abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_116538129
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:06 schreef mousy31 het volgende:
Ik ben zo dom geweest om een topic te openen vanmorgen was wel duidelijk dat er dus geen wereld is voor mensen zoals ik.
Ik neem dus nu ook echt afscheid hier, heb er genoeg van t veroordelen van andere mensen over mij, uit hen reacties blijkt wel dat ze me niet snappen en sommige reacties zijn ronduit kwetsend.

Ik heb t geprobeerd maar er veranderd nooit iets dus kan ik beter gaan. Waarom zou ik me altijd maar moeten verdedigen en altijd maar al die beledigingen moeten slikken omdat mensen mij gewoon weg niet begrijpen.
En dan gelijk je proberen neer te zetten als een idiote gek.

Als er wat meer mensen zouden zijn die echt om een ander mens geven zou dit niet nodig zijn.
Ik trek me terug in mn schulp en blijf daar wel zitten, deel mn gedachten niet meer...
Inwendig huil ik omdat ik gewoon weer niet mezelf mag zijn.
Dit was echt de laatste keer dat ik hier heb gepost, k geef t geen kans meer.

Ik hoop dat de mensen met oogkleppen op nu blij zijn, weer een goevoellige ziel de grond ingetrapt hebben, fijn gevoel he? Ik zeg nu tegen hen stik erin!

Bepaalde mensen zal ik wel missen. Het ga jullie goed knuff van mij
Het gebeurde net op een dag dat ik veel dingen buiten de deur aan het doen was. Het is immers een prachtige zomerdag.
Sorry, Mousy! :* Ik had er anders zeker wel bovenop gezeten.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2012 @ 20:04:54 #227
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_116542498
@ Mousy: Een aantal users in het door jou geopende topic komen nooit in TRU. Blijkbaar konden ze KLB en ONZ niet vinden.
Om heel TRU af te zweren is gewoon jammer. Paar jaar geleden heb ik ook eens een topic geopend (helderruiken) en het gros van de users kwam van KLB en ONZ.
Opmerkingen over douchen, schoonmaken en zelfs drugsgebruik....heel vervelend en behoorlijk kwetsend. Topics openen doe ik niet meer maar posten blijf ik gewoon doen.
En dat moet jij ook blijven doen. :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_116542508
Dit is mn man zn account ik ben mousy31

Ik vind het heel lief van jullie, maar k heb mn eigen account kapot gemaakt en kan niet meer inloggen, heb een oud email adres ingevuld die niet meer bestaat , zo gauw je dat doet gaat daar het nieuwe wachtwoord naar toe, maar die email bestaat niet meer....

Voor mij is het beter om weg te gaan, Ik ben hier 10 jaar geweest , de eerste jaren poste ik niet en las ik alleen (te verlegen). Toen ik eindelijk de moed had te posten ging t elke keer mis.
Ik trek me te veel aan van wat anderen zeggen. Ik zie de goede reacties vaak ondersneeuwen door
de raddraaiers ik vind dat jammer. Verder kan k slecht tegen onrecht.
Ook ben k gewoon erg moe van het steeds maar mezelf moeten verdedigen.
Ik ben een andere weg ingeslagen eentje die moeilijk en zwaar is voor mij en daar kan ik dit gehannes gewoon niet bij gebruiken.
Ik wil die andere weg die ik ingeslagen heb blijven volgen en niet weer terug vallen in het oude.
Sommige die me beter kennen zullen wel begrijpen wat ik bedoel, tenminste dat hoop ik dan maar.

Ik voel me vaak niet lekker op deze wereld k ben een super gevoellig iemand, op de lagere school erg gepest. De school daarna ging het iets beter, totdat ze door hadden dat ik anders ben.
Met moeite heb ik me staande gehouden en ook hier voelt het als gepest worden. Ik weet dat het aan mij ligt k kan dr gewoon niet goed mee omgaan.

Ik heb door alles wat ik heb meegemaakt op een gegeven moment op 30 pillen per dag gezeten k werd een zombie. Ik ben 38 en probeer verandering in mn leven te maken, voorzichtig afbouwen en weer voorzichtig proberen te voelen. En dat kan hier niet, ze zijn te hard het komt te hard aan.
Ik heb me jaren lang opgesloten in mn huis, ik vind nl de meeste mensen totaal niet aardig en oneerlijk.
Ik heb daar moeite mee. Ik ga nu gelukkig weer uit huis mn straatvrees neemt af. In de natuur voel ik me gelukkig. Daar kan ik vrij ademen en mezelf zijn, alleen zijn met mn gedachten.

Soms wens ik dat alles anders was, dat ik niet zo overgevoellig zou zijn. Dat ik een normaal mens zou zijn.
Denk dat ik pas sinds vandaag besef waarom sommige mensen die ik lief had uit het leven zijn gestapt.
Dat gevoel dat je niet mag zijn wie je bent, das zwaar. En vooral als je dat al van kleins af aan zo voeld.
Ik wil niet terug vallen in mn oude gedrag dus beter voor mij om afstand te nemen van wat niet goed meer voeld.
Heel jammer want aan een paar mensen hier ben ik echt wel gehecht geraakt. Degene weten wel wie ik bedoel. Een dikke knuffel voor jullie en bedankt voor de leuke tijden.
Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
pi_116544586
ik vind het knap dat je desondanks mensen hebt willen uitnodigen voor een meet, Mousy!
Het ga je goed en je bent altijd welkom. Ik kan nu wel beter begrijpen waarom je zoveel moeite had met vervelende reacties.
Ik wou dat dat bekend was geweest bij de crew. Dan hadden we wellicht wat extra's voor je kunnen doen.
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:06:09 #230
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116544771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:04 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! :D
^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:06:50 #231
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116544796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is een prachtige nazomerochtend. Het is vreemd weer eigenlijk. Je kunt al een beetje de kilte van de herfst voelen (beslagen keukenramen tijdens het koken, je kent het wel :P ), maar ergens lijkt het nog volop zomer.
Ja hè!?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:07:23 #232
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116544825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik hou dr wel van hoor zo af en toe, en natuurlijk ook de oude metallica :D
ACDC!!! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:08:56 #233
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116544895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:05 schreef MrTommygun het volgende:
Dit is mn man zn account ik ben mousy31

Ik vind het heel lief van jullie, maar k heb mn eigen account kapot gemaakt en kan niet meer inloggen, heb een oud email adres ingevuld die niet meer bestaat , zo gauw je dat doet gaat daar het nieuwe wachtwoord naar toe, maar die email bestaat niet meer....

Voor mij is het beter om weg te gaan, Ik ben hier 10 jaar geweest , de eerste jaren poste ik niet en las ik alleen (te verlegen). Toen ik eindelijk de moed had te posten ging t elke keer mis.
Ik trek me te veel aan van wat anderen zeggen. Ik zie de goede reacties vaak ondersneeuwen door
de raddraaiers ik vind dat jammer. Verder kan k slecht tegen onrecht.
Ook ben k gewoon erg moe van het steeds maar mezelf moeten verdedigen.
Ik ben een andere weg ingeslagen eentje die moeilijk en zwaar is voor mij en daar kan ik dit gehannes gewoon niet bij gebruiken.
Ik wil die andere weg die ik ingeslagen heb blijven volgen en niet weer terug vallen in het oude.
Sommige die me beter kennen zullen wel begrijpen wat ik bedoel, tenminste dat hoop ik dan maar.

Ik voel me vaak niet lekker op deze wereld k ben een super gevoellig iemand, op de lagere school erg gepest. De school daarna ging het iets beter, totdat ze door hadden dat ik anders ben.
Met moeite heb ik me staande gehouden en ook hier voelt het als gepest worden. Ik weet dat het aan mij ligt k kan dr gewoon niet goed mee omgaan.

Ik heb door alles wat ik heb meegemaakt op een gegeven moment op 30 pillen per dag gezeten k werd een zombie. Ik ben 38 en probeer verandering in mn leven te maken, voorzichtig afbouwen en weer voorzichtig proberen te voelen. En dat kan hier niet, ze zijn te hard het komt te hard aan.
Ik heb me jaren lang opgesloten in mn huis, ik vind nl de meeste mensen totaal niet aardig en oneerlijk.
Ik heb daar moeite mee. Ik ga nu gelukkig weer uit huis mn straatvrees neemt af. In de natuur voel ik me gelukkig. Daar kan ik vrij ademen en mezelf zijn, alleen zijn met mn gedachten.

Soms wens ik dat alles anders was, dat ik niet zo overgevoellig zou zijn. Dat ik een normaal mens zou zijn.
Denk dat ik pas sinds vandaag besef waarom sommige mensen die ik lief had uit het leven zijn gestapt.
Dat gevoel dat je niet mag zijn wie je bent, das zwaar. En vooral als je dat al van kleins af aan zo voeld.
Ik wil niet terug vallen in mn oude gedrag dus beter voor mij om afstand te nemen van wat niet goed meer voeld.
Heel jammer want aan een paar mensen hier ben ik echt wel gehecht geraakt. Degene weten wel wie ik bedoel. Een dikke knuffel voor jullie en bedankt voor de leuke tijden.
Sterkte met alles dan! :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:09:42 #234
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116544930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Mousy: Een aantal users in het door jou geopende topic komen nooit in TRU. Blijkbaar konden ze KLB en ONZ niet vinden.
Om heel TRU af te zweren is gewoon jammer. Paar jaar geleden heb ik ook eens een topic geopend (helderruiken) en het gros van de users kwam van KLB en ONZ.
Opmerkingen over douchen, schoonmaken en zelfs drugsgebruik....heel vervelend en behoorlijk kwetsend. Topics openen doe ik niet meer maar posten blijf ik gewoon doen.
En dat moet jij ook blijven doen. :*
Hoe is het eigenlijk met je huidige fysieke staat Ratelslangetje?!? :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116545139
Oh Mous, wat een ellende allemaal.
Ik wens je alle goeds! Jammer dat je gaat net nu ik - als relatief nieuweling in dit topic - je een beetje leer kennen, want volgens mij hebben wij meer gemeen dan ik dacht.

En vergeet nooit: je hoeft je zelf niet te verdedigen om wie je bent. Blijf jezelf, want dat is de enige die je kunt zijn. Mensen moeten je maar gewoon accepteren.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:21:33 #236
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116545434
Zo is het maar net.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:30:52 #237
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_116545813
We hopen dat je snel weer terug komt Mousy ;(
Vervelende stoepboer!
pi_116545923
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:30 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
We hopen dat je snel weer terug komt Mousy ;(
Nou dat dus.
En wat Natalie zegt.
En wat E_O en Atmo zeggen.

Gewoon terugkomen als je je weer sterk genoeg voelt. En als je je eigen account nu niet meer hebt, post je op het account van je man. Dan weten we dat jij het bent.

Sterkte en dapper dat je dit allemaal hebt willen vertellen. Stoer ^O^
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:42:11 #239
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_116546245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou dat dus.
En wat Natalie zegt.
En wat E_O en Atmo zeggen.

Gewoon terugkomen als je je weer sterk genoeg voelt. En als je je eigen account nu niet meer hebt, post je op het account van je man. Dan weten we dat jij het bent.

Sterkte en dapper dat je dit allemaal hebt willen vertellen. Stoer ^O^
Juist! Erg knap hoor, dat zeker!

Maar ik had een klein vraagje tussendoor, misschien ongepast op dit moment maar ik wou het toch echt even weten; ik ben nu begonnen met trainen ( na jaren stil gezeten te hebben ), maar ik krijg heel erg zin om alcohol te drinken vanavond. Ik weet dat alcohol slecht is voor het afvallen maar is het een goede verhouding om vanavond wat te drinken en morgen minder eten ( ook tussendoortjes ) en langer te sporten?
Vervelende stoepboer!
pi_116546512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Juist! Erg knap hoor, dat zeker!

Maar ik had een klein vraagje tussendoor, misschien ongepast op dit moment maar ik wou het toch echt even weten; ik ben nu begonnen met trainen ( na jaren stil gezeten te hebben ), maar ik krijg heel erg zin om alcohol te drinken vanavond. Ik weet dat alcohol slecht is voor het afvallen maar is het een goede verhouding om vanavond wat te drinken en morgen minder eten ( ook tussendoortjes ) en langer te sporten?
Volgens mij bevordert alcohol de energieopname in het weefsel, waar de niet gebruikte energie omgezet wordt in vet. Morgen extra trainen zal niet noodzakerlijkerwijs dat vet gelijk verbranden.
Tenminste, zo had ik dat verhaal ooit eens begrepen. Het is een goede vraag voor een dietist, denk ik.
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:50:47 #241
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_116546605
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens mij bevordert alcohol de energieopname in het weefsel, waar de niet gebruikte energie omgezet wordt in vet. Morgen extra trainen zal niet noodzakerlijkerwijs dat vet gelijk verbranden.
Tenminste, zo had ik dat verhaal ooit eens begrepen. Het is een goede vraag voor een dietist, denk ik.
Thnx ^O^ Dan maar de hele week langer trainen haha ;)
Vervelende stoepboer!
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 00:05:44 #242
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_116551647
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met je huidige fysieke staat Ratelslangetje?!? :o
Maandag 3e chemo maar het gaat niet zoals het moet. Even afwachten of het dan wel aanslaat anders wil er mee kappen. Ik ga niet zinloos mijn lijf verder slopen terwijl ik me daarvoor juist heel goed voelde. En dat verstikkende longvocht is ook niet weg ondanks de chemo's. Maar daar wordt niks aan gedaan (drain) ivm infectiegevaar door de chemo en omdat het door de chemo zou moeten verdwijnen. Niet dus.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_116556216
Thx allemaal voor de steun. :* jullie zijn echt schatten.
Ik heb een paar mensen mn email adres gegeven dus al je contact wil houden mail gerust.
Wat betreft de meeting zou van mij gewoon door mogen gaan, maar dan wel echte truth posters en geen raddraaiers.
Lavenderr heeft ook mn email adres en die mag ze aan mensen geven als men erom vraagt. (als dit voor haar geen bezwaar is natuurlijk)

Ik ga nu echt afstand nemen.

Vandaag gaan we uit we gaan naar een meertje hier 6km verder op met de rubberboot, hoop dat mn zoon het leuk vind. Fijne zondag allemaal
Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
pi_116556587
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 08:42 schreef MrTommygun het volgende:
Thx allemaal voor de steun. :* jullie zijn echt schatten.
Ik heb een paar mensen mn email adres gegeven dus al je contact wil houden mail gerust.
Wat betreft de meeting zou van mij gewoon door mogen gaan, maar dan wel echte truth posters en geen raddraaiers.
Lavenderr heeft ook mn email adres en die mag ze aan mensen geven als men erom vraagt. (als dit voor haar geen bezwaar is natuurlijk)

Ik ga nu echt afstand nemen.

Vandaag gaan we uit we gaan naar een meertje hier 6km verder op met de rubberboot, hoop dat mn zoon het leuk vind. Fijne zondag allemaal
Het is een fantastische dag om door te brengen op het water. :) Ik hoop dat we een paar echt leuke mensen bij elkaar kunnen krijgen voor de meeting.
pi_116557071
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2012 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Maandag 3e chemo maar het gaat niet zoals het moet. Even afwachten of het dan wel aanslaat anders wil er mee kappen. Ik ga niet zinloos mijn lijf verder slopen terwijl ik me daarvoor juist heel goed voelde. En dat verstikkende longvocht is ook niet weg ondanks de chemo's. Maar daar wordt niks aan gedaan (drain) ivm infectiegevaar door de chemo en omdat het door de chemo zou moeten verdwijnen. Niet dus.
;( Hoop dat er het beste van gemaakt kan worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Juist! Erg knap hoor, dat zeker!

Maar ik had een klein vraagje tussendoor, misschien ongepast op dit moment maar ik wou het toch echt even weten; ik ben nu begonnen met trainen ( na jaren stil gezeten te hebben ), maar ik krijg heel erg zin om alcohol te drinken vanavond. Ik weet dat alcohol slecht is voor het afvallen maar is het een goede verhouding om vanavond wat te drinken en morgen minder eten ( ook tussendoortjes ) en langer te sporten?
Een keertje drinken is niet erg joh, gewoon doen. ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 08:42 schreef MrTommygun het volgende:
Thx allemaal voor de steun. :* jullie zijn echt schatten.
Ik heb een paar mensen mn email adres gegeven dus al je contact wil houden mail gerust.
Wat betreft de meeting zou van mij gewoon door mogen gaan, maar dan wel echte truth posters en geen raddraaiers.
Lavenderr heeft ook mn email adres en die mag ze aan mensen geven als men erom vraagt. (als dit voor haar geen bezwaar is natuurlijk)

Ik ga nu echt afstand nemen.

Vandaag gaan we uit we gaan naar een meertje hier 6km verder op met de rubberboot, hoop dat mn zoon het leuk vind. Fijne zondag allemaal
Mous, je bent te goed voor FOK! :* O+
pi_116557227
Een kleuter geeft net mij als nietsvermoedende voorbijganger de schuld van dat zij van een hekje afdondert, terwijl ik 'r nota bene probeerde te helpen met op te staan na haar val.

Volgens mij gaf iedereen mij daarna de schuld. :')
  zondag 9 september 2012 @ 13:33:05 #247
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_116561997
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:17 schreef Gray het volgende:

Een keertje drinken is niet erg joh, gewoon doen. ^O^

Daarom! Heb wel een flinke kater nu :N
Vervelende stoepboer!
pi_116562022
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Daarom! Heb wel een flinke kater nu :N
Eet een groene appel! Dat werkt, echt! :Y
  zondag 9 september 2012 @ 13:36:02 #249
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_116562103
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Eet een groene appel! Dat werkt, echt! :Y
Als we het hadden zou ik het meteen pakken! Helaas heb ik geen groene appels in de buurt :'( Is er nog ander fruit dat je weet wat helpt tegen een kater?
Vervelende stoepboer!
pi_116562170
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Als we het hadden zou ik het meteen pakken! Helaas heb ik geen groene appels in de buurt :'( Is er nog ander fruit dat je weet wat helpt tegen een kater?
Hmmm... niet dat ik weet. Heb wel eens een Engels ontbijt gegeten dat wonderen deed, maar daar moet je ook maar net even de ingrediënten voor hebben. :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')