"wilt"quote:Klacht Youfone.nl: oplichters
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Youfone.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Youfone.nl
Lezers van deze klacht: 87
te hoge rekening
Gewenste oplossing
stoppen met oplichten
Oplossing van het bedrijf
Klant wilt zelf geen contact opnemen met Youfone
quote:ik vind 3 es ice tea de lekkerste ice tea en nu is hij uit de handel, wij bestelden altijd een heleboel bij deJumbo supermarkt in Amstelveen, wij wonen zelf in Purmerend is er echt geen alternatief
Gewenste oplossing
als ik het bij bavaria kan bestellen
Oplossing van het bedrijf
Daar dit draait om dezelfde melding en dezelfde meldersgegevens, hebben wij ons beperkt tot het verstrekken van de oplossing zoals bij de andere melding aangegeven. MvG BAVARIA Consumentenservice
quote:Afgelopen zaterdag 08-09-12 is er post bezorg maar bij afwezigheid is het pakketje door mijn raam naar binnen gegooid. Hierdoor zijn meerdere spullen omgevallen en enkele glazen gebroken. Dit hoort een bezorger gewoon niet te doen!
Gewenste oplossing
Compensatie voor asociale service.
Oplossing van het bedrijf
Beste klant,
Wij kunnen uw klacht helaas niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is dat de zending niet door DHL Express is geleverd. De zending is namelijk verstuurd met DHL Paket. Zendingen die met DHL Paket worden verstuurd worden voor aflevering overgeheveld aan PostNL of Selektvracht.
Graag vragen wij aan u de klacht bij één van hun neer te leggen.
Met vriendelijke groeten,
DHL Express Webcare Team
Ik vind het hele verhaal echt bizar. Kan me niet voorstellen dat een bezorger dat zou doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat is ook wel belachelijke natuurlijk en een terechte klacht.
Volgens mij heb ik hier op Fok! ook al een keer gelezen dat een bezorger een pakket in de groene container had verstoptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het hele verhaal echt bizar. Kan me niet voorstellen dat een bezorger dat zou doen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het hele verhaal echt bizar. Kan me niet voorstellen dat een bezorger dat zou doen.
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier op Fok! ook al een keer gelezen dat een bezorger een pakket in de groene container had verstopt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
[..]
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....
Laf om het zo af te schepen, laat DHL het maar uitzoeken met hun onderaannemersquote:
Nou, als je hoort hoe de bezorgers worden afgeknepen, kun je je dat wel voorstellen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier op Fok! ook al een keer gelezen dat een bezorger een pakket in de groene container had verstopt
Wat een lul verhaal zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, als je hoort hoe de bezorgers worden afgeknepen, kun je je dat wel voorstellen.
En ze worden niet alleen afgeknepen, maar zijn ook nog eens niet even goed opgevoed, getraind of van eigen intelligentie voorzien.
Dit is de onderkant van de arbeidsmarkt.
De voordelen die de klant krijgt door de lage prijzen van internetwinkels, worden afgepakt van de bezorgers, die dus slechte service leveren.
Eigen schuld, dikke bult.
Als je uit bent op de goedkoopste spullen, krijg je de grootste rotzooi.quote:
Mits het product goed ingepakt is, is dit gedrag acceptabel.quote:
Je hebt ook zo lekker de keuze..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je uit bent op de goedkoopste spullen, krijg je de grootste rotzooi.
Goedkoop is duurkoop.
Alle waar is naar zijn geld.
Zo eenvoudig genoeg?
Dit is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Jij bestelt zeker nooit pakketjes en zal het dus ook niet boeien als ze kapot of ingedeukt aankomen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mits het product goed ingepakt is, is dit gedrag acceptabel.
De ontoegankelijkheid van de geadresseerde maakt een ander gedrag van de leverancier wel erg lastig. De bezorger heeft wel wat beters te doen dan te wachten op de trage reactie van de ontvanger.
Precies. Grotendeels Marokkanen en Turken die amper Nederlands spreken. En dan lopen ze met een TNT jas, en daaronder een veel te grote Adidas trainingsbroek/joggingbroek en sportschoentjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, als je hoort hoe de bezorgers worden afgeknepen, kun je je dat wel voorstellen.
En ze worden niet alleen afgeknepen, maar zijn ook nog eens niet even goed opgevoed, getraind of van eigen intelligentie voorzien.
Dit is de onderkant van de arbeidsmarkt.
De voordelen die de klant krijgt door de lage prijzen van internetwinkels, worden afgepakt van de bezorgers, die dus slechte service leveren.
Eigen schuld, dikke bult.
Daarom gewoon een protocol. Hebben ze toch ook? Eerste en tweede keer (als je niet thuis bent) bij de buren, en als die ook niet thuis zijn bij een postagentschap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Met een pakket gooien kan en mag natuurlijk niet. Maar als bezorger kun je het ook niet gauw goed doen. Stel dat je een pakketje hebt dat net te groot is voor de brievenbus, die pakketjes van Bol.com. bijvoorbeeld. Dan heb je drie mogelijkheden.
1: Toch in de brievenbus doen, maar het pakket steekt er een stukje uit. Dan heb je altijd mensen die gaan klagen: "mijn pakketje is nat geworden". Of "iedereen had het uit de brievenbus kunnen halen en zo maar mee kunnen nemen"
2: Bij de buren afgeven. Ook niet goed, want dan bellen ze: "Ik wil niet dat het bij de buren afgegeven wordt, want wat er in zit is privé". Of "ik wil mijn pakketje niet bij die klootzak op gaan halen".
3: Pakketje mee terug nemen en laten afhalen. Nee, mag ook niet. Want ook dan bellen ze op: "had het maar gewoon in de brievenbus gedaan. Maakt niet uit dat het een stukje uitsteekt. Nu moet ik er verdorie speciaal voor naar het postagentschap rijden"
Je zou ook gewoon naar een echte winkel kunnen gaan. Zodat je zelf naar de spullen kunt kijken en ze direct meenemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je hebt ook zo lekker de keuze..
Daarnaast, die bezorger kan dat pakket ook weer meenemen in plaats van over de afzetting gooien.
Dan loop je misschien je vergoeding van je pakketje mis, maar ik mag hopen dat hij de schade aan die monitor uit eigen zak heeft mogen betalen.
Nee. Als ik iets nodig heb, ga ik het zelf halen in een winkel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dit is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Jij bestelt zeker nooit pakketjes en zal het dus ook niet boeien als ze kapot of ingedeukt aankomen?
quote:bij de voedselbank in veendam word gediscrimineerd want we zagen vanmorgen dat er mensen weg gingen met 5 kilo aardappelen toen wij onze pakket kregen zonder aardappelen en vroegen krijgen wij geen aardappelen? werd er gezegd nee meneer dat is voor grote gezinnen.
volgens mij heeft een ieder recht op aardappelen groot of klein gezin!! dus grote gezinnen mogen eten en kleine gezinnen op een houtje bijten. lang leve de voedselbank veendam
Gewenste oplossing
dat ze gaan uitdelen per persoon zodat iedereen gelijk krijgt en meer controle op de voedselbanken
Of tabaksmerk Samson even de Samsung van Hilde wil repareren Plemp ook even je volledige info online, waarom ook niet.quote:Home > Tabaksbedrijf > Samson > Reparatie van de Samsung Galaxy Gio door GSM Repareren
Beste dame, heer
Ik heb sinds een jaar een Samsung Galaxy Gio, die ik bij de Albert Heijn gekocht heb. De pinnetjes waar de battereij aan aansluit zijn niet meer in oorde. Ik ben ordenlijk met het apparaat omgegaan en heb het volgens uw handleiding gebruikt.
Omdat ik 2 jaar Garatie op de telefoon heb (niet de bijliggende attritute) heb ik het apparaat opgestuurd naar GSM repareren. Ik ging ervan uit dat de service van Samsung dit probleem naar ieders tevredenheid oplost.
Maar het gsm-repareren zegt dat het repareren van de pinnejtes niet onder de garantie valt. Voor mij is dit niet logisch, het is een onderdeel van de telefoon.
Ik ben verder met het apparaat goed tevreden en zou graag met dit probleem geholpen willen worden,
anders denk ik dat dit de laaste Samsung is die ik en mijn gezin ooit gekocht hebben.
Met vriendelijke groeten
en graag tot horens
Reparatienummer: SVM5034338
bijlage: offerte van gsm repareren: ¤ 73,45
Uw naam: Uw referentie: SVM5034338
Onze referentie: GSR08804388
Gewenste oplossing
ik zou erg tevreden zijn als u mijn telefoon gewoon zou repareren.volgende vraag: mijn toekomstige mening van Samsung is afhankelijk van de oplossing van dit probleem. Tot nu toe ben ik erg tevreden over het toestel.
Verder is de klacht natuurlijk terecht. Net zoals kledingzaken etc die geen garantie zeggen te geven op ritsen. Dat zijn ze namelijk wettelijk verplicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef N22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of tabaksmerk Samson even de Samsung van Hilde wil repareren Plemp ook even je volledige info online, waarom ook niet.
Die eerste wat een droeftoeter. 'En wij moeten op een houtje bijten'. Je voedsel gratis halen bij de voedselbank is echt niet verplicht hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:55 schreef N22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of tabaksmerk Samson even de Samsung van Hilde wil repareren Plemp ook even je volledige info online, waarom ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |