abonnement Unibet Coolblue
pi_116487845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Say what, dit is de grootste setlist die ze ooit hebben gespeeld in Nederland.
Ehh nee.

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, 13.00 voor de deur, mooi plekje vooraan... :)

Al het fantastische zat in het begin. Met Hurts Like Heaven en Major Minus heb je gelijk het beste van het laatste album te pakken. Verder geweldig dat Lovers weer terug is en het setje met The Scientist en Yellow is altijd indrukwekkend.

Daarna was het alleen nog Warning Sign dat echt gruwelijk mooi was, ik ging speciaal voor dat nummer eigenlijk en wat was het het waard.. <3 Daarna was het gewoon eigenlijk wel een beetje klaar. Alleen Charlie Brown en Violet Hill doen nog wel iets met mij. En ja die set is kort, zeker in vergelijking met Goffert '09. Ze hebben genoeg tofs dat er nog wel tussen past. Visueel is het natuurlijk wel een meesterwerkje,wat is dat vuurwerk toch leuk :)

Een flinke bummer waren de 2 (!) cameramensen die vlak voor het begon aan onze kant op een platform kropen bij het podium en totaal niet subtiel gewoon ver boven het podium uittorenden om Chris (1) en Jonny (2) in beeld te nemen vanaf een halve meter afstand. WTF?! Ik heb Chris niet eens piano zien spelen nu en dat terwijl ik op 3 meter afstand stond. Je hebt verdorie een inzoomknop en horen cameramensen zich sowieso niet een beetje subtiel in de omgeving te verwerken? Zonde hoor.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 september 2012 @ 06:40:20 #277
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_116487884
Ik heb het toch wel naar m'n zin gehad! :9
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_116487967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 04:29 schreef Woffel het volgende:
Puik optreden en show erom heen.. is al bekend hoe ze de podium-switch deden? Ik was aardig verrast.. dankzij mn vrienden van de NS nu alweer thuis :')
Dat meen je niet!
Het was ook wel behoorlijk chaotisch op Den Haag CS, zag dat op een gegeven moment de perronnen werden afgesloten? Zat toen gelukkig al in de sprinter :)

Erg genoten van het concert. Ik stond bijzonder dichtbij het B-podium, heb de heren echt van super dichtbij mijn favoriet (Speed of Sound) zien spelen :)
Ze zijn buitenom gelopen en werden begeleid vanuit de EHBO-post naar het podium heb ik mij achteraf laten vertellen door de beveiliging.
Het spektakel was compleet, vuurwerk ook altijd tof! Kortom: Geweldige avond gehad.

Nu werken.. pfff, sterkte allen vandaag




[ Bericht 5% gewijzigd door Mip1988 op 07-09-2012 07:09:56 ]
pi_116489193
Was er ook bij, was geweldig :D

Iemand enig idee waar je de beelden van 3fm terug kan zien?
PSN: Duuc-nl
pi_116489560
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Was er ook bij, was geweldig :D

Iemand enig idee waar je de beelden van 3fm terug kan zien?
3FM radio en beelden?
pi_116489646
Het was prima! Heb me enorm vermaakt!
pi_116490348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Was er ook bij, was geweldig :D

Iemand enig idee waar je de beelden van 3fm terug kan zien?
Niet volgens mij. Vanochten gaf dhr Beelen al aan dat 3fm beelden er bij had geplakt van een andere show wat hij niet heel handig vondt.
pi_116490833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:52 schreef staticdata het volgende:

[..]

Niet volgens mij. Vanochten gaf dhr Beelen al aan dat 3fm beelden er bij had geplakt van een andere show wat hij niet heel handig vondt.
Dit, ik zag beelden van Pinkpop, Glastonbury en andere shows. Wel zag je livebeelden van het kleine podium waar ze oa. Speed of Sound speelden.

Coldplay zingt O O Den Haag
Cuz I'm Mr. Brightside
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 september 2012 @ 10:13:30 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116490886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Was er ook bij, was geweldig :D

Iemand enig idee waar je de beelden van 3fm terug kan zien?
De beelden zullen vast nog wel een keer worden uitgezonden, live mocht iig geen beeld erbij.
pi_116491482
Zit nu op werk concert te luisteren van Rock am ring 2011. Kan er nog geen genoeg van krijgen. ;) Zit met een grijns van oor tot oor achter de computer :)
pi_116491772
Concert is al te downloaden, alleen als 1 stuk.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 september 2012 @ 10:50:24 #287
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116491856
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Luni het volgende:
Concert is al te downloaden, alleen als 1 stuk.
Waar?
pi_116491910
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:50 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waar?
ik deel deze vraag O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_116491956
Wij allemaal gok ik
pi_116492228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wij allemaal gok ik
:Y

Het was geweldig
pi_116492990
guitars101 forum
pi_116493255
Geen lid van :(
pi_116493668
Zegt dat de files kapot zijn als je uitpakt..
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 september 2012 @ 11:53:21 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116493786
Linkje naar torrent zal wel verboden zijn? Heb hem hier gevonden namelijk.
pi_116493960
Tijdelijk hier te graaien:
h**p://www.savale.com/files/coldplay.html

edit: doe wat er op het linkje staat ;)

[ Bericht 56% gewijzigd door savale op 07-09-2012 12:08:43 ]
&lt;a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;savale.nl&lt;/a&gt;
pi_116494190
als je googelt op guitars 101 forum coldplay malieveld kom je er ook. En met beide rar bestanden doet ie het toch wel. En blijkbaar 21 nummers gespeeld.
pi_116494276
Staat ook op usenet :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_116494529
Genoten, absoluut. Hele show was geweldig en er werd prachtig gebruikt gemaakt van de 5 schermen. Show zit sowieso goed in elkaar, maakt het wel allemaal wat minder versassend. Maar nog steeds kippenvel bij warning sign en kostelijk gelachen op o o den haag. Charlie Brown is echt een topper. Met bijna iedereen rondom mij heerlijk gesprongen. Ik stond ook redelijk dichtbij met rond 4 uur half 5 aangekomen.

Waar ik mij alleen echt aan ergerde was dat het voorste vak speciale entree had of zoiets?? Ik kwam dus rond half 5 in het veld en wilde zo ver mogelijk naar voren lopen, maar stuitte op een gegeven moment op een hek. Ik kon niet eens bij de catwalk komen. Pas toen het heel druk werd op mijn plek zag ik dat er een aparte ingang 1e vak was. Maar mocht je daar niet naar binnen ofzo? Weet iemand hoe dit zat?

Hier trouwens een pic van het veld gisteren _O_ Kun je ook die hekken rondom het voorste vak zien. Het was toch wel echt ongelooflijk groot...

Ik stond echt aan de rand van dat hek van het voorste vak...
pi_116494746
Woorden schoten weer tekort voor mij. Heerlijk weer! De act was top, de show was top! Ik hoorde al dat die polsbandjes leuk waren maar ze waren inderdaad echt gaaf! En dat vuurwerk erbij, prachtig!!

Waar ik me wel aan stoorde was het tekort aan faciliteiten (vooral toiletten). Vaak best lang in de rij gaan staan. En, maar misschien ligt dit aan mij, vond ik het publiek redelijk tam. Drie jaar geleden in Nijmegen leek het wel of echt iedereen de hele tijd stond mee te zingen en klappen. En dat heb ik gisteren niet echt gemerkt. Misschien kwam het doordat we redelijk achteraan in het midden stonden (we kwamen rond 6en binnen) maar zo op de helft was het al zo druk dat het niet leuk meer was dus uiteindelijk een prima plek!

Oh, en inderdaad moest ik mijn camera afgeven. Bleek niet eens zo erg te zijn want ik was toch mijn geheugenkaartje thuis vergeten. :')

Iemand een link met high-res foto's??
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_116494933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:20 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Genoten, absoluut. Hele show was geweldig en er werd prachtig gebruikt gemaakt van de 5 schermen. Show zit sowieso goed in elkaar, maakt het wel allemaal wat minder versassend. Maar nog steeds kippenvel bij warning sign en kostelijk gelachen op o o den haag. Charlie Brown is echt een topper. Met bijna iedereen rondom mij heerlijk gesprongen. Ik stond ook redelijk dichtbij met rond 4 uur half 5 aangekomen.

Waar ik mij alleen echt aan ergerde was dat het voorste vak speciale entree had of zoiets?? Ik kwam dus rond half 5 in het veld en wilde zo ver mogelijk naar voren lopen, maar stuitte op een gegeven moment op een hek. Ik kon niet eens bij de catwalk komen. Pas toen het heel druk werd op mijn plek zag ik dat er een aparte ingang 1e vak was. Maar mocht je daar niet naar binnen ofzo? Weet iemand hoe dit zat?

Hier trouwens een pic van het veld gisteren _O_ Kun je ook die hekken rondom het voorste vak zien. Het was toch wel echt ongelooflijk groot...
[ afbeelding ]
Ik stond echt aan de rand van dat hek van het voorste vak...
Daar mocht je gewoon naar binnen hoor, als je tenminste op tijd was... Ik was er om 15:15 en toen was het daar nog niet druk. Je kreeg dan een speciaal bandje zodat je, zodra dat voorste vak vol was, naar binnen en buiten kon lopen...
Maar dat gaat zo bij vrijwel ieder concert hoor :)

Ennuh: er stonden in het voorste vak genoeg mensen met een camera hoor. Zelfs sommigen met een DSLR... Had ik de mijne ook wel mee kunnen nemen :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')