abonnement Unibet Coolblue
pi_118932443
Behalve dan voor Rocka, oh wacht, die is mod.. :') die heeft jullie niet nodig.

Maar goed, zoals gezegd, laat maar. Hoop dat jullie in het dagelijks leven niet zo rigide zijn.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:15:13 #177
11682 Moonah
Jolie femme
pi_118932546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
Goed. Dankjewel Pvoes. Dat je even je punt moest maken ten koste van mij.
Om met je eigen woorden te spreken:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Sorbootje het volgende:
En dit vind ik een kutreactie.
Weet je, door al deze ophef word ik alleen maar nieuwsgierig en zou ik bijna gaan zoeken naar het bewuste verhaal. Bíjna.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_118932573
quote:
Maar dit staat iig voor mij los van dit verhaal. Ik ben niet bereid een uitzondering te maken in dit geval omdat ik dat in het verleden bij een enkel geval gedaan heb en ook in de toekomst niet zal doen.
Huh, lees ik dit nou goed? Je hebt het in het verleden dus wél gedaan?!
pi_118932590
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee stel je voor als je voor elke draagmoeder op fok! een uitzondering zou maken, dan heb je het echt enorm druk idd.
hahaha :D
Mag Sorbo r post anders niet aanpassen ipv dat julliem verwijderen? en er dan een mooi bogusverhaal van maken :P
pi_118932598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

Om met je eigen woorden te spreken:

[..]

Weet je, door al deze ophef word ik alleen maar nieuwsgierig en zou ik bijna gaan zoeken naar het bewuste verhaal. Bíjna.
Mag hoor. :) Het is een mooi verhaal.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:17:24 #181
11682 Moonah
Jolie femme
pi_118932628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mag hoor. :) Het is een mooi verhaal.
Dan is het toch ook niet zo erg.
Relativeer! Hormonen enzo....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_118932650
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ja, taalvoutje eruit gehaald. Klopt als een bus :')
(Maar had ik idd beter niet kunnen doen achteraf gezien)
En zo heeft iedereen zn eigen reden.
pi_118932716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dan is het toch ook niet zo erg.
Relativeer! Hormonen enzo....
Als het alleen mijn eigen bevaling was en mijn eigen verhaal dan had ik er totaal geen moeite mee gehad. Ik ben retetrots op het verhaal. En ja, hormonen enzo. Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik mijn ogen uit mijn kop jank om zoveel starheid. Maar ik geloof niet dat ik er ook maar iets mee opschiet hier.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:21:43 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118932771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Huh, lees ik dit nou goed? Je hebt het in het verleden dus wél gedaan?!
Nee sorry. Met de hand op mijn hart, echt niet. En dus nu ook niet. Het was een hele ongelukkige tikfout.
Ja, dat is vreselijk rigide. En ja, zo ben ik irl op mijn werk ook. Het is echt een van mijn leidraden, alleen een uitzondering maken als ik bereid ben die uitzondering in eenzelfde geval ook te maken.
En ja, we verschillen dus van mening over wat dan wel of niet een uitzondering zou moeten zijn.
***
pi_118932813
Hoe vaker de mods hier roepen dat ze er niet op terugkomen, hoe moeilijker dat natuurlijk wordt. Snap ik ook wel. Vind het achterlijk, star en ronduit gemeen, maar da's iets anders. Ik snap het wel.
pi_118932830
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee sorry. Met de hand op mijn hart, echt niet. En dus nu ook niet. Het was een hele ongelukkige tikfout.
Ja, dat is vreselijk rigide. En ja, zo ben ik irl op mijn werk ook. Het is echt een van mijn leidraden, alleen een uitzondering maken als ik bereid ben die uitzondering in eenzelfde geval ook te maken.
En ja, we verschillen dus van mening over wat dan wel of niet een uitzondering zou moeten zijn.
ik vind dat je nu gewoon even moet laten zien "wie hier de baas is" ik noem dat machtsgeil...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118932870
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee sorry. Met de hand op mijn hart, echt niet. En dus nu ook niet. Het was een hele ongelukkige tikfout.
Ja, dat is vreselijk rigide. En ja, zo ben ik irl op mijn werk ook. Het is echt een van mijn leidraden, alleen een uitzondering maken als ik bereid ben die uitzondering in eenzelfde geval ook te maken.
En ja, we verschillen dus van mening over wat dan wel of niet een uitzondering zou moeten zijn.
En bij wie moet ik zijn om jullie beoordelingsvermogen (sorry) ter discussie te stellen? De admins?
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 13:25:20 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118932914
Kom nou toch zeg... wij nemen gezamelijk een beslissing conform de policy. Kun je het niet mee eens zijn, is prima maar dan vraag je toch of de FA's er even naar kijken?
Dat helpt in ieder geval meer dan hier gaan roepen dat we machtsgeil zijn oid.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_118932919
Jongens ik smeer hem nu maar, want ik verlies mijn redelijkheid waar ik juist zo prat op ga.
pi_118932938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Lois het volgende:
Kom nou toch zeg... wij nemen gezamelijk een beslissing conform de policy. Kun je het niet mee eens zijn, is prima maar dan vraag je toch of de FA's er even naar kijken?
Dat helpt in ieder geval meer dan hier gaan roepen dat we machtsgeil zijn oid.
Dat heb IK niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.
  Jubileum moderator woensdag 7 november 2012 @ 13:26:05 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_118932946
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat heb IK niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.
Dat is waar.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 november 2012 @ 13:26:05 #192
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_118932947
* Ireth komt toch even uit de lurkmodes nu.

Het is dan wel het bevallingsverhaal van S., maar niet het geboorteverhaal van een kind van S. En daar zit wat mij betreft toch wel verschil in. Het is niet een verhaal over haar en haar gezin, maar ook over andermans gezin. En privacytechnisch gezien vind ik dat het voor het kind en het andere gezin wél weggehaald moet kunnen worden.

Niet dat mijn mening er iets aan zal veranderen, maar wilde het wel ff zeggen..
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 7 november 2012 @ 13:26:19 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118932953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:24 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

En bij wie moet ik zijn om jullie beoordelingsvermogen (sorry) ter discussie te stellen? De admins?
Als je een PM stuurt aan forum@fok.nl krijgen alle Forum Admins die, zijn gaan over de moderators.
***
pi_118933003
dank je. Nu eerst de laptop maar weer opladen met plakband enzo. Gedoe.
pi_118933037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Lois het volgende:
Kom nou toch zeg... wij nemen gezamelijk een beslissing conform de policy. Kun je het niet mee eens zijn, is prima maar dan vraag je toch of de FA's er even naar kijken?
Dat helpt in ieder geval meer dan hier gaan roepen dat we machtsgeil zijn oid.
Oh maar ik denk heus niet dat de meningen worden bijgesteld , bovendien een FA zal vrijwel nooit een modje afvallen dus ook in dit geval niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118933121
eventueel kan je je beroepen op je recht 'inbreuk privacy' ofzo, althans K. wellicht, als ze weet dat t hier staat?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 13:35:15 #197
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118933289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
eventueel kan je je beroepen op je recht 'inbreuk privacy' ofzo, althans K. wellicht, als ze weet dat t hier staat?
Dan kan zij Sorbootje gaan aanklagen omdat zij het gepost heeft. :')
Daarbij, gaat haar blog dan ook offline?
Vast niet...
Gaat ze ook vragen om iedereen z'n likes enzo weg te halen?
Vast niet.
Het wordt niet verwijderd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118933401
Ik vind het naast starheid getuigen van een enorm gebrek aan empathie. ;(
pi_118933513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dan kan zij Sorbootje gaan aanklagen omdat zij het gepost heeft. :')
Daarbij, gaat haar blog dan ook offline?
Vast niet...
Gaat ze ook vragen om iedereen z'n likes enzo weg te halen?
Vast niet.
Het wordt niet verwijderd.
Nou, op de blog wordt ook de bevalling zelf amper besproken... Heel summier, maar niet zo uitgebreid als hier... Juist omdat ze zelfs daar ook aangeven, dat dat deel gewoon intiem is..

Just saying..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118933517
Nee die vlieger gaat niet op KD. Wat netsplitter zegt klopt, ik heb het zelf gepost. Helaas in de veronderstelling dat ik het nog kon wijzigen. En het bevallingsverhaal staat bewust niet op het blog. Maar ik heb ook geen zin om er een enorm drama van te maken. Het is toch tevergeefs. Het zij zo. Keiharde les in meerdere opzichten.

En waarom lukt reageren op mijn telefoon nu ineens wel. aargh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')