abonnement Unibet Coolblue
pi_116692369
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
NLS04
-Menn0-
Deeltjesversneller
Levitas
Yo, doet mij er ook maar bij!
pi_116693836
Helaas op de 6e verhinderd. Hopelijk komt er nog een deel 2 iets centraler in het land.
pi_116693843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:41 schreef Levitas het volgende:
Yo, doet mij er ook maar bij!
Eerste feestje in NL weer :D ?
pi_116694624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef 16meter het volgende:
Denk dat er niet meer dan een mannetje of 8 via Utrecht wil reizen? Dan kun je zo'n kleiner (mongolen)busje huren. Zal niet heel erg duur zijn. De mensen uit het westen en noorden kunnen dan misschien op eigen gelegenheid komen?
Neem aan dat het mannetje of 8 hier ook nog aanhang heeft of eventueel nog vrienden heeft die de jaren ook kunnen waarderen?
Mijn vriendin gaat sowieso mee. :Y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_116694870
Je hebt ook nog van die medium sized bussen evt. :P Maar denk wel dat dat al gauw erg prijzig wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn vriendin gaat sowieso mee. :Y
:@
  woensdag 12 september 2012 @ 17:48:01 #156
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_116694970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
De hele sync knop is de afgelopen week zo overrated... Iedereen heeft het erover. Die sync knop gaat er niet voor zorgen of een artiest een dikke overall performance levert. Dat is van zoveel meer factoren afhankelijk.
Een publiek wat het niets kan schelen (of onwetend is) + luie artiesten die niets extra's zullen gaan doen (waarom harder werken voor je centjes dan nodig) maar wel volle mep betalen voor je kaartje, dat is een combinatie waar ik niet van hou.
Ik vind het oplichterij. We kunnen dan net zo goed geen dj's meer boeken maar gewoon een dikke lasershow wegzetten en een cd-speler aanslingeren. Als je dat zou gebeuren met de prijs van de kaartjes op het niveau van de feesten nu dan zou iedereen over je heen vallen, maar zet er een poppetje weg die doet alsof en dan willen we allemaal wel betalen hoor..

quote:
Daarnaast is alles in de hardstyle toch al op 150 bpm geproduceerd (en zelfs dan is het voor de meesten nog te moeilijk).
Precies mijn punt: de artiesten zijn lui en verwend. Ze weten dat het publiek het toch allemaal geen flikker kan schelen en toch wel komen + betalen om iemand het allemaal te zien faken.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_116696546
4,3,2,1, Let's rock diz joint in a oldschool way!
  woensdag 12 september 2012 @ 19:14:00 #158
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_116698521
Goed om te lezen dat er zoveel enthousiastelingen zijn :)

quote:
Interesse in de Fok!busreis naar de tijdmachine
NLS04
Maat NLS04
Vriendin NLS04
-Menn0-
Slvrbld
Scotty
Deeltjesversneller
Keesbromfiets
Remcore
Boy_snakeye
Vriendin Boy_snakeye
T-Force
Sjaakklapkaak
16meter
Eldani
Levitas

16 mensen nu die interesse hebben :)
Mocht iemand per ongeluk vergeten zijn dan voeg je naam even toe. Dat houdt het overzichtelijk :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
Hier ook interesse.

Misschien kan ik contact opnemen met wat van die touring car bedrijven hier in de buurt, om te kijken wat het kost? (Utrecht)
Als je dat zou willen doen? Dan kunnen we vervolgens bepalen hoeveel mensen we in totaal nodig hebben om tot een schappelijk prijs voor die bus per persoon te komen.

Dan kan ik vervolgens ook weer contact opnemen met de organisatie van de tijdmachine om te horen hoeveel gratis kaarten we krijgen. Wat mij betreft verrekenen we dat ook weer met zijn allen dan en maken we er een soort van combiprijs (bus+ticket) van, die voor iedereen gelijk is.

*O*
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_116698667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef NLS04 het volgende:
Goed om te lezen dat er zoveel enthousiastelingen zijn :)
Als we dit van de grond krijgen wordt het echt legendarisch _O_ Een ouderwets grote FOK!meet inclusief busfeest en als kers op de taart een feest met alleen maar vette muziek :9~ , wat wil je nog meer?
pi_116700219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef T-Force het volgende:

[..]

Als we dit van de grond krijgen wordt het echt legendarisch _O_ Een ouderwets grote FOK!meet inclusief busfeest en als kers op de taart een feest met alleen maar vette muziek :9~ , wat wil je nog meer?
_O_

haakon ga je ook? volgens mij zijn jouw busreizen alleen al het al waard
  woensdag 12 september 2012 @ 20:14:29 #161
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_116702216
Interesse in de Fok!busreis naar de tijdmachine
NLS04
Maat NLS04
Vriendin NLS04
-Menn0-
Slvrbld
Scotty
Deeltjesversneller
Keesbromfiets
Remcore
Boy_snakeye
Vriendin Boy_snakeye
T-Force
Sjaakklapkaak
16meter
Eldani
Levitas
KrullieWullie
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  woensdag 12 september 2012 @ 20:23:48 #162
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_116702775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef NLS04 het volgende:
Goed om te lezen dat er zoveel enthousiastelingen zijn :)

[..]

Mocht iemand per ongeluk vergeten zijn dan voeg je naam even toe. Dat houdt het overzichtelijk :)

[..]

Als je dat zou willen doen? Dan kunnen we vervolgens bepalen hoeveel mensen we in totaal nodig hebben om tot een schappelijk prijs voor die bus per persoon te komen.

Dan kan ik vervolgens ook weer contact opnemen met de organisatie van de tijdmachine om te horen hoeveel gratis kaarten we krijgen. Wat mij betreft verrekenen we dat ook weer met zijn allen dan en maken we er een soort van combiprijs (bus+ticket) van, die voor iedereen gelijk is.

*O*
Dat leek mij ook een goed idee, heb je ook geen gezeur over wie de graties kaartjes krijgt
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 12 september 2012 @ 20:30:35 #163
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_116703164
In eerste instantie was ik ook huiverig voor die afstand, maar daar in die bunker zaterdag was écht hééérlijk genieten. Dat en kijkend naar het onderstaande lijstje, lijkt zo'n idee wat hier gebrouwen wordt ééntje waar ik geen nee tegen kan/mag zeggen ... count me in!

quote:
Interesse in de Fok!busreis naar de tijdmachine:
NLS04
Maat NLS04
Vriendin NLS04
-Menn0-
Slvrbld
Scotty
Deeltjesversneller
Keesbromfiets
Remcore
Boy_snakeye
Vriendin Boy_snakeye
T-Force
Sjaakklapkaak
16meter
Eldani
Levitas
KrullieWullie
Da_Ripper
= 18
Wat je vindt, ...
pi_116703686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
kijkend naar het onderstaande lijstje, lijkt zo'n idee wat hier gebrouwen wordt ééntje waar ik geen nee tegen kan/mag zeggen ... count me in!

[..]

dat dacht ik dus net ook :D *O* maar 100% zeker ben ik nog niet... weet verder niet of ik iemand meekrijg uit mijn groep.

en met de auto vind ik zogezegd geen probleem, ook niet helemaal naar Schagen; dus als ik ga kan ik wellicht wat mensen meenemen on my way :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 september 2012 @ 20:42:57 #165
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_116703989
Goed bezig, ReM!
Las onlangs dat Huig tegen die tijd ook lekker bij Utr. woont, de Bartmaniac doet ook gewoon mee .. geen gezeur en wat lijkt het me leuk als we die heilige-3-eenheid met Crusty compleet kunnen maken :P

and someone pm Jort_K :D
want J_S_U & Koepert lurken dit vast wel
Wat je vindt, ...
pi_116704260
het lijkt er inderdaad op dat iedereen "from the good old days" aanwezig gaat zijn ^O^

brings back a lot of memories!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 september 2012 @ 21:14:50 #167
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_116706755
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed bezig, ReM!
Las onlangs dat Huig tegen die tijd ook lekker bij Utr. woont, de Bartmaniac doet ook gewoon mee .. geen gezeur en wat lijkt het me leuk als we die heilige-3-eenheid met Crusty compleet kunnen maken :P

and someone pm Jort_K :D
want J_S_U & Koepert lurken dit vast wel
haha ja het lijkt me wel vet, maar dat weekend wordt het zo goed als zeker verhuizen, dus dat wordt wat lastig ;) ik hou de plannen hier in ieder geval nauwlettend in de gaten.
The only limit is your own imagination
pi_116707006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
het lijkt er inderdaad op dat iedereen "from the good old days" aanwezig gaat zijn ^O^

brings back a lot of memories!!
Zou leuk zijn! Ook al hoor ik denk ik nog niet bij het meubilair hier, de (meeste) ouwe rotten hier heb ik wel eens gezien :D
pi_116707349
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef T-Force het volgende:

[..]

Zou leuk zijn! Ook al hoor ik denk ik nog niet bij het meubilair hier, de (meeste) ouwe rotten hier heb ik wel eens gezien :D
jonge honden/aanwas moet je altijd hebben ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 september 2012 @ 21:27:53 #170
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116708106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Is dus niet voor het eggie, dus gewoon gaan!
Tevens vind ik dat alle oude zeurdozen, waaronder ikzelf, gewoon 100% moeten gaan. Ongeacht verplichtingen op zondag o.i.d.
Steun nou gewoon die jaren die hier zovaak voorbij komen.
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:00 schreef haakon het volgende:

[..]

Gewoon doorhalen dan.
Nou vooruit dan.

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_116708296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Is dus niet voor het eggie, dus gewoon gaan!
Tevens vind ik dat alle oude zeurdozen, waaronder ikzelf, gewoon 100% moeten gaan. Ongeacht verplichtingen op zondag o.i.d.
Steun nou gewoon die jaren die hier zovaak voorbij komen.
ja meneer :@

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

Nou vooruit dan.

[ afbeelding ]
even een lesje volgen bij Machiel over hoe door te halen ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116709433
Nog iemand iets van feedback over mijn setjeng van 2005?
pi_116710052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef T-Force het volgende:
Nog iemand iets van feedback over mijn setjeng van 2005?
als je mixwerk net zo goed is als de keuze van de tracks, dan vind ik het een goed setjeng oO<
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116713432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef T-Force het volgende:
Nog iemand iets van feedback over mijn setjeng van 2005?
Doet me denken aan mijn cd's van explosive car tuning, leuk setje, wist niet dat dit de hardstyle was van die jaren :)
Ben zelf pas sinds 2 jaar hardstyle aan het luisteren, eerder was het altijd explosive car tuning e.d. wat volgens mij net iets softer is?

Edit: Achteraf luister is dus al best wat langer hardstyle.. lol kijk net naar de artiesten van die jaren op die cd's :D
pi_116713731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Doet me denken aan mijn cd's van explosive car tuning, leuk setje, wist niet dat dit de hardstyle was van die jaren :)
Ben zelf pas sinds 2 jaar hardstyle aan het luisteren, eerder was het altijd explosive car tuning e.d. wat volgens mij net iets softer is?

Edit: Achteraf luister is dus al best wat langer hardstyle.. lol kijk net naar de artiesten van die jaren op die cd's :D
de cd's van ECT bevatten voornamelijk jump, maar elke cd eindigt meestal met 3/4 nummers hardstyle :) heb zelf alle de eerste10 edities nog wel ergens in de kast liggen :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')