemaakt voor 260 exacte zoekopdrachten. De site was simpel en het zat al een tijdje in mijn kop dus heb het maar gewoon gemaakt zodat ik dat hoofdstuk af kan sluiten en niet meer telkens er over nadenk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116982748
quote:
pi_116982886
Inderdaad dat vind ik ook mooier dan dat grijze.
Facts don't care about your feelings
pi_116983058
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doet me denken aan D66 of CDA :P
pi_116983156
JDx maakt nu gewoon vervanging voor AdSense en hoopt zometeen dat wij allemaal overstappen naar hem. :D
pi_116983160
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Doet me denken aan D66 of CDA :P
Het valt sowieso niet mee om nog een origineel logo te bedenken :P
pi_116983184
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Doet me denken aan D66 of CDA :P
Mwah, vind ik wel meevallen. Groen doet het meestal wel goed bij ad-sites, aangezien dollars ook groen zijn. ;)
pi_116983453
Groen vanwege dollars inderdaad, en verder was het gewoon ff iets, zodat er iets op stond ;) met het idee van... er gebeurt iets.

Compleet overstappen naar mij zou ik niet doen, AdSense zal altijd beter verdienen denk ik. Maar als alternatief na een block, als extra ads, als op een bepaalde site waar AdSense niet mag, voor mezelf als veilig gevoel, etc...

Ook komen er wat unieke dingetjes zoals percentages van referrers, ik ga een veel kleiner percentage afpikken dan Google.

Ik begin eerst met een select gezelschap, die krijgen ook wat voordeeltjes, als mensen er tevreden over zijn, hoor je dat vanzelf. Voordat het zo ver is zijn we wel wat weken/maandjes verder.

[ Bericht 56% gewijzigd door JDx op 19-09-2012 15:52:36 ]
pi_116983871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

...en vooral veel tijd erin steken ;)
Vooral dat ja.

Ben de afgelopen drie avonden non-stop bezig geweest met eea. Moet vooral even m'n tooling goed organiseren. Bookmarks, software, plugins, enz. Zal even duren voordat ik een 'systeem' heb waarbij ik met zo min mogelijk moeite maximaal rendement krijg. :+

Net weer een Tweet de wereld in geslingerd nav een nieuwsbericht. O-)
pi_116983928
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden. :') Iemand?
pi_116984616
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden. :') Iemand?
Wat is er mis met TransIP? Service is geniaal en zo duur is een .nl er niet.
pi_116984743
Ik ben absoluut niet te spreken over hun service.
Facts don't care about your feelings
pi_116985532
Hostnet?
pi_116985545
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden. :') Iemand?
Ik gebruik zelf versio. kost 6 euro hosting per jaar :) Passen rond de 6 tot 8 websites op 1 hosting.
Gebruikersinterface is duidelijk, support is goed en kosten domeinnaam zijn goedkoop en duidelijk. Geen addertjes onder het gras zoals bij yourhosting waar je het eerste jaar 1 euro betaald en het jaar erop 25 euro. Stelletje ratten :r
Ideaal!
pi_116985609
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:47 schreef JDx het volgende:
Groen vanwege dollars inderdaad, en verder was het gewoon ff iets, zodat er iets op stond ;) met het idee van... er gebeurt iets.

Compleet overstappen naar mij zou ik niet doen, AdSense zal altijd beter verdienen denk ik. Maar als alternatief na een block, als extra ads, als op een bepaalde site waar AdSense niet mag, voor mezelf als veilig gevoel, etc...

Ook komen er wat unieke dingetjes zoals percentages van referrers, ik ga een veel kleiner percentage afpikken dan Google.

Ik begin eerst met een select gezelschap, die krijgen ook wat voordeeltjes, als mensen er tevreden over zijn, hoor je dat vanzelf. Voordat het zo ver is zijn we wel wat weken/maandjes verder.
Lekker man! Ik hoor het graag wanneer het af is :) Dan wil ik wel ff testen ;)
pi_116986194
http://9gag.com/gag/5400127

Herkenbaar hier? Ik ging stuk :')
pi_116988021
:X
pi_116988136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef JDx het volgende:
http://9gag.com/gag/5400127

Herkenbaar hier? Ik ging stuk :')
Nee niet echt :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 19 september 2012 @ 18:21:44 #297
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_116990730
quote:
Zat nog aan NLkliks te denken, maar je heb er al 1 zie ik :)

Edit: vind het een cool en ambitieus plan, als je nog BETA users nodig heb, lijkt het mij wel cool.

[ Bericht 3% gewijzigd door DuracellPower op 19-09-2012 19:26:01 ]
pi_116995051
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar het nieuwe project van JDx en ik wil ook graag proefkonijn zijn. Hopelijk komt er naast een CPC mogelijkheid ook een CPM variant :)
  woensdag 19 september 2012 @ 20:22:13 #299
340341 Blester
Membre très utile
pi_116996902
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden. :') Iemand?
Hostnet en Versio voldoen perfect aan mijn wensen. Versio voor de domeinen die echt potentie hebben en die ik dus op een goede registrar wil hebben, hostnet voor de goedkope domeintjes.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 19 september 2012 @ 20:27:56 #300
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_116997234
ik heb een mooi idee voor een Youtube kanaal, eens kijken of dat wat kan gaan worden :)
  woensdag 19 september 2012 @ 20:28:11 #301
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')