abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 september 2012 @ 23:32:13 #176
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_116369541
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Coco98 het volgende:
1# Is er trouwens een reden om te levelen tot 80 als je voornamelijk pvp doet?
Aangezien je automatisch lvl 80 bent en pvp gear krijgt.

2# Guild creation werkt niet?
Traits en elite skills hoewel lvl 80 overdreven is. als je het over WvWvW hebt dan maakt het veel uit aangezien je daar je gear behoud.
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:09:42 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116372791
Ik krijg trouwens alleen maar van die homo dye kleuren. Ik wil gewoon zwart en wit hebben.

Niet bruin, lila, lila blauw, violet, pink :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:28:18 #178
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116372970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik krijg trouwens alleen maar van die homo dye kleuren. Ik wil gewoon zwart en wit hebben.

Niet bruin, lila, lila blauw, violet, pink :')
en dat zijn precies de moeilijkste (b/w)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116372982
Ik heb 1 goeie rare. Ash black oid.

Niet verkocht voor 50 silver, misschien hou ik hem anders maar zelf.

Alhoewel je m'n mini Asura toch bijna niet ziet, dus die kleuren hebben ook niet zoveel impact :P.
Geen referral hier.
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:30:28 #180
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116372991
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:28 schreef leeell het volgende:

[..]

en dat zijn precies de moeilijkste (b/w)
Aaahhh, ze bin' dr dus wel? Vet
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:35:46 #181
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116373018
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Aaahhh, ze bin' dr dus wel? Vet
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Category:Rare_dyes
staan ze tussen, dus ècht zwart etc
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:40:01 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116373047
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:35 schreef leeell het volgende:

[..]

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Category:Rare_dyes
staan ze tussen, dus ècht zwart etc
Als je kijkt met je pipetje, zie je dan ook de beschrijving er bij staan? Dus de dyes die je al hebt ge-'consumed'?
Zit niet meer bij mien pc-tje namelijk :@
pi_116373050
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Als je kijkt met je pipetje, zie je dan ook de beschrijving er bij staan? Dus de dyes die je al hebt ge-'consumed'?
Zit niet meer bij mien pc-tje namelijk :@
Ja, de naam van de kleur staat er bij.
Geen referral hier.
pi_116374622
Kan iemand dat gathering uitleggen. Moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet in verdiept heb maar telkens als ik een boom zie of een mine dan zegt ie dat ik geen gatjering tools heb
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:56:12 #185
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_116374699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef Kingleon het volgende:
Kan iemand dat gathering uitleggen. Moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet in verdiept heb maar telkens als ik een boom zie of een mine dan zegt ie dat ik geen gatjering tools heb
Gathering tools kan je kopen bij iedere merchant. Gaan op zodra je gaat gatheren waardoor je na een tijdje weer nieuwe tools moet kopen. Iedere gather tool heeft meerdere soorten. Hoe duurder de soort hoe meer je er mee kan gatheren (met de goedkoopste pickaxe kan je bijv alleen koper minen, met duurdere ook iron etc).
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  dinsdag 4 september 2012 @ 08:56:43 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116374709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef Kingleon het volgende:
Kan iemand dat gathering uitleggen. Moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet in verdiept heb maar telkens als ik een boom zie of een mine dan zegt ie dat ik geen gatjering tools heb
die kan je kopen bij merchants. copper, iron, steel axes, pickaxes en scythes bij merchants in de steden, startgebieden en andere plaatsen.

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 04-09-2012 09:12:53 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116374716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef Kingleon het volgende:
Kan iemand dat gathering uitleggen. Moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet in verdiept heb maar telkens als ik een boom zie of een mine dan zegt ie dat ik geen gatjering tools heb
Heel simpel. Je moet gathering tools kopen. Deze kun je krijgen bij meerdere merchants. De beginners gebieden gebruiken bronze, de 15-35 gebieden ijzer (en verder ben ik nog niet gekomen). Hoe verder je komt, hoe beter je tools moeten zijn.
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:09:13 #188
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116374933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:50 schreef Kingleon het volgende:
Kan iemand dat gathering uitleggen. Moet eerlijk zeggen dat ik me er ook niet in verdiept heb maar telkens als ik een boom zie of een mine dan zegt ie dat ik geen gatjering tools heb
dus je moet gathering tools kopen bij de merchant :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_116375102
Oke thx
1 nadeel gaan mijn bags nog sneller vol ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:18:38 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116375143
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:17 schreef Kingleon het volgende:
Oke thx
1 nadeel gaan mijn bags nog sneller vol ;)
klik op het radartje in je inventory en deposit collectible dan gaat het automagisch naar je crafting tab in je bank die je er gratis bij krijgt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:21:16 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116375198
quote:
Storage

All crafting materials can be placed in your bank which is shared with all your characters. At the present time you are unable to mail a crafting item to an alt character since the system thinks you're trying to mail something to yourself. Common and Fine crafting materials and Gemstones can be sent directly to the appropriate storage pane in your bank. To do this, right click on the item in your bag and use the "Deposit Collectible" option. This can be done from anywhere you happen to be in the game (out adventuring, or not within reach of a major city).

To retrieve the materials from the bank you must go to a physical bank location, use a portable bank item, or use the bank tab(s) via a crafting station.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116376199
OIa mensen,

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?
Stiekem ben ik namelijk best benieuwd naar deze game.
Ben voornamelijk dan ook geinteresseerd in PvP.

Ook vraag ik me af hoe het grafisch is, want als ik wat filmpjes bekijk ziet het er best matig uit?
Niet dat ik een een extreme graphicshoer ben, maar het moet toch wel een beetje acceptabel zijn voor deze tijd. :P
pi_116376921
Toch nog gelukt om op shiver peaks te komen.
so far best onder de indruk van de graphics/gameplay.

Ook leuk om weer eens in een spel te duiken zonder alleen maar te focussen op zo snel mogelijk naar lvl 80 te komen.
Built for Speed
pi_116376990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:07 schreef ApoclysmX het volgende:
OIa mensen,

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?
Stiekem ben ik namelijk best benieuwd naar deze game.
Ben voornamelijk dan ook geinteresseerd in PvP.

Ook vraag ik me af hoe het grafisch is, want als ik wat filmpjes bekijk ziet het er best matig uit?
Niet dat ik een een extreme graphicshoer ben, maar het moet toch wel een beetje acceptabel zijn voor deze tijd. :P
Mijn ervaring (heb je wel niets aan aangezien ik een bloedhekel aan PvP heb...)

Het is mijn type spel. Alles mag, niets moet. Het is gewoon 1 grote zandbak. Gewoon spelen! Heb je geen zin om links af te gaan? Dan ga je toch gewoon rechtdoor? Of zelfs achteruit! Want je kunt ook gewoon nog naar het starter gebied als je hier al lang uitgegroeid bent. En hier dan dus ook nog loot en XP krijgen!

Het enige wat je tegenhoudt is je gebrek aan levels als je alleen (dus solo!) in gebieden wilt komen waar je eigenlijk nog niet aan toe bent. Als je in een groepje bent, is het een heel stuk makkelijker (zo kon ik een lvl11 heart afronden als een lvl5, omdat ik met een vriend was die terug geleved was).

Ik vind het grafisch er goed uit zien, en ik draai alles op low of none... (6 jaar oude PC) Maar dat is iets heel persoonlijks...
pi_116377364
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Mijn ervaring (heb je wel niets aan aangezien ik een bloedhekel aan PvP heb...)

Het is mijn type spel. Alles mag, niets moet. Het is gewoon 1 grote zandbak. Gewoon spelen! Heb je geen zin om links af te gaan? Dan ga je toch gewoon rechtdoor? Of zelfs achteruit! Want je kunt ook gewoon nog naar het starter gebied als je hier al lang uitgegroeid bent. En hier dan dus ook nog loot en XP krijgen!

Het enige wat je tegenhoudt is je gebrek aan levels als je alleen (dus solo!) in gebieden wilt komen waar je eigenlijk nog niet aan toe bent. Als je in een groepje bent, is het een heel stuk makkelijker (zo kon ik een lvl11 heart afronden als een lvl5, omdat ik met een vriend was die terug geleved was).

Ik vind het grafisch er goed uit zien, en ik draai alles op low of none... (6 jaar oude PC) Maar dat is iets heel persoonlijks...
Thanks voor je reactie. ^^

Jaaa, probleem is dat ik er wel een handje van heb om miskopen te doen.
Vandaar dat ik dit echt goed wil overwegen.. ondanks dat het geen maandelijkse kosten heeft, wil ik tegenwoordig toch wel eerst goed nadenken voordat ik wat koop. :D

Er zullen vast ook wel een paar reviews verschijnen binnenkort, die moet ik dan ook maar even in de gaten houden.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:02:49 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116377507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie. ^^

Jaaa, probleem is dat ik er wel een handje van heb om miskopen te doen.
Vandaar dat ik dit echt goed wil overwegen.. ondanks dat het geen maandelijkse kosten heeft, wil ik tegenwoordig toch wel eerst goed nadenken voordat ik wat koop. :D

Er zullen vast ook wel een paar reviews verschijnen binnenkort, die moet ik dan ook maar even in de gaten houden.
PVP deed mij denken aan WoW qua reactiviteit en snelheid en dat is goed. Snelle animaties en het gaat allemaal op de microsecondes. WvWvW is wel chaotisch met een max van 650 (ongeveer) mensen op een map tegelijk. spvp heb ik niet geprobeerd maar volgens mij zit dat ook wel snor. In andere mmo's had je meteen veel geklaag over reactietijden in pvp en die zie ik hier nergens. De problemen die er zijn komen door de drukte en populariteit van het spel en bijvoorbeeld de trading post die nog niet online is. Al met al heb je wat pvp betreft wel veel lol. Ze hebben het zeker in spvp (5 tegen 5 etc) zo gemaakt dat je niet tegen gear/weapon stats vecht maar tegen het wel of niet hebben van talent.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116377540
sPvp is geniaal. Je rolled gewoon zoals ik 5 characters en kijken welke leuk is in pvp.

Beetje builds opzoeken en je skills goed lezen.
pi_116377786
Klinkt goed, thuis maar even wat PvP filmpjes bekijken om tot een conclusie te komen. ;p
Maargoed, dan heb je wel goede teammates nodig.. dat is natuurlijk dan ook nog maar de vraag wie je treft. :D
pi_116377853
Waarom is er een Destroy all knopje als je inventory vol zit.
Gvd weg key.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_116377960
Zijn er ook meisjes/vrouwen die het spel spelen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')