abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:06:34 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5398164
Het zaalvoetbal begint binnenkort weer, en ik moet nieuwe schoenen hebben. Wie weet er goede schoenen (geen nike, slechte ervaringen mee) voor een goede prijs, misschien via internet...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:09:28 #2
25530 David7
Glory! Glory! Man United!
pi_5398217
Ik heb nog geen idee wat er voor het nieuwe seizoen beschikbaar is. In alle sportzaken liggen nog de oude schoenen van vorig seizoen. Toevallig heb ik vandaag nog ff gekeken, maar het enige wat de verkoper je kan vertellen is dat het nog wel 2 weken kan duren voordat de nieuwe collectie komt.

Ze zeggen wel dat de nieuwe adidas schoenen goed zijn.

Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:11:15 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5398250
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:09 schreef David7 het volgende:
Ik heb nog geen idee wat er voor het nieuwe seizoen beschikbaar is. In alle sportzaken liggen nog de oude schoenen van vorig seizoen. Toevallig heb ik vandaag nog ff gekeken, maar het enige wat de verkoper je kan vertellen is dat het nog wel 2 weken kan duren voordat de nieuwe collectie komt.

Ze zeggen wel dat de nieuwe adidas schoenen goed zijn.


JIj speelt ook zaalvoetbal ???

Welke schoenen speel jij mee ???

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_5398280
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:09 schreef David7 het volgende:

Ze zeggen wel dat de nieuwe adidas schoenen goed zijn.


Predator Mania? Of heb je daar weer geen zaalschoenen van?

Een vriend van me heeft in Spanje zaalschoenen gekocht. Joma geloof ik. Mooie dingetjes, Morientes schijnt ze ook te dragen, aan zn naam te zien op die dingen. Die zal je hier niet vaak zien

  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:19:13 #5
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_5398378
kheb 3 paar (ik weet...overkill)

adidas (predator maar zonder ribbels )
puma (die zo in zijn met die kleurtjes alleen dan zonder noppen )
en een paar diadora's, alleen met een soort grof leer erop...die zijn voor mij het lekkerst omdat je dan veel grip hebt op de bal en je makkelijk voort kan bewegen...
En aangezien in twee meter ben is het bewegen en grip op de bal errug handig als 90 procent van je tegenstanders klein en bloedsnel zijn

The Innovator of Violence
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:19:52 #6
25530 David7
Glory! Glory! Man United!
pi_5398392
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

JIj speelt ook zaalvoetbal ???

Welke schoenen speel jij mee ???


Ja. Ik speel nu op Nike schoenen, maar daar ben ik niet zo tevreden mee. Ik vindt ze niet stevig genoeg. M'n voet "zwemt" er soms een beetje in, ligt niet aan de maat ofzo maar aan de schoen. Daarom heb ik ze maar gedegradeerd tot schoenen waarmee ik een potje voetbal op straat speel. De naam van het model weet ik niet trouwens.
Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:20:49 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5398401
ik had altyd van Adidas.. nix geen problems mee
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:22:16 #8
25530 David7
Glory! Glory! Man United!
pi_5398419
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:12 schreef Quaresma het volgende:

[..]

Predator Mania? Of heb je daar weer geen zaalschoenen van?

Een vriend van me heeft in Spanje zaalschoenen gekocht. Joma geloof ik. Mooie dingetjes, Morientes schijnt ze ook te dragen, aan zn naam te zien op die dingen. Die zal je hier niet vaak zien


Het zou best kunnen dat in de nieuwe zaallijn van adidas ook predator mania schoenen zitten.
Nike heeft trouwens wel die veldschoenen met de veters schuin naar buiten lopend ook in de zaal versie.
Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:23:03 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5398431
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:19 schreef David7 het volgende:

[..]

Ja. Ik speel nu op Nike schoenen, maar daar ben ik niet zo tevreden mee. Ik vindt ze niet stevig genoeg. M'n voet "zwemt" er soms een beetje in, ligt niet aan de maat ofzo maar aan de schoen. Daarom heb ik ze maar gedegradeerd tot schoenen waarmee ik een potje voetbal op straat speel. De naam van het model weet ik niet trouwens.


Zijn het misschien zilver of goude schoenen met een rare voorkant (veters lopen anders). Ze zitten nl. wel lekker en stevig, je kan er lekker de bal mee onder controle nemen en lekker mee voortbewegen, alleen door die gekke voorkant komt er bijna geen zuiver schot meer van mijn voet, terwijl ik jaar daarvoor speelde met normale umbro's en daarmee had ik een veel beter schot. Ik denk dat ik dit seizoen ga voor adidas, ik weet alleen nog niet welke, tips ???

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:26:50 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5398484
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:22 schreef David7 het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat in de nieuwe zaallijn van adidas ook predator mania schoenen zitten.
Nike heeft trouwens wel die veldschoenen met de veters schuin naar buiten lopend ook in de zaal versie.


Die had ik dus vorig seizoen, maar door die gekke voorkant kwam er geen goed schot meer uit mijn voeten. Voor aannames en balcontrole zijn het wel hele goede schoenen, ze voelen alleen wat zwaar aan en geven het geveol alsof je met een doos om je voeten zit, je voeten zitten wel stevig verpakt in ieder geval dus het is wel veilig...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:27:20 #11
25530 David7
Glory! Glory! Man United!
pi_5398492
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn het misschien zilver of goude schoenen met een rare voorkant (veters lopen anders). Ze zitten nl. wel lekker en stevig, je kan er lekker de bal mee onder controle nemen en lekker mee voortbewegen, alleen door die gekke voorkant komt er bijna geen zuiver schot meer van mijn voet, terwijl ik jaar daarvoor speelde met normale umbro's en daarmee had ik een veel beter schot. Ik denk dat ik dit seizoen ga voor adidas, ik weet alleen nog niet welke, tips ???

...


Nee, het zijn zwarte schoenen met een tong die je terug kunt slaan. Ik heb ze best wel vaak bij een sportzaak zien staan.
Ik ga ook zeker voor adidas, ik vindt ze beter zitten en het balgevoel is beter. Dus ik zou voor de adidas gaan, misschien 1 uit de nieuwe collectie. Op adidas.com staan er wel een paar trouwens.
Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
pi_5405500
ik ga altijd blind voor "Calcio Italia", handgemaakte kangaroeleer schoenen voor weinig.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_5408764
Ja leuk topic,

ik moet ook nieuwe en had welke van Nike gezien in de winkel, leek me errug lekker zitten

K heb ff gekeken op het internet, maar het viel me op dat er weinig shops zijn te vinden waar je schoenen daadwerkelijk ff kan bekijken...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')