abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 september 2012 @ 17:55:53 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_116695236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Heb even gezocht en ik denk dat je gelijk hebt. http://www.audiblog.nl/ heeft ook google ads. Maar ik denk dat als je bijvoorbeeld wehkampblog.nl maakt puur om ads van wehkamp te laten zien dat dat niet de bedoeling is
Nee klopt, maar dan komen we weer bij de richtlijnen van Google uit. Je moet geen site maken om ads op te laten zien en hoog te ranken. Je moet een site maken met content voor de bezoekers en de bezoeker geven wat ze zoekt en daarbij mag je er best wat aan verdienen door bijvoorbeeld ads.
pi_116695449
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef DaMart het volgende:
Op welke post is dat een reactie, Yoshi?
Op iedereen die lult over geld verdienen terwijl je op vakantie bent of in de kroeg zit :')
Facts don't care about your feelings
pi_116695452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee klopt, maar dan komen we weer bij de richtlijnen van Google uit. Je moet geen site maken om ads op te laten zien en hoog te ranken. Je moet een site maken met content voor de bezoekers en de bezoeker geven wat ze zoekt en daarbij mag je er best wat aan verdienen door bijvoorbeeld ads.
Dat geloof ik ook wel.
Aan de andere kant heb ik een video gehad waarvan monetizing disabled werd omdat er ergens een Apple logo op een product stond. Ging om een moederbord uit een Apple uit de 80's.
Ik heb het idee dat sommige merknamen wat gevoeliger liggen.

Verder heb ik op Blester z'n site niets geks gevonden, ziet er strak uit voor een Wordpress site, netjes ingedeeld, stijl is consistent op iedere pagina, geen ads (waar ze dan ooit stonden) te dicht bij linkjes, content was geen copy-paste werk, etc.
Kan me alleen indenken dat de merknaam in de domeinnaam het probleem is geweest waardoor het een risico vormde, omdat de site teveel meelift op het succes van het merk.

Als ik Blester was zou ik me aanmelden voor een affiliate programma, zijn site leent zich daar prima toe.

Diverse gadgets, Gsmweb, dat soort advertenties op commissie-basis kunnen op zijn site prima wat opleveren.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-09-2012 18:06:55 ]
pi_116696412
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Op iedereen die lult over geld verdienen terwijl je op vakantie bent of in de kroeg zit :')
Leuke is dat je eraan werkt wanneer jij wil, zonder deadline, zonder druk en als je er na 5 minuten zat van bent dan kap je ermee. Soort hobby, alleen de inkomsten zijn wel steady en netjes verdeeld over de dagen.

Veel sites heb ik er qua uren allang uit, maar genereren nog steeds inkomsten.

Mensen er al aan gedacht dat als dit jaren lang goed blijft gaan het wel eens je pensioen kan zijn? ;-)
pi_116696759
Ja maar er is zat werk dat mensen leuk vinden maar waar je wel geld mee verdiend. Ja doen wanneer je wilt zonder deadline, maar dat heb ik altijd als ondernemer ;)

Pensioen boeit me geen reet, ben blij als ik nog leef op m'n 70e :P
Facts don't care about your feelings
pi_116732419
Zo, het is alweer donderdag. :P Hoe staat het ermee, heeft Razor21 nog pareltjes? Heeft Blester al een alternatief gevonden?
pi_116733053
Ik heb net een grote doorbraak in het bouwen van mijn AdSense alternatief. PHP kan ik wel, maar een JavaScript schrijven die je op de pagina kan zetten met je publisherID e.d. had ik nog nooit gedaan, dat is nu klaar. Straks wordt het kijken hoe ik ga bepalen wie op welke pagina een ad krijgt.

Een echte adSENSE zal het nooit worden, want ik kan niet zoals Google kijken wat een site precies is. Of aan de hand van surfgedrag ads laten zien, daar zal het te kleinschalig voor zijn. Het is allemaal wel meer werk dan je vantevoren denkt, hoeveel dingen je wel niet moet bijhouden. Maar ook leuk om bij te leren.

Trouwens gister een perfecte dag, m’n nieuwe doel van 16,67 (500/maand) ruim gehaald, maar was wel een uitschieter, dat moet uiteindelijk steady worden uiteraard.
pi_116734192
Ik had gisteren ook een mooie dag, ¤ 25,50 verdiend :)

Grofweg maakt het voor mij weinig uit of ik adsense of analytics stats bekijk, meer bezoekers = meer inkomsten.
Facts don't care about your feelings
pi_116734293
Ik zit nu gemiddeld op de 2,50 per dag. 8-) Mijn doel was 1,50 per dag, dus dat gaat goed. Ik zit eigenlijk te wachten tot 1 van m'n sites opnieuw geïndexeerd wordt, als het goed is zal dat positief moeten uitpakken.

Misschien moet ik binnenkort maar eens een week vrij nemen om er eens flink aan te werken.
pi_116734695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Op iedereen die lult over geld verdienen terwijl je op vakantie bent of in de kroeg zit :')
Ik heb een site. Daar heb ik ongeveer 8 uur ingestoken. Daar kijk ik nu niet meer naar om. Maar ik krijg daar gemiddeld elke dag nog 25 euro van binnen. En dat al een paar maanden lang. En dat zal nog wel even zo doorgaan. Heerlijk als je de juiste niche hebt gekozen :)
pi_116734779
Ja joh, ik heb eens in 1 min. tijd ¤10 ingezet op een paard en toen won ik ¤3000 maar dat zijn de uitzondering en het "geluk" dat je soms hebt. Dat je ¤750 per maand verdient met 8 uur tijd is natuurlijk prachtig daar niet van :P
Facts don't care about your feelings
pi_116734851
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja joh, ik heb eens in 1 min. tijd ¤10 ingezet op een paard en toen won ik ¤3000 maar dat zijn de uitzondering en het "geluk" dat je soms hebt. Dat je ¤750 per maand verdient met 8 uur tijd is natuurlijk prachtig daar niet van :P
Uiteraard heb je daar gelijk in. Maar dit is geen geluk. Dit is inspelen op het juiste moment. Als internetmarketeer moet je vooruit kijken :) Als je een paar uur achter loopt kost het je geld :P
En daarnaast vind ik het heerlijk om SEO te doen. Ik krijg altijd een heel warm gevoel van binnen als mijn site op nummer 1 in google komt.
pi_116734931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Uiteraard heb je daar gelijk in. Maar dit is geen geluk. Dit is inspelen op het juiste moment. Als internetmarketeer moet je vooruit kijken :) Als je een paar uur achter loopt kost het je geld :P
En daarnaast vind ik het heerlijk om SEO te doen. Ik krijg altijd een heel warm gevoel van binnen als mijn site op nummer 1 in google komt.
Gevoel van macht 8-) iedereen die zoekt op dat keyword komt op jouw site!!! >:)
pi_116734946
Nou ja dat is waar, het zijn natuurlijk ook skills, maar het zijn wel uitzonderingen op wat normaal is in deze branche, zeg maar :P
Facts don't care about your feelings
pi_116735100
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja dat is waar, het zijn natuurlijk ook skills, maar het zijn wel uitzonderingen op wat normaal is in deze branche, zeg maar :P
Hoezo zou dat een uitzondering zijn? Er zijn mensen die 10.000den euro's per maand verdienen met affiliate marketing/adsense? Waarom zou jij dat niet kunnen? Wees creatief, leergierig en gemotiveerd. Zo blijf ik denken. Als ik lees dat Amerikaanse huismoedertjes 500 euro per dag verdienen dan moet ik het helemaal kunnen!
pi_116735295
"Er zijn mensen"......... dat zijn dus uitzonderingen. Denk je dat de gemiddelde gast zoveel verdiend hier? Never. Er zijn er ook zat die veel tijd stoppen in een site en dat het totaal faalt. Er zijn ook voetballers die miljoenen verdienen, dat betekent niet dat als jij denkt dat je een beetje kan voetballen, je ook meteen miljoenen verdient. Het hangt nog van meer dingen en eentje daarvan is geluk :P

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen was gratis geld bestaat niet. En vooral om iemand zoals Blester die denkt paf ik knal ff een site neer en er komen mensen en dus moet ik wel veel geld verdienen.

Maar goed blijkbaar vind jij het normaal dat je met 8 uurtjes werk een site kan maken die ¤750 per maand oplevert :z
Facts don't care about your feelings
pi_116735366
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hoezo zou dat een uitzondering zijn? Er zijn mensen die 10.000den euro's per maand verdienen met affiliate marketing/adsense? Waarom zou jij dat niet kunnen? Wees creatief, leergierig en gemotiveerd. Zo blijf ik denken. Als ik lees dat Amerikaanse huismoedertjes 500 euro per dag verdienen dan moet ik het helemaal kunnen!
Ten eerste is dat niet zo simpel, men steekt er veel tijd in en pakt het dan erg slim aan (en misschien ook een beetje geluk gehad)... en ten tweede vind ik je denigrerend over 'huismoedertjes' o|O
pi_116735633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
"Er zijn mensen"......... dat zijn dus uitzonderingen. Denk je dat de gemiddelde gast zoveel verdiend hier? Never. Er zijn er ook zat die veel tijd stoppen in een site en dat het totaal faalt. Er zijn ook voetballers die miljoenen verdienen, dat betekent niet dat als jij denkt dat je een beetje kan voetballen, je ook meteen miljoenen verdient. Het hangt nog van meer dingen en eentje daarvan is geluk :P

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen was gratis geld bestaat niet. En vooral om iemand zoals Blester die denkt paf ik knal ff een site neer en er komen mensen en dus moet ik wel veel geld verdienen.

Maar goed blijkbaar vind jij het normaal dat je met 8 uurtjes werk een site kan maken die ¤750 per maand oplevert :z
Zoals ik al zei: Wees creatief en denk logisch na, dan is het helemaal niet zo moeilijk om (veel) geld te verdienen op the internetz. Wat ik teveel zie zijn mensen die veel tijd besteden aan hun site maar geen kaas hebben gegeten van SEO. Dan ga je op je bek ja.
pi_116735720
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:44 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Ten eerste is dat niet zo simpel, men steekt er veel tijd in en pakt het dan erg slim aan (en misschien ook een beetje geluk gehad)... en ten tweede vind ik je denigrerend over 'huismoedertjes' o|O
Ik geef je een tip: Ga eerst eens wat lezen op het internet voordat je klakkeloos sites gaat bouwen. Dan maak je het jezelf een stuk makkelijker.
pi_116739794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik geef je een tip: Ga eerst eens wat lezen op het internet voordat je klakkeloos sites gaat bouwen. Dan maak je het jezelf een stuk makkelijker.
Bedoel je dat voor mij specifiek of in het algemeen? En links naar interessante artikelen zijn altijd welkom:)
pi_116740300
Ik denk dat hij in het algemeen bedoeld. :P Ik bedoel, als hij zoiets zegt: 'Wat ik teveel zie zijn mensen die veel tijd besteden aan hun site maar geen kaas hebben gegeten van SEO.' dan ga ik wel even achter m'n oor krabben en dan besef ik dat ik daar ook 1 van ben. :$

Eigenlijk zou er een besloten forum moeten zijn waar we elkaar gerichter kunnen helpen, want ik heb het idee dat hier weinig concurrenten zitten van elkaar, maar dat iedereen zijn eigen onderwerpen heeft waar ze mee bezig zijn.
pi_116741615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef CasB het volgende:
Ik denk dat hij in het algemeen bedoeld. :P Ik bedoel, als hij zoiets zegt: 'Wat ik teveel zie zijn mensen die veel tijd besteden aan hun site maar geen kaas hebben gegeten van SEO.' dan ga ik wel even achter m'n oor krabben en dan besef ik dat ik daar ook 1 van ben. :$

Eigenlijk zou er een besloten forum moeten zijn waar we elkaar gerichter kunnen helpen, want ik heb het idee dat hier weinig concurrenten zitten van elkaar, maar dat iedereen zijn eigen onderwerpen heeft waar ze mee bezig zijn.
Die google nexus site moet geld op gaan leveren neem ik aan? Dat lukt niet als je site op pagina 8 staat in google. Je moet dus gaan leren hoe je die site op 1 krijgt :)

1.Ga deze site maar eens doornemen:

http://www.jewebsitepromoten.nl/

2. Maar een stappenplan voor je site
3. beuk hem op de 1e plaats in google :D
  donderdag 13 september 2012 @ 15:23:16 #298
131603 Afwazig
Serious business
pi_116742557
Ik was begonnen met meer tekst op de homepage. Google is gek op tekst. Daarnaast goed kijken dat je het keyword waarop je wil ranken in je description in je titel en in je content hebt.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:27:14 #299
131603 Afwazig
Serious business
pi_116742703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Bedoel je dat voor mij specifiek of in het algemeen? En links naar interessante artikelen zijn altijd welkom:)
Ik heb voor jou ook nog een tip :P

Ik zie op die pagina van je over wandelen dat je Adsense totaal een andere vormgeving heeft dan de rest van je site. Probeer dat af te stemmen zodat je ads meer in je site mengen. Nu steken ze er heel erg uit wat niet erg uitnodigend is voor clicks.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:36:37 #300
340341 Blester
Membre très utile
pi_116745231
Bezwaar tegen blokkade gedaan, gewoon weer standaard troep mailtje van AdSense terug. Ook contact gehad met AdWords om via daar wat te bereiken, die geven aan de situatie erg te betreuren en stellen me helemaal in het gelijk, echter kunnen ze me niet helpen......
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')