abonnement Unibet Coolblue
pi_116251092
Radamel Falcao García Zárate (10 February 1986 in Santa Marta, Colombia), is een spits en speelde bij River Plate (Argentinië) waarna hij vertrok naar FC Porto (Portugal) en na 2 seizoenen ging hij naar Atlético Madrid (Spanje).


Falcao is widely considered to be one of the best strikers in the world, having surpassed Jürgen Klinsmann's record of 15 goals (17) in a single annual international club football European competition UEFA Champions League/UEFA Europa League campaign. He also played a key role in guiding Porto to a second UEFA Cup/UEFA Europa League title, as well as finishing undefeated in the 2010–11 Primeira Liga season. In July 2011, Falcao was regarded as the fifth best player in Europe during the 2010–11 season through balloting by 53 sportswriters of the UEFA member associations. Falcao was considered the second best goal scorer by the International Federation of Football History & Statistics for 2011 superseded only by Argentine Lionel Messi who was first.[6] Falcao had also received the Portuguese Golden Ball award for 2011 becoming the first Colombian to do so.


So far in only three seasons counting both spells at Porto and currently at Atlético Madrid, Falcao has managed to score more than 100 goals since arriving in Europe.[8] Falcao had played another key role in leading Atlético Madrid into a 12 match winning streak in a single Europa League season, becoming the first team to do so.[9] At the same time, Falcao became the first player in history to win two consecutive European titles with two different teams while at the same time becoming the top goal scorer for those two teams.


Radamel prefers to be called by his second name. Falcao is a second generation footballer: his father, Radamel García, played professionally as a defender in Colombia. Falcao is named after the 1980s Brazilian, Sport Club Internacional and A.S. Roma legend Falcão. He is a devout Christian and leader of the Church youth groups "Locos por Jesús" and "Campeones para Cristo."[



Falcao's talents has increased his reputation over recent years during his time in Europe. His talents have been recognized as one of the best and one of the most talented players in the world. A natural goal scorer, he is known for having a good burst of pace and a powerful header. Falcao is also known for his ability to shoot with both feet.


[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 01-09-2012 03:07:35 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:01:08 #2
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_116251258
Vreemd om nu ineens dit topic te openen.
pi_116251514
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:10:26 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116251706
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
Dat terzijde want het is natuurlijk een geweldige aankoop
pi_116251791
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat terzijde want het is natuurlijk een geweldige aankoop
Als Ajax even een miljard wil lenen bij de bank dan scout ik even een team bij elkaar. Messi, Falcao, Messi, Xavi, Xabi Alonso, Pique, Victor Valdes. Dan wint Ajax de champions league en supercup vast wel.
pi_116252115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Als Ajax even een miljard wil lenen bij de bank dan scout ik even een team bij elkaar. Messi, Falcao, Messi, Xavi, Xabi Alonso, Pique, Victor Valdes. Dan wint Ajax de champions league en supercup vast wel.
Is goed..

Succes
pi_116252153
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is goed..

Succes
Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
pi_116252203
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:21:11 #10
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_116252206
Geniaal.
Trotse Belg.
pi_116252242
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Al die Spaanse clubs die met ons geld al die spelers opkopen. Ik hoop dat dat hele Spaanse voetbal in elkaar dondert.
Als dat zo was, dan bestond Barça niet meer
pi_116252255
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

:')
De Noord-Europese landen hebben net 60 miljard aan de Spaanse banken geleend. Waar denk je dat die Spaanse clubs al dat geld lenen?
pi_116252317
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

De Noord-Europese landen hebben net 100 miljard aan de Spaanse banken geleend. Waar denk je dat die Spaanse clubs al dat geld lenen?
Stem VVD, pro-Europa, pro-Spanje, pro-Voetbal. ;)

Nu ontopic!
pi_116252349
Beest.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:46:06 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116253584
Het is een fantastische speler. Al enige tijd trouwens. Ben benieuwd wanneer hij voor de absolute top gaat spelen.
pi_116261217
Goed topic, ik wilde het ook openen.

De Colombiaanse trots, hier is men helemaal wild en wat een beestachtige score; een hattrick tegen de kampioen van de Champions League. Ik durf wel een wedje aan dat hij de eerste ooit is...

In november zijn geboorteplaats bezoeken... 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116264280
Topper. ^O^ Mooie uitstraling ook. Straalt charisma en spelvreugde uit. :)
pi_116266914
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Atletico koopt em ff voor 50 miljoen terwijl ze een schuld hebben van 600 miljoen. Ja, zo kan iedereen kampioen worden.
Zolang ze gewoon aan die schuld-lasten kunnen voldoen, is er niets aan de hand.

EN ik weet niet hoe groot de schuld op het moment is, maar een paar jaar geleden hadden ze ook de schuld in één keer afgekocht met de verkoop van trainingsvelden. Ik denk dat Real genoeg bronnen heeft, al dan niet monetair om in één klap schuldenvrij te zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116266964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zolang ze gewoon aan die schuld-lasten kunnen voldoen, is er niets aan de hand.

EN ik weet niet hoe groot de schuld op het moment is, maar een paar jaar geleden hadden ze ook de schuld in één keer afgekocht met de verkoop van trainingsvelden. Ik denk dat Real genoeg bronnen heeft, al dan niet monetair om in één klap schuldenvrij te zijn.
Ja maar het trainingsveld had die waarde niet hoor. Dat is gewoon een goedkope manier een club te redden
pi_116267056
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja maar het trainingsveld had die waarde niet hoor. Dat is gewoon een goedkope manier een club te redden
Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.

Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.

Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_116267261
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.

Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.

Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 13:09:32 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_116267270
Mooie voetballer. Kon gisteren niet kijken helaas. Zag de doelpunten later. Geweldenaar.
Wist wel dat ie goed was, maar de statistieken in de OP zijn helemaal illustratief.
Lijkt me ook als persoon een topper.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 13:10:09 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_116267286
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Wij hebben al een soort van financial fairplay waarbij clubs die teveel schulden hebben onder curatele staan van de KNVB en niks mogen uitgeven. Als het goed is gaat dit met de financial fairplay in Europa volgend jaar ook gelden in Spanje, volgens mij gaat dat het einde beteken van de het Spaanse en Italiaanse succes in Europa.
Die vinden wel een uitweg.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:16:59 #24
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116267468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als dat zo was, dan bestond Barça niet meer
Goh, wat zou dat erg zijn.

Ik zou het toejuichen. Kut spanjaarden.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:18:11 #25
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116267505
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat erom dat ze die bronnen dus wel hebben. De bron was in dat geval de partij die die trainingsvelden voor dat bedrag kocht.

Nu is het natuurlijk wel zo dat de economie niet al te best is, en die bronnen niet meer oneindig zijn. Sowieso zullen de TV gelden al minder worden, aangezien de twee voorname afnemers al aangegeven hebben slechts de helft van het originele bedrag te kunnen betalen.

Maar goed, in vergelijking met Nederland is Spanje eigenlijk altijd al een stuk armer geweest. Aangezien wij ook moeten inleveren, zou het zomaar kunnen dat de verhoudingen gewoon hetzelfde blijven.
Die bron was zeker de gemeente die het als een verkapte PSV constructie kocht? Alleen dan nog meer verlies er op maakt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')