abonnement Unibet Coolblue
pi_116245310
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het zou je sieren excuses aan te bieden aan tombolafan, wegens valse beschuldigingen.
WTF _O-

Overdrijven is ook een vak hoor :|W

Doe maar niet hoor Kloonhommel :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_116245347
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef tombolafan het volgende:
WTF _O-

Overdrijven is ook een vak hoor :|W

Doe maar niet hoor Kloonhommel :D
Oh, je hebt het sarcasme gemist. Sorry dat ik niet duidelijk was :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:56:30 #28
42184 crew  DaMart
pi_116245364
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waarom, waarom, waarom reageer je NOG steeds in dit topic alsof het een theeleuttopic is? Ik vond het al zo ontzettend rustig hier zonder de bemoeienis van jou en Maanvis en weet ik veel wie ik nog meer vergeten ben?

Dit is feedback, jij als user die verder ook niets met de kwestie te maken heb zou gewoon elders moeten gaan posten (en zuigen).
Dat lijkt me ook niet aan jou om te bepalen, wie hier wel en niet mogen posten. Als iemand een mening over een bepaalde aangelegenheid heeft, mag die gerust gegeven worden. Dat kan soms immers tot verrassende inzichten voor iedereen leiden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_116245661
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al aangegeven dat die post niet in dat topic thuishoorde. Omdat het topic al volgepost was, leek die boodschap me duidelijker over te komen in het feedbacktopic dan via een edit die niemand meer leest in het gesloten topic :).
Dat heb ik gelezen. Viel niet mee om echt alles te lezen tussen de troep door die sommige users voor de lol door heen kwakken.

Het punt is niet dat Pirania mij onterecht heeft gequoted. Daar wil ik het verder dus niet meer over hebben.

Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat er een uitlachtopic bestaansrecht heeft op FOK! Ik heb een voorstel gedaan om het te anonimiseren maar dat is ook weer veel te moeilijk volgens jullie. Er moet perse een nicknaam en linkje erbij staan, waarom dat moet kan niemand me goed uitleggen. Spijkerbroek komt met de ontzettend doorzichtige nonargument dat de context ook erbij moet omdat hij anders niet zo hard kan lachen zodat zijn spijkerbroekje afzakt van het lachen. In de OP van dat topic staat ook dat het voor vermaak is, iets wat jullie allemaal bestrijden. Jullie willen ervan leren of zo.

Fine, dan maar de DMpublicatie. Mag niet, wat doen we dan? We halen die post weg, we tikken op zijn vingers dat ie dat niet meer mag doen.

Tot slot... zucht.... dat ik dit zo stap voor stap moet uitleggen 8)7 In dat topic zijn regels van kracht zoals het respecteren van andere mensen en geen kwetsende opmerkingen schrijven.

Pirania deed dat meermaals niet, ook hier had ingegrepen mogen worden.

Hoop dat het nu duidelijk is zo?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:06:22 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116245747
sorry, het is nog niet duidelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116245801
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet aan jou om te bepalen, wie hier wel en niet mogen posten. Als iemand een mening over een bepaalde aangelegenheid heeft, mag die gerust gegeven worden. Dat kan soms immers tot verrassende inzichten voor iedereen leiden.
Hij is een spuit 11. Iemand die ongewild meelult in een gesprek omdat hij het wel beter denkt te weten. Dat jij dat niet ziet is logisch want hij gaat niet tegen jou in. Misschien mod-ambitities. Het kan me niet eens schelen wat ie komt doen, hij heeft veelvuldig gezegd wat ie kwijt wou, en ook de topic deels verziekt, het is wel klaar nu. Hij kan rustig moven naar een ander topic en daar aan zijn trekken komen. Ditzelfde geld voor Maanvis. Alsof zijn mening wat waard is. Pffft...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116245810
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat er een uitlachtopic bestaansrecht heeft op FOK! Ik heb een voorstel gedaan om het te anonimiseren maar dat is ook weer veel te moeilijk volgens jullie. Er moet perse een nicknaam en linkje erbij staan, waarom dat moet kan niemand me goed uitleggen. Spijkerbroek komt met de ontzettend doorzichtige nonargument dat de context ook erbij moet omdat hij anders niet zo hard kan lachen zodat zijn spijkerbroekje afzakt van het lachen.
Doe niet zo neerbuigend. Dat siert je niet.
[quote] In de OP van dat topic staat ook dat het voor vermaak is, iets wat jullie allemaal bestrijden. Jullie willen ervan leren of zo.
/quote]
Wij bestrijden helemaal niet dat het voor vermaak is. Het is alleen vermaak over de TAALFOUT, en niet over de USER.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:10:56 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116245950
Ben het gezeik nu echt goed zat.
Er is meerdere malen gezegd door de mods alhier dat er niks gaat veranderen aan het spelvautentopic.
Dus die discussie mag bij deze meteen stoppen.
Ook al ben je het niet mee eens, heb je pech.
Accepteer het en move on.

Elke post hierover word vanaf nu verwijderd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_116245955
Edit: nvm
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:13:38 #35
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_116246076
Sorry ns, had je post gemist.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_116246756
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ben het gezeik nu echt goed zat.
Er is meerdere malen gezegd door de mods alhier dat er niks gaat veranderen aan het spelvautentopic.
Dus die discussie mag bij deze meteen stoppen.
Ook al ben je het niet mee eens, heb je pech.
Accepteer het en move on.

Elke post hierover word vanaf nu verwijderd.
Wel mogen de regels worden nageleefd en mag het vanaf nu alleen over originele fouten gaan. En niet over D/T regels.

Hopelijk zijn we het daar wel mee eens? Gewoon om duidelijkheid te krijgen. Want dit blijft mij nooit duidelijk en Mart spreekt zich er niet over uit.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:45:04 #37
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_116247306
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef Argo het volgende:

[..]

Wel mogen de regels worden nageleefd en mag het vanaf nu alleen over originele fouten gaan. En niet over D/T regels.

Hopelijk zijn we het daar wel mee eens? Gewoon om duidelijkheid te krijgen. Want dit blijft mij nooit duidelijk en Mart spreekt zich er niet over uit.
Er is geen duidelijkheid in te krijgen, een d/t-fout kan ook origineel en grappig zijn. Het hangt van de context af.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_116247384
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef Bart het volgende:

[..]

Er is geen duidelijkheid in te krijgen, een d/t-fout kan ook origineel en grappig zijn. Het hangt van de context af.
Maar die wat gepost is wat voor de inleiding van dit alles zorgde was dat niet. Ik vind het goed dat niemand wordt uitgelachen of beledigd. Maar de regels mogen wel worden aangescherpt en dat is het hele punt dat ik heb.

Als het om originele fouten gaat, hou dat dan aan, ga niet gooien met niet originele fouten, maar Damart spreekt zich daar niet over uit. En dat moet hij eens duidelijk doen optreden als mod en het duidelijk maken.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:04:32 #39
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_116248399
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar die wat gepost is wat voor de inleiding van dit alles zorgde was dat niet. Als het om originele fouten gaat, hou dat dan aan, ga niet gooien met niet originele fouten.
Dat ben ik met je eens.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:23:01 #40
42184 crew  DaMart
pi_116249296
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar die wat gepost is wat voor de inleiding van dit alles zorgde was dat niet. Ik vind het goed dat niemand wordt uitgelachen of beledigd. Maar de regels mogen wel worden aangescherpt en dat is het hele punt dat ik heb.

Als het om originele fouten gaat, hou dat dan aan, ga niet gooien met niet originele fouten, maar Damart spreekt zich daar niet over uit. En dat moet hij eens duidelijk doen optreden als mod en het duidelijk maken.
Uhm, jawel hoor:

quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik al aangegeven dat die post niet in dat topic thuishoorde. Omdat het topic al volgepost was, leek die boodschap me duidelijker over te komen in het feedbacktopic dan via een edit die niemand meer leest in het gesloten topic :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_116249516
Jezus crisis, gaat deze discussie nu weer opnieuw door?!? |:(

Mensen, het is heel simpel.

1. Wij vinden sommige spelfouten leuk/grappig/interessant
2. Daarom hebben we een topic waarin we dat soort leuke spelfouten kunnen quoten
3. We lachen vervolgens even smakelijk om de spelfout en gaan weer door met ons leven
4. Als er dan een user komt die enorm stampij komt maken omdat hij door onze quote op zijn zieltje is getrapt, dan lachen we wellicht om die user. Maar niet omdat ie een spelfout maakte, maar omdat ie zo absurd reageert op een simpele quote.

Zo werkt het in het echte leven, zo werkt het op een forum. Als je overtrokken, vervelend of idioot reageert in de ogen van een ander, dan reageert die ander daarop. Actie = reactie. Bij backfire-topics is dat iedereen duidelijk, maar nu gaan mensen ineens huilen omdat mensen op hun woede over een quote anders dan gewenst reageren. Wake up, we leven in een vrij land en als ik vind dat jij je aanstelt dan laat ik dat weten.

Tot slot: het topic blijft en de naam wordt niet weggehaald, zo is door de mods besloten. Dus stop met discussieren en accepteer het.

Pfff gedoe :{
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_116249561
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Uhm, jawel hoor:

[..]

Oh ok, dan hoop ik dat daar voorlopig wat strenger naar gekeken wordt. En dan zul je me hier nooit meer zien. :P
pi_116249731
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Argo het volgende:

[..]

Oh ok, dan hoop ik dat daar voorlopig wat strenger naar gekeken wordt. En dan zul je me hier nooit meer zien. :P
Dude, beloof dat soort dingen nou niet. Dan word je later daar (alweer) op aangekeken... Zet er dan "misschien" erbij. Geef ze wat (valse) hoop. _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116250033
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Argo het volgende:

[..]

Oh ok, dan hoop ik dat daar voorlopig wat strenger naar gekeken wordt. En dan zul je me hier nooit meer zien. :P
Beloofd? *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_116297175
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 09:52 schreef Argo het volgende:
Alweer dit is niet origineel. Verder is het zo dat storten ook wel kan betekenen dat je ergens enthousiast aan begint. Ik werd zo enthousiast toen ik het boek en de bladzijdes zag.

Verder zeggen mensen ook voor en achter of op de computer dat is allemaal niet meer origineel. Nét als die van mij, kun je de zoek functie gebruiken?
"zich ergens op storten" en "ergens op storten" is niet hetzelfde.
"Ik stortte op zijn boek" betekent niets meer of minder dan letterlijk, dus fysiek, op zijn boek vallen,
"Ik stortte MIJ op zijn boek" kan betekenen dat hij zichzelf letterlijk laat vallen op het boek of dat hij gretig en enthousiast het boek begint te lezen. Maar dat staat er niet.
Dit is dus wel degelijk een originele taalfout.

Kritiek prima, maar dan wel gegrond ajb. Dank!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116297250
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"zich ergens op storten" en "ergens op storten" is niet hetzelfde.
"Ik stortte op zijn boek" betekent niets meer of minder dan letterlijk, dus fysiek, op zijn boek vallen,
"Ik stortte MIJ op zijn boek" kan betekenen dat hij zichzelf letterlijk laat vallen op het boek of dat hij gretig en enthousiast het boek begint te lezen. Maar dat staat er niet.
Dit is dus wel degelijk een originele taalfout.

Kritiek prima, maar dan wel gegrond ajb. Dank!
Dink jy regtig dat ek gegronde kritiek gaan gee? : ') As ek dit kon dan staan ​​ek nie in die topic van julle. Miskien dat die logika jou te bowe gaan, dat kan heh.

Maja, ek kry wel die gevoel dat mense expres my post-historie voortgaan, want ek staan ​​daar wel heel dikwels die laaste tyd.

Ik moet dus maar zo gaan posten, anders sta ik er toch keer na keer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2012 10:27:42 ]
pi_116297351
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 10:27 schreef Argo het volgende:
Dink jy regtig dat ek gegronde kritiek gaan gee? : ') As ek dit kon dan staan ​​ek nie in die topic van julle.
Dan vraag ik me af waarom je in godsnaam nog post in dat topic.
Je wilt/kunt naar eigen zeggen geen gegronde kritiek geven en je wilt niet in dat topic zijn. Wat is het nut/voordeel voor jou om dan toch steeds daar te blijven posten? Maar misschien is dat iets voor R&P.

Ik zal in ieder geval niet meer op jouw posts reageren, want daar komt toch alleen maar getroll van jouw kant van. Succes ermee!

PS: dat wil niet zeggen dat ik geen originele taalfouten van jou meer zal posten als ik ze zie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 2 september 2012 @ 10:35:43 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116297363
Voedertijd voor die troll is allang voorbij. Moddervet wordt ie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116297532
Post van Argo die door spijkerbroek wordt aangehaald uit het spelfoutentopic verwijderd. Daar geen discussies meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116298375
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waarom je in godsnaam nog post in dat topic.
Je wilt/kunt naar eigen zeggen geen gegronde kritiek geven en je wilt niet in dat topic zijn. Wat is het nut/voordeel voor jou om dan toch steeds daar te blijven posten? Maar misschien is dat iets voor R&P.

Ik zal in ieder geval niet meer op jouw posts reageren, want daar komt toch alleen maar getroll van jouw kant van. Succes ermee!

PS: dat wil niet zeggen dat ik geen originele taalfouten van jou meer zal posten als ik ze zie.
:') Getroll wat dan? Jullie trollen mij met z'n allen. Maar ach zolang we elkaar niet in het echt tegenkomen want ik weet niet of ik me dan nog kan inhouden.. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')