Waarom nou weer een 84XX.. Dat is nou juist één van de fijnere Amba'squote:
ik twijfel nu.. maar volgens mij had deze al last van lekkagequote:Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom nou weer een 84XX.. Dat is nou juist één van de fijnere Amba's
Het is ook altijd wat met die Setra bussen... iedere keer als ik weer een ongeluk met een bus zie op tv dan is het er een.quote:
lol @ mijn reisgeld. Ik ben zelf chauffeur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat heeft dan te maken met de chauffeursmentaliteit in jouw regio. Jouw reisgeld is indirect ook ons loon, dus als chauffeurs zich niet druk maken om zwartrijders, is dat knap dom.
In onze regio ben je geheid aan de beurt, in ieder geval, met dat soort 'geintjes'
Ik wens degene die hem achteruit moet inparkeren veel succes en geduld. Hopelijk is de knikbeveiliging een beetje makkelijk te resetten.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:06 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: OVPRO.
Langste bus ter wereld op proef in Dresden
Kan het zelf niet beter verwoorden..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
lol @ mijn reisgeld. Ik ben zelf chauffeur.
Als iemand bij mij in de spits een dalkaartje wil kopen adviseer ik een spitskaartje ivm controles. Dat doe ik 2 keer en als die reiziger dan toch echt een dalkaartje wil geef ik hem wel hoor. Ik heb geen zin om daar de klappen voor op te pakken
En dan die abonnementen. Dat loopt in een seconde langs met zeker 3 dingen die je moet checken. Dat lukt mij niet dus ik vind het wel prima.
Dus helemaal niets uitmaken doet het me niet maar ik ga ook de klappen niet opvangen
Met die bus wil je inderdaad geen onverwachtse wegwerkzaamheden tegenkomen op een verlaten melkweggetje...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik wens degene die hem achteruit moet inparkeren veel succes en geduld. Hopelijk is de knikbeveiliging een beetje makkelijk te resetten.
Dan ligt het dus inderdaad aan de regio. Spijtig.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:06 schreef AeroxV8 het volgende:
[..]
Kan het zelf niet beter verwoorden..
Sinds februari ook begonnen met buschauffeurtje spelen en het eerst wat mijn chef zei, was dat klant verantwoordelijk is voor geldige vervoersbewijzen.
Daarnaast hebben de passagiers van de bussen waarmee ik rijd (Bizzliners van EBS) ook nog te maken met toeslagabonnementen die ze nooit laten zien.
Er om vragen doe ik niet, heb nog nooit een kaartcontrole gezien en ken ook geen collega die dat wel heeft.
Ik rijd lekker mijn rondje en of mensen nou wel of niet betalen..het interesseert me niets.
Wat een diversiteit. En dat ze Intouro's kopen/leasen i.p.v. Integro's verbaast me ook wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef Gnittoo het volgende:
in de regio gaan wij met het volgende materieel rijden:
Streekbussen:
VDL Citea LLE 12 meter
VDL Citea XLE 14,5 meter (HOV bus)
VDL Ambassador ALE 10,6
Stadsbussen Leeuwarden:
Irisbus Citelis CNG 10,7 meter
Irisbus Citelis CNG 12 meter
MAN Lions City CNG 18 meter
HOV-bussen Qliner:
Mercedes Benz Intouro M 13 meter
Buurtbussen:
Mercedes Sprinter buurtbus
Dat was geen fijne aanrijding:quote:Op donderdag 13 september 2012 22:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook STUK!
quote:De bus begon door hierdoor te slingeren, kwam in de berm terecht waar een praatpaal werd geschampt. De chauffeur kon de bus weer op de weg krijgen. Door de correcties begon de bus dusdanig te slingeren dat die een paar keer bijna kantelde. Ruim 100meter verder kon de bus op de vluchtstrook tot stilstand worden gebracht.
Gelukkig eindelijk een consessie waar verschillende bustypes komen te rijden. Afwisseling kennen de maatschappijen tegenwoordig niet meer, gelukkig is er van de Ambassador geen gelede uitvoering anders was het nog erger dan nu....quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat een diversiteit. En dat ze Intouro's kopen/leasen i.p.v. Integro's verbaast me ook wel.
Gelukkig bestaat er van de Frysker ook geen gelede uitvoeringquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Gelukkig eindelijk een consessie waar verschillende bustypes komen te rijden. Afwisseling kennen de maatschappijen tegenwoordig niet meer, gelukkig is er van de Ambassador geen gelede uitvoering anders was het nog erger dan nu....
Nee? Hij rijdt in een compleet andere regio. Ik Maastricht. Hij regio Amsterdamquote:[..]
Dan ligt het dus inderdaad aan de regio. Spijtig.
Nou, ik ben toch blij dat Qbuzz niet van die gare Amba's heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Gelukkig eindelijk een consessie waar verschillende bustypes komen te rijden. Afwisseling kennen de maatschappijen tegenwoordig niet meer, gelukkig is er van de Ambassador geen gelede uitvoering anders was het nog erger dan nu....
Er kunnen 2 regio's zijn waar het zo gaatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee? Hij rijdt in een compleet andere regio. Ik Maastricht. Hij regio Amsterdam
ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch blij dat Qbuzz niet van die gare Amba's heeft.
mja, die nieuwere series zijn stukken beter dan die oudequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ook
Rambas moeten verboden worden
Ik denk eerder dat het per chauffeur verschilt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er kunnen 2 regio's zijn waar het zo gaat
Stukken beter of minder slecht?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die nieuwere series zijn stukken beter dan die oude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |