abonnement Unibet Coolblue
pi_116616016

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website



[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 11-09-2012 19:02:45 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116639938
Ik heb de OP een beetje opgepoetst en hier en daar wat informatie gecorrigeerd en aangevuld.

Kan het er mee door? :)

Vanavond The Possession in de sneak. Vet!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:01:10 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116640024
Leuke OP :)
Confidence through competence
pi_116642763
Nogmaals de vraag of iemand hier een fotootje wil plaatsen van die PUC Gold 3D bril? Ben er erg nieuwgierig naar :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116644923
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand hier een fotootje wil plaatsen van die PUC Gold 3D bril? Ben er erg nieuwgierig naar :)
Als ik vanavond thuis ben maak ik wel een foto'tje. Zelf vind ik hem het meest lijken op een goedkope Ray Ban bril


Zoiets

Hij zit trouwens wel echt 100x beter dan die weggooi dingetjes, veel beter achter je oren, weinig last van enzo.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116646197
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de OP een beetje opgepoetst en hier en daar wat informatie gecorrigeerd en aangevuld.

Kan het er mee door? :)

Vanavond The Possession in de sneak. Vet!
Netjes !
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116647468
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Yesse het volgende:

[..]

Als ik vanavond thuis ben maak ik wel een foto'tje. Zelf vind ik hem het meest lijken op een goedkope Ray Ban bril

[ afbeelding ]
Zoiets

Hij zit trouwens wel echt 100x beter dan die weggooi dingetjes, veel beter achter je oren, weinig last van enzo.
Okay, nette bril.

Ik heb onlangs via eBay deze bril laten overkomen:
Linkje

Zit comfortabel. Morgen bij Ronal The Barbarian eens proberen, kijken oftie goed werkt... ik probeer 3D weer eens een kans te geven.. maar de 2D bril blijft wel paraat :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116647662
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de OP een beetje opgepoetst en hier en daar wat informatie gecorrigeerd en aangevuld.

Kan het er mee door? :)

Vanavond The Possession in de sneak. Vet!
echt waar :o

Overal?
pi_116647939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:32 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

echt waar :o

Overal?
Was gisteren in Pathé Breda de film.

Ik ben nieuw in het Sneak wereldje... is het niet altijd bij alle Pathés dezelfde film dan?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116648177
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Was gisteren in Pathé Breda de film.

Ik ben nieuw in het Sneak wereldje... is het niet altijd bij alle Pathés dezelfde film dan?
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker :)
pi_116648610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Was gisteren in Pathé Breda de film.

Ik ben nieuw in het Sneak wereldje... is het niet altijd bij alle Pathés dezelfde film dan?
er draait inderdaad niet altijd dezelfde film bij alle bioscopen..
soms draaien er dan 2 verschillende films in de sneak
pi_116651017
Hierbij de foto's van de echte Pathe unlimited gold bril:



Edit: ik zie nu dat een van de goude puntjes mist :P het bolletje zit er nog wel maar het gouden laagje is verdwenen :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116651405
Mooie bril. Het lijkt echt net op zo'n leesbril van de Hema van ¤5 :P

Maar die zitten ook erg comfortabel weet ik puur toevallig :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116652004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Okay, nette bril.

Ik heb onlangs via eBay deze bril laten overkomen:
[ afbeelding ]Linkje

Zit comfortabel. Morgen bij Ronal The Barbarian eens proberen, kijken oftie goed werkt... ik probeer 3D weer eens een kans te geven.. maar de 2D bril blijft wel paraat :@
Als ie het goed doet is dat misschien wel het bestellen waard. Ik wacht even op jouw bevindingen.

En hopelijk is het the Possesion vanavond, ben wel benieuwd naar die film :)
pi_116672463
The Possession is echt een toffe film. Genoten er van. (@ Pathé de Kuip)

Maar ik heb besloten om maar niet meer naar de Sneak toe te gaan. Wat een kippenhok was het weer. Valt me op dat als men vantevoren weet waar ze heen gaan er een stuk minder halve zolen in de zaal zitten die gaan zitten klootviolen.

Het is wel weer humor dat bij het verschijnen van de titel van de film er gelijk een mannetje of 20 direct opstonden en wegliepen :') Royal sadness.

Wel erg blij dat ik The Possession heb gezien!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116674649
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
The Possession is echt een toffe film. Genoten er van. (@ Pathé de Kuip)

Maar ik heb besloten om maar niet meer naar de Sneak toe te gaan. Wat een kippenhok was het weer. Valt me op dat als men vantevoren weet waar ze heen gaan er een stuk minder halve zolen in de zaal zitten die gaan zitten klootviolen.

Het is wel weer humor dat bij het verschijnen van de titel van de film er gelijk een mannetje of 20 direct opstonden en wegliepen :') Royal sadness.

Wel erg blij dat ik The Possession heb gezien!
Ik vond hem niet bijster sterk, hoop goede schrikmomenten die ze lieten liggen, een potentieel goede liftscene die niet bestond en een exorcisme dat zijn kracht haalde uit het vermogen een epileptisch persoon tegen de grond te krijgen. De schrikmomenten die er waren waren van het niveau 'harde klap en fel licht' wat gewoon zonde was. En het meisje, al acteerde ze goed, was te schattig om echt angstaanjagend te zijn op sommige momenten.
Ik heb me wel vermaakt, maar om het echt een toffe film te noemen... daarvoor waren er te veel dingen onlogisch of slecht uitgewerkt.
pi_116675100
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Het is wel weer humor dat bij het verschijnen van de titel van de film er gelijk een mannetje of 20 direct opstonden en wegliepen :') Royal sadness.
Met de meeste films heb ik hetzelfde gevoel maar horror is zo'n genre waarbij het mogelijk is dat je er gewoon echt niet tegen kan, dan vind ik het niet gek als je gelijk weg gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yesse op 12-09-2012 08:49:36 (Zin klopte niet: was nog vroeg) ]
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116675222
@bigbass dat het niet de meest briljante film ooit is ben ik direct met je eens.

Maar ik zat lekker in het sfeertje van de film en ik was niet bezig met letten op wat er allemaal niet in de film zit cq. aan de film mankeert enzo. Goed geacteerd, leuk gefilmd filmpie imo :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116676861
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
The Possession is echt een toffe film. Genoten er van. (@ Pathé de Kuip)

Maar ik heb besloten om maar niet meer naar de Sneak toe te gaan. Wat een kippenhok was het weer. Valt me op dat als men vantevoren weet waar ze heen gaan er een stuk minder halve zolen in de zaal zitten die gaan zitten klootviolen.

Het is wel weer humor dat bij het verschijnen van de titel van de film er gelijk een mannetje of 20 direct opstonden en wegliepen :') Royal sadness.

Wel erg blij dat ik The Possession heb gezien!
Nu baal ik er wel van dat ik gister niet naar pathe de kuip ben gegaan -O-
pi_116677521
Weet iemand of de rode loper actie 's middags of 's avond is??
En dan voor Rotterdam graag.

Gisteren eerste keer naar IMAX geweest, echt mooi.
Hell To The Liars
pi_116678028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Nu baal ik er wel van dat ik gister niet naar pathe de kuip ben gegaan -O-
Vanaf morgen elke avond om 22:05 een voorpremiere van The Possession in De Kuip :)

Enige voordeel dat ik hem gisteren in de sneak heb gezien daar is dat het in de grote zaal was. De "voorpremiere" is in een kleiner zaaltje. Maar die schermen zijn bij De Kuip ook lekker groot imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 12-09-2012 10:25:04 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116679843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand of de rode loper actie 's middags of 's avond is??
En dan voor Rotterdam graag.

Gisteren eerste keer naar IMAX geweest, echt mooi.
Er is sowieso nog weinig over bekend en dat is best jammer eigenlijk. Lijkt me best een leuke actie..
.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116682658
Heb je een PUCG pas. Wil je de nieuwste films zien, maar draaien echt op vreselijke tijden. Blijken ze allang uit te zijn in Amerika. Vervolgens kijk je ze thuis i.p.v. de bioscoop... Lijkt me niet echt de bedoeling.... Baal echt vreselijk van de vreselijke tijden voor juist mooie films (PAC).
pi_116683229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef Deezertje het volgende:
Heb je een PUCG pas. Wil je de nieuwste films zien, maar draaien echt op vreselijke tijden. Blijken ze allang uit te zijn in Amerika. Vervolgens kijk je ze thuis i.p.v. de bioscoop... Lijkt me niet echt de bedoeling.... Baal echt vreselijk van de vreselijke tijden voor juist mooie films (PAC).
Als je vooral naar die arthouse films wilt, is het dan niet een beter idee om donateur van je lokale filmhuis te worden?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116708197
Morgen Ted, heb er zin an! ^O^
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116722215
bigbass! Die 3D bril is een regelrecht topding! Werkt fenomenaal, zit langdurig ook zeer comfortabel en de lenzen zitten zodanig dicht op je gezicht en zijn zo groot dat je bijna vergeet dat je de bril op hebt.

Dikke aanrader. Ik heb heel Ronal the Barbarian in 3D gekeken! En in mijn geval zegt dat nogal wat.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 september 2012 @ 01:59:50 #27
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116727830
Laat ie meer licht door dan de standaard wegwerpbrillen?
Confidence through competence
pi_116730621
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ie meer licht door dan de standaard wegwerpbrillen?
Volgens mij niet. Is dat uberhaupt mogelijk dan? Hij laat iig zeker weten niet minder licht door.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116734888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
bigbass! Die 3D bril is een regelrecht topding! Werkt fenomenaal, zit langdurig ook zeer comfortabel en de lenzen zitten zodanig dicht op je gezicht en zijn zo groot dat je bijna vergeet dat je de bril op hebt.

Dikke aanrader. Ik heb heel Ronal the Barbarian in 3D gekeken! En in mijn geval zegt dat nogal wat.
nice :) Ik denk dat ik er ook maar 1 bestel dan!
  donderdag 13 september 2012 @ 11:49:44 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116735570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Is dat uberhaupt mogelijk dan? Hij laat iig zeker weten niet minder licht door.
Nee, is denk ik ook niet in grote mate mogelijk omdat je per oog idd de helft van de stralen blokkeert. Maar misschien dat zo'n bril iets efficienter werkt ofzo. ;)
Confidence through competence
pi_116736549
Oh ja en Ronal The Barbarian is erg grappig trouwens :D beetje platvloers wel maar dat is wel eens een keer leuk in een animatiefilm. Het 3D is ook op een prettige manier gedaan. Was geen enkel moment irritant.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116738106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja en Ronal The Barbarian is erg grappig trouwens :D beetje platvloers wel maar dat is wel eens een keer leuk in een animatiefilm. Het 3D is ook op een prettige manier gedaan. Was geen enkel moment irritant.
Ik vond de trailer erg leuk ja, maar hij draait alleen in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam :(
pi_116749082
Ruby Sparks <3
pi_116756558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef F_JD het volgende:
Ruby Sparks <3
Ziet er inderdaad wel heel grappig uit. Effe mijn liefje kietelen of zij die ook wil zien :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 september 2012 @ 23:00:02 #35
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116763258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef F_JD het volgende:
Ruby Sparks <3
Vandaag gezien, torenhoge verwachtingen nav de trailer, kwam niet helemaal uit. :)

Vond het acteerwerk en de regie wat 'sloppy', heeft er misschien mee te maken dat de twee hoofdpersonages irl ook elkaars partner zijn. Ik vond het tweede deel sterker dan het eerste, en het einde wat zoetsappig.
Confidence through competence
pi_116782632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja en Ronal The Barbarian is erg grappig trouwens :D beetje platvloers wel maar dat is wel eens een keer leuk in een animatiefilm. Het 3D is ook op een prettige manier gedaan. Was geen enkel moment irritant.
Heb ik goed begrepen dat de film in de Engelse nasynchronisatie draait?
pi_116782758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:52 schreef sensei_sensurround het volgende:

[..]

Heb ik goed begrepen dat de film in de Engelse nasynchronisatie draait?
Klopt de film is Engelstalig :) Niet in het Deens :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116782816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Klopt de film is Engelstalig :) Niet in het Deens :)
Dat is voor mij juist een :(

Gek hoe mensen ineens niet zo'n problemen met nasynchronisatie hebben als het in het Engels gebeurt. Ben ooit eens weggelopen uit de sneak preview toen het een nagesynchroniseerde Jackie Chan film was, was de enige, niemand anders had er een probleem mee.
pi_116783170
Ik wist gelukkig op voorhand niet dat het nagesynchroniseerd was.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116783972
Gisteren avond Ted, geweldige film, erg amusant, overduidelijk dat je een Seth Macfarlane film aan het kijken ben.

Het hele principe van een Teddybeer die tot leven komt en vervolgens alleen maar zuipt, neukt en blowt, geweldig.

Jammer dat ze zaal fucking irriterend was, bellende mensen, mensen die kwartier na start binnenkomen om vervolgens even te gaan lopen ruziemaken over dat mensen op hun plek zitten ( moet je maar op tijd komen ffs! )

Ondanks dat, leuke avond, leuke film!
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116786962
Welke bios Fatty?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116786980
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
Welke bios Fatty?
De Kuip, Rdam
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116789355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Fatty het volgende:

[..]

De Kuip, Rdam
Bellende mensen zouden ze direct moeten afknallen. Die heb ik nog niet gehad.. Ik blijf erbij dat ze van de zalen kooien van Faraday moeten maken.

Gisterenmiddag vrije dag, ben toen nog 1x naar TDKR geweest in Delft. Ik en slechts 3 anderen _O_ genieten

[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 14-09-2012 19:47:59 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:03:04 #44
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116794327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef Fatty het volgende:
Gisteren avond Ted, geweldige film, erg amusant, overduidelijk dat je een Seth Macfarlane film aan het kijken ben.

Eensch. Leuke film was het. :)
Confidence through competence
pi_116798969
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Bellende mensen zouden ze direct moeten afknallen. Die heb ik nog niet gehad.. Ik blijf erbij dat ze van de zalen kooien van Faraday moeten maken.

Gisterenmiddag vrije dag, ben toen nog 1x naar TDKR geweest in Delft. Ik en slechts 3 anderen _O_ genieten
Ik wil zelfs wel doneren voor het '' kogel '' potje...

En dan in de een grote zaal zitten ( met dus 1 ingang / uitgang ) en dan naar de verkeerde hoek lopen, en daar gaan staan bellen... soms...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116801360
Ik snap sowieso de mentaliteit niet van de bioscoopgangers die gewoon gaan zitten whatsappen tijdens de film ofzo.

Waarom de angst om om een uurtje of 2 effe niet bereikbaar te zijn (Flightmode, doe ik altijd). De fucking wereld zal toch zeker niet vergaan. bovendien is het gewoon hartstikke asociaal om met je smartphone op maximale brightness in die donkere zaal te gaan zitten. Hufters cq. kutwijven. :( Ik heb veel moeite om me daar niet door te laten afleiden.

Zo mijn gal is gespuwd.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 september 2012 @ 23:25:17 #47
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116801477
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap sowieso de mentaliteit niet van de bioscoopgangers die gewoon gaan zitten whatsappen tijdens de film ofzo.

Waarom de angst om om een uurtje of 2 effe niet bereikbaar te zijn (Flightmode, doe ik altijd). De fucking wereld zal toch zeker niet vergaan. bovendien is het gewoon hartstikke asociaal om met je smartphone op maximale brightness in die donkere zaal te gaan zitten. Hufters cq. kutwijven. :( Ik heb veel moeite om me daar niet door te laten afleiden.

Zo mijn gal is gespuwd.
+1!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_116802683
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snap sowieso de mentaliteit niet van de bioscoopgangers die gewoon gaan zitten whatsappen tijdens de film ofzo.

Waarom de angst om om een uurtje of 2 effe niet bereikbaar te zijn (Flightmode, doe ik altijd). De fucking wereld zal toch zeker niet vergaan. bovendien is het gewoon hartstikke asociaal om met je smartphone op maximale brightness in die donkere zaal te gaan zitten. Hufters cq. kutwijven. :( Ik heb veel moeite om me daar niet door te laten afleiden.

Zo mijn gal is gespuwd.
Het is wat, zoals al eerder gezegd, Haarlem zo geweldig maakt. Je zit een paar meter onder de grond, dus niemand heeft bereik. Dat komt het kijkplezier echt ten goede!
pi_116816333
Pathé Haarlem is idd wel een relaxte bios. Vanuit Schiedam is het alleen nogal ver rijden :P

Het mooie aan De Kuip vind ik dat de schermen in de
"kleine zalen" 1 t/m 5 en 10 t/m 14 ook gewoon wand tot wand knoeperds zijn.

In Haarlem vind ik het scherm in een wat kleinere zaal wat aan de kleine kant.. Ik heb daar overigens nog niet eerder in de grootste zaal gezeten :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116878256
Ik ben blij dat ik een uitgelekte BluRay rip heb gezien van Bait. Wat een zaadfilm vind ik dat.

Een boeiend verhaal is volledig afwezig, de computer effect haaien zijn te fake voor woorden en dan gooien ze er op het eind nog even een paar rete slechte CGI boomstronken (??) en helicopters tegenaan. Erg blij dus dat ik hier niet ¤1,50 3D toeslag voor ga aftikken. Wat een afgang deze film.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116883091
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2012 01:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben blij dat ik een uitgelekte BluRay rip heb gezien van Bait. Wat een zaadfilm vind ik dat.

Een boeiend verhaal is volledig afwezig, de computer effect haaien zijn te fake voor woorden en dan gooien ze er op het eind nog even een paar rete slechte CGI boomstronken (??) en helicopters tegenaan. Erg blij dus dat ik hier niet ¤1,50 3D toeslag voor ga aftikken. Wat een afgang deze film.
Je had meer verwacht na de trailer? Dit is precies wat ik me bij de film voorstel ;)
pi_116884465
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:05 schreef bigbass het volgende:

[..]

Je had meer verwacht na de trailer? Dit is precies wat ik me bij de film voorstel ;)
Allicht dat er nog *iets* spannends zou gebeuren. Maar het is bijna een spoof, zo matig ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116884860
Bourne in IMAX gezien in Schouwburgplein. Ik weet nu weer wat ik nog erger vind dan smsende mensen: kinderen. Die hebben nog geen volume begrenser of enthousiasme stopper op hun interne systeem zitten waardoor ze op vol volume al stuiterend hun gevoelens bij de film uiten. Gelukkig viel het dit keer nog redelijk mee maar ik werd er weer even aan herinnerd halverwege de film.

Aardige film trouwens, heb me niet verveeld. Had geen spektakel verwacht dus al bij al me wel vermaakt :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116885028
En hoe kijkt dat weg, fake IMAX?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116885300
quote:
5s.gif Op maandag 17 september 2012 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
En hoe kijkt dat weg, fake IMAX?
In dit geval geen 3D maar alleen het grotere scherm. Ik vind het altijd wel iets extra's geven door de betere geluidskwaliteit in combi met het grote scherm.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116885348
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 12:20 schreef Yesse het volgende:

[..]

In dit geval geen 3D maar alleen het grotere scherm. Ik vind het altijd wel iets extra's geven door de betere geluidskwaliteit in combi met het grote scherm.
Heb je balken boven en onder?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116886447
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef wolfrolf het volgende:
In Haarlem vind ik het scherm in een wat kleinere zaal wat aan de kleine kant.. Ik heb daar overigens nog niet eerder in de grootste zaal gezeten :)
Voordat de Pathé er zat was de populairste bioscoop de Brinkmann. Het grootste scherm daar was kleiner dan het kleinste scherm van Pathé :P De kleine schermen in die bios waren vergelijkbaar met een grote LCD-tv in een woonkamer :') Dus de inwoners van Haarlem zijn er wel op vooruit gegaan.

Vind de grootte van de schermen in Pathé prima, groot zat. Kan je tenminste gewoon recht vooruit kijken en alles zien, anders zit je constant van links naar rechts te kijken :P
pi_116888046
quote:
5s.gif Op maandag 17 september 2012 12:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb je balken boven en onder?
Nee, is één groot scherm :)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116888783
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nee, is één groot scherm :)
Dus feitelijk zit je de film Pan&scan te kijken met iets beter geluid. De film is 2.35:1 gefilmd namelijk en het IMAX scherm is 1.85:1.

Zonde van je ¤2,50 IMO.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 17 september 2012 @ 14:50:37 #60
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116890845
Wel met meer pixels op een groter scherm. Dus je kunt wat meer naar voren zitten waardoor het meer immersive is.
Confidence through competence
  maandag 17 september 2012 @ 15:34:28 #61
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116892581
quote:
13s.gif Op maandag 17 september 2012 14:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dus feitelijk zit je de film Pan&scan te kijken met iets beter geluid. De film is 2.35:1 gefilmd namelijk en het IMAX scherm is 1.85:1.

Zonde van je ¤2,50 IMO.
Misschien heeft hij een Gold card ;).

Tja je moet die kaart er toch op een of andere manier uit halen...
pi_116892920
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef tcr het volgende:

[..]

Misschien heeft hij een Gold card ;).

Tja je moet die kaart er toch op een of andere manier uit halen...
Zij ;) en ja ik heb Gold :P

En ik vind het wel een beetje gezeur hoor, ik hou van het grote scherm. Ik ben totaal niet technisch ingesteld wat betreft films e.d. dus een groot scherm is in mijn ogen gewoon een groot scherm. Je ziet geen lelijke pixels ofzo dus of het nou 2:25:1 of 1:85:1 is dat kan me eigenlijk weinig schelen.

Plus ging ik eerst even lekker winkelen, dan is schouwburgplein sowieso handiger dan de Kuip. 8-)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 17 september 2012 @ 15:44:13 #63
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116892968
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 15:43 schreef Yesse het volgende:

[..]

Zij ;) en ja ik heb Gold :P

En ik vind het wel een beetje gezeur hoor, ik hou van het grote scherm. Ik ben totaal niet technisch ingesteld wat betreft films e.d. dus een groot scherm is in mijn ogen gewoon een groot scherm. Je ziet geen lelijke pixels ofzo dus of het nou 2:25:1 of 1:85:1 is dat kan me eigenlijk weinig schelen.

Plus ging ik eerst even lekker winkelen, dan is schouwburgplein sowieso handiger dan de Kuip. 8-)
Excuses, en IMAX is mooier inderdaad, maar voor mij dan alleen als het ook orgineel IMAX is (tenminste een deel). Voor de rest lekker normale voorstellingen, straks naar TED.
pi_116893331
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:44 schreef tcr het volgende:

[..]

Excuses, en IMAX is mooier inderdaad, maar voor mij dan alleen als het ook orgineel IMAX is (tenminste een deel). Voor de rest lekker normale voorstellingen, straks naar TED.
Geen probleem ;) Ik geloof ook zeker dat je het zal zien als het met een echte IMAX camera is geschoten maar het is nou niet dat ik tijdens de film constant dacht "goh wat een lelijke kwaliteit".

Het is toch 'gratis', we vinden het niet erg Pathé te steunen met die 7 euro per maand en wij halen toch nog regelmatig popcorn of iets anders dan verdien je het toch weer een beetje terug.

En TED vond ik echt geweldig!!
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 17 september 2012 @ 15:54:28 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116893386


Bah, Pathe popcorn :P
Confidence through competence
pi_116893472
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Bah, Pathe popcorn :P
_O- Ik eet popcorn vaak puur voor het zout eigenlijk, hoe zouter hoe beter en dáár is Pathé vaak wel goed in :9
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116894372
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:44 schreef tcr het volgende:

[..]

Excuses, en IMAX is mooier inderdaad, maar voor mij dan alleen als het ook orgineel IMAX is (tenminste een deel). Voor de rest lekker normale voorstellingen, straks naar TED.
Ted staat ook op mijn to see lijstje, samen met Detachment. Welke bios ga je Ted zien? ArenA?

Ik wil echt eens een x naar Tuschinski trouwens :Y
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 17 september 2012 @ 19:03:16 #68
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116900697
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 16:20 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ted staat ook op mijn to see lijstje, samen met Detachment. Welke bios ga je Ted zien? ArenA?

Ik wil echt eens een x naar Tuschinski trouwens :Y
Yeps Arena, vlakbij mijn werk, ideaal. Leuke film Ted, lekker lachen af en toe.

Tuschinski is op de grote zaal na eigenlijk weinig bijzonder, kun je net zo goed om de hoek naar Munt. Maar dat is voor woensdag...
pi_116906749
Ik ben daarnet halsoverkop naar Ted geweest @ Schouwburgplein zaal 1. Gelachen! Een echte MacFarlane. Een ietsiepietsie jammer van het plakkerige eind maar de lol die ik heb gehad maakt alles goed.

_O_ Pathé Unlimited _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116911291
Heb vrijdag Detachment gezien in De Kuip. Kon me helaas niet verbinden met de personages in de film, daarom viel die mij tegen.
pi_116918482
Heeft iemand een idee welke film er gaat draaien tijdens de Roder Loper dag?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116918537
Morgen Savages in de sneak.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 17 september 2012 @ 23:53:51 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116918558
TED Spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
pi_116919225
Mijn top 10 van de afgelopen maand:

1. Ruby Sparks
2. Seeking A Friend For The End Of The World
3. To Rome With Love
4. The Expendables 2
5. Brave (OV) (pas laat gezien)
6. Ted
7. ParaNorman
8. The Bourne Legacy
9. Total Recall
10. The Watch
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116920153
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen Savages in de sneak.
*O* *O* *O* *O*

Volgende week weer een film vanaf 16+ in de sneak trouwens :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116920208
Als een 3d-film in de sneak draait, hoef je toch nooit bij te betalen, ofwel?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116920252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Als een 3d-film in de sneak draait, hoef je toch nooit bij te betalen, ofwel?
Uit diverse bronnen heb ik vernomen dat je dan een bril krijgt inderdaad.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116920346
Je kan trouwens reserveren voor dat rode loper ding 29 september

http://www.pathe.nl/film/17951/rode-loper-voorstelling/agenda
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116920391
Sneak volgende week is denk ik Resident Evil :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116922566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
Sneak volgende week is denk ik Resident Evil :D
Ga daar maar niet vanuit. ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:07:26 #81
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116922789
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef wolfrolf het volgende:
Je kan trouwens reserveren voor dat rode loper ding 29 september

http://www.pathe.nl/film/17951/rode-loper-voorstelling/agenda
Thanks, gelijk gereserveerd voor de zaterdag, al lekker druk. Volgens mij was ik nummer 2 :).

Benieuwd wat het gaat worden...
pi_116922792
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 07:41 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ga daar maar niet vanuit. ;)
Want? De sneak is vanaf 16 jaar net als RE en RE gaat de week na die sneak draaien.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116922856
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:07 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Want? De sneak is vanaf 16 jaar net als RE en RE gaat de week na die sneak draaien.
De sneak is toch altijd vanaf 16 jaar? Gewoon standaard zodat je niet weet wat er draait.. Dat dacht ik altijd :@
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_116922869
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:14 schreef Yesse het volgende:

[..]

De sneak is toch altijd vanaf 16 jaar? Gewoon standaard zodat je niet weet wat er draait.. Dat dacht ik altijd :@
Neen, bij de reserveringspagina zie je de echte leeftijdskeuring. Paar weken terug bij dat vreselijke Shadow Dancer stond er 12 :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116922947
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:07 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Want? De sneak is vanaf 16 jaar net als RE en RE gaat de week na die sneak draaien.
Geloof mij maar.
pi_116923115
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:23 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Geloof mij maar.
oh jij werkt er zeker ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116923381
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:23 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Geloof mij maar.
we want proof!
pi_116923512
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:23 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Geloof mij maar.
Dredd? End of Watch? Word ik warmer?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116924309
En nog steeds geen mogelijkheid om te reserveren via de website voor De Kuip... vermoeiend.;.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116924354
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef Fatty het volgende:
En nog steeds geen mogelijkheid om te reserveren via de website voor De Kuip... vermoeiend.;.
Wat bedoel je? Ik heb voor volgende week alweer iets gereserveerd hoor. Staat gewoon online.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116924380
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Ik heb voor volgende week alweer iets gereserveerd hoor. Staat gewoon online.
Zit nog eens te kijken, correctie: niet mogelijk om te reserveren voor Shadow Dancer, de rest lijkt er idd wel op te staan...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116924412
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:49 schreef Fatty het volgende:

[..]

Zit nog eens te kijken, correctie: niet mogelijk om te reserveren voor Shadow Dancer, de rest lijkt er idd wel op te staan...
Shadow Dancer zuigt hard. Vind ik. Afrader.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116924443
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Shadow Dancer zuigt hard. Vind ik. Afrader.
En dat mag, toch is dat mijn keuze lijkt me + dr draait verder ook geen reet..

Buiten dat, waarom kan ik nou weer niet naar De Kuip voor deze film... de rest van de pathe's staat overal PAC bij..
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116924498
Oh ik wil je zeker niet vertellen wat jij moet doen!! Ik vind de film persoonlijk gewoon geen zak aan. Kan zomaar zijn dat jij hem geniaal vind :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116929550
Ga maar eens klacht indienen weer bij pathe, dat dat gezeik iedere keer met die site me een beetje de strot uitkomt..
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116929693
Volgens mij draait Shadow Dancer gewoon niet bij De Kuip, ligt niet aan de website.

Hij draait wel in Pathe Buitenhof en 2 Amsterdamse Pathé bioscopen http://www.pathe.nl/film/17125/shadow-dancer/agenda
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116947839
Wauw, er zijn zowaar 11 (!!) plaatsen verkocht en niet met unlimited gereserveerd voor de sneak :D ( @ De Kuip)



Shocking
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116947959
Sneak lijkt mij niet een mannenavond vanavond, wie gaat er nou Champions League voetbal opgeven om Savages te zien in de bioscoop?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116948002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Sneak lijkt mij niet een mannenavond vanavond, wie gaat er nou Champions League voetbal opgeven om Savages te zien in de bioscoop?
Lekker tussen de snaterende chicka's :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116948060
Oh, ik trouwens. CL is nog niet spannend. En Savages lijkt mij een bazenfilm.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116948187
Waarom kun je je CJP-korting niet gebruiken bij de PUC toeslag? Naaierij!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116948283
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kun je je CJP-korting niet gebruiken bij de PUC toeslag? Naaierij!
Omdat ze het verkopen als zijnde kostendekkend voor dure nieuwe projectors en extra personeel die jou een 3Dbril moet geven.

Wat overigens bullshit is want bij een reguliere voorstelling gebruiken ze precies dezelfde projector en staat er nog steeds hetzelfde mannetje/vrouwtje :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116951389
Zo donderdag naar Total Recall en vrijdag naar Ted :P
Alleen wel laat, pas rond 22:30 uur
pi_116963230
Savages!!! Heerlijke film zeg, Oliver Stone is weer konings.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116978548
Even een TVP, vanavond eindelijk Unlimited abo afsluiten, twijfelde lang maar toch besloten om te doen. :)
pi_116979090
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef Professional het volgende:
Even een TVP, vanavond eindelijk Unlimited abo afsluiten, twijfelde lang maar toch besloten om te doen. :)
deze overwogen als je ING hebt of iemand kent met ing?
  woensdag 19 september 2012 @ 15:17:08 #107
92409 Twinky
Little star.
pi_116982055
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Savages!!! Heerlijke film zeg, Oliver Stone is weer konings.
Maar met een waaaardeloos einde. en nog waardelozer.
pi_116995772
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:17 schreef Twinky het volgende:

[..]

Maar met een waaaardeloos einde. en nog waardelozer.
'k heb deze informatie niet nodig, beetje jammer weer.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_117001606
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:07 schreef bigbass het volgende:

[..]

deze overwogen als je ING hebt of iemand kent met ing?
Helaas geen ING, dat is wel jammer.
Iets voor 6 uur pas gehaald en direct Bourne Legacy meegepakt. Fijn tijdverdrijf, maar ze mogen de veters van Jason Bourne nog niet strikken!
pi_117005293
Net m'n Iphone geupdate naar iOS6, zou pathe ook nog passbook gaan ondersteunen ? zou wel geweldig zijn.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_117005677
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef Fatty het volgende:

[..]

'k heb deze informatie niet nodig, beetje jammer weer.
Ik vind het einde prima bij de film passen en zelfs origineel gevonden. De film in zijn geheel kijkt gewoon lekker weg en ging mij geen moment vervelen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 19 september 2012 @ 23:47:39 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117009456
Iemand al naar Possession geweest? Ik vind schrik-horrorfilms (jeweetwel, plots hard geluid of iets anders) niet de moeite waard, is dat zo'n film?
Confidence through competence
pi_117009617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand al naar Possession geweest? Ik vind schrik-horrorfilms (jeweetwel, plots hard geluid of iets anders) niet de moeite waard, is dat zo'n film?
Nee, is meer een thriller dan een horror vind ik. Lekker naargeestig sfeertje.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 19 september 2012 @ 23:52:39 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117009643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee, is meer een thriller dan een horror vind ik. Lekker naargeestig sfeertje.
Hm, dan ga ik morgen een poging wagen. Thanks :)

Insidious heb ik op m'n tandvlees uitgekeken. Ben een watje :@ :+
Confidence through competence
pi_117010292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee, is meer een thriller dan een horror vind ik. Lekker naargeestig sfeertje.
Ik vond hem niet geweldig en typisch juist een schrik effecten 13-in-een-dozijn horror, maar blader even terug in dit topic, we hebben al eerder onze mening gegeven.
Ik hoor er een hoop mensen positief over, maar ik zie het niet.... Nergens echt eng, veel gemiste kansen, veel plotgaten en onlogische dingen. Er had een stuk meer in gezeten.
  donderdag 20 september 2012 @ 00:14:48 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117010313
Voordeel van een PUC: kan nog altijd zelf opstaan en weglopen :Y
Confidence through competence
pi_117010546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Voordeel van een PUC: kan nog altijd zelf opstaan en weglopen :Y
Hij is wel leuk genoeg om af te kijken hoor, verwacht er alleen niet te veel van, dan valt hij minder tegen ;)
pi_117011103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Voordeel van een PUC: kan nog altijd zelf opstaan en weglopen :Y
als ik ergens niet tegen kan is een film half/deels afkijken.. bij zelfs de meest gare bollywood shit blijf ik zitten omdat ik anders de film niet afgezien heb _O-
  donderdag 20 september 2012 @ 00:53:49 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117011164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik ergens niet tegen kan is een film half/deels afkijken.. bij zelfs de meest gare bollywood shit blijf ik zitten omdat ik anders de film niet afgezien heb _O-
Is me pas 1x eerder overkomen, bij Wanderlust. Kreeg een SMS'je van een vriendin of ik niet, eh, wilde komen theedrinken die avond. Ironisch genoeg. :')
Confidence through competence
pi_117013585
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik ergens niet tegen kan is een film half/deels afkijken.. bij zelfs de meest gare bollywood shit blijf ik zitten omdat ik anders de film niet afgezien heb _O-
Ik ook, de enige film die ik gewoon niet kon volhouden was Funny People. Dat was gewoon zó niet mijn film dat ik het niet meer volhield. Uiteindelijk ergens op 3 kwart van de film toch maar opgestaan om de trein te halen. Al zit ik nu alsnog met het gevoel; moet hem toch eens downloaden om even het einde te bekijken.. :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_117014122
Ik heb zelfs Shadow Dancer helemaal uitgezeten in de sneak. Dat is pas een zaadfilm.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117179562
Inloggen op "Mijn Pathé" is heel de dag al onmogelijk voor mij?? Server overleden en de technicus op vakantie ofzo? :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117179924
Ik hoop Killer Joe of Dredd in de sneak preview.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117216218
Dus er draaien trailers voor Paranormal Activity 4.

Ik wist niet eens dat er een deel 3 bestond :')

Ruby Sparks was uiteindelijk veel minder grappig dan ik vantevoren had verwacht.. beetje een tegenvaller. Wel een vreselijk leuk meisje Ruby Sparks O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 24 september 2012 @ 23:29:22 #125
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117218357
Ruby Sparks viel me ook wat tegen, maar de personage zelf van dat meisje was leuk. Echt zo'n meisje 'next door' waar je verliefd op kunt worden :)
Confidence through competence
  maandag 24 september 2012 @ 23:36:41 #126
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117218700
Hier in de Pathé ArenA draait er de laatste tijd niet veel bijzonders :N
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117218876
Dredd 3D schijnt vanavond in de Sneak in Breda gedraaid te hebben.

Jammer dat ik morgen niet kan :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117222319
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Dredd 3D schijnt vanavond in de Sneak in Breda gedraaid te hebben.

Jammer dat ik morgen niet kan :(
:o
die kan ik dan na ronal the barbarian mee pakken :D
pi_117225993
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Dredd 3D schijnt vanavond in de Sneak in Breda gedraaid te hebben.

Jammer dat ik morgen niet kan :(
Zou een leuke sneak zijn :)
pi_117229322
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
Hier in de Pathé ArenA draait er de laatste tijd niet veel bijzonders :N
Ja, jammer... veel vrije uren, weinig leuke films -O-
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:08:09 #131
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117230019
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja, jammer... veel vrije uren, weinig leuke films -O-
Ik moet alleen wel nog een keertje naar Bourne Legacy gaan. Ik ben nu volgens mij al 2 maanden niet meer daar geweest :X
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117242134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik moet alleen wel nog een keertje naar Bourne Legacy gaan. Ik ben nu volgens mij al 2 maanden niet meer daar geweest :X
Bourne Legacy is een film met heel veel bla bla en te weinig bam bam.. Just sayin
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117271748
Wat zal de verrassingsfilm zaterdag zijn :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117274609
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal de verrassingsfilm zaterdag zijn :D
Beetje jammer dat dat rode loper gedoe zo vroeg is. 2 uur en half 5 in Haarlem in elk geval. Ik ben tot 5 uur gewoon aan het werk :'(
pi_117275149
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal de verrassingsfilm zaterdag zijn :D
Het is een film voor 12 jaar. The Campaign?
pi_117276752
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Het is een film voor 12 jaar. The Campaign?
Van mij mag het ook Bellicher: Cel zijn *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117299497
gisteren (dinsdag) even snel ronal the barbarian gekeken
wat een film :') _O-

en had een prive voorstelling, was alleen in de zaal :D
pi_117299583
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef mschol het volgende:
gisteren (dinsdag) even snel ronal the barbarian gekeken
wat een film :') _O-

en had een prive voorstelling, was alleen in de zaal :D
lucky! Welke bios?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117299607
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

lucky! Welke bios?
spuimarkt :)

wel jammer dat hij 3D only was. maarja, dat ben ik inmiddels van pathe wel gewend :')
pi_117299760
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:25 schreef mschol het volgende:

[..]

spuimarkt :)

wel jammer dat hij 3D only was. maarja, dat ben ik inmiddels van pathe wel gewend :')
Het 3D bij RTB vond ik zowaar erg goed te doen. Bij Bait flakkerde het weer als een idioot voormijn ogen, totdat ik een 2D bril opzette. Raar dat ik dat niet had bij Ronal.

Binnenkort toch eens een film daar gaan kijken @Spuimarkt :)

[ Bericht 3% gewijzigd door wolfrolf op 27-09-2012 00:39:21 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117299901
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het 3D bij RTB vond ik zowaar erg goed te doen. Bij Bait flakkerde het weer als een idioot voormijn ogen, totdat ik een 2D bril opzette. Raar dat ik dat niet had bij Ronal.

Binnenkort toch eens een film daar gaan kijken @Spuimarkt :)
ik heb een hele zooi films in 3D en 2D gezien al.. en ik kan werkelijk niet zeggen dat ik ook maar enig verschil zie (behalve dubbele ondertiteling in sommige gevallen) tussen 3D en de 2D versie
pi_117299938
Dubbele ondertiteling ja. Alsof het te fel is en daardoor toch door het verkeerde gepolariseerde lensje dringt.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117299966
quote:
13s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dubbele ondertiteling ja. Alsof het te fel is en daardoor toch door het verkeerde gepolariseerde lensje dringt.
bij RTB overigens geen last van gehad/opgemerkt besef ik mij nu _O-
pi_117300010
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:43 schreef mschol het volgende:

[..]

bij RTB overigens geen last van gehad/opgemerkt besef ik mij nu _O-
Dat komt, zo had ik gezien, omdat die subtitles 2d waren. Als ik mijn bril ff omhoog deed waren de subs niet dubbel :P

Goed, bedtijd :W
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117300669
Als je een prive-voorstelling wil, probeer deze week nog God Bless America mee te pikken bij Pathe de Munt in Amsterdam. Uitgestorven is het daar.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117300714
Waarom heb ik in godsnaam 2,50 euro vergooid aan die schijtfilm van een Bait (3D).
Totaal geen spanning, geen horror, geen verhaallijn, geen goede CGI, zelfs niemand in bikini's zoals in Piranha 3D, terwijl het lekkerste wijf in Australië meedeed (Phoebe Tonkin).
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117301314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je een prive-voorstelling wil, probeer deze week nog God Bless America mee te pikken bij Pathe de Munt in Amsterdam. Uitgestorven is het daar.
dan ben ik ~20 euro kwijt (NS ticket) voor een filmpje.. nee dank je :D
pi_117301782
Het wordt zaterdag trouwens The Campaign bij de VIP middag
pi_117302045
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:38 schreef linebear het volgende:
Het wordt zaterdag trouwens The Campaign bij de VIP middag
Ah die wil ik wel zien, mooi kan ik mijn reservering laten staan.

Vrijdag dubbel-feature doen en dan zaterdag deze film pakken. Dat is dan waarschijnlijk ook gelijk de laatste film op mijn PUC. Een maandje rust/vakantie en dan gaan we verder met vouchers.
pi_117302147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 07:38 schreef linebear het volgende:
Het wordt zaterdag trouwens The Campaign bij de VIP middag
Hoe weet jij dat dan :D Wel leuk zo'n sneak preview exclusief voor PUC houders :9
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 09:00:59 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117302824
Ja? Denken jullie dat dat leuk wordt, zo'n rode loper dag? :)
Confidence through competence
pi_117304490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ja? Denken jullie dat dat leuk wordt, zo'n rode loper dag? :)
Wij van de PUC elite gaan dat losse kaartjes kopend plebs utlachen met ons gratis hapje en drankje 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 10:20:59 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117304536
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wij van de PUC elite gaan dat losse kaartjes kopend plebs utlachen met ons gratis hapje en drankje 8-)
lol, nu wil ik ook gaan
Confidence through competence
pi_117305406
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wij van de PUC elite gaan dat losse kaartjes kopend plebs utlachen met ons gratis hapje en drankje 8-)
zegt hij nu...
totdat blijkt dat je met puc ook kaartjes moet kopen :+
pi_117305447
Halloween nacht bij Pathé. Welke films gaan er dit jaar draaien?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 27 september 2012 @ 10:57:57 #156
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117305512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef mschol het volgende:

[..]

zegt hij nu...
totdat blijkt dat je met puc ook kaartjes moet kopen :+
Daarom heb ik ze al via de site gekocht, ken ik hendig sjiek naar die automaat voor de reservering lopen. Kijkt iedereen me zo aan vanne 'kijk hem dan stoer zijn met z'n puc gold' _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117305657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Halloween nacht bij Pathé. Welke films gaan er dit jaar draaien?
Wordt vandaag bekend gemaakt toch? Edit: http://twitter.com/Pathe/status/250960211542700033

quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Daarom heb ik ze al via de site gekocht, ken ik hendig sjiek naar die automaat voor de reservering lopen. Kijkt iedereen me zo aan vanne 'kijk hem dan stoer zijn met z'n puc gold' _O_
Wel even goed wapperen met de kaart ander zien ze niet dat hij goud is ;) (ik vind het namelijk nauwelijks op goud lijken)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_117305722
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Daarom heb ik ze al via de site gekocht, ken ik hendig sjiek naar die automaat voor de reservering lopen. Kijkt iedereen me zo aan vanne 'kijk hem dan stoer zijn met z'n puc gold' _O_
:P

jammer dat die voorstelling echt op kut tijden draait..
14:45 en 17:00 :')
geen tijd ervoor dus... :s)
pi_117305728
Halloween Double Bill:
- Sinister
- House At The End Of The Street

Halloween Horror Show (alleen bij Tuschinski)
- Sinister
- House At The End Of The Street
- Silent House
- The Awakening
- Paranormal Activity 4
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 27 september 2012 @ 11:06:29 #160
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117305783
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef Yesse het volgende:

[..]

Wel even goed wapperen met de kaart ander zien ze niet dat hij goud is ;) (ik vind het namelijk nauwelijks op goud lijken)
Hij lijkt inderdaad totaal niet op goud. Beter hadden ze een andere kleur gekozen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117305974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef mschol het volgende:

[..]

:P

jammer dat die voorstelling echt op kut tijden draait..
14:45 en 17:00 :')
geen tijd ervoor dus... :s)
Nee dat was ook wel jammer, doe dat dan gewoon normaal op een avond.. Gelukkig toch plannen om in Rotterdam te gaan winkelen, dus half 5 past precies :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_117306110
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Halloween Double Bill:
- Sinister
- House At The End Of The Street

Halloween Horror Show (alleen bij Tuschinski)
- Sinister
- House At The End Of The Street
- Silent House
- The Awakening
- Paranormal Activity 4
Bijna goed. In Tuschinski draait House at the End niet.
pi_117306179
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:15 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Bijna goed. In Tuschinski draait House at the End niet.
O RLY?

http://www.pathe.nl/film/6410/halloween-horror-show-2012%20title=
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117306481
In een opwelling een ticket gekocht voor de Twilight marathon 13 op 14 november :')

Ik heb nog geeneen van die films gezien.

Nu nog vrij zien te krijgen :X :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117312512
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dan :D Wel leuk zo'n sneak preview exclusief voor PUC houders :9
Netwerken ;)
pi_117313199
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef linebear het volgende:

[..]

Netwerken ;)
Wat is de sneak dinsdag dan? *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117313316
ja dat weet ik dan weer niet ;)
pi_117315732
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef linebear het volgende:
ja dat weet ik dan weer niet ;)
Ok nou ik hoor het straks wel als je ff genetwerkt hebt

gr gr
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 16:42:30 #170
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_117317188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Halloween Double Bill:
- Sinister
- House At The End Of The Street

Halloween Horror Show (alleen bij Tuschinski)
- Sinister
- House At The End Of The Street
- Silent House
- The Awakening
- Paranormal Activity 4
zonde dat ik niet meer in Grunn woon. die doublebill had ik wel willen zien. de horrorshow niet want Silent House en PA4 heb ik al gezien :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_117320393
Yeeeeh net kaarten gereserveerd voor Twilight marathon 2012 *O*
Nog nooit een marathon meegemaakt, dus ik ben benieuwd :D
pi_117320491
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef Lady-Morgana het volgende:
Yeeeeh net kaarten gereserveerd voor Twilight marathon 2012 *O*
Nog nooit een marathon meegemaakt, dus ik ben benieuwd :D
*O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320523
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

*O*
Pathe de Kuip :D
pi_117320550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Pathe de Kuip :D
De beste keus! ^O^
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De beste keus! ^O^
Ja ik hoop nog op gratis parkeren, en genoeg restaurantjes om te eten O+
pi_117320634
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:09 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Ja ik hoop nog op gratis parkeren, en genoeg restaurantjes om te eten O+
Na 18:00 uur gratis op ma di wo. Of ¤1 per uur bij de parkeergarage. :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320656
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Na 18:00 uur gratis op ma di wo. Of ¤1 per uur bij de parkeergarage. :D
Echt waar :D

Dan moet ik in de grote pauze mijn auto verplaatsen :P

Want begint al om 14:00 uur natuurlijk :)
pi_117320690
Welke rij zit je btw? Heb je een goeie plek? :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320755
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
Welke rij zit je btw? Heb je een goeie plek? :)
Rij 4 :) Stoel 12 en 13
Kon nog wel hoger, maar dan zit je aan de zijkanten. Kijkt niet fijn :)
pi_117320822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Rij 4 :) Stoel 12 en 13
Kon nog wel hoger, maar dan zit je aan de zijkanten. Kijkt niet fijn :)
Netjes! lekker in het midden!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320837
Morgen een trip naar Amsterdam plannen. Being Flynn en Detachment meepikken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117320843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Netjes! lekker in het midden!
Jij? of ga je niet naar De Kuip?
pi_117320858
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Jij? of ga je niet naar De Kuip?
Oh ja ook de Kuip, rij 2 stoel 14
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320874
Als ik vrij krijg van mn wark dat is
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117320885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh ja ook de Kuip, rij 2 stoel 14
Grappig, in je eentje?
pi_117320920
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:19 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Grappig, in je eentje?
Yezzzzzzz remy. Ik kon niemand anders overhalen :') En ik wil zo'n marathon gewoon meemaken!

Ik was te laat voor de Batman marathon, waren alleen nog maar nek loge plaatsen :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117321127
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Yezzzzzzz remy. Ik kon niemand anders overhalen :') En ik wil zo'n marathon gewoon meemaken!

Ik was te laat voor de Batman marathon, waren alleen nog maar nek loge plaatsen :P
Ik heb met moeite een vriendin overgehaald :D
Maar het is gelukt, ze moet alleen nog vrij krijgen, dinsdagmiddag. Maar dat gaat wel lukken.

Ja ik ben echt fan van twilight dus die marathon lijkt mij echt wel gaaf :D Ben alleen benieuwd of je naar buiten mag in de pauze, neem aan dat ze geen eten maken voor je :P

Hoewel dat wel was met een andere marathon, Harry Potter ofzo? Kreeg je ook gymnastiekles enzo :D
pi_117321636
Ik had Pathe getweet over eten, en die adviseerde om buiten ff wat te eten. Dat wordt een KFCtje denk ik :P

Ik heb geen een film gezien van Twilight nog :P dus ik ga in 1 klap de hele serie zien *O*

Nu alleen nog vrij krijgen ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 18:51:21 #189
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117322013
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had Pathe getweet over eten, en die adviseerde om buiten ff wat te eten. Dat wordt een KFCtje denk ik :P
Bij de Harry Potter marathon in Pathé ArenA hadden ze een kortingsactie met de horeca daar in de buurt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117322119
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:51 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Bij de Harry Potter marathon in Pathé ArenA hadden ze een kortingsactie met de horeca daar in de buurt.
Dat zal wel helemaal een heftige marathon geweest zijn met 8 films _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 18:57:25 #191
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117322228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat zal wel helemaal een heftige marathon geweest zijn met 8 films _O-
26 uur lang :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117322372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

26 uur lang :Y
Respect als je dat hebt volgehouden en er ook plezier in hebt gehad!

Ik zie deze Twilight marathon van 12 uur lang inc. pauzes al als een flinke beproeving :P Wel erg veel zin in, want er gaat niets boven het grote canvas van de bioscoop qua film ervaring.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 21:32:02 #193
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117330611
Sinds vorige week heb ik ook een pathé unlimited pas, zeer voordelig kunnen aanschaffen met rentepunten of iets dergelijks. Deze week naar de sneak geweest (Dredd) en ook naar The Possession.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117334243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:32 schreef EnemyRock het volgende:
Sinds vorige week heb ik ook een pathé unlimited pas, zeer voordelig kunnen aanschaffen met rentepunten of iets dergelijks. Deze week naar de sneak geweest (Dredd) en ook naar The Possession.
Gefeliciteerd! Je kan meerdere vouchers kopen hè :)

Mazzelaar!!! Ik wilde ook naar Dredd in de Sneak maar ik kon op het laatste moment niet :( ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 september 2012 @ 22:47:23 #195
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117334949
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Je kan meerdere vouchers kopen hè :)

Mazzelaar!!! Ik wilde ook naar Dredd in de Sneak maar ik kon op het laatste moment niet :( ;(
Ja ik hoorde het, en Dredd was wel vermakelijk. Lekker gewelddadige actie en een redelijk standaard verhaal.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117335619
ik ben naar de pirate of the carribian marathon geweest.. is wel geinig, maar erg slopend...
pi_117366175
Je kan al tickets voor Skyfall reserveren... http://www.pathe.nl/film/16882/skyfall/agenda

7 over 12 :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:20:47 #198
12621 tcr
*nix 4ever
pi_117372521
Wel apart dat het niet de IMAX-versie is in de premiere, ook al is het geen 100% imax-versie. Gelijk na de vakantie dus mijn 1e Pathé voucher gebruiken...
pi_117374536
Vandaag Detachment, Being Flynn en Savages gezien.
Morgen The Campaign, Now Is Good (gratis bij Foroxity) en Hope Springs meepikken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:10:19 #200
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117374790
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaag Detachment, Being Flynn en Savages gezien.
Morgen The Campaign, Now Is Good (gratis bij Foroxity) en Hope Springs meepikken.
Gister naar Hope Springs geweest, weet eigenlijk nog niet wat ik ervan vond. Wel meeslepend, maar het acteren was soms iets over the top.
Confidence through competence
pi_117374834
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaag Detachment, Being Flynn en Savages gezien.
Morgen The Campaign, Now Is Good (gratis bij Foroxity) en Hope Springs meepikken.
Zo! effe aan het marathonnen?? _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117374900
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef tcr het volgende:
Wel apart dat het niet de IMAX-versie is in de premiere, ook al is het geen 100% imax-versie. Gelijk na de vakantie dus mijn 1e Pathé voucher gebruiken...
Fake IMAX. Ik word er niet erg warm van. Doe mij maar zaal 6 of 9 van De Kuip. Ook idioot groot!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117375776
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117378551
omdat het kan: zondag met een vriend nog even een keertje Brave meepakken :D (die draait trouwens echt lang al :o)
  zaterdag 29 september 2012 @ 01:06:44 #205
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_117378805
Binnenkort komt Intouchables uit hier in Londen :')
pi_117378924
Ben ik de enige die Nederlandse films als de pest mijdt?

De verbouwing, Alleen maar nette mensen, Bellicher cel etc kan me gestolen worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117378936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die Nederlandse films als de pest mijdt?

De verbouwing, Alleen maar nette mensen, Bellicher cel etc kan me gestolen worden.
enkele wil ik een kans geven, maar overwegend mijd ik ze
pi_117381035
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 01:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die Nederlandse films als de pest mijdt?

De verbouwing, Alleen maar nette mensen, Bellicher cel etc kan me gestolen worden.
Bellicher Cel lijkt mij wel erg okee !
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:18:26 #209
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_117382343
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 05:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Bellicher Cel lijkt mij wel erg okee !
als het van dezelfde makers is al de miniserie van Bellichter: De macht van Meneer Miller kan het wel eens een prima film worden. ik vond de serie iig prima :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_117382405
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:18 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als het van dezelfde makers is al de miniserie van Bellichter: De macht van Meneer Miller kan het wel eens een prima film worden. ik vond de serie iig prima :)
Ik vind de trailer veelbelovend!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:06:25 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117385888
Iemand nog naar de rode loperdag? Ik ga zo :P
Confidence through competence
pi_117386738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog naar de rode loperdag? Ik ga zo :P
nope ;( welke bios ga jij?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117386765
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog naar de rode loperdag? Ik ga zo :P
Nee waarom op een zaterdag :?
Ik moet voetballen :)
pi_117386820
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee waarom op een zaterdag :?
Ik moet voetballen :)
Dames voetbal _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:03:33 #215
12621 tcr
*nix 4ever
pi_117397368
Tja die Rode Loper, eigenlijk was het een gewone film-voorstelling, compleet met reclame en trailers (Hobbit :)). Voor de hoofdfilm nog even een korte toespraak waaruit blijkt dat dit misschien niet de enige keer zal zijn!?!?!

In de ArenA had elke stoel een zak popcorn en flesje drinken, met links en rechts niemand van je had je dus een aardig buikje kunnen vol eten. Gelukkig lag op mijn stoel gewoon een zoet-popcorn, dus niet stiekem gewisseld. Maar de frisdrank-keuze was wel beperkt, alleen maar regular Coca Cola.

Maar volgende keer ga ik gewoon weer, gezellig :).
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:13:26 #216
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117397721
Ik was net bij de voorstelling van half 5 in ArenA :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:19:30 #217
12621 tcr
*nix 4ever
pi_117397970
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ik was net bij de voorstelling van half 5 in ArenA :D
Ik had de 14u versie, om 16u30 fietste ik weer blij naar huis om straks weer terug te gaan voor nog meer spanning maar dan aan de overkant.
pi_117400753
Mijn scores voor de films die ik heb gezien deze week:

Detachment: 7.5/10
Being Flynn: 6/10
Savages 7/10
The Campaign 5.5/10
Now Is Good (Voordat ik doodga): 8/10
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:07:10 #219
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117405596
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:03 schreef tcr het volgende:
Tja die Rode Loper, eigenlijk was het een gewone film-voorstelling, compleet met reclame en trailers (Hobbit :)). Voor de hoofdfilm nog even een korte toespraak waaruit blijkt dat dit misschien niet de enige keer zal zijn!?!?!

In de ArenA had elke stoel een zak popcorn en flesje drinken, met links en rechts niemand van je had je dus een aardig buikje kunnen vol eten. Gelukkig lag op mijn stoel gewoon een zoet-popcorn, dus niet stiekem gewisseld. Maar de frisdrank-keuze was wel beperkt, alleen maar regular Coca Cola.

Maar volgende keer ga ik gewoon weer, gezellig :).
In 040 deelden ze cola regular, light of zero op een tafel voor de zaal uit, en een zakje zout of zoet popcorn.

Inderdaad vantevoren een klein praatje waarvan ik de helft maar meekreeg, maar ik geloof dat we allemaal Pathe Thuis moeten nemen ofzo. :P

Backstage docu van The Hobbit, en idd The Campaign. Ik vond hem vermakelijk. Net Ides of March maar dan totaal anders. w/
Confidence through competence
pi_117406219
Over Pathé Thuis zeiden ze (ik ben uiteindelijk toch ook geweest) dat er 25x ¤25 tegoed daar voor wordt verloot. Na het weekend krijg je een mailtje als je hebt gewonnen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:57:27 #221
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117407998
Ah, je hoefde je nergens voor in te schrijven?
Confidence through competence
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:58:03 #222
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117408024
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, je hoefde je nergens voor in te schrijven?
Nope. Doen ze adhv de verkochte kaartjes.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:05:04 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117408263
Cool *O*

Nu nog een Smart TV :')_!
Confidence through competence
pi_117410129
De films die ik 100% zeker nog ga zien dit jaar:

4 OKTOBER:
SILENT CITY - PAC

11 OKTOBER:
DANS LA MAISON - PAC
DREDD (3D)

18 OKTOBER:
BEASTS OF THE SOUTHERN WILD - PAC
END OF WATCH
KILLING THEM SOFTLY
FRANKENWEENIE

25 OKTOBER:
KILLER JOE - PAC
JAGTEN - PAC
PERKS OF BEING A WALLFLOWER

31 OKTOBER:
SKYFALL

1 NOVEMBER:
ROBOT AND FRANK - PAC

8 NOVEMBER:
ARGO

15 NOVEMBER:
LAWLESS

22 NOVEMBER:
----

29 NOVEMBER:
LOOPER
CLOUD ATLAS

6 DECEMBER:
----

13 DECEMBER:
THE HOBBIT
LIFE OF PI

26 DECEMBER:
JACK REACHER

Voor de PAC-films moet ik hoogstwaarschijnlijk naar Den Haag / Amsterdam.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117410463
*O* Dredd 3D *O* Resident Evil *O* End Of Watch *O* Killing Them Softly *O* Skyfall *O* Looper *O* The Hobbit *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117413943
ik wacht nog op in iedergeval dredd en Wreck it ralph.. :)
wat er nog meer uitkomt zie ik wel...
  zondag 30 september 2012 @ 09:23:21 #227
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_117415862
In de Kuip mocht je kiezen uit alle typen cola en een medium popcorn meepakken. De medewerker aan de kassa turfde de types popcorn en cola die werden afgegeven en streepte de kaartjes af. Vond het wel goed geregeld, jammer dat je alleen cola kon kiezen. Is niet mijn eerste keus drankje....

Verder vond ik de trailers wel vet, toch wel een aantal nieuwe trailers met The Hobbit en Looper...

Ik ben echt zóóó benieuwd naar Looper _O_

Vrijdag nog naar Savages geweest maar ik vond er zelf weinig aan. Beetje saai zelfs, al waren meerdere mensen het niet met me eens :P Ik denk dat ik gewoon niet goed in de film kon komen (wellicht mede door Blake Lively waar ik me altijd nogal aan irriteer). Vandaag nog Hope Springs meepikken!
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_117428935
Spuimarkt werden er zakje zoet en zoute popcorn uitgedeeld en flesjes cola regular. Toffe zaal die grote zaal! Was voor mij de 1e x daar :)

Het valt me verder op dat de Sneak bij de Kuip al tweederde vd zaal al is weggereserveerd en dat bij Spuimarkt de zaal nagenoeg nog leeg is! Hoe zal dat komen dan?? Is namelijk echt wel een relaxte bios!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117434146
De sneak gaat daar altijd wel vol hoor
pi_117434800
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef F_JD het volgende:
De sneak gaat daar altijd wel vol hoor
okay. Wel opvallend dat er nog zo weinig stoelen gereserveerd zijn nog dan :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117435855
wauw.. Bij Brave zat de zaal zo goed als helemaal vol :o
had ik niet verwacht van een film die al 2 maanden draait
pi_117436266
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef mschol het volgende:
wauw.. Bij Brave zat de zaal zo goed als helemaal vol :o
had ik niet verwacht van een film die al 2 maanden draait
Een maand geleden zat ik in een zaal die voor een kwart vol was bij Brave. Erg raar dus dat 'ie nu vol zit! :D

Ik vond 'm een beetje tegenvallen. :@ Had weer op iets gehoopt in de trant van How to train your dragon, maar die was toch echt stukken beter.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117436498
Ik vind Brave onwijs leuk, het rode krullen meisje is O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117438584
Misschien heb ik het niet goed gelezen, maar welke film draaide er nou bij de rode loper?
  zondag 30 september 2012 @ 21:04:56 #235
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117439065
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef lelouch het volgende:
Misschien heb ik het niet goed gelezen, maar welke film draaide er nou bij de rode loper?
The Campaign :)
Confidence through competence
pi_117444978
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

The Campaign :)
Dank je! Niet mijn soort film, blij dat ik niet ben gegaan ;)
pi_117445583
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een maand geleden zat ik in een zaal die voor een kwart vol was bij Brave. Erg raar dus dat 'ie nu vol zit! :D

Ik vond 'm een beetje tegenvallen. :@ Had weer op iets gehoopt in de trant van How to train your dragon, maar die was toch echt stukken beter.
Httyd was van dreamworks. tevens 2 thema's (draken en vikingen) die erg weinig worden gebruikt omdat ze niet populair zijn (was een grote gok dus).

beter vind ik lastig te zeggen, hij was zeker veel origineler en gedurfder...
Brave blijft een beetje braaf en wellicht teveel een disney-braafheid aan zitten...

quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Brave onwijs leuk, het rode krullen meisje is O+
schattig karakter, tevens lekker eigenwijs ^O^
een aantal positieve dingen van brave voor mij:
Niet het standaard prinses in nood en wordt gered door een prins/mannelijk personage en leven lang en gelukkig. (groot pluspunt)
ouders van hoofpersonage hebben niet allebei hetzelfde idee van opvoeden (Fergus is 'losjes' en laat veel toe, Elinor was heel strikt e.d.)
Het hele schotse/keltische thema _O_
  maandag 1 oktober 2012 @ 06:29:29 #238
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_117453577
Voor degene die Looper op 8 oktober al willen zien in plaats van 29 november kunnen vlak over de grens in België bij Antwerpen (bij Roosendaal) of Hasselt (bij Maastricht) terecht voor de voorpremiere.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117454026
En als je Silent Hill Revelation wilt zien eind oktober ipv begin januari ( :') ) kan je ook bij Kinepolis in Antwerpen terecht.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:54:13 #240
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_117454621
Is Savages de moeite waard om te bezoeken? Rest eigenlijk allemaal al gezien.
pi_117456552
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:54 schreef Professional het volgende:
Is Savages de moeite waard om te bezoeken? Rest eigenlijk allemaal al gezien.
Zekers. Degelijke film van Oliver Stone!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117472543
Het gaat maar door met de 16+ Sneaks *O*

Deze week zet ik in op End Of Watch _O_ Volgende week Killing Them Softly :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:09:15 #243
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117477960
Vanavond maar even een kijkje nemen bij Savages! Verder vind ik het jammer dat Brave hier amper draait. Ik heb deze al eens gezien maar zou 'm nog wel eens willen zien. (in het engels/op een degelijk tijdstip) En verder, tja niet heel veel films die mij aanspreken.

Gaan er nog mensen naar het PAC festival? Jammer dat het zo vroeg begint aangezien ik nog een leuk feestje heb de avond ervoor, maar het zag er wel interessant uit! Enkel de eerste franse film lijkt me niet voor mij weggelegd.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 06:35:01 #244
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_117494121
Naar Antwerpen gegaan om Killer Joe en Lawless te bezoeken. Volgende week ga ik terug voor Looper. *O*
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:04:58 #245
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_117501166
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zekers. Degelijke film van Oliver Stone!
Vanavond maar eens checken. Misschien daarna de sneak meepakken.
pi_117501742
Kan verdomme nog steeds niet reserveren voor Resident Evil...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:28:42 #247
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117501892
De sneakpreview is nederlands gesproken?
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117511234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef EnemyRock het volgende:
De sneakpreview is nederlands gesproken?
was vorige week ook het geval, dat bleek niet helemaal te kloppen..
pi_117511389
Ga maar uit van End of Watch voor vanavond, zoals eerder genoemd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 06:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Naar Antwerpen gegaan om Killer Joe en Lawless te bezoeken. Volgende week ga ik terug voor Looper. *O*
Antwerpen, welke bioscoop? Ik wilde hetzelfde gaan doen voor Looper, ga echt niet nog twee maanden wachten.
pi_117511984
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef Fatty het volgende:
Kan verdomme nog steeds niet reserveren voor Resident Evil...
Die draait alleen in IMAX en dus niet in de kuip.

Je mag de distributeur bedanken die RE niet eens in Nederland in de bioscoop wilde uitbrengen.

Bron:
Pathe twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 21:17:51 @BasvanDun zou eerst helemaal niet worden uitgebracht, maar we hebben daar dus IMAX voor kunnen regelen. reageer retweet
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117512275
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die draait alleen in IMAX en dus niet in de kuip.

Je mag de distributeur bedanken die RE niet eens in Nederland in de bioscoop wilde uitbrengen.

Bron:
Pathe twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 21:17:51 @BasvanDun zou eerst helemaal niet worden uitgebracht, maar we hebben daar dus IMAX voor kunnen regelen. reageer retweet
Dat verklaard het, mooi kut aangezien ik weinig behoefte heb om extra geld te betalen voor parkeren, en dan ook nog eens imax, en nog eens een stuk verder moeten rijden...

Jammer maar helaas... Slechte zet dit.. Zowel van distributeur als van Pathe dat ze niet wat meer moeite doen om er een normale van te laten zien...

Hoe kunnen ze dit soort bekende reeksen nu niet in de bios laten zien, wat is dan het nut van het maken van die hele film... Zal mij wel ontgaan...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_117512425
Ik heb geen antwoord op jouw terechte vraag.

Ik tast ook in het duister waarom Silent Hill: Revelation 3D letterlijk overal (zelfs in fucking België) eind oktober gaat draaien en in Nederland BEGIN JANUARI :(

Detachment en Being Flynn zijn al Blu-Ray rips van te downloaden.

Vertel het me maar. Is Nederland te klein en daardoor niet relevant? :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117512479
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb geen antwoord op jouw terechte vraag.

Ik tast ook in het duister waarom Silent Hill: Revelation 3D letterlijk overal (zelfs in fucking België) eind oktober gaat draaien en in Nederland BEGIN JANUARI :(

Detachment en Being Flynn zijn al Blu-Ray rips van te downloaden.

Vertel het me maar. Is Nederland te klein en daardoor niet relevant? :'(
Wat de reden ook mag zijn, knap vervelend aan het worden tbh...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_117512515
Even topic spammen: Silent Hill: Revelation 3D

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:53 schreef Fatty het volgende:

[..]

Wat de reden ook mag zijn, knap vervelend aan het worden tbh...
Ja maar het gaat al jaren zo. Ted kwam hier ook een maand of 3 na de Amerikaanse release. En zo zijn er tig voorbeelden.

:(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117512795
Misschien dat het ook wat te maken heeft met dat indiase festival met zo'n 20 films ?

My bad, niet goed gekeken is Den Haag,
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:29:59 #256
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_117532771
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Ga maar uit van End of Watch voor vanavond, zoals eerder genoemd.

[..]

Antwerpen, welke bioscoop? Ik wilde hetzelfde gaan doen voor Looper, ga echt niet nog twee maanden wachten.
UGC
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 06:00:27 #257
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117535148
Jup, End of Watch bleek de sneak preview te zijn. Niet geheel positief over deze film, nog een kleine recensie achtergelaten op moviemeter.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:07:11 #258
12621 tcr
*nix 4ever
pi_117535777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die draait alleen in IMAX en dus niet in de kuip.

Je mag de distributeur bedanken die RE niet eens in Nederland in de bioscoop wilde uitbrengen.

Bron:
Pathe twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 21:17:51 @BasvanDun zou eerst helemaal niet worden uitgebracht, maar we hebben daar dus IMAX voor kunnen regelen. reageer retweet
Is het wel gelijk een Pathé Exclusive, sinds ik geen andere bioscopen met IMAX ken in Nederland...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:00:47 #259
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_117536321
Killer Joe gaat niet draaien bij Pathé, boehoe. Een gevalletje Sin City, Pan's Labyrinth. Zogenaamd te gewelddadig maar dit gaat snel een cultklassieker worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117537009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Killer Joe gaat niet draaien bij Pathé, boehoe. Een gevalletje Sin City, Pan's Labyrinth. Zogenaamd te gewelddadig maar dit gaat snel een cultklassieker worden.
Royal sadness. Welke distributeur kunnen we bestoken om deze film toch hier in de bios te krijgen ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:48:21 #261
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_117537327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Killer Joe gaat niet draaien bij Pathé, boehoe. Een gevalletje Sin City, Pan's Labyrinth. Zogenaamd te gewelddadig maar dit gaat snel een cultklassieker worden.
Huh... waarom hebben ze dan in de Pathé wel een trailer voor de film laten zien?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:39:08 #262
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_117538594
quote:
5s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

Huh... waarom hebben ze dan in de Pathé wel een trailer voor de film laten zien?
Bij welke Pathé was dit en voor welke film?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:24:36 #263
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_117541768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Bij welke Pathé was dit en voor welke film?
Pathé de Kuip, welke film weet ik niet meer zeker... Een van de volgende films:
Savages, hit&run of total recall...
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_117542573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 06:00 schreef EnemyRock het volgende:
Jup, End of Watch bleek de sneak preview te zijn. Niet geheel positief over deze film, nog een kleine recensie achtergelaten op moviemeter.
Niet? Ik heb me los van die totaal onrealistische scene die ook in de trailer zit waar 5 AK's worden leeg geschoten over 5 meter en de hoofdpersonen er bijna zonder schrammetje vanaf komen zeer vermaakt. Goed geacteerd, onderhoudend en origineel.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:49:57 #265
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117549481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:50 schreef bigbass het volgende:

[..]

Niet? Ik heb me los van die totaal onrealistische scene die ook in de trailer zit waar 5 AK's worden leeg geschoten over 5 meter en de hoofdpersonen er bijna zonder schrammetje vanaf komen zeer vermaakt. Goed geacteerd, onderhoudend en origineel.
Zoals ik in dat stuk schreef vond ik het te chaotisch, afgeraffeld en overdreven. Daarom vond ik de keuze van het onderwerp (een kijkje in het leven van de agenten) ook niet geschikt.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117550143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef EnemyRock het volgende:

[..]

Zoals ik in dat stuk schreef vond ik het te chaotisch, afgeraffeld en overdreven. Daarom vond ik de keuze van het onderwerp (een kijkje in het leven van de agenten) ook niet geschikt.
Even je stukje op mm gelezen.

Natuurlijk is het overdreven, het is een film, geen documentaire. Daarbij vond ik de balans tussen handcams en externe shots, bijvoorbeeld vanuit de lucht, erg goed werken om de intieme sfeer van de handcam te houden, met daarbij het overzicht van een bioscoopfilm.
Ik vond de gesprekken tussen de partners juist wel goed, het gaf binding met de personages en maakte ze meer dan alleen agenten, maar mensen met een gezin, studie, vriendin enz. Het verhaal was vrij simpel, maar onderhoudend en wat je zegt dat de rest er bij gepropt lijkt is op zich waar, maar dat hoort/past ook bij deze stijl en dat kon ik in deze film goed waarderen.

En het einde vond ik heel goed gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117561219
Gisteren naar Being Flynn geweest. Ik vind het een matige film, erg voorspeelbaar en daardoor te lang.
De film begon met 5 koppels in de zaal, halverwege de film waren dat er nog maar 2.
pi_117608682
Daarnet toch naar Resident Evil geweest, me maat wou graag, nou vooruit dan maar, maar wat is Schouwburgplein toch een klote bioscoop, veel te weinig automaten voor kaartjes te halen, ze staan dicht op elkaar, eten / drinken is veel te klein uitgerust ( weinig keus, en lange rij ), vervelende IMAX zaal, vervelende stoeltjes, bah.

Maar '' on the bright side '' wel een lekkere hersenloze film zitten kijken, moet kunnen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_117614661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Fatty het volgende:
Daarnet toch naar Resident Evil geweest, me maat wou graag, nou vooruit dan maar, maar wat is Schouwburgplein toch een klote bioscoop, veel te weinig automaten voor kaartjes te halen, ze staan dicht op elkaar, eten / drinken is veel te klein uitgerust ( weinig keus, en lange rij ), vervelende IMAX zaal, vervelende stoeltjes, bah.

Maar '' on the bright side '' wel een lekkere hersenloze film zitten kijken, moet kunnen.
De stoeltjes in Zaal 1 (Grote zaal) zijn nog matiger, dat zijn nog de stoeltjes die er al in zaten toen die bios voor het eerst open ging. o.a.Zaal 5 heeft nieuwe luxere stoelen..
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:57:15 #270
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_117624018
Beetje jammer dat Resident Evil alleen in A'dam, R'dam en Eindhoven draait.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:21:06 #271
12621 tcr
*nix 4ever
pi_117624740
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Beetje jammer dat Resident Evil alleen in A'dam, R'dam en Eindhoven draait.
IMAX only heh.
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:44:30 #272
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117684017
Damn, spijtig dat het PAC festival op zo'n akelig tijdstip begint, ik zat nog te piekeren of ik zou gaan aangezien het na een uitgaansavond om 10.30 begon, drie uurtjes slaap gepakt en tot de conclusie gekomen dat ik toch niet ga omdat ik de eerste film al weer niet haal.. Misschien dat ik nog een brave NL voorstellinkje meepak of wellicht The Perks of being a Wallflower?
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117684070
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef EnemyRock het volgende:
Damn, spijtig dat het PAC festival op zo'n akelig tijdstip begint, ik zat nog te piekeren of ik zou gaan aangezien het na een uitgaansavond om 10.30 begon, drie uurtjes slaap gepakt en tot de conclusie gekomen dat ik toch niet ga omdat ik de eerste film al weer niet haal.. Misschien dat ik nog een brave NL voorstellinkje meepak of wellicht The Perks of being a Wallflower?
Je kan voor het begin van elke film tijdens dat Festival binnen wandelen he. Of heb je geen ticket?
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:50:35 #274
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117684142
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Je kan voor het begin van elke film tijdens dat Festival binnen wandelen he. Of heb je geen ticket?
Ik heb geen ticket, ik dacht die even te kunnen halen bij de counter en dan meteen door te lopen? Of werkt dat niet zo? :P
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117707778
Wat een bagger is Resident Evil 5. Als iemand mij kan wijzen op een verhaal, be my guest. Zover ik kan beoordelen is een verhaal namelijk volledig afwezig.

En ik had al geen hoge verwachting ervan.

Zonde van de IMAX toeslag die ik er voor heb betaald, het 3D voegt werkelijk helemaal niks toe.

Wat is trouwens het verschil tussen de passieve IMAX 3D brillen en de passieve Real D 3D brillen?? Naast dat die IMAX 3D bril veel grotere lenzen heeft.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117763543
Schop. Wat zal er in de sneak draaien vanavond.. Paranormal Activity 4? Killing Them Softly?

Edit: Op pathesneakers lees ik dat ondanks een 16+ keuring het Robot & Frank is (Alle leeftijden) thanks but no thanks.

[ Bericht 41% gewijzigd door wolfrolf op 09-10-2012 09:14:36 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:20:46 #277
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_117765211
Films te bezoeken deze week:
- Robot & Frank
- Dredd
- Dans La Maison (bij een filmhuis, want draait niet bij Pathe)

:)

Jammer dat er nu zoveel Nederlandse rotzooi de bioscopen beheerst: Alleen maar nette mensen, Bellicher cel, The Battle, al die verschrikkelijke Sinterklaas en overige kinderfilms.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_117765739
Bellicher Cel ga ik morgen checken, lijkt me best okee
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117766880
Bellicher Cel wilde ik gister checken, tot ik zag dat hij nederlands gesproken was ;(
pi_117772604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef mschol het volgende:
Bellicher Cel wilde ik gister checken, tot ik zag dat hij nederlands gesproken was ;(
De trailer is prima hoor. Niet zo haten puur omdat het niet Engels gesproken is. Nogal kortzichtig.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:16:12 #281
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117775846
Is Bellicher zo'n film waarbij je zo kan binnen lopen? Of hoor je eigenlijk al iets te weten van het personage/verhaal? Ik zag dat het was gebaseerd op een of andere reeks en er al een voorganger was uitgekomen?

Bij de sneak ga ik wel even een kijkje nemen, Robot & Frank lijkt mij nog best interessant. En mocht het een andere zijn is dat ook prima.

En inderdaad, al die nederlandse films doen mij ook niet zo veel.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117776280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef EnemyRock het volgende:
Is Bellicher zo'n film waarbij je zo kan binnen lopen? Of hoor je eigenlijk al iets te weten van het personage/verhaal? Ik zag dat het was gebaseerd op een of andere reeks en er al een voorganger was uitgekomen?

Bij de sneak ga ik wel even een kijkje nemen, Robot & Frank lijkt mij nog best interessant. En mocht het een andere zijn is dat ook prima.

En inderdaad, al die nederlandse films doen mij ook niet zo veel.
Volgens mij is het een op zichzelf staande film. Er werd iig niet verwezen naar een serie of iets,
pi_117776307
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

De trailer is prima hoor. Niet zo haten puur omdat het niet Engels gesproken is. Nogal kortzichtig.
ik ben helemaal niet kortzichtig (al kwam het wellicht zo over)
het plot lijkt best tof.. maar omdat het van nederlandse makelarij afkomt wordt het vermoedelijk aardig en niet meer dan dat...

ik heb genoeg nederlandse films gezien, en kan rustig zeggen dat er maar een handvol echt goede films zijn, de rest kan een goed plot hebben, maar wordt verpest door het nederlands zijn, de acteerprestaties en de zinloze seksscenes
pi_117776429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:26 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet kortzichtig (al kwam het wellicht zo over)
het plot lijkt best tof.. maar omdat het van nederlandse makelarij afkomt wordt het vermoedelijk aardig en niet meer dan dat...

ik heb genoeg nederlandse films gezien, en kan rustig zeggen dat er maar een handvol echt goede films zijn, de rest kan een goed plot hebben, maar wordt verpest door het nederlands zijn, de acteerprestaties en de zinloze seksscenes
Er zit in bellicher 1 seksscene. :)
pi_117813400
Morgen uitwijken naar Chassé in Breda voor Dans La Maison en Silent City. Ik ben benieuwd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:44 #286
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_117813940
Ik snap niet helemaal waarom een bioscoop geen Nederlandstalige films mag laten zien :? Er is blijkbaar een doelgroep voor..

Ik ben juist wel blij dat ze een beetje normaal draaien, zit vanavond bij Alleen maar nette mensen, ik heb het boek niet gelezen maar het lijkt me wel een geinige film. Daarnaast wil ik heel graag naar de marathon (al is het alleen al om het Rotterdamse _O_ ) Ik heb al vele Nederlandstalige films gemist omdat die nooit goede tijden kregen, altijd om 7 uur of 10 uur... Te vroeg en te laat dus. -O-
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:28:53 #287
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117815746
Voor ik dood ga zou ik nog willen kijken alleen draait die alleen op akelige tijden. Verder Robot & Frank bezocht gister bij de Sneak, was een redelijk traag en rustig filmpje die overduidelijk niet iedereen's aandacht kon vasthouden in de zaal merkte ik, enkele mensen die wegliepen, met telefoons speelde of klaagde op het eind. Zo erg vond ik het nou net weer niet.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117816050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef EnemyRock het volgende:
Voor ik dood ga zou ik nog willen kijken alleen draait die alleen op akelige tijden. Verder Robot & Frank bezocht gister bij de Sneak, was een redelijk traag en rustig filmpje die overduidelijk niet iedereen's aandacht kon vasthouden in de zaal merkte ik, enkele mensen die wegliepen, met telefoons speelde of klaagde op het eind. Zo erg vond ik het nou net weer niet.
Self-destruct sequence initiated.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:42:16 #289
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117816235
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Self-destruct sequence initiated.
Deze steel ik even :P Leuk stuk.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:08:44 #290
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117817300
Zo weer een kleine recensie/mening geschreven over Robot & Frank. Ik denk dat ik dit lekker bij elke sneak die ik voorgeschoteld krijg ga doen. :P
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117818622
Ik vond Robot & Frank wel aardig, maar inderdaad wat traag en de link tussen zijn dementie en het wissen van het geheugen van de robot had wel iets sterker gemaakt mogen worden. Ik keek de film met mijn broertje en die had de link niet gelegd. Verder was die ene extreem snelle reactie van de robot een beetje in strijd met hoe hij zich de rest van de film gedroeg. Maargoed, een film in de nabije toekomst waarbij het gedrag van die robots niet centraal gemonitord wordt tot op zekere hoogte is al een beetje vreemd.
Anderhalf uur was wel een goede lengte voor de film, had echt niet langer moeten zijn.
pi_117818756
Goed dus dat ik de sneak geskipped heb.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117820072
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef wolfrolf het volgende:
Goed dus dat ik de sneak geskipped heb.
Weinig aan gemist inderdaad, ik was er niet heen gegaan als het geen sneak was geweest iig.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:21:02 #294
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117820256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:39 schreef bigbass het volgende:
Ik vond Robot & Frank wel aardig, maar inderdaad wat traag en de link tussen zijn dementie en het wissen van het geheugen van de robot had wel iets sterker gemaakt mogen worden. Ik keek de film met mijn broertje en die had de link niet gelegd. Verder was die ene extreem snelle reactie van de robot een beetje in strijd met hoe hij zich de rest van de film gedroeg. Maargoed, een film in de nabije toekomst waarbij het gedrag van die robots niet centraal gemonitord wordt tot op zekere hoogte is al een beetje vreemd.
Anderhalf uur was wel een goede lengte voor de film, had echt niet langer moeten zijn.
Oké ik had die link dus ook even niet gelegd, met het wissen van zijn geheugen en Frank's dementie.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117823211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:21 schreef EnemyRock het volgende:

[..]

Oké ik had die link dus ook even niet gelegd, met het wissen van zijn geheugen en Frank's dementie.
Misschien leg ik verbanden die er niet zijn, maar dan zou het een erg gemiste kans zijn van de makers :P Kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Als het wat meer naar voren was gekomen was het de film wel ten goede gekomen denk ik.
pi_117834983
Dus net de film Bellicher: Cel gezien :')

Focking irritant dat die film in Den Haag is opgenomen man :') Randstadrail, station Beatrixkwartier, noem maar op. Heftig afleidend.
Ik voel nu wat de New Yorkers voelden toen zij in (het overigens aan Bellicher: Cel zwaar inferieure ( :') ) ) The Dark Knight Rises niet Gotham City maar New York City zagen.

Hoewel Den Haag in B: C niet een andere naam heeft gekregen ofzo.

Kneitervette knallende actie scenes in de tomaten kassen trouwens, yihaaa.

;(

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 10-10-2012 22:30:35 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:27:21 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117835105
Wat een vergelijking... Den Haag en New York.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117835153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een vergelijking... Den Haag en New York.
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117836309
8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117836319
en
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117836326
vol
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')