abonnement Unibet Coolblue
pi_344734
De streams zijn duidelijk. Paulus gaat naar huis en telefoneert. Waarschijnlijk om opgehaald te worden. Hij wacht niet af tot maandag of zo ziet het naar uit. Toch zal hij om 1/2 6 eerst nog een gesprek hebben met de regie. Dus met een uurtje zullen we wel wat meer nemen.

Bron: Fondaco

----------

De vraag is of er nog iemand overblijft. Tjonge jonge wat zijn die kandidaten weer slecht gescreend ?

http://go.to/DeBus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_345003
Wat een But-bus zeg!! Zelfs de bussagiers vervelen zich zo dood, dat ze er erg veel geld voor over hebben om het vrijwillig te verlaten...en dan moeten wij naar dat programma kijken? Ik vind het op zich wel fascinerend om te zien dat men uiteindelijk (ondanks hoog inleggeld) ervoor blijft kiezen om eruit te stappen.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_345116
Rob, blij je weer te zien, maar je kunt je energie beter in BB steken..... De bus valt echt met de beste wil van de wereld niets van te maken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_345282
quote:
Op 16 september 2000 23:15 schreef buzzer het volgende:
Rob, blij je weer te zien, maar je kunt je energie beter in BB steken..... De bus valt echt met de beste wil van de wereld niets van te maken
Ik ben niet weggeweest hoor. Het is jammer dan de weinige posters over De Bus nu verspreid zitten over internet, want het forum bij De Bus 1 was toch behoorlijk succesvol. Maar goed het is niet anders


Ik blijf voorlopig wel aandacht besteden aan de Bus hoor, al was het maar om het verschil tussen BB en De Bus zien. Voorlopig heb ik in het BB-huis ook nog niet veel soeps gezien.

Overigens heeft die Paul besloten zijn beslissing nog één dag uit te stellen. Het moet wel vrij waardeloos in die Bus zijn als je er 10.000 piek op wil toegeven om te vertrekken.

http://go.to/DeBus --- http://big-brother.pagina.de

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 17-09-2000 01:54]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_345760
Paulus valt volgens mij een beetje uit de boot, hij hangt er maar zo'n beetje bij, en dat vind hij waarschijnlijk zelf ook.
Dat kan een reden van vertrek zijn, maar wie weet??

Toch moet ik zeggen dat ik de Bus leuker vind geworden, het leeft meer , er is humor onder de busbewoners, je kunt in ieder geval niet zeggen dat het saai is, elke dag gebeurt er wel wat.
relaties zijn zich aan het ontwikkelen, er is al meerdere malen ruzie geweest, heftige discussies, strijdjes onder elkaar, noem maar op.
jammer dat dit niet meer mensen opgevallen is.
ik denk dat we ons weer aardig gaan vermaken de komende tijd.
daarnaast vind ik dat het bb-huis nog steeds aan het 'opstarten'is.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2000 @ 16:27:15 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_345871
kanje nagaan, ik weet niet eens wie paulus is.
pi_345880
Zit net op de stream te kijken en Paulus roept de hele tijd naar mensen buiten dattie eruit wil. Waarom gaat hij dan niet meteen? Waar wacht hij op?

Ik ben het ook met Avia eens. Ik vind de bus best leuk om te volgen. Er zitten toch redelijk pittige mensen in. Leukere mensen dan in Bus1. (behalve sjekkie dan, die was de absolute topper!)

Haha dit is wel leuk: op de stream zitten ze net toevallig over bus1 te praten. Over dat jop weg moest vanwege veschtpartij. Dat bullent en sjekkie ook vertrokken waren enz enz.

  zondag 17 september 2000 @ 16:35:41 #8
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_345886
quote:
Op 17 september 2000 16:32 schreef mandarijn het volgende:
Ik ben het ook met Avia eens. Ik vind de bus best leuk om te volgen. Er zitten toch redelijk pittige mensen in. Leukere mensen dan in Bus1. (behalve sjekkie dan, die was de absolute topper!)
Ja, Sjekkie was echt heel tof!! Jammer dat we zo kort van hem genoten hebben...
It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
  zondag 17 september 2000 @ 17:18:57 #9
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_345956
Discussie nu buiten tussen Ruth Koen en Paulus, Ruth probeert Paulus te overtuigen om er niet uit te gaan ivm de inlegsom 10.000
niet te verliezen als hij er nu uitgaat.
Wachten tot dinsdag maant Ruth, en zorgen dat hij op de bank beland maar dan moet hij nog twee weken volhouden om die 10 mille niet kwijt raakt.
It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
pi_345984

Paulus wil écht naar huis

* Ossie zegt sorry maar ik ben effe trots dat ik nu ook screenshots kan maken

  zondag 17 september 2000 @ 19:02:34 #11
2180 Avia
FOK-Member
pi_346031
ik denk dat ruth gelijk heeft dat Paulus moet wachten tot ie weggestemd word, alleen dan is er de kans dat ie er er nooit uitgestemd word natuurlijk.

Ruth ontpopt zich trouwens tot een nieuwe sjekkie. Daar staat ons nog veel te wachten denk ik, als er al iemand is behalve Koen om daar tegenin te durven gaan. Ik ben benieuwd wat ons de komende weken brengt. Ik blijf kijken!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')