abonnement Unibet Coolblue
pi_116056815
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 03:45 schreef Zangetsu117 het volgende:
Game draait gewoon om events zoeken anders word je afgemaakt in story quests...
Ja, je kan niet alle quests doen op level 1 daarvoor moet je eerst levelen. Wat had je dan gedacht :')

quote:
The BG is f*ckedup,
Wat is BG?

quote:
pvp is helemaal uit balans...
Nee, dat is het niet
pi_116056825
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 03:45 schreef Zangetsu117 het volgende:
Dit is spel is echt teleurstellend, de graphics,gameplay etc is oke maar de questing...
Game draait gewoon om events zoeken anders word je afgemaakt in story quests...
The BG is f*ckedup, pvp is helemaal uit balans... Als de mogelijkheid was om m'n geld terug te krijgen had ik het echt gedaan. Word weer wachten op MoP, WOW blijft de baas!
:') Wow is echt alleen nog maar voor kleine kinderen :')
pi_116056926
Mensen die na 1 of 2 dagen al zeuren :')
pi_116056928
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 07:56 schreef Scheringa het volgende:

[..]

:') Wow is echt alleen nog maar voor kleine kinderen :')
Don't feed the troll...

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 07:34 schreef Murdera het volgende:
qua storyline moet ik nu rond de level 26 zitten, ik ben net 20 geworden. :')
Hmm, qua storyline zou ik nu rond de level 6 moeten zitten, ik was gister avond toen ik afsloot 16 1/2.... Maar, ik heb wel Queensdale 100% gedaan! En Divinity Reach. Andere explorables ben ik nog niet in geweest.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 07:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Volgens mij mag je als je een guild invite wil accepteren niet in een overflow server zitten.
Jawel, maar het is een beetje buggy. Hetzelfde met de build queue. Dan was hij wel zichtbaar en dan weer niet... Gelukkig kon ik gisteravond nog een nieuw item in de queue zetten, waardoor we tot overmorgen de tijd hebben voordat hij weer leeg is :P

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Dacht eindelijk lekker te gaan spelen maar na een paar uur herstart mijn computer uit zichzelf, GW2 opnieuw opgestart en toen ging na 1 minuut het licht volledig uit en nu doet de computer niks meer :')
Of je zet de aardlekschakelaar om?

(sorry, moest gelijk aan dit denken: http://ifaq.wap.org/computers/techsupportcall.html)
pi_116056942
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 03:45 schreef Zangetsu117 het volgende:
Dit is spel is echt teleurstellend, de graphics,gameplay etc is oke maar de questing...
Game draait gewoon om events zoeken anders word je afgemaakt in story quests...
The BG is f*ckedup, pvp is helemaal uit balans... Als de mogelijkheid was om m'n geld terug te krijgen had ik het echt gedaan. Word weer wachten op MoP, WOW blijft de baas!
Ik weet niet welk spel jij hebt gespeeld, maar ik hoef maar af en toe een event tussendoor te doen om mijn storyline bij te houden. Ik kan met de XP uit storylines en crafting moeiteloos daar doorheen blijven jagen.
pi_116057111
Ik heb in game alleen een beetje moeite met het verzamelen van gold :')
Heeft een van jullie al een idee hoe je wat makkelijker aan gold (of silver) kan komen?
pi_116057240
Tot lvl 10 gekomen in 't weekend, vermaak me uitstekend met mijn engineer. :)



De performance is ook een stuk beter geworden sinds gisteren, op zaterdag was het nog om te janken en baalde ik nogal omdat ik dus echt moest gaan upgraden, maar sinds de grote groep mensen wat meer verspreid is, is mijn performance van net speelbaar naar gewoon speelbaar gegaan. (rond de 30-40 FPS)

Heb nog helemaal niets aan crafting gedaan trouwens, en met mijn storyline moet ik nu lvl 14 zijn, heb de vorige quests steeds gedaan 2 levels onder wat nodig was, en dat ging prima.

Verder vooral bezig om alle hart-quests te doen, alle waypoints te vinden etc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116057325
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 07:54 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Als wat speel jij dan? :o
Als ik met mijn Thief een storyquest doe op mijn eigen level wordt ik continu gekilled :')
Ik ben een mesmer, en ik ga ook te vaak dood in het gebied waar ik voor de storyline zou moeten zijn.
Maar even een stapje terug gedaan en even de gebieden waar ik wel kan rondlopen helemaal clearen. :P
pi_116057482
Ik kan niet wachten tot morgen als ik de game eindelijk kan gaan halen :P Is de Far Shiverpeaks server overvol of valt het nog mee? :)
pi_116057515
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:05 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen als ik de game eindelijk kan gaan halen :P Is de Far Shiverpeaks server overvol of valt het nog mee? :)
hij is aardig vol. :P Hoop dat je hem nog kan joinen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:11:10 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116057557
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:36 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb in game alleen een beetje moeite met het verzamelen van gold :')
Heeft een van jullie al een idee hoe je wat makkelijker aan gold (of silver) kan komen?
wachten tot de trading optie online komt denk ik. ben nu level 17, ben tot level 33 gekomen met artificing en tailoring zit rond de 20 volgens mij. zou die zooi redelijk makkelijk kunnen verkopen. cooking supply is volgens mij ook verhandelbaar voor een redelijk prijsje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116057931
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:36 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb in game alleen een beetje moeite met het verzamelen van gold :')
Heeft een van jullie al een idee hoe je wat makkelijker aan gold (of silver) kan komen?
Gewoon niet zo snel uitgeven!

Er zijn dingen die je ook met karma kunt kopen ipv coppers. Crafting tools, salvage kits, deze kun je ook bij karma merchants krijgen (met name de Heart Quest givers). En zodra de Trading Post op is, zal het ook wel iets beter gaan (aangezien je dan tenminste je green drops kunt verkopen...)
pi_116057993
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

hij is aardig vol. :P Hoop dat je hem nog kan joinen.
Zou balen zijn als ik een andere server zou moeten kiezen, vriend van me heeft deze server juist gekozen zodat we samen kunnen gamen :p
pi_116058021
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:39 schreef Questular het volgende:

[..]

Zou balen zijn als ik een andere server zou moeten kiezen, vriend van me heeft deze server juist gekozen zodat we samen kunnen gamen :p
Samen met je vriend dan een andere server kiezen?
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:45:29 #90
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116058087
inmiddels aan het werk dus kan pas vannavond weer even spelen. Het spel en de pre-launch is me heel erg goed bevallen! PVP is leuk en het tempo om te blijven levellen ook fijn.

Maar de grootste verademing is toch wel niet het doelloze verzamel gequest bij PVE :D nu nog een leuke guild vinden (ben op seafarers begonnen)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_116058091
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Gewoon niet zo snel uitgeven!

Er zijn dingen die je ook met karma kunt kopen ipv coppers. Crafting tools, salvage kits, deze kun je ook bij karma merchants krijgen (met name de Heart Quest givers). En zodra de Trading Post op is, zal het ook wel iets beter gaan (aangezien je dan tenminste je green drops kunt verkopen...)
Dat is het probleem, ik geef het ook niet snel uit :')
Het enige wat ik er mee heb gehaald zijn salvage kits, crafting tools, repairs en traits..

Green items verkoop ik trouwens gewoon via de chat. De handel gaat dan uiteindelijk via de mail, werkte gisteravond perfect :)
pi_116058176
15-25 human area 100% ontdekt :-)
pi_116058565
En soms heb je dat je broek kapot gaat tijdens een missie:

  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 10:13:05 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_116058645
Ik vond nog een goede guide :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_116058678
Weet iemand, of kan ik ergens zien wanneer het spel begint voor de pre-orders? Zonder de headstart. Maandag weet ik maar hoe laat weet ik dus niet...
pi_116058728
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:14 schreef roysonny123 het volgende:
Weet iemand, of kan ik ergens zien wanneer het spel begint voor de pre-orders? Zonder de headstart. Maandag weet ik maar hoe laat weet ik dus niet...
Those who have not pre-purchased or pre-ordered the game, Guild Wars 2 will officially launch at midnight Pacific time (5.00am GMT) August 28.
pi_116058780
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Those who have not pre-purchased or pre-ordered the game, Guild Wars 2 will officially launch at midnight Pacific time (5.00am GMT) August 28.
Zie het al, ik heb geen pre-order. Dan nog maar eventjes wachten tot morgen 8)7
pi_116059126
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:45 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Dat is het probleem, ik geef het ook niet snel uit :')
Het enige wat ik er mee heb gehaald zijn salvage kits, crafting tools, repairs en traits..

Green items verkoop ik trouwens gewoon via de chat. De handel gaat dan uiteindelijk via de mail, werkte gisteravond perfect :)
Ik wacht wel tot de TP werkt...

Repairs? Heb ik nog niet gedaan... Mijn armour was beschadigd dus heb ik maar een nieuwe gecraft :P

M'n salvage kits heb ik tot nu toe, op 1 na, allemaal gekocht met karma.
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:35:09 #99
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_116059210
Dus de mail handel werkt wel? :D goed om te weten

Is het trouwens slim om karma te sparen voor later? of krijg je dat toch genoeg? Ik geef nu alleen geld uit en spaar karma.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_116059237
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot de TP werkt...

Repairs? Heb ik nog niet gedaan... Mijn armour was beschadigd dus heb ik maar een nieuwe gecraft :P

M'n salvage kits heb ik tot nu toe, op 1 na, allemaal gekocht met karma.
Dan moet ik vanavond maar op zoek gaan naar die karma vendor. Heeft hij ook crafting materials (voor cooking en leatherworking)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')