abonnement Unibet Coolblue
pi_116406284
Hallo,

Is de kwaliteit van goedkope schoenen van bijv de bristol of Van Haren al bij voorbaat slechter dan duurdere schoenen. Ik had een keer boots gekocht van een heel bekend merk. Ik heb sinds mijn 13 altijd schoenen gedragen die van een bekend merk waren bijv adidas, Timberland, nike, Panama jack. Maar ik wil overstappen op goedkope schoenen zoals venice. Zag een week geleden een prachtige veterschoen, die leek op lage timberlands. Ik had hem gepast en ff een paar minuten mee door de winkel gelopen en kreeg gelijk last van mijn rug. Dus vraag ik graag om ervaring
pi_116406340
Het lijkt me bijzonder sterk dat je meteen last van je rug krijgt door een paar goedkopere schoenen.
  PR/Manusje van alles dinsdag 4 september 2012 @ 23:36:35 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_116406425
Ik denk dat de prijs weinig uitmaakt... als ie past, dan past ie. Past ie niet. Zit ie kut.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_116406573
Ik kreeg na een tijdje altijd last van me voeten van schoenenreus schoenen.
Dus ik ga voor een merk.

al krijg ik dan weer zweetpoten in replays
the master quiz
pi_116406680
je hebt goede en slechte dure schoenen en je hebt goede en slechte goedkope schoenen. gewoon passen, kijken of je er lekker op loopt.
pi_116407702
Ik haal voor 20 tot 40 euro schoenen in duitsland, nog nooit zulke lekkere schoenen gehad. Heerlijke schoenen en nooit meer last van mijn rug. Panama jack heb je daar ook voor onder de 40 euro maar dat is toch wel weer een lagere kwaliteit.
pi_116409721
Als je meteen last van je rug krijgt kan je misschien kijken naar goedkope schoenen waar je van die zooltjes in kan leggen?
ok.
pi_116409851
Als je meteen last krijgt van je rug lijkt het me heel sterk dat het ook maar iets met de schoen te maken heeft.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:53:58 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116415431
Ik heb op dit moment schoenen aan die ik al 3 jaar heb, van de Van Haren.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 5 september 2012 @ 11:55:37 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116415481
Misschien zit het tussen je oren wat betreft die rugpijn.
Kan me niet voorstellen dat je dat zo snel al voelt als je die schoenen even aan hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 5 september 2012 @ 12:23:46 #11
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_116416327
Het materiaal slijt over het algemeen veel sneller van goedkope schoenen.
De neus, hak, rits enz gaan veel sneller kapot.
pi_116416969
Ik heb al 4 jaar een paar schoenen van venice, ik heb ze alleen niet zo vaak aan maar ze zijn nog goed.

Bij allstars is er wel echt kwaliteit verschil met echte, waar ik ongeveer een jaar mee doe en die 5 euro dingen die ongeveer een maand meegaan.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_116419804
Mijn goedkope schoenen gaan ondertussen al tien jaar mee. :')
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116499278
Een bekend merk schoen is niet meteen een goede schoen. Echte kwaliteitsschoenen zijn meestal van merken die niet echt "in" zijn.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Milf vrijdag 7 september 2012 @ 14:42:30 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_116499359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef herdiq het volgende:
Hallo,

Is de kwaliteit van goedkope schoenen van bijv de bristol of Van Haren al bij voorbaat slechter dan duurdere schoenen. Ik had een keer boots gekocht van een heel bekend merk. Ik heb sinds mijn 13 altijd schoenen gedragen die van een bekend merk waren bijv adidas, Timberland, nike, Panama jack. Maar ik wil overstappen op goedkope schoenen zoals venice. Zag een week geleden een prachtige veterschoen, die leek op lage timberlands. Ik had hem gepast en ff een paar minuten mee door de winkel gelopen en kreeg gelijk last van mijn rug. Dus vraag ik graag om ervaring
_O-

:')

Tuurlijk....
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_116500737
Moet toch zeggen dat echt goedkope schoenen meestal wel echt veel eerder kapot gaan. Verf eraf, zool kapot ed
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 10 september 2012 @ 22:21:39 #17
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116623996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moet toch zeggen dat echt goedkope schoenen meestal wel echt veel eerder kapot gaan. Verf eraf, zool kapot ed
Inderdaad, merkschoenen blijven langer heel en zitten vaak lekkerder. Dit is natuurlijk geen wetmatigheid, maar het gaat in veel gevallen op.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:23:01 #18
361311 inpakPiet
Sinter Niklaas,waarde vriendt
pi_116651550
Ik heb deze degelijke laarzen voor een mooie prijs aangeschaft,als je verder kijkt op internet betaal voor dit soort gelijkende laarzen al gauw 200 euro.
http://www.otto.nl/produc(...)zen-Dockers-mt-40-47
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:03:57 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116653450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moet toch zeggen dat echt goedkope schoenen meestal wel echt veel eerder kapot gaan. Verf eraf, zool kapot ed
mijn caterpillars gaan ook veel langer mee dan een nike of whatever schoen, en dus?
pi_116653459
Dure merken zijn niet altijd duurzame schoenen en goedkope merken zijn niet altijd slechte schoenen.
Ik heb dure schoenen die niet lekker zitten, ik heb dure schoenen die niet zo lang mee gaan en ik heb goedkopere schoenen die lekker zitten en lang meegaan.

Wel is het zo dat echte kwaliteit over het algemeen wel betaald moet worden, omdat de grondstoffen en vakmanschap ook duurder zijn dan "chinees spul en werkkracht".
Maar de bekendheid of populariteit, of juist het tegenovergestelde, van een merk zegt lang niet altijd iets over de kwaliteit. Naamsbekendheid betaal je ook.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')