Vanuit het BNW perspectief is elke partij die nu de volle aandacht krijgen in de verkiezingen een verkeerde partij. Vooral Rutte en Pechtold zijn niet te vertrouwen omdat ze te gast zijn geweest op de Bilderberg conferentie waar al de nodige verhalen over lopen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef new_moon het volgende:
Welke partij is onafhankelijk, geen onderdeel van de grote poppekast,
Is er nog wel zo'n partij?
Ik vind het zelf heel moeilijk om te bepalen wat ik ga stemmen.. jullie ook?
maar dat vind ik logisch, dat ik daar al niet op zou stemmenquote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vanuit het BNW perspectief is elke partij die nu de volle aandacht krijgen in de verkiezingen een verkeerde partij. Vooral Rutte en Pechtold zijn niet te vertrouwen omdat ze te gast zijn geweest op de Bilderberg conferentie waar al de nodige verhalen over lopen.
Ik zou zeggen stem LP, die zijn voor een zo klein mogelijke overheid zodat er ook niets te lobbyen of te sturen valt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:57 schreef new_moon het volgende:
[..]
maar dat vind ik logisch, dat ik daar al niet op zou stemmen
verder.. zitten er nog veel meer diep in nwo's butt
En daarom stem ik SOPN, wat helaas toch geen zoden aan de dijk zal zetten omdat ze toch nooit een zetel in de kamer krijgen.. Maar ik weet dan iig zeker dat mijn stem niet naar die oplichters van een grote partij gaat..quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vanuit het BNW perspectief is elke partij die nu de volle aandacht krijgen in de verkiezingen een verkeerde partij. Vooral Rutte en Pechtold zijn niet te vertrouwen omdat ze te gast zijn geweest op de Bilderberg conferentie waar al de nodige verhalen over lopen.
sopn.. soeverein onafhankelijke pioniers nederlandquote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef new_moon het volgende:
Welke partij is onafhankelijk, geen onderdeel van de grote poppekast,
Is er nog wel zo'n partij?
nee hoor..sopn en anders niet stemmen.quote:Ik vind het zelf heel moeilijk om te bepalen wat ik ga stemmen.. jullie ook?
als je blanco stemt, steun je alsnog het systeem.quote:Alles heeft me nog niet overtuigd om uberhaupt ergens op te stemmen, (rustig aan, blanco dan uiteraard)
Inderdaad. SOPN en Libertarische Partij zijn tegen de NWO, bij de SOPN is dit ook zeer duidelijk terug te vinden in de stellingen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stem LP, die zijn voor een zo klein mogelijke overheid zodat er ook niets te lobbyen of te sturen valt.
Ben je niet zo van het kapitalisme en zelfredzaamheid dan zou ik gaan voor de SOPN. De rest durf ik mijn vingers niet aan te branden.
Piraten zijn pro-EU. Dat heeft Dirk Poot ruiterlijk toegeven hier op FOK!quote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef DroogDok het volgende:
BNW stemt toch massaal Piratenpartij.
SOPN is meer wat voor TRU volgens mij.
Hoe dan? Een blanco stem wordt als 'ongeldig' gezien en telt alleen mee voor het quorum.quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef ohokok het volgende:
[..]
als je blanco stemt, steun je alsnog het systeem.
niet stemmen dus
Nee hoor, want de Piratenpartij is pro Europa, dus geen stem van mij.quote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef DroogDok het volgende:
BNW stemt toch massaal Piratenpartij.
SOPN is meer wat voor TRU volgens mij.
een quorum is ook onderdeel van het systeem. men stemt blanco omdat men blijkbaar ontevreden is, of niet weet waar op te stemmen, waarom stem je anders blanco? daarmee wil degene die blanco stemt (blijkbaar) wel stemmen maar er op dat moment geen partij is waar men achter staat en wil steunen, tenminste zo komt het op mij over.quote:Op dinsdag 11 september 2012 04:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe dan? Een blanco stem wordt als 'ongeldig' gezien en telt alleen mee voor het quorum.
Beide geven een signaal af dat de huidige keuzeselectie onvoldoende is, indien heel het volk het zou doen. Probleem is bij níet stemmen dat het excuus van luiheid/desinteresse aangehaald kan worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef ohokok het volgende:
[..]
een quorum is ook onderdeel van het systeem. men stemt blanco omdat men blijkbaar ontevreden is, of niet weet waar op te stemmen, waarom stem je anders blanco? daarmee wil degene die blanco stemt (blijkbaar) wel stemmen maar er op dat moment geen partij is waar men achter staat en wil steunen, tenminste zo komt het op mij over.
als je het systeem niks vind (zoals ik) ga je op sopn stemmen (we want johan, we want johan)
en anders niet stemmen.
Johan Oldekamp als Minister-President in het torentje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef ohokok het volgende:
[..]
een quorum is ook onderdeel van het systeem. men stemt blanco omdat men blijkbaar ontevreden is, of niet weet waar op te stemmen, waarom stem je anders blanco? daarmee wil degene die blanco stemt (blijkbaar) wel stemmen maar er op dat moment geen partij is waar men achter staat en wil steunen, tenminste zo komt het op mij over.
als je het systeem niks vind (zoals ik) ga je op sopn stemmen (we want johan, we want johan)
en anders niet stemmen.
aangehaald wordt door de media en politici bedoel je, denk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Beide geven een signaal af dat de huidige keuzeselectie onvoldoende is, indien heel het volk het zou doen. Probleem is bij níet stemmen dat het excuus van luiheid/desinteresse aangehaald kan worden.
joehoeee, lijkt me kicken, hij breekt gelijk die zooi af mag ik hopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Johan Oldekamp als Minister-President in het torentje!![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:02 schreef ohokok het volgende:
[..]
joehoeee, lijkt me kicken, hij breekt gelijk die zooi af mag ik hopen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef ohokok het volgende:
[..]
aangehaald wordt door de media en politici bedoel je, denk.
Maar dan geeft natuurlijk geen reden tot verandering.quote:ze halen maar een eind heen.
als iedereen niet zou stemmen zijn ze dus allemaal lui en hebben geen interesse, men moet immers een excuus bedenken om het te verklaren
Met kliek bedoel je de grootste partijen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef ohokok het volgende:
geen reden tot verandering als men afhankelijk van die kliek wil blijven.
Ik vond het al een slappe hap toen hij nog burgemeester van Wageningen was. Hij durfde daar het probleem met de overlastgevende jongeren niet adequaat aan te pakken dus ik had al niet zo'n hoge dunk van de man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:33 schreef ohokok het volgende:
ja, onder andere..je kunt de mensen van de partijen herkennen aan hun pakken (soms) met stropdassen.
ze praten veel, hoop bangmakerijtalk, maar eigenlijk zeggen ze niks. mediatraining, tactiek, prik je zo door heen.
johan oldenkamp daarentegen is duidelijk, zegt precies hoe het zit en wat er gedaan kan worden
pechtold vond ik vroeger wel een ok kerel, toen ie nog burgemmeester was van ik dacht wageningen (weet niet zeker) een paar jaar later zie ik hem in de politiek, eerst kon ie amper lullen, zo onhandig maar na verloop van tijd heeft hij de kunst van het praten en niks zeggen door..lult nu ook ook lucht, wordt gehersenspoelt door de vrijmetselaars, waar hij lid van ismag nu ook bij het bilderbergclubje zitten..denkt nu dat ie veel macht hebt, maar weet niet dat ie keihard gebruikt wordt..blijft een slaafje en heeft het niet door.
heeft gestudeerd, denkt dat ie intelligent is, maar snapt er niks van.
houden zo.
zo maar een voorbeeld
hij kon en kan die problemen ook niet aanpakken. hij zat daar alleen maar voor de show.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het al een slappe hap toen hij nog burgemeester van Wageningen was. Hij durfde daar het probleem met de overlastgevende jongeren niet adequaat aan te pakken dus ik had al niet zo'n hoge dunk van de man.
Nu zijn er meer burgemeesters zie-> Aleid Wolfsen die niks goed aanpakken, dus hij staat daar niet alleen in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |