abonnement Unibet Coolblue
pi_117044747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wilshere, de man die ik nog steeds zie spelen tegen Arsenal als een vedette van weleer. Wat een speler en op termijn dé vervanger van Iniesta bij Barca!
Zijn toch wel erg verschillende spelers. Wilshere lijkt veel meer op Paul Scholes.
pi_117044912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Zijn toch wel erg verschillende spelers. Wilshere lijkt veel meer op Paul Scholes.
Ik vond hem in die wedstrijd tegen Barca echt ala Iniesta spelen, indribbelen en passen op het juiste moment. Scholes bedoel je dan wellicht meer de oude Scholes als dynamische middenvelder?

Hoe dan ook, dit is wat mij betreft toch wel Wengers meest recente pareltje, draagt echt de volle honderd procent Arsenal uit. Toch opmerkelijk als je je bedenkt dat ten tijde van de opkomst van Wilshire en Ramsey, Ramsey hoger aan werd geslagen.
pi_117055642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik vond hem in die wedstrijd tegen Barca echt ala Iniesta spelen, indribbelen en passen op het juiste moment. Scholes bedoel je dan wellicht meer de oude Scholes als dynamische middenvelder?

Hoe dan ook, dit is wat mij betreft toch wel Wengers meest recente pareltje, draagt echt de volle honderd procent Arsenal uit. Toch opmerkelijk als je je bedenkt dat ten tijde van de opkomst van Wilshire en Ramsey, Ramsey hoger aan werd geslagen.
na die beenbreuk is ramsey niet meer dezelfde. ik denk dat hij wel talent heeft en behoorlijk wat talent maar die beenbreuk heeft hem mentaal ook behoorlijk gebroken. daarna wilde hij teveel te snel
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_117056003
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik vond hem in die wedstrijd tegen Barca echt ala Iniesta spelen, indribbelen en passen op het juiste moment. Scholes bedoel je dan wellicht meer de oude Scholes als dynamische middenvelder?

Hoe dan ook, dit is wat mij betreft toch wel Wengers meest recente pareltje, draagt echt de volle honderd procent Arsenal uit. Toch opmerkelijk als je je bedenkt dat ten tijde van de opkomst van Wilshire en Ramsey, Ramsey hoger aan werd geslagen.
Dit is gewoonweg niet waar. Wilshere werd als het talent gezien, als toekomstig wereldspeler.
Toen Ramsey naar Arsenal kwam, was hij al wat verder in zijn ontwikkeling. Hij is tenslotte ook bijna een jaar ouder en had toen ook al wedstrijden voor Cardiff gespeeld.

En nog over de Wilshere-Iniesta vergelijking: Wilshere is een veel completere middenvelder t.o.v. Iniesta. Wilshere heeft vaak als defensive mid gefungeert, is erg fel net als Scholes en kan ook met passes strooien.
En misschien heeft Wenger het wel beter verwoord:
quote:
“He has the side of players like Scholes. He can fight and play,” said the manager.

“Jack has what you want from a midfielder, both parts of it. He is good in the defensive box and good in the offensive box. We are used to players being only strong on one side more than the other. He can have both.

“More than aggression, I would say commitment. Aggression is something negative. He has a committed attitude and he needs to keep that.

“You can go into a fight with him. Sometimes it can be too much at the start but I like this side of his character. He is committed, he will fight for the cause and he will not hide.”
pi_117066265
Hoop dat Ramsey z'n niveau weer haalt, ik vond dat hij het als invaller best goed deed. De laatste tijd kon de bank niet echt meer verschil maken bij Arsenal, hopelijk is dat dit seizoen anders :)
all your heroes are whores
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:27:56 #156
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117066630
Jammer dat wilshere zo lang geblesseerd was, het is nog maar de vraag of hij net zo goed is, ooit weer wordt. Hij is ook nog maar 20, dat is mooi natuurlijk.
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:38:30 #157
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117067038
Wilshere, wat was die toen goed tegen Barcelona zeg. Als hij terug is kan je mooi gaan rouleren op het middenveld net Cazorla, Arteta, Diaby, Ramsey, Wilshere en Rosicky (en AOC, al speelt hij nu in de aanval).
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117067099
Ramsey heeft ook echt veel talent hoor, voor zijn blessure speelde die goed. Het laatste jaar is ie ook niet op zijn beste positie gebruikt, hij stond meer LM dan CAM als ie de kans kreeg.

Voor de rest vind ik de vergelijking Wilshere-Scholes wel kloppen, al heeft Scholes wel meer harde, smerige tackles. Nietttemin vind ik Scholes wel de grootste (en een van de weinige) bazen die bij de scums hebben gespeeld. :P
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_117091766
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Maraten het volgende:
Ramsey heeft ook echt veel talent hoor, voor zijn blessure speelde die goed. Het laatste jaar is ie ook niet op zijn beste positie gebruikt, hij stond meer LM dan CAM als ie de kans kreeg.

Voor de rest vind ik de vergelijking Wilshere-Scholes wel kloppen, al heeft Scholes wel meer harde, smerige tackles. Nietttemin vind ik Scholes wel de grootste (en een van de weinige) bazen die bij de scums hebben gespeeld. :P
Wel grappig: de staf van de jeugdteams had bij Wijsheid wel eens de twijfel of hij het wel zo ver ging schoppen als hij zijn emoties niet onder controle kreeg. Maakte soms nogal lompe tackles etc.


En ben het eens over Ramsey. Goede speler met veel talent, maar voor zijn blessure was hij wel beter in vorm. Kijk maar eens op youtube en zoek naar Aaron Ramsey portsmouth.
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:49:20 #160
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117092943
Blijft verschrikkelijk om die tackle op Ramsey te zien, walgelijk gewoon.
  zaterdag 22 september 2012 @ 03:04:33 #161
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_117105641
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wilshere, de man die ik nog steeds zie spelen tegen Arsenal als een vedette van weleer. Wat een speler en op termijn dé vervanger van Iniesta bij Barca!
Mag toch hopen dat Wilshere bij Arsenal blijft, als hij Ineista moet vervangen dan is hij over 2-3 jaar weg als die goed speelt. Ze moeten bij Arsenal in het bestuur eens gaan inzien dat je club om de hoofdprijs ieder jaar moet mee doen, anders kan je niet de duurste seisoenskaarten van de PL hebben. Dan maar een Russische baas die wil winnen. Beter dan een eigenaar die er alleen maar zit om geld te verdienen. Hillwood heeft zelf zaken gedaan met corrupte russen, dus dat hoeft niet uit te maken. Sinds Dein weg is heeft de club niets meer gewonnen, geeft ook wel iets aan.
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:34:30 #162
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_117107929
Ik had gedroomd dan Dein weer terug kwam als DoF -O- :')
pi_117124915
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wel grappig: de staf van de jeugdteams had bij Wijsheid wel eens de twijfel of hij het wel zo ver ging schoppen als hij zijn emoties niet onder controle kreeg. Maakte soms nogal lompe tackles etc.


En ben het eens over Ramsey. Goede speler met veel talent, maar voor zijn blessure was hij wel beter in vorm. Kijk maar eens op youtube en zoek naar Aaron Ramsey portsmouth.
Dat wist ik niet :P
Valt ook niet te merken, altijd heel kalm en volwassen op het veld :P
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 20:40:52 #164
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117127153
Giroud vond ik trouwens best goed spelen tegen Montpellier.
  zondag 23 september 2012 @ 21:33:00 #165
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117170835


Per :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 23 september 2012 @ 21:40:55 #166
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117171348
Per botste gelijk na de goal ook al tegen Kos op. :D

Zie daar. :D
pi_117171854
De ontlading na die goal :D
Was schitterend _O_
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  zondag 23 september 2012 @ 23:24:22 #168
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_117177371
Per bij de viering. :')!
Heerlijk. Wat een daverend slot zeg. Hield 't niet meer.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_117182143
gelukkig die 1-1 maar de eerst helft was voor ons. daar hadden we moeten scoren. erg jammer
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_117184731
Per O+ Gervinho :N



[ Bericht 20% gewijzigd door sylvietjoo op 24-09-2012 11:55:28 ]
all your heroes are whores
pi_117186867
Kos _O_ Jammer alleen dat Mert ook zo goed speelt dit seizoen, anders was de keuze voor Verm + Kos makkelijk. Nu weet ik het niet.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_117186945
Mag ik nog wat mooie plaatjes posten? Ik word altijd vrolijk van Mikel Arteta:

all your heroes are whores
pi_117186976
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kos _O_ Jammer alleen dat Mert ook zo goed speelt dit seizoen, anders was de keuze voor Verm + Kos makkelijk. Nu weet ik het niet.
Nou, wat is dat jammer zeg.

Woensdag in de Capital one Cup tegen Coventry City.
pi_117187037
quote:
12s.gif Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Nou, wat is dat jammer zeg.

Woensdag in de Capital one Cup tegen Coventry City.
Ik ben benieuwd wie er dan in de basis staan. Ik ga erheen, kaartjes waren een tientje, da's niet te missen :P
all your heroes are whores
pi_117188012
Nice :)
Ik denk dat je Santos, Djourou, Miquel, Yennaris, Coquelin krijgt te zien. Misschien Martinez als keeper en een cameo van Gnabry.
Wellicht kiest Wenger ook voor Giroud, zodat hij tegen een lichtere tegenstander zijn eerste goal(s) kan maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')