abonnement Unibet Coolblue
pi_122562257
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:42 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ooooh, die sneuneuzen staan elke avond wel met hun auto's op die parkeerplaats. Muziek erbij aan. Wordt volgens mij wel aardig wat gedeald, getuige alle auto's die af en aan rijden... Geen last van verder overigens.
hahaha zijn het blanken? dan zijn het die kampers van dieze west denk ik
pi_122562494
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:06 schreef Boldface het volgende:

[..]

Hebben we het hier over dat heerschap dat ook vaak voor de ingang van de C1000 staat en tegen iedereen aanpraat alsof -ie ze al jaren kent?

[..]

Gebeurt volgens mij ook regelmatig op de parkeerplaats achter de C1000, al ligt die natuurlijk net wat meer in het zicht dan de plek die jij beschrijft.
C1000 holtenbroek is nu elke zondag 16 tot 20 open staat op et doek in wkc _O_
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:18:51 #278
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122562665
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:06 schreef Boldface het volgende:

[..]

Hebben we het hier over dat heerschap dat ook vaak voor de ingang van de C1000 staat en tegen iedereen aanpraat alsof -ie ze al jaren kent?

[..]

Gebeurt volgens mij ook regelmatig op de parkeerplaats achter de C1000, al ligt die natuurlijk net wat meer in het zicht dan de plek die jij beschrijft.
Ja, die vent. Ik liep laatst met vrienden door het park richting stad, toen was ik pikdonker. We deden onze mobiel aan en ik zei tegen een vriend: ben je bang in het donker? Horen we ineens uit het donker: "Ik ben ook bang in het donker!" Dat was die zwerver dus. Zelden zo geschrokken!
pi_122563136
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ja, die vent. Ik liep laatst met vrienden door het park richting stad, toen was ik pikdonker. We deden onze mobiel aan en ik zei tegen een vriend: ben je bang in het donker? Horen we ineens uit het donker: "Ik ben ook bang in het donker!" Dat was die zwerver dus. Zelden zo geschrokken!
hahaha die zwervers in zwolle zijn wel lachen, ik ws zondag uit het niks bijna aangevallen door agressieve nigger flippen tegen mij, waarschijnlijk was hij de vriend van een chick die laatst mij had beschuldigd dat ik naar haar kont keek in de lassuslaan :') dom wijf toen had ik gebaar naar dr gemaakt van keel eraf in mn auto maar hoe herkent die vriend mij dat weet ik niet liep gwn over wandelpad door het park

ik keek gewoon naar een huis waar SWZ poster op geplakt was daarom reed ik zachter ik keek niet naar die domme wijven ze denken echt dat ze intressant zijn ofzo wrm doe je anders zo biggie uit niks man wat is met hun man ik word echt opgefokt door dommige domme mensen
pi_122563407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef Martijn40 het volgende:

[..]

Haha die gast is meestal wel grappig, maar vorige week werd hij ineens agressief.

[..]

Maandag riepen ze dat ze ik een kankerhomo was en me zouden pakken :') Ze kwamen achter me aanlopen, maar stond net voor m'n voordeur. Heb ook al een paar keer de politie moeten bellen omdat een of andere junk mijn deur begon in te trappen omdat hij dacht dat hij hier woonde (hij zat in het verkeerde portiek). Echt een pauperbuurt dit.
Zeggen ze dat uit het niks tegen je? wat een sukkels wie zijn het ik wil graag weten dm anders zijn het blanke jongens?
pi_122563492
zijn ze er nog dan rij ik er ff langs maak wel foto's als bewijz als je me niet geloof of dm als ze er zijn dan rijd ik er naartoe
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 februari 2013 @ 19:46:35 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122564098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:34 schreef Gulmez het volgende:
zijn ze er nog dan rij ik er ff langs maak wel foto's als bewijz als je me niet geloof of dm als ze er zijn dan rijd ik er naartoe
Gast, bok gewoon op.
pi_122564352
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gast, bok gewoon op.
ik kom alleen daar langs als ik naar de wipstrik moet wil gewoon weten wie die jongens zijn klaar
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 februari 2013 @ 19:56:00 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122564640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ik kom alleen daar langs als ik naar de wipstrik moet wil gewoon weten wie die jongens zijn klaar
Ik bedoel dat je hier op moet bokken. Je zou toch verhuizen?
pi_122564903
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je hier op moet bokken. Je zou toch verhuizen?
ja klopt laatste keer dat ik in den haag was was ik blij toen ik weer in zwolle was daarna
maar ga wel terug naar de randstad maar naar delft ofzo den haag heb ik geen zin meer te veel negatieve dingen maak je daar mee was vroeger mss leuk maar nu ben ik het niet meer gewend
pi_122565018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:27 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hahaha die zwervers in zwolle zijn wel lachen, ik ws zondag uit het niks bijna aangevallen door agressieve nigger flippen tegen mij, waarschijnlijk was hij de vriend van een chick die laatst mij had beschuldigd dat ik naar haar kont keek in de lassuslaan :') dom wijf toen had ik gebaar naar dr gemaakt van keel eraf in mn auto maar hoe herkent die vriend mij dat weet ik niet liep gwn over wandelpad door het park

ik keek gewoon naar een huis waar SWZ poster op geplakt was daarom reed ik zachter ik keek niet naar die domme wijven ze denken echt dat ze intressant zijn ofzo wrm doe je anders zo biggie uit niks man wat is met hun man ik word echt opgefokt door dommige domme mensen
Waarom maak je zoon gebaar dan als je zelf beter weet?
Ik zwaai naar dieren.
pi_122567437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom maak je zoon gebaar dan als je zelf beter weet?
Verkeerde actie, alleen ik kan niet met negatieve situaties omgaan, als ik niet eens naar die vrouwen kijk en ze gaan agressief scheeuwen met gebaren en mij van iets beschuldigen kan ik of gewoon doorrijden en dan laat ik mezelf eigenlijk vernederen door hun, en als ik zou melden dat ik niet naar ze keek heb je kans alsnog dat ze allemaal dingen naar je gaan schreeuwen, antilliaanse vrouwen hebben gewoon best wel moeilijk karakter ik zou nooit zo'n vriendin kunnen hebben haha :P

Maar dit was ook verkeerd, ik schok wel in het park om eerlijk te zijn omdat ik helemaal alleen was, zo zie je maar weer dat wijken waar iedereen elkaar kent net als een dorp werkt dat je zo herkent word.
Moet nu wel oppassen want die jongen zie ik vaak hangen met die anderen antillianen die hier in de avond vaak met hun muziek in het wkc staan te hangen, zijn best gevaarlijke jongens moet je geen ruzie mee hebben, ga de aankomende 2 weken maar aalanden boodschappen doen voor de zekerheid haha
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:42:53 #288
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_122567675
Gast, rot nou eens op.
pi_122567704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:42 schreef Yozzz het volgende:
Gast, rot nou eens op.
wat doe ik fout dan
pi_122567823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Verkeerde actie, alleen ik kan niet met negatieve situaties omgaan, als ik niet eens naar die vrouwen kijk en ze gaan agressief scheeuwen met gebaren en mij van iets beschuldigen kan ik of gewoon doorrijden en dan laat ik mezelf eigenlijk vernederen door hun, en als ik zou melden dat ik niet naar ze keek heb je kans alsnog dat ze allemaal dingen naar je gaan schreeuwen, antilliaanse vrouwen hebben gewoon best wel moeilijk karakter ik zou nooit zo'n vriendin kunnen hebben haha :P

Maar dit was ook verkeerd, ik schok wel in het park om eerlijk te zijn omdat ik helemaal alleen was, zo zie je maar weer dat wijken waar iedereen elkaar kent net als een dorp werkt dat je zo herkent word.
Geloof je je zelf? Rare theorie. Gewoon schelden, gebaren maken dan ben je iig de eerste?
Gaat toch nergens over man, ik had je uitgezwaaid kenteken op geschreven en naar het politiebureau, pv oplaten maken.
Ik zwaai naar dieren.
pi_122567910
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geloof je je zelf? Rare theorie. Gewoon schelden, gebaren maken dan ben je iig de eerste?
Gaat toch nergens over man, ik had je uitgezwaaid kenteken op geschreven en naar het politiebureau, pv oplaten maken.
Hun zeiden ''wat kijk je naar me kont'' met een agressief gebaar, dus ik doe in een oogomslag mn hand langs me keel en rijd verder, toen ze de straat opliepen en ik dat zag, stopte ik de auto en bleef ff stil staan en reed weer verder, ik keek alleen waarom swz daar een poster op dat rijtjeswoning had geplakt of hij te koop stond, keek niet eens naar hun
pi_122568014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geloof je je zelf? Rare theorie. Gewoon schelden, gebaren maken dan ben je iig de eerste?
Gaat toch nergens over man, ik had je uitgezwaaid kenteken op geschreven en naar het politiebureau, pv oplaten maken.
ja maar jij zou nooit uit het niks als ik perongelijk naar links kijk agressief worden en gebaren maken, dat is het verschil. vriendelijke mensen behandel ik altijd met respect terug
pi_122568358
Je hebt toch wel een eigenbuffer? Paar van die kutjes ga je toch niet op reageren mocht je verhaal kloppen :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_122568872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Geerd het volgende:
Je hebt toch wel een eigenbuffer? Paar van die kutjes ga je toch niet op reageren mocht je verhaal kloppen :P
hmm, misschien heb je wel gelijk. Alleen ik keek nietsvermoedend naar een huis, en als dan opeens mensen zo agressief naar me doen en me kwaad van iets beschuldigen kan ik moeilijk mee omgaan, ik zag ze in eerste instantie niet eens op de stoep lopen.

altijd irritant als je rond 3 uur over de lassuslaan rijd, want dan is net die capellen school uit en daar kwamen die meisjes ook vandaan, vervelende leeftijd (13 - 16)
pi_122568921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hmm, misschien heb je wel gelijk. Alleen ik keek nietsvermoedend naar een huis, en als dan opeens mensen zo agressief naar me doen en me kwaad van iets beschuldigen kan ik moeilijk mee omgaan, ik zag ze in eerste instantie niet eens op de stoep lopen.

altijd irritant als je rond 3 uur over de lassuslaan rijd, want dan is net die capellen school uit en daar kwamen die meisjes ook vandaan, vervelende leeftijd (13 - 16)
En jij bent 13?
Ik zwaai naar dieren.
pi_122568938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

En jij bent 13?
nee, 23 jaar
pi_122568997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee, 23 jaar
Ben je 10 jaar ergens blijven hangen ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_122569197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben je 10 jaar ergens blijven hangen ofzo?
nee maar net zoals die martijn ofzo uit dit topic die zomaar word uitgescholden uit het niks, kan echt moeilijk tegen dat soort dingen, die jongen loopt gewoon naar z'n huis misschien wel net klaar met werken, en dan krijgt hij dat soort dingen naar z'n hoofd te horen, dat soort dingen moeten ze beseffen waarmee ze bezig zijn.. lief doen helpt niet tegen dat soort jongeren, ze moeten weten dat ze niet de baas zijn. anders blijven ze iedereen intimideren en lastig vallen
pi_122569593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee maar net zoals die martijn ofzo uit dit topic die zomaar word uitgescholden uit het niks, kan echt moeilijk tegen dat soort dingen, die jongen loopt gewoon naar z'n huis misschien wel net klaar met werken, en dan krijgt hij dat soort dingen naar z'n hoofd te horen, dat soort dingen moeten ze beseffen waarmee ze bezig zijn.. lief doen helpt niet tegen dat soort jongeren, ze moeten weten dat ze niet de baas zijn. anders blijven ze iedereen intimideren en lastig vallen
Ik vind dit een van je beste posten tot nu toe.
Ik zwaai naar dieren.
pi_122569810
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik vind dit een van je beste posten tot nu toe.
Haha mee eens. Laat wel weten wanneer ik ze weer zie. Heb ze pas 2x gezien daar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')