En dat dat zinnetje:"Vooral hoe er omgegaan wordt met een 15 jarige jongen"quote:Op zondag 13 januari 2013 10:42 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hahaha, dat einde!
Ik zie echt zo'n autistje voor me dat helemaal de pan uit flipt
Hij/zij geeft geld aan Hour of Powerquote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wtf, daar staat gewoon een foto van een bankafschrift tussen, met alle informatie er gewoon op
dat spaar ik binnen 3 maandenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik wist niet dat HP eigen filialen had.
en
In 2 jaar tijd geen 655 euro kunnen sparen.
Zou me eerlijk gezegd weinig kunnen boeien als eigenaar/directeur dat mijn bedrijf op die site staat gezien het gemiddelde niveau van de klachten aldaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef zolderkamer-autist het volgende:
klacht.nl is echt een bedorven site en de aids voor ieder midden en klein bedrijf.
Mensen mogen gratis hun klachten posten, ook al niet terecht. Als bedrijf moet je 200,- betalen om de klacht te laten verwijderen, onafhankelijk of de klacht terecht is of niet.
De eigenaar van het bedrijf heeft zijn/haar contactgegevens verborgen, dus je kunt er ook niet even langs om een steen door de ruiten te gooien.
Ze verdienen geld aan kleine bedrijfjes door middel van smaad.
Het zijn een stelletje teringleijers
Het zal je verbazen. Voor sommige bedrijven is google-indexatie erg belangrijk, en klacht.nl wil er nog wel eens tussenkruipen als je eenmaal op die website staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou me eerlijk gezegd weinig kunnen boeien als eigenaar/directeur dat mijn bedrijf op die site staat gezien het gemiddelde niveau van de klachten aldaar.
De heer C. van Appeldoorn wilt héél erg graag zijn geld terug!quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wtf, daar staat gewoon een foto van een bankafschrift tussen, met alle informatie er gewoon op
Helaas neemt een gemiddelde Nederlander zulke klachten serieus.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou me eerlijk gezegd weinig kunnen boeien als eigenaar/directeur dat mijn bedrijf op die site staat gezien het gemiddelde niveau van de klachten aldaar.
Je kan ook een gratis account nemen en kijk even in de algemene voorwaarden, staat het moederbedrijf.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef zolderkamer-autist het volgende:
klacht.nl is echt een bedorven site en de aids voor ieder midden en klein bedrijf.
Mensen mogen gratis hun klachten posten, ook al niet terecht. Als bedrijf moet je 200,- betalen om de klacht te laten verwijderen, onafhankelijk of de klacht terecht is of niet.
De eigenaar van het bedrijf heeft zijn/haar contactgegevens verborgen, dus je kunt er ook niet even langs om een steen door de ruiten te gooien.
Ze verdienen geld aan kleine bedrijfjes door middel van smaad.
Het zijn een stelletje teringleijers
Met een gratis account kun je de klacht slechts verwerken, maar niet van de website halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:54 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Je kan ook een gratis account nemen en kijk even in de algemene voorwaarden, staat het moederbedrijf.
quote:Op zondag 13 januari 2013 04:04 schreef ikveranderhemniet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die afbeelding ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 5 havo...
It's not too late to change your hikikomori ways!
Wat is de klacht over jouw bedrijfje op klacht.nl?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef zolderkamer-autist het volgende:
klacht.nl is echt een bedorven site en de aids voor ieder midden en klein bedrijf.
Mensen mogen gratis hun klachten posten, ook al niet terecht. Als bedrijf moet je 200,- betalen om de klacht te laten verwijderen, onafhankelijk of de klacht terecht is of niet.
De eigenaar van het bedrijf heeft zijn/haar contactgegevens verborgen, dus je kunt er ook niet even langs om een steen door de ruiten te gooien.
Ze verdienen geld aan kleine bedrijfjes door middel van smaad.
Het zijn een stelletje teringleijers
My thoughts exactly.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Wat is de klacht over jouw bedrijfje op klacht.nl?
Ik heb het zien gebeuren bij mijn vorige stage, wat een tamelijk klein bedrijf was qua personeel en voornamelijk klanten via internet binnen haalde.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Wat is de klacht over jouw bedrijfje op klacht.nl?
Het past niet bij het imago van sbs6?quote:Klacht SBS 6: te sexistisch en beledigend naar kandidaten en jury
ik vind gerard te sexistisch, nu maakt hij weer beledigende opmerkingen, begint ie over kontjes en pakt hij als toppunt de tepel van benoit!! ik vind dit absoluut niet kunnen en zelf aanstoot gevend!!! kinderen kijken dit ook en dit kun je gewoonweg niet maken. de opmerkingen die er gemaakt worden door meneer joling die denkt dat hij grappig is, zijn doen en laten gewoon niet normaal en absoluut niet passend bij het imago van sbs 6
Gewenste oplossing
ontslaan die kerel dit gaat te ver
quote:Klacht SBS 6: Klacht SBS6: G.Joling knijpt in tepel danser Sterren dansen op ijs
Afschuwelijk, misselijkmakend. Op live televisie knijpt Gerard Joling de danser in zijn borst. Ik vind dit niet kunnen, heb hem ook direct afgezet. Als de host nu een bij vrouwen dit deed? Dat zou aanranding betekenen! Wat is die G.Joling een griezel.
Gewenste oplossing
Haal G.Joling van de buis.
Das nieuw, een kipburger die overstuur is. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Een kipburger die hysterisch doet of zo?quote:Klacht Burger King: voedselvergiftiging bij burgerking nieuwegein
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Burger King
Lezers van deze klacht: 315
Zaterdag gingen wij langs de burgerking in nieuwegein om wat te eten en hadden erna een behoorlijk opgezet gevoel. Hiervoor hadden wij niets bijzonders gegeten dus kon het daar niet aan liggen. Toen wij ‘s avonds thuis kwamen was mijn vrouw erg miselijk en moest erg overgeven en is de hele zondag ziek geweest. Zelf was ik ook niet lekker en voelde me ook erg beroerd. Dit was de eerste keer dat wij bij de burgerking aten maar waarschijnlijk ook de laatste keer. Wij denken zelf dat de kipburger overstuur was of te lang uit de koeling heeft gelegen.
Gewenste oplossing
De burgers moeten meer gecontroleerd worden of ze wel goed zijn. En wij willen als dit mogelijk is ons geld terug want wij hebben niet kunnen genieten van deze menu's.
Mijn zegen heeft 'ie. Hoe eerder G. Joling van de buis, hoe beterquote:Op maandag 14 januari 2013 12:48 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Het past niet bij het imago van sbs6?
[..]
Ook dat verkeerde gebruik van het woord 'seksistisch'.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:48 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Het past niet bij het imago van sbs6?
[..]
Wat een drama zeg, alsof er geen andere dingen zijn om je druk over te makenquote:Klacht ABN Amro: Distriminatie bij gezamelijke rekeningen
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ABN Amro
Lezers van deze klacht: 27
Bij gezamelijke rekening . Komt er op het pasje van de 2 e persoon van de rekening ook de naam van de andere persoon bij . Bij de eerste rekeninghouder staat niet de naam van de andere vermeld . Dit is zeer degenererend voor de 2 e rekening houder deze word dus bij de ABN/AMRO niet voor vol aangezien
Gewenste oplossing
Ook bij gezamelijke rekeningen krijgt ieder gewoon een pasje op zijn haar eigen naam.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Das nieuw, een kipburger die overstuur is. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Een kipburger die hysterisch doet of zo?
degenererendquote:
Kent iemand het merk dit produkt?quote:Klacht Albert Heijn: Prijsverhoging
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 68
De prijs van dit produkt was ¤ 1,19. werd toen ¤ 1,23. Werd verhoogd naar ¤ 1,32 en vandaag bij Albert Heijn geweest en het pak kost dus nu ¤ 1,39. Dit gebeurt dus in ongeveer 2 maanden tijd.
Gewenste oplossing
Dat de prijs weer teruggedraaid wordt naar ¤ 1,19 of ¤ 1,23.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |