abonnement Unibet Coolblue
pi_116362547
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef slvrbld het volgende:
Vind ze in elk geval goed genoeg om nog niet over te gaan op op maat gemaakt spul.
je moest eens weten hoe goed op maat gemaakte zijn ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116362624
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je moest eens weten hoe goed op maat gemaakte zijn ;)
Geloof ik graag, maar tot nu toe is de behoefte nog niet groot genoeg om die investering te doen :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_116362965
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Geloof ik graag, maar tot nu toe is de behoefte nog niet groot genoeg om die investering te doen :)
ligt eraan welke feestjes je gaat etc. want investeren in oordoppen is altijd nog beter dan investeren in een gehoorapparaat :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 3 september 2012 @ 21:32:58 #129
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_116362971
Was met vrienden naar GZ gegaan. Ze vonden het maar raar dat ik met doppen rondliep (Comfort Disco). Ik zei ze ja en deze ga ik vervangen voor jongens van ¤120+ toen keken ze me helemaal raar aan.

Spreek ze wel over 20 jaar :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ligt eraan welke feestjes je gaat etc. want investeren in oordoppen is altijd nog beter dan investeren in een gehoorapparaat :Y)
Uhu.. Goede maat van mij ( is al wat ouder ) die kan nu niet eens meer de kroeg in omdat hij dan pijn krijgt.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_116363493
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ligt eraan welke feestjes je gaat etc. want investeren in oordoppen is altijd nog beter dan investeren in een gehoorapparaat :Y)
Q-Base ga ik volgende week iig niet heen, dus dat scheelt alweer ;)

Misschien dat ik naar aanloop van Loudness ofzo wel iets op maat laat maken.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_116363867
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Was met vrienden naar GZ gegaan. Ze vonden het maar raar dat ik met doppen rondliep (Comfort Disco). Ik zei ze ja en deze ga ik vervangen voor jongens van ¤120+ toen keken ze me helemaal raar aan.

Spreek ze wel over 20 jaar :')

[..]

Uhu.. Goede maat van mij ( is al wat ouder ) die kan nu niet eens meer de kroeg in omdat hij dan pijn krijgt.
en dan hadden ze liever toch die centjes uitgegeven aan goede gehoorbescherming!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116366439
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Was met vrienden naar GZ gegaan. Ze vonden het maar raar dat ik met doppen rondliep (Comfort Disco). Ik zei ze ja en deze ga ik vervangen voor jongens van ¤120+ toen keken ze me helemaal raar aan.

Spreek ze wel over 20 jaar :')

[..]

Uhu.. Goede maat van mij ( is al wat ouder ) die kan nu niet eens meer de kroeg in omdat hij dan pijn krijgt.
Ik snap dat niet he :N liever een beetje duurzaam met je lichaam omgaan, ik vind ook wel dat je plezier moet hebben in het leven en er best wel 'wat' ten koste van mag gaan, al is dat lastig achteraf te bewijzen, maar je kan best een beetje voorzichtig zijn en nog wat aan je toekomst denken zonder al te veel plezier in te hoeven leveren.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Geloof ik graag, maar tot nu toe is de behoefte nog niet groot genoeg om die investering te doen :)
Naar hoeveel feesten ga je dan? Ik had ze gekocht in een periode dat ik maandenlang niks bezocht, maar bij het eerst volgende feest vond ik het al meteen het geld waard! 160 euro, dat is 1 festival als je genoeg biertjes drinkt of een tent meeneemt.
  FOK!fotograaf maandag 3 september 2012 @ 22:38:09 #133
159915 -Menn0-
MNO
pi_116366590
Ik ga nooit meer naar een feest/discotheek zonder m'n oordoppen. Weet nog dat ik een keer na een klein hardstyle feest in de lokale discotheek in bed lag met een piep. Werd er niet goed van. Never again!

Best besteedde 160 euro van de afgelopen jaren!
,,/
  maandag 3 september 2012 @ 22:41:16 #134
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116366749
Universele doppen beschermen even goed als op maat gemaakte. Bij die laatste heb je alleen een stuk meer comfort en (geluids)kwaliteit. Dus een investering van ¤160 is niet per se nodig.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 3 september 2012 @ 22:43:53 #135
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_116366858
Mjah dat wil ik dus ook, gewoon met uitgaan die dingen in. Hier in de lokale kroegen staat et allemaal best hard. Nu dat ik een vaste baan heb kan ik ook meer naar feesten. Zeg ¤180 voor 2 jaar is ¤7,5 pm.. Das geen fuck ten opzichte van de narigheid die je er later aan overhoud.

Daarom ook opmaat, alsk ze bijna elk weekend in heb moeten ze wel lekker zitten.

En ja DV sommige mensen zijn eenmaal gewoon niet zo slim. IMHO ben ik vroeger ook dom geweest. Maar nu kan ik nog ingrijpen en dat doe ik dus ook. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_116366884
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef mstx het volgende:
Universele doppen beschermen even goed als op maat gemaakte. Bij die laatste heb je alleen een stuk meer comfort en (geluids)kwaliteit. Dus een investering van ¤160 is niet per se nodig.
Juist die comfort en geluidskwaliteit betaal ik graag voor.
  maandag 3 september 2012 @ 22:56:10 #137
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_116367545
Ik vergeet mn op maat gemaakt doppen vaak :')

Keren dat ik ze wel mee had in het begin een beetje wennen maar na een tijdje heb je amper door dat je ze in hebt. Prima dingen verder maar zal ze niet dragen op een gewone stapavond
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_116368648
quote:
Naar hoeveel feesten ga je dan? Ik had ze gekocht in een periode dat ik maandenlang niks bezocht, maar bij het eerst volgende feest vond ik het al meteen het geld waard! 160 euro, dat is 1 festival als je genoeg biertjes drinkt of een tent meeneemt.
Hangt net van het aanbod en de locatie af. Soms inderdaad maanden niks, maar soms ook wel om de 2 weken.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_116369816
ik neem m'n op maat gemaakte altijd mee als ik ergens heenga met muziek/lawaai :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116370628
Met het oog op Qbase zat ik er ook aan te denken om die dingen aan te schaffen, maar dan wel goedkopere want ik ga niet elke maand naar een feest/festival.

Iemand linkje welke wel fatsoenlijk maar niet te duur zijn?
pi_116370992
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
En ja DV sommige mensen zijn eenmaal gewoon niet zo slim. IMHO ben ik vroeger ook dom geweest. Maar nu kan ik nog ingrijpen en dat doe ik dus ook. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...
Mja ik heb van mijn eerste grote feest (Q-Base '07....) gelijk een behoorlijk serieuze beschadiging opgelopen en ook daarna nog een half jaar zo doorgefeest. Ik kan je alleen maar oerstom noemen als je zonder doppen gaat, zeker omdat ik inmiddels weet wat je er van krijgt. Ik heb mijn lesje geleerd met een hele lichte permanente piep maar ook al een keer 5 dagen een zeer zware piep waarbij de eerste dagen een gesprek voeren lastig was en baal er van dat het zeker toen nog redelijk not done was om met doppen te gaan (Ik wist de eerste keer niet eens van het bestaan af). Sinds maart 2008 ofzo ben ik doppen gaan gebruiken. Eerst goedkope en al snel op maat gemaakte en zeker in het begin vaak genoeg op aangesproken of zelfs mensen (DQ '08) die naar je oren grepen van zo hoor je toch niks en ze er uit willen halen...

Dus voor iedereen die twijfelt, KOPEN al zijn het maar die goedkope. Zeker Q-Base is echt een zware aanslag op je oren, ook al zal je denken dat het meevalt want je oren wennen er aan. Net zo goed als dat ze wennen aan doppen en het alsnog hard voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door StM op 04-09-2012 00:13:17 ]
pi_116372634
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:56 schreef DannyDeko het volgende:
Met het oog op Qbase zat ik er ook aan te denken om die dingen aan te schaffen, maar dan wel goedkopere want ik ga niet elke maand naar een feest/festival.

Iemand linkje welke wel fatsoenlijk maar niet te duur zijn?
Ook ik ga naar Q-base en heb hier speciaal oordoppen voor aangeschaft van noizezz.http://www.noizezz.com/
Ik heb gekozen voor de universele oordoppen in de kleur groen. Ik heb wel gelezen dat voor Q-base de oranje doppen worden aanbevolen, aan jou de keus..

Bij Schoonenberg zijn ze overigens ook te koop en ik hoorde dat ze daar in de actie/aanbieding waren (nu nog??).

Edit: ik heb op de site een kortingscode ingevuld voor 10%korting: HgTd9292 ;)
pi_116374431
Hier ook op maat gemaakte van Exinore. Echt de beste investering die ik ooit gedaan heb. Je merkt amper dat je ze in hebt en et geluid klinkt veel beter naar mijn idee.

Ze zijn ook handig als je ergens wil slapen waar wat herrie is, ideaal :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 09:01:48 #144
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116374807
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:37 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Hier ook op maat gemaakte van Exinore. Echt de beste investering die ik ooit gedaan heb. Je merkt amper dat je ze in hebt en et geluid klinkt veel beter naar mijn idee.

Ze zijn ook handig als je ergens wil slapen waar wat herrie is, ideaal :)
Daar ben ik het niet mee eens, daar vind ik ze te hard voor en de muziekfilters laten geluiden door die je tijdens het slapen juist niet wil horen. Voor het slapen heb ik gewoon Alpine Sleep Soft oordopjes.

Dit kan beter in
quote:
trouwens :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_116375175
Als ik ooit nog een beetje geld overhou, haal ik zeker op maat gemaakte. Moet het nu nog doen met unviersele, maar dat scheelt ook al een boel.

Heb ze wel eens uitgedaan midden op een feest, en dan kom je er pas achter hoe verschrikkelijk hard het geluid eigenlijk staat :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_116375311
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:20 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Heb ze wel eens uitgedaan midden op een feest, en dan kom je er pas achter hoe verschrikkelijk hard het geluid eigenlijk staat :')
Dat dus, men vindt het allemaal maar normaal dat de muziek zo hard staat, terwijl dat naar mijn idee ten koste van de kwaliteit van de muziek gaat. Het is toch eigenlijk te idioot voor woorden dat wij met dopjes moeten rondlopen ipv dat de muziek op een wat lager niveau wordt afgespeeld? Zorg dan gewoon voor meer speakers als je dan niet meer de hele zaal bereikt...

Trouwens ook vaak genoeg feesten waar de muziek niet idioot hard staat, of als je achteraan staat is het wel te doen zonder dopjes.
pi_116375405
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:20 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik ooit nog een beetje geld overhou, haal ik zeker op maat gemaakte. Moet het nu nog doen met unviersele, maar dat scheelt ook al een boel.

Heb ze wel eens uitgedaan midden op een feest, en dan kom je er pas achter hoe verschrikkelijk hard het geluid eigenlijk staat :')
Christus ja, ik sloot af bij Thera op Decibel, en ik betrapte mezelf erop dat ik meerdere malen checkte of ik mijn doppen wel goed in had _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_116376020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:01 schreef mstx het volgende:

[..]
Voor het slapen heb ik gewoon Alpine Sleep Soft oordopjes.
Voor het slapen nog een extra biertje ofzo, dat doet het bij mij altijd :Y)
pi_116376083
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:27 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat dus, men vindt het allemaal maar normaal dat de muziek zo hard staat, terwijl dat naar mijn idee ten koste van de kwaliteit van de muziek gaat. Het is toch eigenlijk te idioot voor woorden dat wij met dopjes moeten rondlopen ipv dat de muziek op een wat lager niveau wordt afgespeeld? Zorg dan gewoon voor meer speakers als je dan niet meer de hele zaal bereikt...

Trouwens ook vaak genoeg feesten waar de muziek niet idioot hard staat, of als je achteraan staat is het wel te doen zonder dopjes.
Ja, maar dan krijg je weer dat gezeik van "de bass moet je niet horen, die moet je voelen". Het is natuurlijk zo dat iedereen "gewend" is dat het geluid zo hard staat, want als het een keer niet zo belachelijk hard staat, maar wel een stuk zuiverder is, dan klaagt iedereen dat het geluid kut was, terwijl het juist een stuk beter was. Ook al stond het een stuk zachter.

Heb je trouwens met meerdere speakers over een "lange" afstand niet te maken met een vertraging ofzo? Meen ooit iets daarover gelezen te hebben..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')