abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116206578
Ben van plan een nieuw paar voetbalschoenen aan te schaffen, nadat mijn F50's kapot gegaan zijn.
Het gaat om de Mercurial Vapor Superfly.

Nou vraag ik mij eigenlijk af of de maat gewoon zo valt als hij is? Dus niet groter of kleiner.
Ben van plan ze via internet aan te schaffen.
pi_116206936
Pas ze in de winkel ;) Sowieso met voetbalschoenen. Ik had ook 2 jaar terug f50's gekocht en pasten me niet. Nooit aangehad en enkel blaren :(
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_116207449
Aankomende sterspelers
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116207504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Michielos het volgende:
Pas ze in de winkel ;) Sowieso met voetbalschoenen. Ik had ook 2 jaar terug f50's gekocht en pasten me niet. Nooit aangehad en enkel blaren :(
Vervelend als je er al blaren van krijgt door ernaar te kijken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_116207575
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Vervelend als je er al blaren van krijgt door ernaar te kijken.
eeh bedoel natuurlijk. paar keer aangehad, daarna nooit meer ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_116208604
Probeer het hier eens:

[Centraal] Voetbalschoenen deel 2
pi_116217553
Voor de eckte

vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:04:46 #8
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116225274
Een voetbaloutfit is echt duur ofniet?
Ik ga binnenkort beginnen met voetballen en ik schrok er best van.
Hoe duur zijn zo'n schoenen wel niet?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116226019
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Luxuria het volgende:
Een voetbaloutfit is echt duur ofniet?
Ik ga binnenkort beginnen met voetballen en ik schrok er best van.
Hoe duur zijn zo'n schoenen wel niet?
Ligt er aan of je dezelfde schoenen wil als voetballers op tv of gewoon schoenen die je goed past, waar je ook op kan trainen en gewoon voldoen voor wat je betaalt.

Ik kreeg altijd mijn schoenen via een sponsor maar dat waren wel schoenen die na een half jaar wedstrijden helemaal naar de klote waren en je gewoon weg moest gooien. Aparte schoenen voor de trainingen ernaast was ook wel nodig anders haalde je de 2 maanden amper. Sinds ik lager ben gaan voetballen en ze zelf betaal heb ik niet meer de topmodellen maar gewoon goede schoenen van leer (niet die plastic fluoriserende lichtgewichtjes) en daar heb ik het afgelopen seizoen mee gespeeld zonder problemen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:19:36 #10
206580 Luxuria
pi_116227987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ligt er aan of je dezelfde schoenen wil als voetballers op tv of gewoon schoenen die je goed past, waar je ook op kan trainen en gewoon voldoen voor wat je betaalt.

Ik kreeg altijd mijn schoenen via een sponsor maar dat waren wel schoenen die na een half jaar wedstrijden helemaal naar de klote waren en je gewoon weg moest gooien. Aparte schoenen voor de trainingen ernaast was ook wel nodig anders haalde je de 2 maanden amper. Sinds ik lager ben gaan voetballen en ze zelf betaal heb ik niet meer de topmodellen maar gewoon goede schoenen van leer (niet die plastic fluoriserende lichtgewichtjes) en daar heb ik het afgelopen seizoen mee gespeeld zonder problemen.
Oke bedankt voor de info!
pi_116229603
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Deshain het volgende:

[..]

Voor goede leren schoenen ben je anders ook gewoon 200 euro kwijt hoor. Niet echt goedkoop.
Ik moet altijd minimaal 1 paar Copa Mundial hebben.... al was het alleen voor erbij.

Gelukkig krijg ik mijn schoenen van de club/sponsor.

Verder kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.
Wil je persé Nike of Adidas bijvoorbeeld en de laatste schoenen/kleding dragen, die de profs ook dragen dan betaal je inderdaad de volle pond, zoals jij ook al aangeeft.

Ik vind persoonlijk voor de training merken als Erima, Hummel beter zitten
pi_116229894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Voor goede leren schoenen ben je anders ook gewoon 200 euro kwijt hoor. Niet echt goedkoop.
Dat klopt, alleen is de afschrijving over een wat langere periode. Mercurials ed. van 200 euro zijn alleen leuk als je ze niet zelf hoeft te kopen, er hip bij wil lopen, of het makkelijk kan lijen.

Goede schoenen zijn belangrijk, niet dat ze je spel bijzonder veel verbeteren maar pasvorm en comfort heb je gewoon nodig. Lach me nog steeds rot als er zo'n fluorbrigade het veld op stapt in een 4e klasse ofzo, de winst zit daar echt niet in het schoeisel en die gasten betalen zich scheel aan schoenen om er een beetje cool bij te lopen.
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:03:42 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116274160
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Voor de eckte

[ afbeelding ]
Jij snapt het.

En als het regent de World Cup met pinnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:04:42 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116274201
quote:

[..]

Ik moet altijd minimaal 1 paar Copa Mundial hebben.... al was het alleen voor erbij.

Wil je persé Nike of Adidas bijvoorbeeld en de laatste schoenen/kleding dragen, die de profs ook dragen dan betaal je inderdaad de volle pond, zoals jij ook al aangeeft.

Copa's zijn rond de 110 ofzo, bij lange na geen 200 euro :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:11:55 #15
206580 Luxuria
pi_116274483
quote:

[..]

Maar op het gebied van kleren heb je toch niet veel keus?
Iedereen moet hetzelfde tenue aan wat de voetbalvereniging aanbied.
Ik heb bij ons op de site gekeken en daar ben je toch ook flink wat geld aan kwijt met trainingspak en al erbij.
pi_116274932
Er zijn meestal 3 versies van een model; Volledig synthetisch, half synthetisch; half leer, volledig leer.

Ikzelf neem altijd de volledig leer, omdat ik anders niet goed kan lopen. Ik koop meestal de schoenen van het vorige seizoen; ipv. 200 euro betaal je dan 80-100 euro!
pi_116275333

De enige echte
pi_116276777
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]

De enige echte
Ik moet die van een mij een keertje met vet insmeren. Wat voor spul kan ik daar het beste voor gebruiken?
pi_116276973
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ik moet die van een mij een keertje met vet insmeren. Wat voor spul kan ik daar het beste voor gebruiken?

Onder andere te verkrijgen bij Scapino of de betere schoenenzaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')