abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:56:58 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116151809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.

Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.

Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.

*alt-tabbed terug in-game*
Ok, sommige pop ups zijn nou niet bepaald handig nee, moet ik eerlijk toegeven. Maar wat vind je bijvoorbeeld onnodig ingewikkeld? Ik hou persoonlijk wel van de chaos in het spel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:57:32 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116151831
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
Still feel like fondling koalas? :D
Meer dan ooit O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116151959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.

Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.

Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.

*alt-tabbed terug in-game*
als ik zo over een game zou denken dan zou ik het ook niet spelen....
pi_116151966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken.
_O- :')
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 16:03:21 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_116152113
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef feyregy het volgende:
Hoe kun je denken dat je er bovenop staat? Je moet gewoon in die beam gaan staan en F drukken...

POI's vind ik nog het kutst, in de stad dan. De rest in het veld is prima te vinden als je niet te laag lvl bent om gekilled te worden..
Met de vista's bedoel ik die dingen die je moet ontdekken, niet je personal story. Als ik op de map kijk lijkt het alsof ik erboven op sta bedoel ik. Maar dan zal het wel ergens boven me zijn of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:04:46 #156
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_116152166
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Met de vista's bedoel ik die dingen die je moet ontdekken, niet je personal story. Als ik op de map kijk lijkt het alsof ik erboven op sta bedoel ik. Maar dan zal het wel ergens boven me zijn of zo.
Ja ik weet wat vistas zijn ;) maar je map heeft ook verschillende lagen he.. er staat een klein pijltje bij of het betreffende punt zich boven jou of onder jou bevind. ;)
420 = 23
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 16:07:17 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_116152274
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef feyregy het volgende:

[..]

Ja ik weet wat vistas zijn ;) maar je map heeft ook verschillende lagen he.. er staat een klein pijltje bij of het betreffende punt zich boven jou of onder jou bevind. ;)
OK Sorry ;) Mmm dat pijltje is me nog niet opgevallen eigenlijk. Kijken of ik er vanavond eentje kan vinden, een makkelijke O-)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_116152288
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:08:21 #159
192683 AMDB
Visionair.
pi_116152318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.

Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.

Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.

*alt-tabbed terug in-game*
Je hebt gelijk, de chaos is ridicuul in vergelijking met GW1. Zijn nog een paar zéér grote verbeterpunten.
pi_116152348
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Karina het volgende:

[..]

OK Sorry ;) Mmm dat pijltje is me nog niet opgevallen eigenlijk. Kijken of ik er vanavond eentje kan vinden, een makkelijke O-)
Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:39:17 #161
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_116153519
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied. :')
Misschien even wat grinden totda.. oh.

Ik vind 't leuk dat er weinig grindquests zijn, maar wel erg kut dat wanneer je zefl besluit wat te grinden, dit nagenoeg geen XP oplevert.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_116153544
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:40:37 #163
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_116153566
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Koop 't koop 't koop 't :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:40:45 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116153574
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Civilian het volgende:

[..]

Misschien even wat grinden totda.. oh.

Ik vind 't leuk dat er weinig grindquests zijn, maar wel erg kut dat wanneer je zefl besluit wat te grinden, dit nagenoeg geen XP oplevert.
True. Nu is het gewoon rondrennen, gatheren, alles killen wat er rond loopt en mee doen aan events, ook best leuk overigens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:41:25 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116153602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Doe nou kopen! Je weet niet wat je mist!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116153616
moet ik niet doen man, helemaal niet nu het gratis is.
ik wil dan altijd weer de beste pvper van de server zijn.

is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:42:17 #167
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116153638
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef jogy het volgende:
Maar wat vind je bijvoorbeeld onnodig ingewikkeld? Ik hou persoonlijk wel van de chaos in het spel.
Moeilijk om te zeggen precies wat ingewikkeld is. Of het nou ingewikkeld is, of eerder simpel maar onduidelijk. Het zijn er teveel om op te noemen. Veel kleine dingen die niet kloppen, maar omdat er zoveel elementen zijn, die allemaal net te onduidelijk zijn, is het chaos.

UI vind ik zeer slecht ontworpen. Met Guild Wars 1 had ik nooit problemen met de UI. Klein voorbeeld: bij de hero panel (onnodig groot trouwens) kan je crafting kiezen, en als je dus twee crafting hebt zoals ik: Chef en Jeweler, krijg je een drop-down menu om te kiezen tussen de twee. Maar dat moet natuurlijk ook een tab / panel zijn, en geen drop-down menu omdat je altijd alleen maar twee dingen kan hebben, en omdat de texten 'Chef' en 'Jeweler' prima kort genoeg zijn, waardoor een twee tabs veel handiger is dan een drop-down menu. Ik krijg dan het idee dat de UI door iemand is ontworpen die nooit eerder met UI design heeft gewerkt. :{ Want nu heb je een drop-down menu die er zo uit ziet:

[ Chef ................................................]
[ Jeweler ............................................]

En Jeweler is dan niet zichtbaar omdat het drop-down gebeuren dat verbergt.

Als het tabbed was, zou het er zo uitzien:

/ Chef \__/ Jeweler \

Genoeg ruimte en dan zijn alle twee crafting skills duidelijk zichtbaar EN hoef je maar één keer te klikken om Jeweler te selecteren i.p.v. twee keer zoals nu. Ik kan serieus nauwelijks begrijpen hoe iemand die met UI's werkt zo'n fout kan maken... vraag ik me af hoe het er aan toe gaat bij Arenanet.......

Maar het spel zit dus vol met allerlei onzin. Hero panel is bijvoorbeeld een groter probleem. Echt zomaar achterlijk groot. Serieus bizar.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_116153647
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe nou kopen! Je weet niet wat je mist!
ik weet dondersgoed wat ik mis. paar jaar wow/everquest/swtor/lol/conan/lotr zijn toen niet echt goed voor me geweest
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:43:00 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116153661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Cara het volgende:
moet ik niet doen man, helemaal niet nu het gratis is.
ik wil dan altijd weer de beste pvper van de server zijn.

is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Geen idee of je ranking zakt oid of hoe het er uberhaupt werkt eerlijk gezegd. Maar wat is casual? 3 keer in de week of minder?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116153687
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen idee of je ranking zakt oid of hoe het er uberhaupt werkt eerlijk gezegd. Maar wat is casual? 3 keer in de week of minder?
hopelijk minder maar dat zal dan hopelijk een uurtje of 12 per week zijn ofzo
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_116153709
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied. :')
Begin gebied uitspelen, dan ben je wel weer bij. :)
pi_116153794
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef Wii-Style het volgende:
bij de hero panel (onnodig groot trouwens) kan je crafting kiezen, en als je dus twee crafting hebt zoals ik: Chef en Jeweler, krijg je een drop-down menu om te kiezen tussen de twee. Maar dat moet natuurlijk ook een tab / panel zijn, en geen drop-down menu omdat je altijd alleen maar twee dingen kan hebben,

Maar het spel zit dus vol met allerlei onzin. Hero panel is bijvoorbeeld een groter probleem. Echt zomaar achterlijk groot. Serieus bizar.
Je kan alle professions tegelijk hebben.
Noem nog eens wat dingen? :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:52:49 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116154033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef Silv het volgende:
Ricko, hedde gij hem al gekocht?
Ja bro! Ik speel hem nu ook :D Maar heb alleen nog een nachtdienst vanavond en dan kan ik fulltime hier mee aan de gang
pi_116154055
Iemand die veel PvP wil spelen. Of al veel PvP speelt. Een PvP Leader er bij kan geen kwaad lijkt me.
pi_116154162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Cara het volgende:
Is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Er zit geen gear-grind in, dus ja.

(Je hoeft niet dagenlang te PvPen/raiden voor de beste gear om mee te kunnen in PvP)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')