abonnement Unibet Coolblue
pi_117071550
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
echt he :D, grappig

nu wordt er een voetbalveld klaar gemaakt. volgens mij gaat dit echt een gezellig feest worden


Fucking Nick & Simon yeah *O* :')

Kraantje Pappie (wie? :') ) komt ook
KraantjeP twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:11:03 Vanavond! Yellow Claw x Kraantje Pappie x Project X #ProjectXHaren #ProjectX reageer retweet
pi_117074631
Waar ligt Haren ergens eik?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_117076569
Er was eens een meisje in Haren.
Dat wilde opvallend verjaren.

Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.

En heel Haren zit nu op de blaren.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_117077125
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:02 schreef teknomist het volgende:
Waar ligt Haren ergens eik?
Naast Groningen, ga je met de fiets? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:38 schreef teknomist het volgende:
Er was eens een meisje in Haren.
Dat wilde opvallend verjaren.

Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.

En heel Haren zit nu op de blaren.
_O_ _O-
pi_117079810
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Naast Groningen, ga je met de fiets? :')

[..]

_O_ _O-
Met mijn privéjet duh ...

Gedichtje heb ik btw niet verzonnen, maar vond em wel sterk :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_117088973
Heb RTV noord opstaan. Schijnt behoorlijk uit de hand te lopen. Met dank aan de media.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:19:45 #282
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117090337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb RTV noord opstaan. Schijnt behoorlijk uit de hand te lopen. Met dank aan de media.
Hoi Thinkk,

Wat doet erop? Of gaat dit over Haren?

Vond het nogal wat sip voor dat meisje in Duitsland, of liever gezegd, voor dat meiske haar ouders die nog steeds duizenden euro's aan het afbetalen zijn.
Dus wat dat betreft is dit geval voor een rechter wel afgedicht, waarschuwingen te over geweest.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117091063
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoi Thinkk,

Wat doet erop? Of gaat dit over Haren?

Vond het nogal wat sip voor dat meisje in Duitsland, of liever gezegd, voor dat meiske haar ouders die nog steeds duizenden euro's aan het afbetalen zijn.
Dus wat dat betreft is dit geval voor een rechter wel afgedicht, waarschuwingen te over geweest.
Haren inderdaad. ME en mensen nu tegenover elkaar. Leuk feestje.. Not
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:33:14 #284
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117091541
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haren inderdaad. ME en mensen nu tegenover elkaar. Leuk feestje.. Not
Ja, de lui die daar heen zijn gegaan zijn lokale jeugd, wat natuurlijk logisch is, toch iets om even naar te gaan kijken maar juist ook flinke relschoppers van buitenaf. Maar dan ben ik blij dat die ouders van dat kind een heel sterke zaak hebben anders kunnen ze jaren gaan betalen voor dit geintje. Die ouders hebben er echt alles aan gedaan om dit te voorkomen. Ook dankzij diezelfde media. Laten eventuele daders zelf maar vervolgd worden voor hun daden. Camera's genoeg aanwezig iig.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117092589
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja, de lui die daar heen zijn gegaan zijn lokale jeugd, wat natuurlijk logisch is, toch iets om even naar te gaan kijken maar juist ook flinke relschoppers van buitenaf. Maar dan ben ik blij dat die ouders van dat kind een heel sterke zaak hebben anders kunnen ze jaren gaan betalen voor dit geintje. Die ouders hebben er echt alles aan gedaan om dit te voorkomen. Ook dankzij diezelfde media. Laten eventuele daders zelf maar vervolgd worden voor hun daden. Camera's genoeg aanwezig iig.
Het is ondertussen niet alleen de lokale jeugd meer.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:45:50 #286
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117092677
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is ondertussen niet alleen de lokale jeugd meer.
Ik schreef iets anders. :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117092840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik schreef iets anders. :).
Sorry ik was verkeerd aan het lezen. Het begint daar te regenen. Laten we hopen dat het gaat storten als een malle.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 september 2012 @ 00:26:02 #288
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117100709
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sorry ik was verkeerd aan het lezen. Het begint daar te regenen. Laten we hopen dat het gaat storten als een malle.
Het is echt erg wat ik er nu over lees. Losgeslagen bende.

Verschrikkelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117101144
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Staal het volgende:

[..]

Het is echt erg wat ik er nu over lees. Losgeslagen bende.

Verschrikkelijk.
Ja echt vreselijk. Stelletje halvezolen. Kwam net nog een mooi bericht op Twitter voorbij. Dat die mensen dus ook stemrecht hebben of krijgen.

Maar ik had wel een idee. Iets met kogel en natuurlijke selectie.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 september 2012 @ 00:41:56 #290
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117101627
Thinkk, dit kreeg ik zojuist mee van Alors. Dat wist ik eerder niet he.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef alors het volgende:

[..]

Ouders en gemeente hebben al heel vroeg samengewerkt en de media verzocht dit niet naar buiten te brengen. Media heeft hier geen gehoor aan gegeven.

Meisje had haar evenement meteen al verwijderd, anderen zijn er toen mee aan de haal gegaan en hebben allemaal mensen uitgenodigd.
Natuurlijk blijf ik bij mijn standpunt dat die ouders het goed hebben gedaan. Ja, serieus he, anders mogen ze er persoonlijk voor op draaien. Ik vind dat onterecht.

Maar wat er uitgehaald wordt. Oh verdorie toch, je zal er maar wonen en dit soort ellende nu meemaken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117101713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Staal het volgende:
Thinkk, dit kreeg ik zojuist mee van Alors. Dat wist ik eerder niet he.

[..]

Natuurlijk blijf ik bij mijn standpunt dat die ouders het goed hebben gedaan. Ja, serieus he, anders mogen ze er persoonlijk voor op draaien. Ik vind dat onterecht.

Maar wat er uitgehaald wordt. Oh verdorie toch, je zal er maar wonen en dit soort ellende nu meemaken.
De media heeft dit enorm lopen opnaaien wat ik er zo van meegekregen heb op tv en radio. En idd meisje en ouders kunnen er niks aan doen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 september 2012 @ 00:59:46 #292
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117102642
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De media heeft dit enorm lopen opnaaien wat ik er zo van meegekregen heb op tv en radio. En idd meisje en ouders kunnen er niks aan doen :)
Dat vind jij, dat vind ik. Maar de ouders van dat meisje in Duitsland zijn wrs. nog volkomen onterecht aan het afbetalen. In die zin kan de media dus in dit verhaal wel degelijk helpen.

Je moet wel aardig imbeciel zijn om alle nieuws de afgelopen vier dagen niet gehoord te hebben maar wel zgn. weten dat er een feestje is in godvergeten Haren waar nooit iemand een feestje viert omdat ze voor een borrel al liever naar Groningen gaan. Dat bedoel ik dus. Men kan wel jammeren op de media maar misschien biedt diezelfde media een sleutel in de rechtspraak. Dat is mijn punt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117102916
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat vind jij, dat vind ik. Maar de ouders van dat meisje in Duitsland zijn wrs. nog volkomen onterecht aan het afbetalen. In die zin kan de media dus in dit verhaal wel degelijk helpen.

Je moet wel aardig imbeciel zijn om alle nieuws de afgelopen vier dagen niet gehoord te hebben maar wel zgn. weten dat er een feestje is in godvergeten Haren waar nooit iemand een feestje viert omdat ze voor een borrel al liever naar Groningen gaan. Dat bedoel ik dus. Men kan wel jammeren op de media maar misschien biedt diezelfde media een sleutel in de rechtspraak. Dat is mijn punt.
Wie weet ik hoop het voor dat meisje. Zou in ieder geval een lichtpuntje zijn in deze teringzooi. Sorry ik ben er maar half bij. Familie kwam eten voor m'n verjaardag en de wijn vloeide wat rijkelijk :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 september 2012 @ 01:12:43 #294
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117103283
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wie weet ik hoop het voor dat meisje. Zou in ieder geval een lichtpuntje zijn in deze teringzooi. Sorry ik ben er maar half bij. Familie kwam eten voor m'n verjaardag en de wijn vloeide wat rijkelijk :)
He ben je jarig joh. Dat moet je al helemaal geen ellende hebben he.

Van harte meis. :*.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117103512
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef Staal het volgende:

[..]

He ben je jarig joh. Dat moet je al helemaal geen ellende hebben he.

Van harte meis. :*.
Gisteren maar ik vier het graag langdurig ;) dankjewel :) en ik heb geen ellende heb het alleen zoo enorm met die bewoners van Haren te doen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117104020
Flinke regen ineens :o
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_117104510
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef KaBuf het volgende:
Flinke regen ineens :o
Hier is het nog droog. Net nog even met mijn hond en de twee logeerhonden uit wandelen geweest.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117107163
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja, de lui die daar heen zijn gegaan zijn lokale jeugd, wat natuurlijk logisch is, toch iets om even naar te gaan kijken maar juist ook flinke relschoppers van buitenaf.
Kuthooligans hoogstwaarschijnlijk die wel eens vaker een leuk feestje komen bederven... enkeltje Siberië voor die lui.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_117107627
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_117107949
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')