En drop die companion, en neem Shadow Power met Gloom rune. Reflect damage mobs overleef je niet met 800 LoH. Je doet namelijk maar weinig hits, maar veel damage.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
m'n resist zit nog altijd rond de 400, daarmee red ik het prima hoor(oops niet dus, ik dacht dat ik rond de 400 zat. zit rond de 300, daar moet ff 100-150 bij). En zoals ik al zei, dit is MF gear, niet m'n damage gear Ik gebruik caltrops met +10% crit chance, daarmee heb ik zelfs met m'n huidige gear rond de 30%, maar met m'n niet MF gear kom ik rond de 45% standaard en door SS loopt 't dan gewoon lekker op, dan gaat die crit damage behoorlijk meetellen hoor. Ik kom er in ieder geval prima doorheen hoor, da's echt geen punt. Maar 't punt is wel dat er momenteel niet echt een punt in is om er doorheen te komen, je vind geen fuck.
edit: ff gechecked: 33.5% zonder follower maar met caltrops. main gear gaat 't met 10% omhoog. M'n resists moet ik inderdaad weer ff omhoog krikken, dacht dat ze hoger waren maar zit daarmee te laag. Daar moet ff 100 bij.
Die 10% van Caltrops is leuk en aardig, maar knappe jongen als je daar überhaupt solo in kunt blijven staan. Met een goeie tank wil het iets beter, maar vaak nog steeds matig. Als ik je gear nu zie, dan mis je potentieel gewoon 10% crit chance op je gloves, 6 op je bracers, 5 of 6 op je helm en 8-10% op je quiver slot. Waar je die 300 resists vandaan haalt is me ook een raadsel, want ik zie ze niet terug op je gear.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
m'n resist zit nog altijd rond de 400, daarmee red ik het prima hoor(oops niet dus, ik dacht dat ik rond de 400 zat. zit rond de 300, daar moet ff 100-150 bij). En zoals ik al zei, dit is MF gear, niet m'n damage gear Ik gebruik caltrops met +10% crit chance, daarmee heb ik zelfs met m'n huidige gear rond de 30%, maar met m'n niet MF gear kom ik rond de 45% standaard en door SS loopt 't dan gewoon lekker op, dan gaat die crit damage behoorlijk meetellen hoor. Ik kom er in ieder geval prima doorheen hoor, da's echt geen punt. Maar 't punt is wel dat er momenteel niet echt een punt in is om er doorheen te komen, je vind geen fuck.
edit: ff gechecked: 33.5% zonder follower maar met caltrops. main gear gaat 't met 10% omhoog. M'n resists moet ik inderdaad weer ff omhoog krikken, dacht dat ze hoger waren maar zit daarmee te laag. Daar moet ff 100 bij.
ik had als basis vit = int, en let erop dat je armor // % survivability hoog is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:59 schreef Timm-E het volgende:
Vandaag level 50 met mn HC wizard gehaald en in nightmare act 4 gekomen (zonder AH te gebruiken). Hoe vinden jullie m'n build, zijn dr dingen die ik eigenlijk niet kan missen qua skills? Ik krijg het namelijk een beetje lastig nu, heb op het randje Rakanoth overleefd maar ben bang voor Diablo...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TimmE-2621/hero/19739916
Frost arrow in combinatie met hungering arrow/spray of teeth rune.Spray of teeth is alleen maar interessant om te nemen als je een fatsoenlijke crit chance hebt. Ik heb redelijk wat items met crit chance gedropt voor meer crit damage en SS vult de crit chance dan weer aan zodat die eigenlijk nooit onder de 50% zit en ik dus om 't schot een crit heb.quote:Op zondag 16 september 2012 00:47 schreef Necrodeath het volgende:
Ik speel niet echt DH (mijn DH is lvl 35 ofzo), maar is Sharpshooter nou echt zo goed?
Mij lijkt het toch dat als je rond de 30-40% crit hebt, dat je beter een andere passive kunt pakken?
Even het voorbeeld van Harlon pakken dan (bedoel er niks mee, maar is makkelijk omdat je het dichtste bij zit je stats staan in de post boven mij), in zijn dps gear en als hij op Caltrops staat zit hij op 43.5% crit. Dan crit je (nagenoeg) om het schot dat je lost. Als je dan ook nog iets schiet dat meerdere vijanden raakt (ik zie dat Harlon bijvoorbeeld Frost Arrow gebruikt), dan kun je wel rekenen dat je om het schot dat je lost wel een keer crit (meestal vaker lijkt me), en dus misschien 1, of 2 seconden profijt hebt ervan?
Reflect damage is inderdaad zwaar kut, dan moet ik m'n andere ring + amulet inderdaad aandoen dan krijg ik nog 450 LOH erbij, dan veel kiten en een goede tank ervoor dan gaat 't wel, maar ideaal is het niet. M'n companion heb ik omdat ik aartslui ben. En die 2 helden (ferrets) hebben Azmodan doodgeknaagd op inferno (ok hij was zo goed als dood) toen iedereen moest wegrennen vanwege de deathpoolsquote:Op zondag 16 september 2012 01:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En drop die companion, en neem Shadow Power met Gloom rune. Reflect damage mobs overleef je niet met 800 LoH. Je doet namelijk maar weinig hits, maar veel damage.
Ik moet af en toe ff vaulten op moment dat het een te grote horde is die te hard op me af komt en langs de tank gaat, maar zelden dat ik buiten m'n caltrop sta?quote:Op zondag 16 september 2012 02:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die 10% van Caltrops is leuk en aardig, maar knappe jongen als je daar überhaupt solo in kunt blijven staan. Met een goeie tank wil het iets beter, maar vaak nog steeds matig. Als ik je gear nu zie, dan mis je potentieel gewoon 10% crit chance op je gloves, 6 op je bracers, 5 of 6 op je helm en 8-10% op je quiver slot. Waar je die 300 resists vandaan haalt is me ook een raadsel, want ik zie ze niet terug op je gear.
Het is een buff...quote:Op zondag 16 september 2012 10:05 schreef Harlon het volgende:
[..]
Frost arrow in combinatie met hungering arrow/spray of teeth rune.Spray of teeth is alleen maar interessant om te nemen als je een fatsoenlijke crit chance hebt. Ik heb redelijk wat items met crit chance gedropt voor meer crit damage en SS vult de crit chance dan weer aan zodat die eigenlijk nooit onder de 50% zit en ik dus om 't schot een crit heb.
[..]
Reflect damage is inderdaad zwaar kut, dan moet ik m'n andere ring + amulet inderdaad aandoen dan krijg ik nog 450 LOH erbij, dan veel kiten en een goede tank ervoor dan gaat 't wel, maar ideaal is het niet. M'n companion heb ik omdat ik aartslui ben. En die 2 helden (ferrets) hebben Azmodan doodgeknaagd op inferno (ok hij was zo goed als dood) toen iedereen moest wegrennen vanwege de deathpools
[..]
Ik moet af en toe ff vaulten op moment dat het een te grote horde is die te hard op me af komt en langs de tank gaat, maar zelden dat ik buiten m'n caltrop sta?
Meeste pieken gaan nu trouwens naar m'n wizard die ik aan het opbouwen ben, maar ben heel erg bang voor de nieuwe patch met hun plannen voor crowd control
tenzij je niet genoeg dmg heb om ze in 3 seconden plat te krijgen, je kan niet meer undergeared permafreezenquote:Op zondag 16 september 2012 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is een buff...
Nu hebben ze altijd 65% reduction. Met de patch wordt dat van 0% naar 65% opgebouwd...
Het wordt er alleen maar beter op voor de freeze Wizards.
Dude...quote:Op zondag 16 september 2012 10:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
tenzij je niet genoeg dmg heb om ze in 3 seconden plat te krijgen, je kan niet meer undergeared permafreezen
Thx, ik zal proberen mijn vit te verhogen en dan dus wat int of dex in te leveren. En ik doe solo ja, maar werk vooral met de enchantress. Denk dat voor survivability de templar een must is, maar die had zoveel minder dps. Maarja voor survivability issie denk wel belangrijk.quote:Op zondag 16 september 2012 08:10 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik had als basis vit = int, en let erop dat je armor // % survivability hoog is.
doe je solo of party? want solo diablo krijg je je companion niet mee.
zou proberen om je dex / int in te ruilen voor vit / int, maarja dan heb ik wel de AH gebruikt.
ik had iets van 15k hp met flink wat armor (met AH gear) en deed het in een party van 2, demon hunter, wizard, en zolang je niet getrapt wordt door die zwarte dingetjes in de grond en meteen frost nova doet op je clones ben ik geen een keer onder de 50% gekomen. je moet gewoon dichtbij zon health pool gaan staan.
maarja het hoeft maar 1 x fout te gaan
oh side tip: wat ik ook deed was in elk gebied me even door een mob laten hitten zodat je weet hoeveel dmg ze ongeveer doen
'DUDE'quote:Op zondag 16 september 2012 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dude...
Er is nu ALTIJD!!!!!!!!!!! een 65% cc-reduction... Dus je begint nu met maar 1 seconde en dat blijft zo, straks is je eerste hit ALTIJD 3 seconden en wordt dat na 7 secondes pas 1 seconde freeze. Dit heeft gewoon geen flikker met gear te maken. Het wordt alleen maar eenvoudiger.
Als je ze nu al "undergeared" kunt perma-freezen, dan wordt dat straks nog eenvoudiger.
Het is niet voor niets een CC-buff. Geen nerf, ik snap niet waarom mensen niet fatsoenlijk kunnen begrijpend lezen...
En inferno wordt nog eenvoudiger.quote:We're taking a close look at defensive skills vs. incoming monster damage in 1.0.5. We’re going to be changing a few defensive skills for each class, including some direct nerfs to skills like wizard Energy Armor and barbarian War Cry - Impunity. However, we're also reducing incoming damage in Inferno, so players will actually come out ahead.
ideale veranderingen voor mijn dh zo te zien. Sp gloom krijgt minder Damage reduce en lifesteal maar langere duur. ik kom alleen in de problemen wanneer ik geen disc heb voor sp :-Pquote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen in ieder geval al weer wat nerfs hoor.
[..]
En inferno wordt nog eenvoudiger.
Het hele artikel:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5891811/Journal_des_développeurs__bonus_défensifs_et_dégâts_des_monstres-14_09_2012
Meh, op het forum staat al netjes berekend dat DH's meer damage gaan krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
ideale veranderingen voor mijn dh zo te zien. Sp gloom krijgt minder Damage reduce en lifesteal maar langere duur. ik kom alleen in de problemen wanneer ik geen disc heb voor sp :-P
Ja dat is dus met gloom aan. Gloom buiten beschouwing gelaten krijg je minder Damage. Laat dat nou net de momenten zijn dat ik doodga. :-Pquote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meh, op het forum staat al netjes berekend dat DH's meer damage gaan krijgen.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5348735045?page=1
Inferno is al te makkelijk moet echt niet nog makkelijker wordenquote:Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen in ieder geval al weer wat nerfs hoor.
[..]
En inferno wordt nog eenvoudiger.
Het hele artikel:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5891811/Journal_des_développeurs__bonus_défensifs_et_dégâts_des_monstres-14_09_2012
Wat op zich geen vervelende change is. Momenteel zijn sommige dingen gewoon bijna verplicht, meer diversiteit is welkom. Al is het niet de bedoeling dat je straks met iedere combinatie 't spel uit kan spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee, ze willen dat mensen minder defensive skills gebruiken omdat ze nu door 95% van de mensen wordt gebruikt.
Hoe snel doe je een act 3 run en met hoeveel deaths?quote:Op zondag 16 september 2012 16:25 schreef Harlon het volgende:
[..]
Inferno is al te makkelijk moet echt niet nog makkelijker worden
Ik doe ze altijd met een party, groepje van 3 of 4. Meestal 2 tanks, 2 ranged of 1 ranged en wizard/barb/monk tank. Ik ga vrijwel niet dood, alleen soms in de caverns als ik wordt gecharged of als er een champ pack is met wat absurde affixes. Per run 2-5 keer, zelden vaker. Aangezien we dan met z'n 3en of 4en zijn gaat het niet echt heel erg snel, maar we spelen meestal een uurtje of 2-3 en werken dan niet heel act 3 door. Battlefields, keeps en tower.quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe snel doe je een act 3 run en met hoeveel deaths?
En solo?quote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd met een party, groepje van 3 of 4. Meestal 2 tanks, 2 ranged of 1 ranged en wizard/barb/monk tank. Ik ga vrijwel niet dood, alleen soms in de caverns als ik wordt gecharged of als er een champ pack is met wat absurde affixes. Per run 2-5 keer, zelden vaker. Aangezien we dan met z'n 3en of 4en zijn gaat het niet echt heel erg snel, maar we spelen meestal een uurtje of 2-3 en werken dan niet heel act 3 door. Battlefields, keeps en tower.
lang geleden dat ik solo speelde. Of überhaupt speelde, ben er momenteel een beetje op uitgekeken. Solo act 3 ben ik veel langer bezig omdat ik dan veel meer moet kiten zodra ik een champ pack tegen kom. Daar was ik echt een groot deel van een dag mee bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |