abonnement Unibet Coolblue
pi_116280482
Nou Kwisted wat jij zegt .. Al moet ik zeggen dat ik mijn gewone shirtjes nog aan kan. Alleen mijn broeken heb ik moeten omwisselen voor positiebroeken vanaf 12 weken. Maar ik kijk met heimwee terug naar mijn G-stars in de kast :') (en ben soms bang dat ik daar noooooit meer in kom :') ...Zit ik dan te zeuren met mijn 6 kg tot nog toe :') ).. Gaat goed komen! :D .. Ik denk dat het inderdaad vooral vocht en beeb is hoor! Die groeit in de laatste weken razendsnel. En daarbij, je ziet er zo mooi uit op foto's altijd!! Die 10 kilo zie ik echt niet bij jou hoor :o

Hahaha ooww Enf heb jij zo'n vent ja?
Mijnes .. als ie zich een paar dagen niet geschoren heeft .. lijkt het net een of andere bosjesman :+ ... Als dat wel het geval is, dan wordt hem nog weleens gevraagd of ie uit Italie of Griekenland komt O+ .. Mijn Italiaanse adonis O+

Ik begon mijn gesprek met mijn leidinggevende toen met: Ik denk dat jullie me vanaf half september ergens een week of 16 moeten gaan missen ..... Effe gewacht tot het kwartje viel :+ .... Maar toen begon ie te lachen en toen zei ik: Je snapt hem wel he :+ .. Collega's allemaal super blij voor me en hoe het allemaal opgelost wordt .. Ach dat komt ook wel goed :Y) ... Iedereen denkt altijd dat ie super onmisbaar is (En soms wil een werkgever je dat gevoel ook wel geven als het hem zo uit komt :+ ) .. Maar als puntje bij paaltje komt is iedereen misbaar/inwisselbaar :Y .. Komt goed meis!

Mijn positiebroeken zitten ook niet allemaal even lekker meer .. Maja voor die laatste paar weken ga ik geen nieuwe meer kopen .. Dan maar lekker KampeNellie in joggingsbroek hoor :+ .. I don't care :@
  zaterdag 1 september 2012 @ 20:51:28 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116281762
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha enf dan hebben wij dezelfde spulletjes gedcoord bij babydp want die heb ik ook gekocht :-)
Echt!! :D whahaha. Ja ik vond ze zo leuk O+

Haha ja mijn vent ziet er ruig uit maar is gewoon ontzettend aardig. Hij kan wel goed boos kijken hoor, als het moet :7 Heeft ook weinig met scheren enzo, laat nu z'n baard staan en dat staat 'm echt niet verkeerd vind ik. Daarvoor had ie vaak een ringbaardje. Hij is ook wat rossig, heeft wel bruinig haar maar z'n baardje is vaak net iets roder, staat 'm leuk :9 Tja, en ik val daarop, dat helpt natuurlijk ook wel he..

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ja zo zie ik de mannen ook graag haha. Mannen moeten stoer zijn :-p

Ohh wat verheug ik me er op om straks weer voor normale kleren te gaan winkelen! Hopelijk ben ik na de bevalling snel weer terug op gewicht
Ja toch :9
Dat ja :o pff... zit nu al te kijken naar normale truien en winterjassen! Lijkt me idd heerlijk om weer gewone kleren aan te doen..

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef Limone het volgende:
Enfermera, lekker hoor zo'n man! De mijne staat op dit moment in de keuken (voor boeuf bourguignon en bouillon en dan is de citroentaart al klaar), maar hij mag vooral niet te lang lopen. Dus de boodschappen op de markt, die hij altijd doet, heb ik gedaan. En ik weet meteen weer waarom ik destijds voor het taakje 'boodschappen doen in de supermarkt' heb gekozen. Brrr...markt..

die arme jongen, ik heb zo wel z'n street incredibility aan gort geholpen :@ :D

Ja, Fieder, hij was tijdens het kiten in een schelp gestapt en hij kon een redelijk groot deel van de schelp er zelf wel weer uit halen, maar er zijn toch wat stukjes afgebroken, achtergebleven en uiteindelijk ingekapseld in weefsel. Dat zorgde weer voor een (pijnlijke) bobbel van weefsel op z'n voet waardoor schoenen al na een paar uur pijn doen.

Ik begrijp heel goed dat ze op m'n werk zullen balen, vandaar dat ik m een beetje knijp denk ik :)
Nou he :D Oeh, wat heerlijk joh! O+ :D

Fieder lekker een ijsje :D :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 1 september 2012 @ 20:54:54 #253
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116281922
haha ik zie allemaal woeste, volledig getatoeëerde mannen met hele kleine baby's voor me. De mijne is net een wijf.... enorm ijdel, bang voor spinnen en ik ben een betere klusser. :D En hij slaapt het liefst uit (ja ik ook!) en daar hebben we vaak mot over :o

Tot deze week kon ik mijn eigen kleding nog aan en hoop maar voor een week of 17 zwangerschapskleding aan te hoeven.
Ik hoop dat ik nu wat ben aangekomen, tot nu toe nog op mijn gewicht voor de zwangerschap maar ik wil toch eigenlijk nog zeker 10 kg erbij. Volgens mij heb ik het al eens eerder gemeld, de vorige keer was ik 8 kilo aangekomen en binnen een maand of anderhalf/twee (geloof ik) 16 kilo kwijt.

Probleem is dat ik geen trek heb. Vanavond mosterdsoep en komkommer en druiven op......zijn niet de calorieën he.
pi_116283194
Balen Becky dat je geen trek heb. Hopelijk komt dat nog en kom je wat aan.
Hier ook nog steeds onder het startgewicht maar ik ksn het meer dan prima hebben en heb ook voldiende trek.

Hoe is het nu met de vermoeidheid? Slaan de vitamine injecties aan?
pi_116283751
Dank voor de tip Fieder! Ga ik zeker onthouden (en dat te bedenken dat ik 'iets' doe met communicatie en dialoog :') )

En wat een leuk en positief coming-out verhaal, Twinkle! :D Voor die sfeer ga ik ook!
pi_116285034
Hoeveel "hoor" je eigenlijk aan te komen van een zwangerschap? Ik ben net 15 kilo afgevallen, dus ik zie er wel een beetje tegenop weer bij te komen, maar het is voor een goed doel :Y)
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:15:18 #257
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116286267
zandsculptuur, ik geloof dat 14 kilo gemiddeld is. De app die ik heb geeft aan dat ik nu een kilo 8 aangekomen had moeten zijn.

Ik heb trouwens mijn baas ingelicht met de mededeling dat mijn heftige (hormonale ;) ) reacties een reden hadden....

As, ik weet het niet, of ze helpen, vast wel maar het ene moment ben ik topfit, het andere moment (zoals vandaag na weer een zware werkweek) ben ik doodop. Komt allemaal best wel weer goed hoor maar pfff, ik duik zo mijn bedje in :D
pi_116296194
pff nou ik ben maar uit bed gegaan, want slapen zat er niet meer in ;(
Lig allemaal te malen over vanalles en nog wat. Dat wordt dan vanmiddag een middagdutje doen..
pi_116296264
Hier nog steeds hetzelfde, hoewel het wel wat meer is geworden, maar meer dan afwachten kan ik niet doen. Ik duik weer even onder een steen en hoop dat deze onzekerheid snel voorbij is. Dat het niet goed is, dat zij zo, maar dat afwachten tot het mogelijk doorzet is echt killing....
pi_116296291
Poezebeest -O- Die onzekerheid is echt ontzettend vervelend!

Hier had ik een paar maanden geleden een jas gevonden die 'wel ging passen tot het einde van de zwangerschap' Zo'n ANWB-jas ding. Niet heel mooi, wel lekker warm en groot.
Deed ik hem gisteren aan, paste nog nèt _O- Ben benieuwd of ik het red tot het einde :P

En 's morgens nog avondeten spugen is klote :X
pi_116296298
Ach Kwisted, wat rot dat malen. Soms helpt het al als je deze gedachten op papier zet. Dan ben je het even kwijt. In de Zwangerschaps App die ik heb, staat zelfs dat een blocknote en een pen naast je bed al wonderen doen.

als je vaker piekert..

Kan je niet naar de spoed verloskundige Poezebeest?
pi_116296444
Limone; ik heb net contact gehad met z'huis waar ik onder behandeling ben, moet afwachten en krijg woensdag echo. Ik kan er verder toch niets aan doen, als het mis is, dan wordt het waarschijnlijk erger, als het stopt, dan is de prognose beter. Ik vind het alleen zo vervelend dat ik morgen gewoon moet werken en bang ben dat het onder het werk misgaat. Ik baal hier gewoon gruwelijk van.
  zondag 2 september 2012 @ 08:48:27 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_116296469
Sterkte poezebeest..... dat afwachten is slopend, dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent. Kun je je eventueel ziekmelden? Of misschien is wat afleiding juist wel goed?
pi_116296473
Ik duim voor je Poezebeest.

Dames, iemand tips voor middeltjes tegen keelpijn en oorpijn? Ik nam altijd strepsils maar dat schijnt niet te mogen met zwangerschap. En wat kun je nemen tegen hoesten?

Of moet ik gewoon de rest van de dag op dropjes zuigen :P
  zondag 2 september 2012 @ 08:54:59 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_116296502
Vsm heeft tabletjes tegen het hoesten, weet alleen niet zeker of je die ook tijdens de zwangerschap mag maar is wel homeopatisch.
pi_116297657
Ik kom net terug van de sportschool en ik voel me super goed! Dat had ik veel eerder moeten doen :o *O*
pi_116297909
Poezebeest, wat rot dat afwachten... Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt :*

Wij hadden een ontspannen nachtje weg, in zo'n luxe hotel (lekker in bad gewichtloos liggen wezen) waar je je aan het ontbijt helemaal klem kunt eten. Daarna nog even de sauna in geweest en naast het zwembad liggen dutten.
Niks mis mee ^O^

Sinds gisteren ben ik ook begonnen om mijn 9 maanden dagboek met terugwerkende kracht te vullen. In het begin van mijn zwangerschap vond ik er geen zak aan. Ik vond de teksten in het boek (ik heb die van Marianne Amelink) ook zo gedateerd.
Maar nu heb ik kaartjes, foto's, dingetjes verzameld en ingeplakt en heb ik mijn fröbelaard weer hervonden. En ik merk dat ik het toch wel leuk vind om een soort logboek bij te houden, zeker zometeen tijdens mijn verlof.

En verder heb ik vanochtend met uitrekken een buikspier bovenin verrekt, die dus al niet meer actief was, maar nu voelt alsof ie gescheurd is. ;(
Vandaag gelukkig verder he-le-maal niks gepland! Ook wel eens lekker. Dus ik lig nog in bed, man is voetballen, als die rond het middaguur terug is eens brunchen.
  zondag 2 september 2012 @ 11:16:48 #268
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_116298002
Lieve ladies, even een berichtje van ons vanuit het kraambed :D
Blijepeen en ik zijn vrijdag 31 augustus om 14.15uur bevallen van onze lieve zoon.
Hij heet Logan Jace en is 48 cm en was 2612gr.

We hebben een lange rit gehad, van dinsdag 9.00uur tot vrijdag 14.15 maar we hebben het gered en wat doet ons kindje het toch ook heerlijk.
We zijn heel trots, en gaan nu nog even van het hotel genieten. Gisteren al heerlijk pizza besteld ipv ziekenhuisvoer, want dat is echt niet heel erg lekker hihi. En vanavond heerlijk roomservice van het hotel van hun menukaart, kan niet wachten op een entrecote rare of sushi :P

Het verhaal van de bevalling is gezien het aantal dagen best wel lang, dat zal snel schrijven in het bevallingstopic, kan je zeggen dat de lange rit vermoeiend was maar dat we enorm veel gehad hebben aan onze cursus Hypnobirthing. Ben daar achteraf dus echt enorm blij mee. Ons kindje doet het ook heel goed, hij is heerlijk rustig, geeft goed aan wat hij wil (tot nu toe) en ligt nu even lekker te slapen. Ik ga nu ook weer even slapen. Blijepeen blijft jullie op de hoogte houden !Hier een foto van onze Logan Jayce
Be dance |Be real| Be You
pi_116298043
Looooodje O+
Van harte vrouw. Hard gewerkt, super gedaan! Succes met het herstel en geniet van je mooie mannetje!
  zondag 2 september 2012 @ 11:21:54 #270
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_116298083
Mango, las net je berichtje. Wij hadden dat ook gedaan en wat is dat heerlijk he! Dat is echt even genieten :D

Thanks Mango :D


Meiden houd je taai, houd vol, geniet van jullie zwangerschappen. Blijf jullie (via Peen) natuurlijk nog even volgen maar verkas dan ook alweer naar het babytopic :D Hoop jullie daar snel allemaal weer te lezen.
O+ :* voor de dames die het nodig hebben:D
De bevalling is echt een bijzonder moment, laat angsten niet in de weg staan, luister naar je hart, jouw baby en naar jezelf. Doe wat voor jou goed voelt en neem advies aan waar jij achter wil staan en achter staat. Maak de keuzes die jij wil en overweeg alleen andere keuzes als jij je daar goed bij voelt. Toi toi ladies, op naar het mooie moment dat jullie in jullie armen gaan liggen :D

:*
Be dance |Be real| Be You
pi_116298089
Ach Loodje! Wat een schatje! En wat een bevallingsreis...Geniet van je hotel en al je rauwe vlees!
  zondag 2 september 2012 @ 11:23:10 #272
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_116298096
Dank je Lmone :D Ga ik zeker doen, ga nu echt even slapen dus ben even offline. Blijepeen zal jullie ff bijhouden:D
Be dance |Be real| Be You
pi_116298134
Loodje jouw post O+ ik heb er zooo'n zin in!
  zondag 2 september 2012 @ 11:28:12 #274
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116298200
Wauw wat een mooie baby O+
gefeliciteerd Loodje!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116298201
Jaaaaa Loodje daar issie! Gefeliciteerd! En Blijepeen natuurlijk ook! *O* O+
pi_116298404
Wauw Loodje, daar is hij dan eindelijk! Gefeliciteerd en heel veel geluk! *G* *G*
Ben erg benieuwd naar je verhaal.

Poezebeest wat vervelend die onzekerheid. :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 2 september 2012 @ 11:37:50 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116298424
Loodje en Blijepeen, van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116298476
ik ga uit lurkstand om Loodje en Blijepeen te feliciteren! En wat een leuke naam!

*O* *O*

Logisch dat de hele rit vermoeiend was, maar aan je verhaal te horen heb je er geen naar gevoel aan overgehouden. Geniet van jullie mannetje en veel plezier mijn zijn drieën!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_116298482
O+ gefeliciteerd met jullie kleintje Loodje en Blijepeen *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116298496
Loodje en blijpeen gefeliciteerd wat een mooierd. Nu heerlijk genieten.
pi_116298878
Van harte gefeliciteerd Loodje! Goed gedaan en nu heerlijk genieten van je prachtige zoon O+
pi_116298977
Loodje en Blijepeen, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een plaatje O+
pi_116299048
Loodje en Blijepeen, gefeliciteerd!
pi_116299118
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:21 schreef Loodje het volgende:

Meiden houd je taai, houd vol, geniet van jullie zwangerschappen. Blijf jullie (via Peen) natuurlijk nog even volgen maar verkas dan ook alweer naar het babytopic :D Hoop jullie daar snel allemaal weer te lezen.
O+ :* voor de dames die het nodig hebben:D
De bevalling is echt een bijzonder moment, laat angsten niet in de weg staan, luister naar je hart, jouw baby en naar jezelf. Doe wat voor jou goed voelt en neem advies aan waar jij achter wil staan en achter staat. Maak de keuzes die jij wil en overweeg alleen andere keuzes als jij je daar goed bij voelt. Toi toi ladies, op naar het mooie moment dat jullie in jullie armen gaan liggen :D

:*
ohhhhhhhh O+ O+ O+ O+ :'(
pi_116299843
Loodje en blijepeen gefeliciteerd met jullie zoon O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116300426
Ahh wat lief! En wat goed om te horen dat je er ondanks alles zo goed op terug kan kijken! Ben benieuwd naar het bevallingsverhaal. Enorm gefeliciteerd jullie en geniet lekker!!
  zondag 2 september 2012 @ 12:55:41 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116300501
Ah, een geboorte! Loodje en blijepeen gefeliciteerd met jullie zoon!!

En wat een lief stukje heeft kwisted hierboven gequote O+
  zondag 2 september 2012 @ 13:04:35 #288
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116300697
Wat geweldig Loodje, van harte gefeliciteerd! *O* en pfoeh, wat een lange rit, ik vind dat best wel hftig! Ik wens je een goed herstel! (en na mijn mindful birth-lessen met zelfhypnose-elementen ga ik denk ik toch ook nog maar eens een zelfhypnoseboek zoeken :)
3!
  zondag 2 september 2012 @ 13:05:38 #289
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116300731
Ik weet trouwens nog iemand die haar baby heeft O-) maar dat komt ze vast zelf nog vertellen..
3!
pi_116300776
Inca :o doe es niet! Nou ben ik nieuwsgierig }:|
  zondag 2 september 2012 @ 13:08:52 #291
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116300811
Oh maar das dan niet zo'n moeilijk! Gefeliciteerd!
pi_116301016
Nee ik heb ook wel een vermoeden, maar ik wacht af.....
pi_116301039
Loodje gefeliciteerd *O*, wat een schatje.
  zondag 2 september 2012 @ 13:25:25 #294
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116301322
Loodje O+ en wat een mooie!
Van harte! *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116301772
Kuch, dat ben ik dus. Gisteravond om half twaalf is Julius geboren. Het was een snelle bevalling van vier uurtjes. Hij is 3490 gram en kerngezond!
Weeën storm is niet leuk, maar de ontsluiting schiet dan wel op. Julius is dus net geboren op de uitgerekende datum!
Gefeliciteerd Loodje!
pi_116301816
O+ Sopho geniet van jullie kleine man O+ Gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 2 september 2012 @ 13:43:32 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116301880
Loodje, daar is ie dan eindelijk he O+ Wat een heerlijk manneke, geniet ervan joh! :* En wat een heerlijk advies over de bevalling O+ :D

Sopho ook!! Jeuj! Op de uitgerekende datum nog!! *O* Gefeliciteerd!! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116301889
Sopho, gefeliciteerd met Julius O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116301936
Sopho gefeliciteerd *O*
pi_116301945
Sopho, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam en wat tof, op de uitgerekende datum!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')