abonnement Unibet Coolblue
pi_116850883
Ik vind persoonlijk Touchwiz de meeste kutte, 'dikke', vol-met-nutteloze-troep launcher die Android kan hebben
pi_116851082
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef elkravo het volgende:
Als ik een app-update heb geinstalleerd blijft bovenaan in de balk een icoontje staan dat een update is geinstalleerd. Dit icoontje gaat alleen weg als ik de app even open en weer sluit...

Is hier een andere manier voor?
Heb je uberhaupt wel eens de notificatiebalk naar beneden getrokken?
Run rabbit, run.
  zondag 16 september 2012 @ 16:08:19 #178
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116851111
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind persoonlijk Touchwiz de meeste kutte, 'dikke', vol-met-nutteloze-troep launcher die Android kan hebben
Hoezo?
pi_116851117
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind persoonlijk Touchwiz de meeste kutte, 'dikke', vol-met-nutteloze-troep launcher die Android kan hebben
Daarom CM10/AOKP _O_
Run rabbit, run.
pi_116851254
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef Expression het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt wel eens de notificatiebalk naar beneden getrokken?
Yep... alleen als ik een app geüpdate heb ben ik voor mijn gevoel "klaar". Waarom moet ik dan nog meldingen in de notificatiebalk weghalen dat de update geinstalleerd is? En waarom kan ik dat (denk ik) alleen door de app te openen (via de notificatiebalk)... en daarna weer te sluiten omdat ik de app op dat moment niet wil gebruiken... Want anders blijven die notificaties maar staan in de balk.
pi_116851710
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef elkravo het volgende:

[..]

Yep... alleen als ik een app geüpdate heb ben ik voor mijn gevoel "klaar". Waarom moet ik dan nog meldingen in de notificatiebalk weghalen dat de update geinstalleerd is? En waarom kan ik dat (denk ik) alleen door de app te openen (via de notificatiebalk)... en daarna weer te sluiten omdat ik de app op dat moment niet wil gebruiken... Want anders blijven die notificaties maar staan in de balk.
Als het goed is kan je deze notificatie naar rechts wegschuiven.

Al heeft een vriend van mij net een 100eu Android toestel gekocht (ik gok 2.2 of 2.3 ofzo) waarbij je het niet naar rechts kan schuiven, heel irritant.
pi_116851747
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 16:08 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Hoezo?
Het oogt kinderlijk, het is zwaar omdat het veel meuk toevoegt wat ondertussen al standaard in Android zit, of compleet overbodig is.
pi_116851868
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef elkravo het volgende:

[..]

Yep... alleen als ik een app geüpdate heb ben ik voor mijn gevoel "klaar". Waarom moet ik dan nog meldingen in de notificatiebalk weghalen dat de update geinstalleerd is? En waarom kan ik dat (denk ik) alleen door de app te openen (via de notificatiebalk)... en daarna weer te sluiten omdat ik de app op dat moment niet wil gebruiken... Want anders blijven die notificaties maar staan in de balk.
Ja, of er staat een kruisje bij waarmee je hem kan wegklikken.
Run rabbit, run.
pi_116852826
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als het goed is kan je deze notificatie naar rechts wegschuiven.

Al heeft een vriend van mij net een 100eu Android toestel gekocht (ik gok 2.2 of 2.3 ofzo) waarbij je het niet naar rechts kan schuiven, heel irritant.
Ok.. zal volgende update-keer 'ns testen... als je dat niet weet probeer je het ook niet ;-)
pi_116853407
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ok.. zal volgende update-keer 'ns testen... als je dat niet weet probeer je het ook niet ;-)
Ja dat soort gestures gok je niet zomaar :P
pi_116854019
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 16:52 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ja dat soort gestures gok je niet zomaar :P
De eerste keer dat ik op mijn android gebeld werd wist ik niet hoe op te nemen... ik maar drukken op die groene button :@ Dacht dat ie kapot was :')
pi_116854178
Zometeen maar eens proberen om via Odin Mobile Pro mijn Galaxy Note te updaten van 4.0.3 met Touchwiz 4.0 naar 4.0.4 met Touchwiz UX Nature o.i.d., en dan dus van de Nederlandse firmware naar de UK.

Ik ben toch wel een beetje bang om mijn toestel te bricken, hoewel ik mijn Desire S al talloze keren heb geflashed. Dit is toch een heel stuk anders... ;(
  zondag 16 september 2012 @ 19:02:14 #188
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116858241
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het oogt kinderlijk, het is zwaar omdat het veel meuk toevoegt wat ondertussen al standaard in Android zit, of compleet overbodig is.
Nou onder Touchwiz is best wel snel en ik vind dingen als SmartStay, Direct Call, Smart Alert, Palm Swipe Capture en Turn Over To Mute verdomd handig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vaatwastablet op 16-09-2012 21:01:11 ]
pi_116858369
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 17:07 schreef elkravo het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik op mijn android gebeld werd wist ik niet hoe op te nemen... ik maar drukken op die groene button :@ Dacht dat ie kapot was :')
:'). de eerste keer dat ik gebeld werd, had ik te maken met een softwarefout. Kwam geen geluid meer uit mijn telefoon _O-

Daarna naar de winkel gegaan en die hadden een reset gedaan. Het leuke was, dat ze vroegen of er belangrijke dingen op stonden. Volgens mij stond dat er niet op. Direct al mijn nummers kwijt, omdat ik die handmatig op mijn toestel had gezet. iPhone -> galaxy s2. Heb die vent nog wel even vervloekt en sindsdien heb ik geleerd om ze op mijn google account te zetten.
Feyenoord Rotterdam
pi_116864489
quote:
19s.gif Op zondag 16 september 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:

[..]

:'). de eerste keer dat ik gebeld werd, had ik te maken met een softwarefout. Kwam geen geluid meer uit mijn telefoon _O-

Daarna naar de winkel gegaan en die hadden een reset gedaan. Het leuke was, dat ze vroegen of er belangrijke dingen op stonden. Volgens mij stond dat er niet op. Direct al mijn nummers kwijt, omdat ik die handmatig op mijn toestel had gezet. iPhone -> galaxy s2. Heb die vent nog wel even vervloekt en sindsdien heb ik geleerd om ze op mijn google account te zetten.
Onderhand doe ik niet meer aan contacten op mijn Google Account zetten want allebei mijn ouders hebben een Android telefoon nu, met hetzelfde Google Account als ik want die is gekoppeld aan mijn vaders CC :+

EDIT
Eeeeeen we zijn onderweg *O* Nu hopen dat de custom ROMs uiteindelijk werken :@



EDIT
Joepie, hij werkt. Alleen was ik in de veronderstelling dat er Touchwiz UX Nature op zou staan, niet het geval. Jammer.

Dan maar wachten op de eerste Jelly Bean ROM...

[ Bericht 22% gewijzigd door J.Appleseed op 16-09-2012 22:47:07 ]
pi_116893790
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2012 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind persoonlijk Touchwiz de meeste kutte, 'dikke', vol-met-nutteloze-troep launcher die Android kan hebben
Dat klopt, maar Touchwiz heeft wel de meest vetste features van alle Android schillen. Direct call door telefoon naar je oor te houden. Smart Stay, scherm wat niet uitvalt zolang je ernaar kijkt. En nog veel meer.

Daarom Touchwizz features met de Vanilla Android schil van de Nexus-reeks _O_
pi_116905019
Vanmiddag bij de T-Mobile winkel even twee screen protectors voor de Note gehaald. De eerste finaal verknald maar de tweede in één keer perfect! :D

* J.Appleseed is trots op zichzelf
pi_116905281
quote:
99s.gif Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmiddag bij de T-Mobile winkel even twee screen protectors voor de Note gehaald. De eerste finaal verknald maar de tweede in één keer perfect! :D

* J.Appleseed is trots op zichzelf
Bij mij ging het hetzelfde :D
Alleen ben ik afgestapt van screenprotectors, omdat de stylus irritante krasjes achterliet op de protector waardoor ik na 2 weken al bijna niets meer zag als er een klein beetje zonlicht op viel.
pi_116905525
quote:
99s.gif Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bij mij ging het hetzelfde :D
Alleen ben ik afgestapt van screenprotectors, omdat de stylus irritante krasjes achterliet op de protector waardoor ik na 2 weken al bijna niets meer zag als er een klein beetje zonlicht op viel.
Ouch. Dat wordt dus oppassen met de stylus! :o

Ik krijg sowieso nog die flip cover van de Samsung-actie :)
pi_116911160
Ik merkte vandaag dat ik een heleboel foto's van mijn SD kaart kwijt ben. Het rare is dat er wat ogenschijnlijk random foto's nog wel zijn bewaard: een paar hele recente en een paar hele oude. Nu heb ik een poosje terug in de G+ app het automatisch uploaden aangezet. Daar kom ik nog wat meer foto's, tegen maar ook slechts een handje vol. Ik zoek dus een manier om alle foto's terug te krijgen.

Ik heb al data-recovery software geprobeerd maar dat werkt niet. Android 4 laat zich niet meer aansluiten als USB-Opslag maar enkel als media-apparaat of camera, daardoor herkent de recovery software de SD-kaart niet. De apps die het mogelijk maken om als opslag te koppelen zijn enkel voor root-users (en dat ben ik niet). Helaas ook geen micro-SD lezer bij de hand.

Is hier nog een makkelijke oplossing voor? (of een trucje in Android 4 om wel als opslag herkend te worden?)
pi_116911608
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:45 schreef Fixers het volgende:
Ik merkte vandaag dat ik een heleboel foto's van mijn SD kaart kwijt ben. Het rare is dat er wat ogenschijnlijk random foto's nog wel zijn bewaard: een paar hele recente en een paar hele oude. Nu heb ik een poosje terug in de G+ app het automatisch uploaden aangezet. Daar kom ik nog wat meer foto's, tegen maar ook slechts een handje vol. Ik zoek dus een manier om alle foto's terug te krijgen.

Ik heb al data-recovery software geprobeerd maar dat werkt niet. Android 4 laat zich niet meer aansluiten als USB-Opslag maar enkel als media-apparaat of camera, daardoor herkent de recovery software de SD-kaart niet. De apps die het mogelijk maken om als opslag te koppelen zijn enkel voor root-users (en dat ben ik niet). Helaas ook geen micro-SD lezer bij de hand.

Is hier nog een makkelijke oplossing voor? (of een trucje in Android 4 om wel als opslag herkend te worden?)
Jup, daar is een app voor, deze:
https://play.google.com/s(...)ntsdcard.widget.free
Ik heb zelf de betaalde versie, en die werkt perfect, gratis versie niet geprobeerd, maar neem aan dat die net zo goed werkt.
Wat je doet is connectie op charge-only zetten, en dan deze widget aanklikken. Het werkt echt perfect!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_116912261
Vereist root-acces die ik niet heb. Net als alle vergelijkbare Apps.
pi_116922354
quote:
99s.gif Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef J.Appleseed het volgende:
Dan maar wachten op de eerste Jelly Bean ROM...
www.androidplanet.nl/5299(...)samsung-galaxy-note/
Run rabbit, run.
pi_116923556
quote:
99s.gif Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ouch. Dat wordt dus oppassen met de stylus! :o

Ik krijg sowieso nog die flip cover van de Samsung-actie :)
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar is lastig als ik de Note in de carkit wil plaatsen :) dus gebruik hem niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')