quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuk hoor maar wat een bende dat je daar fatsoenlijk in kunt werken
I know, vooral rechts/achter is het minder met werken maar opzich als je ff verstand op 0 zet is het geen ramp.quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuk hoor maar wat een bende dat je daar fatsoenlijk in kunt werken
quote:Op maandag 10 september 2012 11:21 schreef ukga het volgende:
Ts, jij bent toch van die witte 3serie?
Sowieso volg ik
quote:
ahahahhaa lol..quote:Op maandag 10 september 2012 11:44 schreef dr.Bellows het volgende:
Wow, 20 foto's van een gestripte Golf met een gat in het dak? Ik ga dit topic volgen.
De twingodak heeft van zichzelf al een stevige bouw, het heeft een stevige frame binnen en buiten het dak. En ik wil toch wel verstevigingsbalken bij lassen, omdat het kan.quote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou ook wel gek worden van die teringzooi ja. Maar wel een leuk idee, zo'n Twingodakkie. Ben alleen benieuwd of je nu niet helemaal zo ongeveer alle stijfheid van je koets hebt ingeleverd, zo stevig zijn die MKII's niet van zichzelf.
Hoe is het eigenlijk met die punto of uno of wat het was? Heb je die nog?quote:
Nee, die weer net niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die punto of uno of wat het was? Heb je die nog?
En toch levert zo'n frame echt wel minder stabiliteit dan een normaal dak, dat kan niet anders . Het heeft gewoon meer ruimte om te 'werken'.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De twingodak heeft van zichzelf al een stevige bouw, het heeft een stevige frame binnen en buiten het dak. En ik wil toch wel verstevigingsbalken bij lassen, omdat het kan.
Stevige bouw? Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch levert zo'n frame echt wel minder stabiliteit dan een normaal dak, dat kan niet anders . Het heeft gewoon meer ruimte om te 'werken'.
Ik heb al voor stab. stang, binnekort ook achter..quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef ukga het volgende:
Pleur er een paar stabies voor en achter bij en dan ben je daar ook weer vanaf
Tja als ik zulk werk doe dan word toch echt alles gelabeld en in kratten gezet. De schroeven moertjes en boutjes in aparte bakjes met duidelijk vermelding waar het thuishoortquote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, vooral rechts/achter is het minder met werken maar opzich als je ff verstand op 0 zet is het geen ramp.
Ik heb niet heel veel ruimte eigenlijk wat ik mag gebruiken en de huurder lastig vallen door zijn spullen v.d. Toyota Landcruiser aan de kant te zetten vind ik ook minder voor hem..
Mijn werk tafel waar de zuigers e.d. op lagen is geüpgraded, heb nog een werkbank er bij..
Nahh, schroeven die je er uit draait weer er terug in draaien, dat is wat ik altijd doe. En is dat op dat moment niet mogelijk dan in een bakje leggen en aan de kant bewaren.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tja als ik zulk werk doe dan word toch echt alles gelabeld en in kratten gezet. De schroeven moertjes en boutjes in aparte bakjes met duidelijk vermelding waar het thuishoort
Maar goed succes gewenst
Zoals eerder vermeld, de BMW heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb je al een ander project afgerond dan? Of zijn die allemaal naar de sloop gerold?
Ik hoop dat je me daar niet bij telt..quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ukga het volgende:
Ik heb het idee dat het haters gehalte hoog ligt in dit topic...
Anyway ik vind het bazig dat mensen oldtimers/autos opknappen. Lekker klooie aan een auto als hobby. Helemaal top toch. Ik vind het altijd leuk om te zien en te lezen hoe andere te werk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |