abonnement Unibet Coolblue
pi_116417290
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:54 schreef ems. het volgende:
Ik ga vanavond mijn miskoop van de zomer (diablo 3) ook compenseren met guild wars 2 denk ik.

Even een vraagje wat ik niet zo snel kon vinden: Is er qua PvP ook iets competitiefs met elo etc? En eventueel een arena?
Tournaments. Alleen moet je guilds gaan vinden.
pi_116417418
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Ja alleen is het dus jammer dat het kadootje aan het eind nogal nutteloos is. ;) Verder vind ik jumping puzzles een leuke toevoeging. De afwezigheid van classes ben ik opzich voor te spreken, het nadeel is dat voor zover ik het nu gezien heb alle grote bossfights zergfests worden, wat inhoudt dat iedereen maar blind wat aanvalt en totaal geen teamplay is. Sowieso kun je bij bossfights vaak praktisch niks zien door alle drukte en effects.
Hier ben ik het wel mee eens ja. De combat is voor een groot gedeelte een beetje buttonbashen totdat zo'n beest dood is. Wel erg jammer, omdat het voor de rest een erg goed spel is.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_116417464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:01 schreef Silv het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens ja. De combat is voor een groot gedeelte een beetje buttonbashen totdat zo'n beest dood is. Wel erg jammer, omdat het voor de rest een erg goed spel is.
Hmm, Ik heb ook wel bosses gezien waar dat niet het geval was hoor. Maar ik hobbel een beetje achter de meute aan en het is wat rustiger geworden. Die boss fights waar echt de hele kaart op af komt, ja, dat is klikken en hopen dat je wat raakt. Als je er maar met een stuk of 6, 7 staat, is het een heel ander verhaal!
pi_116417478
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:54 schreef GoobyPls het volgende:
Omdat het niet simpelweg andere eigenschappen zien, ik zie het als gebreken. Aangezien jij er niet tegenin gaat zal je het dan wel met me eens zijn. Geen traditionele classes heeft positieve punten, maar zoals ik aangeef ook negatieve punten. Ik zal GW2 spelen omdat wat ik zoek wel voor een grote mate te vinden is in WvW, alleen kan ik dat dus nu niet spelen. In jou wereld zijn dingen blijkbaar alleen anders en nooit beter/slechter.
Het spel is wat het is, met al z'n plussen en minnen. Is je oordeel onder de streep positief, dan speel je het, anders niet. 'Ik wou dat het spel zus en zo was' heeft geen zin, dan moet je kijken of een ander spel dat wel heeft.
Ja, ik generaliseer.
pi_116417561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:03 schreef Northside het volgende:
'Ik wou dat het spel zus en zo was' heeft geen zin, dan moet je kijken of een ander spel dat wel heeft.
Mwa, dat vind ik van niet. Een spel kan tekortkomingen hebben maar toch leuk zijn om te spelen. Dan is een topic op een discussieforum toch wel de aangewezen plaats om zowel pluspunten als kritiek te vermelden.

Daarnaast is het spel nog jong en zal er nog een hoop verbeterd/veranderd worden. Dan is het toch helemaal zo gek nog niet om wat features te bespreken die er eventueel in de toekomst nog aan toegevoegd kunnen worden?

Als ik zeg dat ik het jammer vind dat er in de nieuwe Counter-strike een bepaalde map of wapen niet aanwezig is, betekent dat toch niet meteen dat ik een ander spel moet gaan zoeken die dat wel heeft? :P


quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Tournaments. Alleen moet je guilds gaan vinden.
Ik lees daar nu wat over, maar de wiki is niet helemaal duidelijk. Is dat 5v5?
Conscience do cost.
pi_116417620
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa, dat vind ik van niet. Een spel kan tekortkomingen hebben maar toch leuk zijn om te spelen. Dan is een topic op een discussieforum toch wel de aangewezen plaats om zowel pluspunten als kritiek te vermelden.

Daarnaast is het spel nog jong en zal er nog een hoop verbeterd/veranderd worden. Dan is het toch helemaal zo gek nog niet om wat features te bespreken die er eventueel in de toekomst nog aan toegevoegd kunnen worden?

Als ik zeg dat ik het jammer vind dat er in de nieuwe Counter-strike een bepaalde map of wapen niet aanwezig is, betekent dat toch niet meteen dat ik een ander spel moet gaan zoeken die dat wel heeft? :P

[..]

Ik lees daar nu wat over, maar de wiki is niet helemaal duidelijk. Is dat 5v5?
Kan, 5vs5 is standaard. Je kan tournaments doen met 8v8.
pi_116417784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:06 schreef ems. het volgende:
Mwa, dat vind ik van niet. Een spel kan tekortkomingen hebben maar toch leuk zijn om te spelen. Dan is een topic op een discussieforum toch wel de aangewezen plaats om zowel pluspunten als kritiek te vermelden.
Ok, kritiek vermelden om anderen te informeren, daar heb je een punt.

quote:
Daarnaast is het spel nog jong en zal er nog een hoop verbeterd/veranderd worden. Dan is het toch helemaal zo gek nog niet om wat features te bespreken die er eventueel in de toekomst nog aan toegevoegd kunnen worden?
Zoiets fundamenteels als classes? Of gear-based pvp'en? Dat zijn dingen die niet meer gaan veranderen. GW2 lijkt gewoon meer gericht op de casual gamer. Spelers die willen powergamen... tsja.

quote:
Als ik zeg dat ik het jammer vind dat er in de nieuwe Counter-strike een bepaalde map of wapen niet aanwezig is, betekent dat toch niet meteen dat ik een ander spel moet gaan zoeken die dat wel heeft? :P
Als je het spel daardoor niet meer leuk vindt wel.
Ja, ik generaliseer.
pi_116418350
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn Norn Necro *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_116418376
80, tijd om voor de 42k karma per item set te gaan :)
  woensdag 5 september 2012 @ 14:02:47 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116419495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Ja alleen is het dus jammer dat het kadootje aan het eind nogal nutteloos is. ;) Verder vind ik jumping puzzles een leuke toevoeging. De afwezigheid van classes ben ik opzich voor te spreken, het nadeel is dat voor zover ik het nu gezien heb alle grote bossfights zergfests worden, wat inhoudt dat iedereen maar blind wat aanvalt en totaal geen teamplay is. Sowieso kun je bij bossfights vaak praktisch niks zien door alle drukte en effects.
Naja, ook niet altijd nutteloos hoor. Het grote voordeel in dungeons bijvoorbeeld is wel dat je weapons/gear krijgt naar gelang je level en niet naar gelang het level van de dungeon. Dat vind ik een pre. En wat de puzzles betreft is het niet echt farm-baar zeg maar. World events zijn inderdaad een zergfest maar dan nog binnen het zerg-festijn kan je met een groepje van 5 georganiseerd te werk gaan.
Voor chaos ga je WvWvW en world events doen en voor de georganiseerde zaken doe je dungeons en spvp, een tussenweg is er inderdaad (nog) niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 september 2012 @ 14:20:40 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116420112
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:14 schreef Northside het volgende:
Zoiets fundamenteels als classes? Of gear-based pvp'en? Dat zijn dingen die niet meer gaan veranderen. GW2 lijkt gewoon meer gericht op de casual gamer. Spelers die willen powergamen... tsja.
Mwoah, je kan aardig hard-core spelen natuurlijk, juist omdat het niet gear-afhankelijk is. Maar op leveltje 80 kan je wel eindelijk je gear helemaal aanpassen naar je eigen wensen (meer crit/power verzamelen op je stats of iets dergelijks) Het in stappen is makkelijk want je kan meteen pvp spelen op level 80 maar het onder de knie krijgen van de pvp blijft even moeilijk. Met een bijkomende factor dat je eventueel suckerigheid in pvp niet kan verbloemen door jezelf helemaal vol te stampen met legendary gear.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 september 2012 @ 14:33:04 #87
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116420567
die Ascalonian Catacombs is trouwens vies moeilijk onvoorbereid
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:35:52 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116420670
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef leeell het volgende:
die Ascalonian Catacombs is trouwens vies moeilijk onvoorbereid
Inderdaad, het was een grappig wipefestijn maar toch binnen 1,5 uur gefixed. Op story mode dan wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116420708
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef leeell het volgende:
die Ascalonian Catacombs is trouwens vies moeilijk onvoorbereid
Ik heb hem alleen gedaan tijdens de press beta. Maar mijn PC vond dat niet zo heel erg leuk en besloot er maar een dia voorstelling van te maken... We hebben hem toen wel afgerond, maar ik heb er niet zo heel erg veel van mee gekregen :P
pi_116420721
Heya,

in guildwars#26 had ik gezien dat iemand gw2 voor 29 euro had gekocht, waar precies, via tweakers.net is mycom het goedkoopst, maar daar is het uitverkocht.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:38:12 #91
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116420739
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Inderdaad, het was een grappig wipefestijn maar toch binnen 1,5 uur gefixed. Op story mode dan wel.
met guardian en ranged DPS ?

melee dps (vooral thief is volstrekt kansloos zonder knockdown en cc)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:38:28 #92
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116420749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heya,

in guildwars#26 had ik gezien dat iemand gw2 voor 29 euro had gekocht, waar precies, via tweakers.net is mycom het goedkoopst, maar daar is het uitverkocht.
budgetgaming.nl > Guildwars 2
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116420778
Mijn enige 'klacht' tot nu toe is dat de character animaties soms toch nog iets te statisch voelen. Zoals wanneer je van een berg afgelijd.

Voor de OP:

Far Shiverpeaks
Timwonnacott - Elysium.8703
  woensdag 5 september 2012 @ 14:42:20 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116420871
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef leeell het volgende:

[..]

met guardian en ranged DPS ?

melee dps (vooral thief is volstrekt kansloos zonder knockdown en cc)
hm, volgens mij elem, warrior, engi, ranger en [weetiknietmeer] oid. kan me inderdaad voorstellen dat niet-ranged zonder heavy armor niet helemaal geweldig is :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 september 2012 @ 14:43:20 #95
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116420906
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef jogy het volgende:

[..]

hm, volgens mij elem, warrior, engi, ranger en [weetiknietmeer] oid. kan me inderdaad voorstellen dat niet-ranged zonder heavy armor niet helemaal geweldig is :P.
elke guide op internet zegt

if youre melee, drop it, take a ranged weapon and stay out of melee range :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:44:01 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116420930
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef leeell het volgende:

[..]

elke guide op internet zegt

if youre melee, drop it, take a ranged weapon and stay out of melee range :')
Duidelijk. :'). Ach, extra uitdaging om het toch goed te doen :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116420961
Ik had zo m'n twijfels over het spel, maar na wat Diablo 3 RMAH dingen verkocht te hebben toch de gok maar gewaagd (en blij toe). Vermaak me echt kostelijk met het spel ondanks dat ik de ballen nog niet snap van alle mechanics dus heb alleen wat rondgelopen en quests opgepikt :')

Iemand die een linkje voor me heeft het spelen met een Thief en welke paragons het beste zijn?
  woensdag 5 september 2012 @ 14:46:02 #98
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116420980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Pr0blame het volgende:
Ik had zo m'n twijfels over het spel, maar na wat Diablo 3 RMAH dingen verkocht te hebben toch de gok maar gewaagd (en blij toe). Vermaak me echt kostelijk met het spel ondanks dat ik de ballen nog niet snap van alle mechanics dus heb alleen wat rondgelopen en quests opgepikt :')

Iemand die een linkje voor me heeft het spelen met een Thief en welke paragons het beste zijn?
ik heb een pro-build ontwikkeld voor thief, vereist wel skill met spelen, feitelijk ben je een glass cannon (zieke dps maar zorg dat je geen klappen krijgt ;) )

kan hem eventueel naar je toe sturen

het is een melee build .
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116421071
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef leeell het volgende:

[..]

ik heb een pro-build ontwikkeld voor thief, vereist wel skill met spelen, feitelijk ben je een glass cannon (zieke dps maar zorg dat je geen klappen krijgt ;) )

kan hem eventueel naar je toe sturen

het is een melee build .
Lijkt me tof, graag! :) Had al een beetje het idee dat met daggers/swords je flink wat moet "evaden" gezien de skills die je krijgt.

Overigens vind ik het wel echt te gek dat skills mee veranderen met de weapons die je draagt, en je automatisch quests oppikt als je in de buurt bent.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:49:57 #100
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116421100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:48 schreef Pr0blame het volgende:

[..]

Lijkt me tof, graag! :) Had al een beetje het idee dat met daggers/swords je flink wat moet "evaden" gezien de skills die je krijgt.

Overigens vind ik het wel echt te gek dat skills mee veranderen met de weapons die je draagt, en je automatisch quests oppikt als je in de buurt bent.
yep, een gemiste evade kan dodelijk zijn, dus luistert allemaal redelijk nauw (veel stealthen, out of combat gaan, evaden en dan toeslaan)

ik stuur hem vanavond nara je toe, heb hem op me desktop staan
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')