abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117830984
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:23:32 #227
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_117838496
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef alors het volgende:
Volgens mij is die broek van h&m wel veel minder fel dan die van het plaatje.

Klopt, heb hem in het echt gezien.
Heb hem omgeruild voor die mintgroene corduroybroek met ritsen onderaan, die is wel zo fel.
Leuke broeken trouwens, de beige is ook tof.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:07:04 #228
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_117840053
de site doet niet ;(
O+
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:21:32 #229
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_117842891
1304 doet t niet meer?! Of zag ik dat fout?
Geen paniek, heb het vast verkeerd gezien, zit nog wat in de niet geleverd lijst. het is trouwens gelukt de kussentjes te bestellen. ik mis alleen de uil nog :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door Saisai op 11-10-2012 09:44:39 ]
O+
pi_117849776
Bluh, ik ben de laatste tijd steeds minder tevreden over de HM.
Waar ik eind september nog spul wilde bestellen, zag ik bij de kassa dat enkele artikelen pas eind oktober of begin november leverbaar waren. Moeten ze nog gemaakt worden ofzo??
Ook in de winkels is lang niet alles van de website terug te vinden.
Verder zijn de prijzen afgelopen jaren omhoog gegaan, maar de kwaliteit niet. Je kunt broeken bij hen bestellen, maar de ene maat is de andere maat niet. Soms moet je wel 2 maten omhoog/omlaag corrigeren. Onhandig. Ook lopen de broeken snel uit. Heb een broek 3x aangehad, nu moet er een riem omheen, anders zaktie van mn kont af.

Ben ik de enige die het laatste tijd zo ervaart??
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:58:21 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117850085
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef alors het volgende:
Volgens mij is die broek van h&m wel veel minder fel dan die van het plaatje.

Anyway een preview plaatje van de collectie van Maison Martin Margiela voor H&M..

[ afbeelding ]

mooie dekbedlook :') Maar volgens mij is de rest niet zo extreem.
Apart inderdaad, bijna niet draagbaar. Grote kans dus dat het opgekocht wordt en daarna weer op marktplaats verschijnt tegen woekerprijzen :P

Ik vind dat ze op dit moment ook traag leveren. Het irritante is ook dat ze wel al heel vroeg vooraanmelden, en vervolgens pas weken later leveren.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:59:40 #232
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_117850129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef 86jmt het volgende:
Bluh, ik ben de laatste tijd steeds minder tevreden over de HM.
Waar ik eind september nog spul wilde bestellen, zag ik bij de kassa dat enkele artikelen pas eind oktober of begin november leverbaar waren. Moeten ze nog gemaakt worden ofzo??
Ook in de winkels is lang niet alles van de website terug te vinden.
Verder zijn de prijzen afgelopen jaren omhoog gegaan, maar de kwaliteit niet. Je kunt broeken bij hen bestellen, maar de ene maat is de andere maat niet. Soms moet je wel 2 maten omhoog/omlaag corrigeren. Onhandig. Ook lopen de broeken snel uit. Heb een broek 3x aangehad, nu moet er een riem omheen, anders zaktie van mn kont af.

Ben ik de enige die het laatste tijd zo ervaart??
Ik kan meestal wel gewoon een 28 of 36 aan van de hennes, het uitloop probleem herken ik echter wel. Heeel irritant, na een paar keer dragen zitten ze gewoon niet meer mooi :{
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 oktober 2012 @ 13:02:59 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117850259
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:59 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik kan meestal wel gewoon een 28 of 36 aan van de hennes, het uitloop probleem herken ik echter wel. Heeel irritant, na een paar keer dragen zitten ze gewoon niet meer mooi :{
Dat uitlopen heb ik ook snel idd, :{. Ik heb het nu nog eenmaal geprobeerd maar anders koop ik voortaan wel ergens anders. Misschien Zara? Of loopt dat ook snel uit?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:37:21 #234
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_117860775
Ik ben heel benieuwd. Heb nu ook sinds lange tijd weer een broek besteld.

Heb mijn bestelling maandag gedaan, dinsdag stond ie op verzonden en er staat nu op postnl dat t morgen bezorgd word.. Dat zou wel snel zijn.
pi_117860829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef mirjammajrim het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Heb nu ook sinds lange tijd weer een broek besteld.

Heb mijn bestelling maandag gedaan, dinsdag stond ie op verzonden en er staat nu op postnl dat t morgen bezorgd word.. Dat zou wel snel zijn.
Broeken van de H&M zitten mij sowieso NOOIT mooi. Maar soms kan ik het toch niet laten om een broek te bestellen, passen, en terug te sturen. :')

Ik wilde net vragen, was jouw pakketje ook zo snel in behandeling genomen? Die van mij ook :) zal eens kijken of die van mij al verzonden is volgens PostNL.
pi_117860848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Broeken van de H&M zitten mij sowieso NOOIT mooi. Maar soms kan ik het toch niet laten om een broek te bestellen, passen, en terug te sturen. :')

Ik wilde net vragen, was jouw pakketje ook zo snel in behandeling genomen? Die van mij ook :) zal eens kijken of die van mij al verzonden is volgens PostNL.
Ik heb nog nooit in een broek van de h&m gepast en ik ben niet dik. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117860873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:39 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in een broek van de h&m gepast en ik ben niet dik. :')
Bij mij zitten ze altijd om m'n middel net te strak, en bij m'n bovenbenen te wijd.. Kansloos gewoon, die maten. Ik geloof niet dat het aan ons figuur ligt in ieder geval. :)

Enne, mijn pakketje staat ook op verzonden, maar PostNL geeft aan dat ze 'm aan het voorbereiden zijn om te verzenden.
pi_117860893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Bij mij zitten ze altijd om m'n middel net te strak, en bij m'n bovenbenen te wijd.. Kansloos gewoon, die maten. Ik geloof niet dat het aan ons figuur ligt in ieder geval. :)

Enne, mijn pakketje staat ook op verzonden, maar PostNL geeft aan dat ze 'm aan het voorbereiden zijn om te verzenden.
Bij mij precies andersom _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_117860955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Bij mij zitten ze altijd om m'n middel net te strak, en bij m'n bovenbenen te wijd.. Kansloos gewoon, die maten. Ik geloof niet dat het aan ons figuur ligt in ieder geval. :)

Enne, mijn pakketje staat ook op verzonden, maar PostNL geeft aan dat ze 'm aan het voorbereiden zijn om te verzenden.
Dat heb ik dus ook. Heb overigens maar één broek van de H&M, alleen gekocht omdat 'ie maar een tientje was. :D Broeken van de Zara zitten beter.
pi_117861095
Ik heb, behalve dat ze vaak 5 of 10 cm te kort zijn, weinig problemen met de broeken van H&M :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117861111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef Chule het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Heb overigens maar één broek van de H&M, alleen gekocht omdat 'ie maar een tientje was. :D Broeken van de Zara zitten beter.
Hoe is Zara met de prijs van broeken?
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:52:08 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117861218
Ik vind de broeken van H&M wel fijn. Maar ik koop eigenlijk alleen spijkerbroeken bij ze. De fijnste zijn van het & - label. De spijkerbroeken lubberen iig niet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_117861243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Hoe is Zara met de prijs van broeken?
Spijkerbroeken zijn meestal ¤40-50,-. Wel wat duurder dan H&M allemaal.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:56 #244
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_117889199
Oh dit is ook leuk. Die mintgroene trui die ik maandag besteld had, was pas leverbaar in november.
Woensdag heb ik de mintgroene skinny besteld. Die staat nu op verzonden, samen in een pakket met de groene trui??

De rest van de bestelling van maandag word als het goed is vandaag geleverd, volgens postNL.
Gaat lekker zo bij H&M!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:06:36 #245
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_117889319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Bij mij zitten ze altijd om m'n middel net te strak, en bij m'n bovenbenen te wijd.. Kansloos gewoon, die maten. Ik geloof niet dat het aan ons figuur ligt in ieder geval. :)

Enne, mijn pakketje staat ook op verzonden, maar PostNL geeft aan dat ze 'm aan het voorbereiden zijn om te verzenden.
Ja dat ken ik :( Nu voor de 2e keer een broek terug gestuurd voor een mt. groter. De eerste keer in mijn leven dat ik een mt. 40 moet ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:12:32 #246
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_117889484
Okay ik lees het al, ik kan het schudden met mijn broek. Ik ben namelijk echt geen slanke den, sterker nog ik ben redelijk stevig. Niet overdreven hoor, check mn foto's maar. :{

Trouwens, ik zie dat mijn tas nog steeds leverbaar is. Nog niemand over gehoord in deze topicreeks. Vinden jullie hem niet leuk? Ik heb m al een poosje en ben er echt zo blij mee! Hij staat overal leuk bij, ondanks de aparte kleur.


[ Bericht 0% gewijzigd door mirjammajrim op 12-10-2012 12:17:47 ]
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:22:58 #247
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_117889807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:12 schreef mirjammajrim het volgende:
Okay ik lees het al, ik kan het schudden met mijn broek. Ik ben namelijk echt geen slanke den, sterker nog ik ben redelijk stevig. Niet overdreven hoor, check mn foto's maar. :{

Trouwens, ik zie dat mijn tas nog steeds leverbaar is. Nog niemand over gehoord in deze topicreeks. Vinden jullie hem niet leuk? Ik heb m al een poosje en ben er echt zo blij mee! Hij staat overal leuk bij, ondanks de aparte kleur.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 02027 88108 66 0576 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Het is totaal mijn kleur niet..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_117894485
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de broeken van H&M wel fijn. Maar ik koop eigenlijk alleen spijkerbroeken bij ze. De fijnste zijn van het & - label. De spijkerbroeken lubberen iig niet.
Ik draag er nog steeds eentje die ik al zeker een jaar of 5 heb _O- model star :D
Goed spul die jeans :) alleen heb ik nog wel eens problemen met de maten.. heb nu van maat 28 t/m 31 in de kast liggen van H&M :')

En die tas hierboven vind ik wel mooi qua kleur O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117894758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:12 schreef mirjammajrim het volgende:
Okay ik lees het al, ik kan het schudden met mijn broek. Ik ben namelijk echt geen slanke den, sterker nog ik ben redelijk stevig. Niet overdreven hoor, check mn foto's maar. :{

Trouwens, ik zie dat mijn tas nog steeds leverbaar is. Nog niemand over gehoord in deze topicreeks. Vinden jullie hem niet leuk? Ik heb m al een poosje en ben er echt zo blij mee! Hij staat overal leuk bij, ondanks de aparte kleur.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 02027 88108 66 0576 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Leuk die tas! :)
pi_117895389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:12 schreef mirjammajrim het volgende:
Okay ik lees het al, ik kan het schudden met mijn broek. Ik ben namelijk echt geen slanke den, sterker nog ik ben redelijk stevig. Niet overdreven hoor, check mn foto's maar. :{

Trouwens, ik zie dat mijn tas nog steeds leverbaar is. Nog niemand over gehoord in deze topicreeks. Vinden jullie hem niet leuk? Ik heb m al een poosje en ben er echt zo blij mee! Hij staat overal leuk bij, ondanks de aparte kleur.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 02027 88108 66 0576 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik ben ook geen slanke den, maar niet echt problemen met h&m broeken hier :P Soms zijn de maten wel een beetje raar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')