moest even een plaatje zoeken en kijken of ik het nummertje wel goed had, die was schijnbaar ook al 2 keer niet opgehoogd.quote:
Daarom duurde het langerquote:Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef Hyman het volgende:
Met een vleugje volvo in de OP.
Like a bauws.
130.. Dat mag toch tegenwoordig? ..quote:
Haters gaan haten.quote:
Zeker de gemiddelde Volvo koper heeft nu denk ik idd liever de 2004 en nieuwer.quote:Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Als reactie op de S40-verkoop:
Probleem is ook dat 't model inmiddels alweer uit 1996 stamt en mensen liever de MKII kopen van 2004. Al vindt ik de Phase II (of III) wel een stuk mooier dan die facelift, maar soit. De 2.0D van de MKII is dan wel weer een goede en fijne motor.
2JZ blok er in?quote:Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
Stiekem is de TT een vermomde volvo. Maar dat weten alleen de eckte bazen.
Jaaaaquote:Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
130.. Dat mag toch tegenwoordig? ..
Die intercooler verraadt wel een en ander.quote:Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
Stiekem is de TT een vermomde volvo. Maar dat weten alleen de eckte bazen.
Ik had wel de phase 2. Wss bedoel je de nieuwere.quote:Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Als reactie op de S40-verkoop:
Probleem is ook dat 't model inmiddels alweer uit 1996 stamt en mensen liever de MKII kopen van 2004. Al vindt ik de Phase II (of III) wel een stuk mooier dan die facelift, maar soit. De 2.0D van de MKII is dan wel weer een goede en fijne motor.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die intercooler verraadt wel een en ander.
De MKII is de nieuwe (vanaf 2004), jij had de Phase II, I know. Phase III bestaat officieel niet, is weer de facelift van de Phase II. Om het overzichtelijk te houden .quote:Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had wel de phase 2. Wss bedoel je de nieuwere.
Maar waarschijnlijk boeit dat de gemiddelde V40/S40 koper ook niet. Je moet wel rekening houden met je doelgroep. Die is heel anders dan bij een BMW.quote:Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Ben ook bang dat er te veel S40's en V40's op de markt zijn waardoor ze niet meer aantrekkelijk zijn om te verkopen, restwaarde nihil. En 't zijn van de basisdiesels. De sterkste heeft 115pk! Kom op zeg, de zwakste BMW-diesel had dat al.
Een 115pk diesel is vlot zat hoor .. En je kan met het geld wat je bespaard op een BMW er mogelijk wel leuke modificaties op uitvoerenquote:Op maandag 3 september 2012 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Ben ook bang dat er te veel S40's en V40's op de markt zijn waardoor ze niet meer aantrekkelijk zijn om te verkopen, restwaarde nihil. En 't zijn van de basisdiesels. De sterkste heeft 115pk! Kom op zeg, de zwakste BMW-diesel had dat al.
Ik word een beetje opgewonden van die spruitstukkenquote:Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit een 960 volgens mij.
Dat betekent 170 binnen Mulder. Best prima. Alleen jammer dat de snelheden zo fluctueren dat je érg goed moet opletten dat je niet toevallig +50 doet omdat het ineens een 120-stuk is.quote:Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
130.. Dat mag toch tegenwoordig? ..
Nouja echt snel ga je er ook niet mee zijnquote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een 115pk diesel is vlot zat hoor .. En je kan met het geld wat je bespaard op een BMW er mogelijk wel leuke modificaties op uitvoeren
Jup, 960 blok. Alleen dan wel andere inlaat en uitlaat ..quote:Op maandag 3 september 2012 22:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit een 960 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |