abonnement Unibet Coolblue
pi_116438464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Mikkie het volgende:
Een vriend van me is nu ook aan het kijken naar zo'n Leon, weten jullie daar meer van? Benzine of diesel is ie nog niet uit. Ik weet dat van het nieuwe model de 2.0 TDI een probleemblok is, de 1.9 met pompverstuiver is niet kapot te krijgen dus da's mooi.
Hij kijkt echter ook naar het oude model en dan de 1.8 met turbo, zijn jullie toevallig goed op de hoogte over kwaaltjes en duurzaamheid?
Ik heb me er nooit in verdiept. Toevallig hebben 2 vrienden van me nu zo'n ding. 1 inderdaad met een zwaar opgefokte 1.8 turbo 20v en de andere een cupra vr6 4 motion.
Geen idee wat de zwakke punten verder zijn, ik hoor ze er niet over klagen haha

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wel grappig trouwens, jullie gaan voor comfort e.d., terwijl ik, stuk ouder, ga voor racy, keiharde vering etc.. :P Hoezo verschil?
Been there done that, die Polo weet je nog ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116438475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Mikkie het volgende:
Een vriend van me is nu ook aan het kijken naar zo'n Leon, weten jullie daar meer van? Benzine of diesel is ie nog niet uit. Ik weet dat van het nieuwe model de 2.0 TDI een probleemblok is, de 1.9 met pompverstuiver is niet kapot te krijgen dus da's mooi.
Hij kijkt echter ook naar het oude model en dan de 1.8 met turbo, zijn jullie toevallig goed op de hoogte over kwaaltjes en duurzaamheid?

[..]

Klopt, daarom juist. En ik rij nu een redelijk 'basismodel', ik weet wel dat m'n volgende auto wat meer eisen heeft. Niet alleen een handbak, schuifdak en cruise control, maar het liefst ook een sportpakket, donker exterieur (donkergrijs of zwart (evt donkerpaars staat bij de E46 touring supergoed)), licht interieur, zo mogelijk een regensensor etc.

En die moet weer een tijdje mee kunnen, want er moet het nodige ingebouwd worden en daar komen ook weer kosten bij. Daarom: lekker nog even met deze doorrijden :)
Waarom handbak :'( vanaf een Fünfer gewoon automaat rijden. Likeaboss. :D
pi_116438597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Mikkie het volgende:
Een vriend van me is nu ook aan het kijken naar zo'n Leon, weten jullie daar meer van? Benzine of diesel is ie nog niet uit. Ik weet dat van het nieuwe model de 2.0 TDI een probleemblok is, de 1.9 met pompverstuiver is niet kapot te krijgen dus da's mooi.
Hij kijkt echter ook naar het oude model en dan de 1.8 met turbo, zijn jullie toevallig goed op de hoogte over kwaaltjes en duurzaamheid?

[..]

Klopt, daarom juist. En ik rij nu een redelijk 'basismodel', ik weet wel dat m'n volgende auto wat meer eisen heeft. Niet alleen een handbak, schuifdak en cruise control, maar het liefst ook een sportpakket, donker exterieur (donkergrijs of zwart (evt donkerpaars staat bij de E46 touring supergoed)), licht interieur, zo mogelijk een regensensor etc.

En die moet weer een tijdje mee kunnen, want er moet het nodige ingebouwd worden en daar komen ook weer kosten bij. Daarom: lekker nog even met deze doorrijden :)
Die 1.9's verebruiken wel aardig wat hoor...
Kwaaltjes.. Tja, tis vag, maar als ik uitga van de Ibiza(en wat ik lees op Seat fora): krakende vering(niks ernstigs), bobine, verbruik 1:8-1:12 lekke lampen(condens), en de ramen willen wel eens spontaan naar beneden gaan(en vervolgens niet meer omhoog, Stop is van kunststof, dus kan breken, dan direct door metalen versie vervangen!) dat was het wel..

Van dit lijst heb ik zelf alleen de krakende(beter: piepende) vering, maar dat alleen bij het de oprit afrijden, het condens in de lampen(en in 1 koplampen 2 dode wespen.. ) en in de 2 jaar al 2 nieuwe bobine's gehad, 1tje hield ermee op toen ik terug kwam van nachtdienst, al flink had overgewerkt en doodop was.. Liep de auto op 3 poten, en was het erg moeilijk hem aan de loop te houden.. ANWB voor de centrale(ter hoogte van het kantoor waar de centralist en telefonisten zitten :P ) luchtfilter eraf gehaald, en even flink gas gegeven. B-)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116438662
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef H-D het volgende:

[..]

Nja het mag wel sportief zijn als in Quattroporte of zoals ik nu heb Alfa maar abso-luut geen hot hatch oid. Das veel te racy. :P
Haha, en ik wil juist Hot Hatches en Sportcoupe's.. :P (oh, en Roadster's.)

Fallen, klopt, maar dat was sowieso een heel andere auto als je A4..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116438792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, en ik wil juist Hot Hatches en Sportcoupe's.. :P (oh, en Roadster's.)

Fallen, klopt, maar dat was sowieso een heel andere auto als je A4..
Haha geinig toch dat verschil :D Hot Hatch en sportcoupes passen ook totaaaaaal niet bij me. Als je me zou kennen irl zou je dat ook meteen zeggen. :P
pi_116438938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die 1.9's verebruiken wel aardig wat hoor...
Kwaaltjes.. Tja, tis vag, maar als ik uitga van de Ibiza(en wat ik lees op Seat fora): krakende vering(niks ernstigs), bobine, verbruik 1:8-1:12 lekke lampen(condens), en de ramen willen wel eens spontaan naar beneden gaan(en vervolgens niet meer omhoog, Stop is van kunststof, dus kan breken, dan direct door metalen versie vervangen!) dat was het wel..
1.9 Tdi die zijn juist aardig zuinig. 1:18/19 is goed te doen. Zelfde blokken als in de golf en a4 enzo. Niet kapot te krijgen ook.
Dat van die ramen heeft de golf 4 ook dacht ik. Zo heeft elke auto wel wat.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haha, en ik wil juist Hot Hatches en Sportcoupe's.. :P (oh, en Roadster's.)

Fallen, klopt, maar dat was sowieso een heel andere auto als je A4..
Ja, ik heb dit type A4 die ik nu heb altijd al een prachtige auto gevonden, zeker met wat subtiele aanpassingen waardoor die er gewoon mooi en luxe uitziet. Ik zie het maar als het volgende level na die Polo.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116439073
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef H-D het volgende:

[..]

Haha geinig toch dat verschil :D Hot Hatch en sportcoupes passen ook totaaaaaal niet bij me. Als je me zou kennen irl zou je dat ook meteen zeggen. :P
Okay.. :) Kwa rijgedrag zou een klein hot hatchje heel goed bij me passen.. Kwa rest zou ik het best te vergelijken zijn met een Passat ofzo, lekker onopvallend en praktisch.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 5 september 2012 @ 22:05:43 #233
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116439122
Ah top, thanks allen! Van de oude Leon weet ik ook dat afwateringskanalen en rubbers niet altijd waterdicht zijn. Collega's staan nog wel eens in de winter aan de binnenkant hun voorruit te krabben :').
Die vriend van me wilde z'n 1.8 20VT dan ook gaan fokken tot over de 200pk, maar vooral als de teller de 150k al gepasseerd is twijfel ik daar bij een benzineblok nogal over...

En H-D: ik heb niet zoveel met automaten. Heb er geen hekel aan, maar heb er ook niet veel mee. En dan is 't een optelsom: een diesel ben ik geneigd om te chippen als de tellerstand het toelaat. Koppel neemt dan toe, daarmee ook bakslijtage. De automaten van BMW kunnen daar niet altijd mee omgaan, handbakken kunnen véél meer hebben. Bovendien scheelt het fors in het verbruik, aangezien de 530d met handbak gemiddeld bijna anderhalve liter per 100km minder verbruikt dan de automaat (zie spritmonitor). Dat vind ik wel een verschil (150km per tank, zo'n 20%) dat de moeite waard is om zelf te blijven roeren.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116439156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

1.9 Tdi die zijn juist aardig zuinig. 1:18/19 is goed te doen. Zelfde blokken als in de golf en a4 enzo. Niet kapot te krijgen ook.
Dat van die ramen heeft de golf 4 ook dacht ik. Zo heeft elke auto wel wat.

[..]

Ja, ik heb dit type A4 die ik nu heb altijd al een prachtige auto gevonden, zeker met wat subtiele aanpassingen waardoor die er gewoon mooi en luxe uitziet. Ik zie het maar als het volgende level na die Polo.
Haalde in de Superb's meestal maar 1:17, 1:18 in die 1.9's, en dat geluid.. Knikkerbak! Npg erger als de Mercedes Diesels die mijn ouders hadden begin '90
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116439238
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Ah top, thanks allen! Van de oude Leon weet ik ook dat afwateringskanalen en rubbers niet altijd waterdicht zijn. Collega's staan nog wel eens in de winter aan de binnenkant hun voorruit te krabben :').
Die vriend van me wilde z'n 1.8 20VT dan ook gaan fokken tot over de 200pk, maar vooral als de teller de 150k al gepasseerd is twijfel ik daar bij een benzineblok nogal over...

En H-D: ik heb niet zoveel met automaten. Heb er geen hekel aan, maar heb er ook niet veel mee. En dan is 't een optelsom: een diesel ben ik geneigd om te chippen als de tellerstand het toelaat. Koppel neemt dan toe, daarmee ook bakslijtage. De automaten van BMW kunnen daar niet altijd mee omgaan, handbakken kunnen véél meer hebben. Bovendien scheelt het fors in het verbruik, aangezien de 530d met handbak gemiddeld bijna anderhalve liter per 100km minder verbruikt dan de automaat (zie spritmonitor). Dat vind ik wel een verschil (150km per tank, zo'n 20%) dat de moeite waard is om zelf te blijven roeren.
Owja, nu je het zegt over die deurrubbers inderdaad. Had hij ook last van :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Haalde in de Superb's meestal maar 1:17, 1:18 in die 1.9's, en dat geluid.. Knikkerbak! Npg erger als de Mercedes Diesels die mijn ouders hadden begin '90
Superb is ook een tikkie zwaarder als een Leon he ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_116439245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Ah top, thanks allen! Van de oude Leon weet ik ook dat afwateringskanalen en rubbers niet altijd waterdicht zijn. Collega's staan nog wel eens in de winter aan de binnenkant hun voorruit te krabben :').
Die vriend van me wilde z'n 1.8 20VT dan ook gaan fokken tot over de 200pk, maar vooral als de teller de 150k al gepasseerd is twijfel ik daar bij een benzineblok nogal over...

En H-D: ik heb niet zoveel met automaten. Heb er geen hekel aan, maar heb er ook niet veel mee. En dan is 't een optelsom: een diesel ben ik geneigd om te chippen als de tellerstand het toelaat. Koppel neemt dan toe, daarmee ook bakslijtage. De automaten van BMW kunnen daar niet altijd mee omgaan, handbakken kunnen véél meer hebben. Bovendien scheelt het fors in het verbruik, aangezien de 530d met handbak gemiddeld bijna anderhalve liter per 100km minder verbruikt dan de automaat (zie spritmonitor). Dat vind ik wel een verschil (150km per tank, zo'n 20%) dat de moeite waard is om zelf te blijven roeren.
Ramen krabben heb ik in het begin ook gehad, als ik op het tapijt voor de achterband drukte, kwam er gewoon allemaal vocht omhoog.. Weekje met de ramen open in de garage gezet en nooit meer last van gehad..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116439295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Okay.. :) Kwa rijgedrag zou een klein hot hatchje heel goed bij me passen.. Kwa rest zou ik het best te vergelijken zijn met een Passat ofzo, lekker onopvallend en praktisch.
Wat ik nu heb past wel het best tot nu toe vind iedereen in mijn omgeving :D dus dan zal dat wel zo zijn :P
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Ah top, thanks allen! Van de oude Leon weet ik ook dat afwateringskanalen en rubbers niet altijd waterdicht zijn. Collega's staan nog wel eens in de winter aan de binnenkant hun voorruit te krabben :').
Die vriend van me wilde z'n 1.8 20VT dan ook gaan fokken tot over de 200pk, maar vooral als de teller de 150k al gepasseerd is twijfel ik daar bij een benzineblok nogal over...

En H-D: ik heb niet zoveel met automaten. Heb er geen hekel aan, maar heb er ook niet veel mee. En dan is 't een optelsom: een diesel ben ik geneigd om te chippen als de tellerstand het toelaat. Koppel neemt dan toe, daarmee ook bakslijtage. De automaten van BMW kunnen daar niet altijd mee omgaan, handbakken kunnen véél meer hebben. Bovendien scheelt het fors in het verbruik, aangezien de 530d met handbak gemiddeld bijna anderhalve liter per 100km minder verbruikt dan de automaat (zie spritmonitor). Dat vind ik wel een verschil (150km per tank, zo'n 20%) dat de moeite waard is om zelf te blijven roeren.
Zelf roeren is zo niet mijn ding :@
pi_116439399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Owja, nu je het zegt over die deurrubbers inderdaad. Had hij ook last van :P

[..]

Superb is ook een tikkie zwaarder als een Leon he ;)
Dat zal ik evfen opzoeken, viel volgens mij wel mee.. Ik heb me toen ik aan het kijken was(wou eerst ook een Leon) in ieder geval erg verbaast over het gewicht, iets van 1200kg ofzo..
Mijn verbruiksrecord met diesel is trouwens 1:6.. Verlengde Crafter, ruim 3000kg, 2.5 TDI, en ik geloof 120 pk..

edit: Seat weegt 1293 KG, de Skoda 1433, gem verbruik volgens Skoda 1:18.3 met de 100pk versie

Oh, en Handbak all te way..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 5 september 2012 @ 22:11:11 #239
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116439447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ramen krabben heb ik in het begin ook gehad, als ik op het tapijt voor de achterband drukte, kwam er gewoon allemaal vocht omhoog.. Weekje met de ramen open in de garage gezet en nooit meer last van gehad..
Ik heb begrepen dat 't bij m'n collega's wat hardnekkiger is :P Heb 't zelf bij de BMW ook gehad. Vochtschermpje vastkitten en 't was weer goed!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef H-D het volgende:

[..]

Zelf roeren is zo niet mijn ding :@
Wat autorijden betreft ben je eigenlijk gewoon een decadente zak :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116439470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat zal ik evfen opzoeken, viel volgens mij wel mee.. Ik heb me toen ik aan het kijken was(wou eerst ook een Leon) in ieder geval erg verbaast over het gewicht, iets van 1200kg ofzo..
Mijn verbruiksrecord met diesel is trouwens 1:6.. Verlengde Crafter, ruim 3000kg, 2.5 TDI, en ik geloof 120 pk..
Ik ken iemand die een Toeareg V10 TDI gehad heeft en die had standaard zo'n verbruik geloof ik :P
pi_116439488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat 't bij m'n collega's wat hardnekkiger is :P Heb 't zelf bij de BMW ook gehad. Vochtschermpje vastkitten en 't was weer goed!

[..]

Wat autorijden betreft ben je eigenlijk gewoon een decadente zak :P
Ja toch wel? :P hoe bedoel je dan :P
  woensdag 5 september 2012 @ 22:12:45 #242
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116439520
Ik heb ooit retour Groningen 1:8 gedaan met zo'n Iveco-unit op diesel, ook niet echt zuinig :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 5 september 2012 @ 22:13:23 #243
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_116439553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Ah top, thanks allen! Van de oude Leon weet ik ook dat afwateringskanalen en rubbers niet altijd waterdicht zijn. Collega's staan nog wel eens in de winter aan de binnenkant hun voorruit te krabben :').
Klopt helemaal... :') Was Eén van de redenen om mn Leon weg te doen.
Verder is t op zich een leuke auto; maar heb dr best veel gedoe mee gehad; dynamo's waterpompen etc. (maar ik wilde uiteindelijk gewoon wat groters en krachtigers; had de 1.8 20v zónder turbo en die maakte me veels te veel toeren bij 140. De 20vt heeft echter 6 versnellingen...

quote:
Die vriend van me wilde z'n 1.8 20VT dan ook gaan fokken tot over de 200pk, maar vooral als de teller de 150k al gepasseerd is twijfel ik daar bij een benzineblok nogal over...
Mwoa; hangt ervanaf hoe die auto in t verleden gebruikt is. Ik ken Saab rijders die hun turbo nog opvoeren bij 250k.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  woensdag 5 september 2012 @ 22:13:48 #244
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116439585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja toch wel? :P hoe bedoel je dan :P
Je wil een dikke burgerbak (Alfa, Volvo), luxe, comfort, niet zelf roeren, etc. Je bent 21 man, je moet nog pluchen dobbelstenen aan je spiegel hebben en scheef op je armsteun hangen!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116439595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een Toeareg V10 TDI gehad heeft en die had standaard zo'n verbruik geloof ik :P
die 1:6 haalden sowieso 4 andere chauffeurs ook bij die Crafter..
Had wel een luchtgeveerde bestuurdersstoel, dus dat zat erg fijn.. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116439652
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ooit retour Groningen 1:8 gedaan met zo'n Iveco-unit op diesel, ook niet echt zuinig :').
Vrij standaard verbruik, ik geloof dat wij dat ook haalden met het oude type Sprinter, rond 1:8. En bij een lege tank ging er dan 100 liter in.. Maar goed dat ik een tankpas van de zaak had..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116439685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je wil een dikke burgerbak (Alfa, Volvo), luxe, comfort, niet zelf roeren, etc. Je bent 21 man, je moet nog pluchen dobbelstenen aan je spiegel hebben en scheef op je armsteun hangen!
Er is niks burgerlijks aan Alfa :o :P
Nee die fase heb ik mentaal overgeslagen denk ik.

Okee you're right ik ben een decadente zak op autorijgebied. :P
  woensdag 5 september 2012 @ 22:16:19 #248
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116439704
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Descendent het volgende:

[..]

Klopt helemaal... :') Was Eén van de redenen om mn Leon weg te doen.
Verder is t op zich een leuke auto; maar heb dr best veel gedoe mee gehad; dynamo's waterpompen etc. (maar ik wilde uiteindelijk gewoon wat groters en krachtigers; had de 1.8 20v zónder turbo en die maakte me veels te veel toeren bij 140. De 20vt heeft echter 6 versnellingen...

[..]

Mwoa; hangt ervanaf hoe die auto in t verleden gebruikt is. Ik ken Saab rijders die hun turbo nog opvoeren bij 250k.
De turboloze variant heb ik 'm ook afgeraden inderdaad. Waterpompen en riemen zijn een bekend probleem bij de VAG's natuurlijk, da's altijd zuur. Een zesbak zou al wel behoorlijk schelen ja, die zou ik zelf ook wel willen hebben :{.

Ik ken ook wel mensen die bij bijna 300k nog gaan chippen, maar dat zijn er niet veel. En vooral aangezien die vriend totaal geen autotechneut is, zou ik 'm dat niet adviseren. Loopt alleen maar stevig in de papieren waarschijnlijk.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116439715
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Descendent het volgende:

[..]

Klopt helemaal... :') Was Eén van de redenen om mn Leon weg te doen.
Verder is t op zich een leuke auto; maar heb dr best veel gedoe mee gehad; dynamo's waterpompen etc. (maar ik wilde uiteindelijk gewoon wat groters en krachtigers; had de 1.8 20v zónder turbo en die maakte me veels te veel toeren bij 140. De 20vt heeft echter 6 versnellingen...

[..]

Mwoa; hangt ervanaf hoe die auto in t verleden gebruikt is. Ik ken Saab rijders die hun turbo nog opvoeren bij 250k.
Ah, de toeren, ook zo herkenbaar.. 4000 rpm bij 135 ongeveer in de Ibiza, met de 1.4 100pk.. 8)7 Zou soms echt willen dat er een 6-bak inzat.
Bij 125k km zijn er nieuwe riemen in/bij de motor gekomen, bij 150K ongeveer nieuwe Wiellagers voor, en bij aankoop(118k km) al direct nieuwe remmen e.d. (waren helemaal versleten..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116439857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De turboloze variant heb ik 'm ook afgeraden inderdaad. Waterpompen en riemen zijn een bekend probleem bij de VAG's natuurlijk, da's altijd zuur. Een zesbak zou al wel behoorlijk schelen ja, die zou ik zelf ook wel willen hebben :{.

Ik ken ook wel mensen die bij bijna 300k nog gaan chippen, maar dat zijn er niet veel. En vooral aangezien die vriend totaal geen autotechneut is, zou ik 'm dat niet adviseren. Loopt alleen maar stevig in de papieren waarschijnlijk.
Hoezo zijn riemen en waterpompen een probleem?
Ik heb die 1.8 20v zonder turbo in mn A4 _O-
Het rijd, laat ik het zo maar zeggen :P Hij is zeker niet snel, maar vindt het verder een prima motor. Kan ook weinig stuk aan gaan en voor wat ik dagelijks rij kom ik niks te kort.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')