abonnement Unibet Coolblue
pi_116389845
TS wil zijn vriendin verrassen met een weekendje in Londen om kerstinkopen te doen. Nu weet ik dat ik sowieso kan rekenen op extra kosten, want kerst. So be it, het lijkt me ontzettend gezellig om daar een paar dagen te zitten. :7

Nu kan het haast niet anders dan dat ik de 800 miljoenste Nederlander ben die met dit originele idee komt, dus vroeg ik me af of er toevallig iemand is die de gouden tip in handen heeft qua site of manier van boeken (trein, bus, vliegtuig, maakt me niet zoveel uit trouwens). Het weekend van 15 en 16 December zou ik willen gaan.

Vertel, hoe ga ik dit het beste fixen?
Dit, dus.
pi_116389937
www.google.nl

Serieus in de tijd dat je dit topic bij elkaar braakte had je ook je complete reis al kunnen boeken.
pi_116389995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:18 schreef practics het volgende:
www.google.nl

Serieus in de tijd dat je dit topic bij elkaar braakte had je ook je complete reis al kunnen boeken.
Ryanair, weekendjeweg, gasamen.. Ik heb Google allang aangeslingerd, maar zoals ik in de OP al zeg; als er mensen met ervaring zijn met een goeie tip dan check ik die liever eerst voor ik zelf aan het boeken sla.

Maar bedankt voor je tip om Google te gebruiken.
Dit, dus.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:22:45 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116390039
Ervaring: vliegtuig --> trein --> metro.
pi_116390055
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ryanair, weekendjeweg, gasamen.. Ik heb Google allang aangeslingerd, maar zoals ik in de OP al zeg; als er mensen met ervaring zijn met een goeie tip dan check ik die liever eerst voor ik zelf aan het boeken sla.

Maar bedankt voor je tip om Google te gebruiken.
ook recensies kun je terug lezen op Google. Dus ook daar had je sneller informatie gehad.
Daarnaast is veel prijs afhankelijk, dus zoek iets wat jij er voor uit wilt geven en lees de recensies ervan. Hoe moeilijk kan het leven worden zeg.
pi_116390108
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Ervaring: vliegtuig --> trein --> metro.
Als in vliegen op Stansted en daarna met trein + metro richting centrum?
Dit, dus.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:27:03 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116390133
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als in vliegen op Stansted en daarna met trein + metro richting centrum?
Stansted, Luton, welke je maar wil. En dan inderdaad trein naar het centrum en van daaruit met de metro alles doen.
pi_116390153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Stansted, Luton, welke je maar wil. En dan inderdaad trein naar het centrum en van daaruit met de metro alles doen.
:) thanks.
Dit, dus.
pi_116417380
Wat is je budget?

EasyJet vanaf Schiphol naar London Stansted/Luton e.d. kan vanaf ¤60-¤100 pp
RyanAir is meestal goedkoper, maar dan vanaf Eindhoven. Daar gewoon trein -> metro of als je goedkoop wil doen bus -> metro.

Woon je dichtbij Hoek van Holland dan zijn er regelmatig bootaanbiedingen om met de auto over te gaan. Wel relaxed, maar 1 dag London 2x dag op de boot. Eten op zo'n boot is DUUR. Aanbiedingen gezien van ¤99 pp

In London zelf:
Wil je voor ¤30-60 euro pp per nacht? Of een rotplek in het centrum of buiten het centrum royaler. Ik heb destijds voor Brand X (Nu Brand geloof ik) gekozen. Wel 30 metro-minuutjes vanaf het centrum, maar vlakbij het metro station (5 mins), goede verbinding, ontbijt en eigen badkamer/toilet.
pi_116417968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:00 schreef kahlie het volgende:
Wat is je budget?

EasyJet vanaf Schiphol naar London Stansted/Luton e.d. kan vanaf ¤60-¤100 pp
RyanAir is meestal goedkoper, maar dan vanaf Eindhoven. Daar gewoon trein -> metro of als je goedkoop wil doen bus -> metro.

Woon je dichtbij Hoek van Holland dan zijn er regelmatig bootaanbiedingen om met de auto over te gaan. Wel relaxed, maar 1 dag London 2x dag op de boot. Eten op zo'n boot is DUUR. Aanbiedingen gezien van ¤99 pp

In London zelf:
Wil je voor ¤30-60 euro pp per nacht? Of een rotplek in het centrum of buiten het centrum royaler. Ik heb destijds voor Brand X (Nu Brand geloof ik) gekozen. Wel 30 metro-minuutjes vanaf het centrum, maar vlakbij het metro station (5 mins), goede verbinding, ontbijt en eigen badkamer/toilet.
Ik kom uit Eindhoven, dus het gaat sowieso Ryanair worden naar Stansted. Ik kreeg als tip van een vriend om niet in het centrum te gaan zitten, maar een ho(s)tel buiten het centrum, vlakbij een metrostation. Ik heb niet echt een budget. Grofweg rekenen zit ik op 100 euro voor 2 personen vliegtickets, dus laten we zeggen dat ik nog een eurotje of 150 p.p wil uitgeven.
Dit, dus.
pi_116418031
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik kom uit Eindhoven, dus het gaat sowieso Ryanair worden naar Stansted. Ik kreeg als tip van een vriend om niet in het centrum te gaan zitten, maar een ho(s)tel buiten het centrum, vlakbij een metrostation. Ik heb niet echt een budget. Grofweg rekenen zit ik op 100 euro voor 2 personen vliegtickets, dus laten we zeggen dat ik nog een eurotje of 150 p.p wil uitgeven.
Ok, dan zou ik checken waar je naar toe wil dat weekend en richting het 'eind' van de lijnen kijken wat daar voor hotels in de buurt zitten. Via Booking.com moet je dat wel lukken. Vergeet niet dat de travelcard voor de metro ook nog geld kost. Let er ook op dat je kijkt of de wijk wel een beetje ok is. Er is ook nog een London Topic, daar zou je ook tips kunnen vragen.
pi_116418182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ok, dan zou ik checken waar je naar toe wil dat weekend en richting het 'eind' van de lijnen kijken wat daar voor hotels in de buurt zitten. Via Booking.com moet je dat wel lukken. Vergeet niet dat de travelcard voor de metro ook nog geld kost. Let er ook op dat je kijkt of de wijk wel een beetje ok is. Er is ook nog een London Topic, daar zou je ook tips kunnen vragen.
Super bedankt :)
Dit, dus.
pi_116418187
Goedkope hoteloptie is tegenwoordig de Tune hotels.
Concept is overgewaaid uit Z.O. Azië en je betaalt alleen voor de kamer. De rest kun je allemaal bijboeken: handdoeken, toiletspullen, raam (!) in je kamer etc.
Je kunt het dus zo goedkoop houden als je zelf wilt.
Niet echt romantisch natuurlijk als je een weekendje met je vriendin naar Londen gaat maar ach... wat zit je nou op je hotelkamer...

http://www.tunehotels.com/my

Ik ben er zelf inmiddels een paar keer geweest in Londen en het beviel prima.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_116418242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef Felixa het volgende:
Goedkope hoteloptie is tegenwoordig de Tune hotels.
Concept is overgewaaid uit Z.O. Azië en je betaalt alleen voor de kamer. De rest kun je allemaal bijboeken: handdoeken, toiletspullen, raam (!) in je kamer etc.
Je kunt het dus zo goedkoop houden als je zelf wilt.
Niet echt romantisch natuurlijk als je een weekendje met je vriendin naar Londen gaat maar ach... wat zit je nou op je hotelkamer...

http://www.tunehotels.com/my

Ik ben er zelf inmiddels een paar keer geweest in Londen en het beviel prima.
Ah, dat ziet er prima uit. En zoals je al aangeeft, ik denk dat we inderdaad maar een paar uurtjes in het hotel zullen zijn :) Ik ga deze zeker even goed bekijken. Thanks.
Dit, dus.
pi_116423133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef Felixa het volgende:
Goedkope hoteloptie is tegenwoordig de Tune hotels.
Concept is overgewaaid uit Z.O. Azië en je betaalt alleen voor de kamer. De rest kun je allemaal bijboeken: handdoeken, toiletspullen, raam (!) in je kamer etc.
Je kunt het dus zo goedkoop houden als je zelf wilt.
Niet echt romantisch natuurlijk als je een weekendje met je vriendin naar Londen gaat maar ach... wat zit je nou op je hotelkamer...

http://www.tunehotels.com/my

Ik ben er zelf inmiddels een paar keer geweest in Londen en het beviel prima.
Hey, dat ziet er goed uit. Zeker voor Liverpoolstreet, al vind ik het wel raar dat de bedden 190 cm zijn, moet je dus niet lang zijn ofzo :S
pi_116423155
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Super bedankt :)
NP, ik ben gek op London en ben er al een keer of 6-8 geweest. Zeker rond Kerst supertof!
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:41:03 #17
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_116535453
24 november is VIP day.

Verder staat er veel info in Londen #35 Let the Games begin
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')