Vervelend als je er al blaren van krijgt door ernaar te kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Michielos het volgende:
Pas ze in de winkelSowieso met voetbalschoenen. Ik had ook 2 jaar terug f50's gekocht en pasten me niet. Nooit aangehad en enkel blaren
eeh bedoel natuurlijk. paar keer aangehad, daarna nooit meerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vervelend als je er al blaren van krijgt door ernaar te kijken.
Ligt er aan of je dezelfde schoenen wil als voetballers op tv of gewoon schoenen die je goed past, waar je ook op kan trainen en gewoon voldoen voor wat je betaalt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Luxuria het volgende:
Een voetbaloutfit is echt duur ofniet?
Ik ga binnenkort beginnen met voetballen en ik schrok er best van.
Hoe duur zijn zo'n schoenen wel niet?
Oke bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ligt er aan of je dezelfde schoenen wil als voetballers op tv of gewoon schoenen die je goed past, waar je ook op kan trainen en gewoon voldoen voor wat je betaalt.
Ik kreeg altijd mijn schoenen via een sponsor maar dat waren wel schoenen die na een half jaar wedstrijden helemaal naar de klote waren en je gewoon weg moest gooien. Aparte schoenen voor de trainingen ernaast was ook wel nodig anders haalde je de 2 maanden amper. Sinds ik lager ben gaan voetballen en ze zelf betaal heb ik niet meer de topmodellen maar gewoon goede schoenen van leer (niet die plastic fluoriserende lichtgewichtjes) en daar heb ik het afgelopen seizoen mee gespeeld zonder problemen.
Voor goede leren schoenen ben je anders ook gewoon 200 euro kwijt hoor. Niet echt goedkoop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ligt er aan of je dezelfde schoenen wil als voetballers op tv of gewoon schoenen die je goed past, waar je ook op kan trainen en gewoon voldoen voor wat je betaalt.
Ik kreeg altijd mijn schoenen via een sponsor maar dat waren wel schoenen die na een half jaar wedstrijden helemaal naar de klote waren en je gewoon weg moest gooien. Aparte schoenen voor de trainingen ernaast was ook wel nodig anders haalde je de 2 maanden amper. Sinds ik lager ben gaan voetballen en ze zelf betaal heb ik niet meer de topmodellen maar gewoon goede schoenen van leer (niet die plastic fluoriserende lichtgewichtjes) en daar heb ik het afgelopen seizoen mee gespeeld zonder problemen.
Dat klopt, alleen is de afschrijving over een wat langere periode. Mercurials ed. van 200 euro zijn alleen leuk als je ze niet zelf hoeft te kopen, er hip bij wil lopen, of het makkelijk kan lijen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor goede leren schoenen ben je anders ook gewoon 200 euro kwijt hoor. Niet echt goedkoop.
Jij snapt het.quote:
Copa's zijn rond de 110 ofzo, bij lange na geen 200 euroquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor goede leren schoenen ben je anders ook gewoon 200 euro kwijt hoor. Niet echt goedkoop.
Ik moet altijd minimaal 1 paar Copa Mundial hebben.... al was het alleen voor erbij.
Gelukkig krijg ik mijn schoenen van de club/sponsor.
Verder kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.
Wil je persé Nike of Adidas bijvoorbeeld en de laatste schoenen/kleding dragen, die de profs ook dragen dan betaal je inderdaad de volle pond, zoals jij ook al aangeeft.
Ik vind persoonlijk voor de training merken als Erima, Hummel beter zitten
Maar op het gebied van kleren heb je toch niet veel keus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik moet altijd minimaal 1 paar Copa Mundial hebben.... al was het alleen voor erbij.
Gelukkig krijg ik mijn schoenen van de club/sponsor.
Verder kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.
Wil je persé Nike of Adidas bijvoorbeeld en de laatste schoenen/kleding dragen, die de profs ook dragen dan betaal je inderdaad de volle pond, zoals jij ook al aangeeft.
Ik vind persoonlijk voor de training merken als Erima, Hummel beter zitten
Ik moet die van een mij een keertje met vet insmeren. Wat voor spul kan ik daar het beste voor gebruiken?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik moet die van een mij een keertje met vet insmeren. Wat voor spul kan ik daar het beste voor gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |