abonnement Unibet Coolblue
pi_116302263
quote:
Klacht Zwembaden Uithoorn: na twee keer proefzwemmen niet mogen afzwemmen voor diploma B
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Zwembaden Uithoorn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zwembaden Uithoorn
Lezers van deze klacht: 145

Onze dochter mag voor de tweede keer niet afzwemmen voor haar zwemdiploma B. Het zwembad kan geen duidelijke reden geven en na de eerste keer hebben ze verzekerd dat ze de tweede keer wel mag afzwemmen. niet dus. Het zwembad is zeer slecht te bereiken en komen afspraken om terug te bellen zeer slecht na. onze dochter blijft vertwijfeld achter….
Gewenste oplossing

Ben benieuwd of meer mensen klachten hebben over de slechte communicatie en onduidelijke motivatie bij niet mogen afzwemmen.
Jonguh dat vraag je toch gewoon als de ouders van de andere kinderen hun kind op komen halen :') daar heb je klacht.nl niet voor nodig
pi_116302269
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat het goedkoopste zwembad.
Dan moeten ze maar lenen bij opa en oma ofwat
pi_116358946
ook hier is het niveau niet al te hoog...

http://www.reissitesvergelijken.nl/view/33/Sunweb.nl.html

quote:
dekkers
[Heeft nog niet eerder geboekt] x
Algemene indruk: 1
Gebruikersvriendelijkheid: 1
Informatievoorziening: 1
Boekingsprodecure: 1
Klantenservice: 1
Cijfer totaal: 1
Gepost op: 07-12-2010
Ik heb al meerdere keren een vakantie via de computer geboekt,maar sunweb is een site waar je word gepiepeld,als je de vakantie opzoekt komt er een prijs naar voren ,en denk je dit wil ik ,dan ga je boeken en in 3 stappen is de vakantie 1000 euro duurder. ze zeggen daar nog niets aan te kunnen doen het zit zo in het systeem. BELACHELIJK !!!!!!!!!!!!!!!
Vind je het gek, die prijzen zijn per persoon :')
  maandag 3 september 2012 @ 23:50:39 #29
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_116370330
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef x-Lily het volgende:
ook hier is het niveau niet al te hoog...

http://www.reissitesvergelijken.nl/view/33/Sunweb.nl.html

[..]

Vind je het gek, die prijzen zijn per persoon :')
Sowieso mensen met een klacht die voor alles meteen een '1' geven.
Service niet goed? Dan bezienswaardigheden, slaapcomfort en het weer allemaal een 1.

'Kijk, ik geef overal een 1 voor. Kijk eens hoe terecht mijn klacht is!'
pi_116372781
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef x-Lily het volgende:
ook hier is het niveau niet al te hoog...

http://www.reissitesvergelijken.nl/view/33/Sunweb.nl.html

[..]

Vind je het gek, die prijzen zijn per persoon :')
Niet alleen dat, maar er staat duidelijk dat het "vanaf xx euro" is. Er is dan één dag waarop je het voor die prijs kan krijgen, maar op 99% van de andere dagen betaal je meer. Afhankelijk van op welke dag en tijd je heen- en terugvliegt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 01:17:13 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116372876
:') die klachten in de spoiler.
Ben benieuwd wanneer de eerste FOK!-er een klacht doet.
pi_116372883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:17 schreef RickoKun het volgende:
:') die klachten in de spoiler.
Ben benieuwd wanneer de eerste FOK!-er een klacht doet.
Je loopt achter man.
Lees de vorige topics maar :P
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_116388084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:17 schreef RickoKun het volgende:
:') die klachten in de spoiler.
Ben benieuwd wanneer de eerste FOK!-er een klacht doet.
zoek op cobyvanhyves :P
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 17:20:05 #34
34726 Fratz
Max
pi_116388406
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef x-Lily het volgende:
ook hier is het niveau niet al te hoog...

http://www.reissitesvergelijken.nl/view/33/Sunweb.nl.html

[..]

Vind je het gek, die prijzen zijn per persoon :')
Dit was toevallig ook bij Kassa aan de orde, sommige reisorganisaies werken met "flexibele" prijzen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_116388521
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Fratz het volgende:

[..]

Dit was toevallig ook bij Kassa aan de orde, sommige reisorganisaies werken met "flexibele" prijzen.
Link?
pi_116388674
Ik woon in Transwijk tegenover van Kanaleneiland Winkelcentrum. Ik gebruik dat Albert Heijn. Ik ken wat voor dit beurt is. er zijn geen excuses wat zet in da winkel De winkel heb vees geworden en af en toe stinkt de. Op dit moment en voor de 3rd keer dit week zet op mijn voor en nog een keer helemaal rot. Gisteren voor de 2de keer heb ik een tas van sinaasappel pres gehaald zet er in 2 rot sinaasappel. Echt dit niet de eerste geweest.

Vaak gewoon artikelen zoals brood , yoghurt, oliën, artekelen uit de reclame. enz. enz. ena. zijn op. Veel artikelen zet helemaal achter aan op de plank dat je de artikelen kon niet zien.

Dit is allen een klein stuk van my klacht lijst.

Na de afsluiting van Jumbo is nu Albert Heij de enige market aan de beurt. Nadat ik heb meegemaakt een verslechtering daar op. Ik vind het jammer dat de Albert Heijn een voordeel heeft uit de alleen winkel aan de beurt is en zo verwaarloosd met dit winkel en cliënten .

A.U.B maakt deze Winkel schoon.

Gewenste oplossing
....................

:')
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 17:29:34 #37
34726 Fratz
Max
pi_116388716
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:40:10 #38
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_116389032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:28 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik woon in Transwijk tegenover van Kanaleneiland Winkelcentrum. Ik gebruik dat Albert Heijn. Ik ken wat voor dit beurt is. er zijn geen excuses wat zet in da winkel De winkel heb vees geworden en af en toe stinkt de. Op dit moment en voor de 3rd keer dit week zet op mijn voor en nog een keer helemaal rot. Gisteren voor de 2de keer heb ik een tas van sinaasappel pres gehaald zet er in 2 rot sinaasappel. Echt dit niet de eerste geweest.

Vaak gewoon artikelen zoals brood , yoghurt, oliën, artekelen uit de reclame. enz. enz. ena. zijn op. Veel artikelen zet helemaal achter aan op de plank dat je de artikelen kon niet zien.

Dit is allen een klein stuk van my klacht lijst.

Na de afsluiting van Jumbo is nu Albert Heij de enige market aan de beurt. Nadat ik heb meegemaakt een verslechtering daar op. Ik vind het jammer dat de Albert Heijn een voordeel heeft uit de alleen winkel aan de beurt is en zo verwaarloosd met dit winkel en cliënten .

A.U.B maakt deze Winkel schoon.

Gewenste oplossing
....................

:')
Mooi dat hij dan wel een woord als yoghurt goed spelt
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:13:25 #39
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_116401219
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mooi dat hij dan wel een woord als yoghurt goed spelt
En cliënten.
pi_116401311
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mooi dat hij dan wel een woord als yoghurt goed spelt
Wat dacht je van Albert Heijn dan? Keurig met hoofdletters en de lange ij. Alhoewel hij wel een keer de 'n' op het eind vergeet...
De klaagbaak is een machine.
pi_116403605
quote:
Klacht Sony: zwart scherm sony bravia
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Sony
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sony
Lezers van deze klacht: 112

wij hebben een sony bravia die afgelopen week tijdens het kijken ineens een zwart scherm kreeg nog wel geluid en je ziet bij het aan zetten dat het scherm iets oplicht nu hebben wij een monteur op bezoek gehad en die kom ons vertellen dat het paneel wat deze tv bevat kapot is en ik wilde dit graag laten maken tot dat ik hoorde dat sony alleen dit paneel levert in combinatie met een compleet nieuw scherm en dit ons rond de 6 a 700 euro gaat kosten nu konden wij een colanse krijgen en de tv laten maken maar dan kost het nog zo tussen de 250 en 300 euro de tv is vier jaar oud en heeft toens 1600 euro gekost ik vind het zelf niet de moeite waart om een tv waar hun van beweeren dat ze zo 6 a 7 jaar mee gaan te laten maken voor dat geld nu heb ik gevraagt of dat we de coulanse kunne krijgen bij aankoop van een nieuwe tv maar helaas sony is niet berijd om ook maar een stap in onze richting te doen en de klante/klachte serice hoe je daar word behandelt is echt om te huilen het enige wat we als oplossing kregen was zet de tv maar op marktplaats voor onderdelen kunt u er toch nog zo 50 euro voor krijgen ik heb er niet om gevraagt om dat paneel te leveren met een nieuw scherm das gewoon een van de lokkers van sony we maken een ding maar dat kan aleen gemaakt worden in combinatie met nou echt belagelijk kan je vergelijken met ik laat een bord van me sevies vallen en ik moet gelijk een nieuw servies koopen en de mogelijk heid om een bord bij te kopen is er niet echt geld klopperij
Gewenste oplossing

een korting of de coulanse die ze ons gaven bij aan koop van een nieuwe met of zonder bij betaling
Sony is niet berijd. :D
Hallon!
pi_116405689
quote:
kenmerk NL SA 012
De zaadjes zijn uitgegroeid naar mooie grote planten.
3 planten groeien en bloeien volop, maar geen enkele bloem vormt zich tot vrucht.
Het is nu te laat om nog ergens nieuwe planten te kopen.
Dit jaar geen eigen komkommers.

Gewenste oplossing
Graag door ALDI gedurende het zomerseizoen voorzien worden van komkommers. c.a. 3 stuks per week.
:')
pi_116406009
quote:
Klacht Sony: werpt de cassette niet uit
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Sony
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sony
Lezers van deze klacht: 172

mijn camera werpt de cassette niet uit hij geeft code c.31:40 aan dit heb ik eerst voorgelegt aan mijn sony winkel en de zeiden daar hoef je niet meer aan te beginnen want dat is de camera niet meer waardt wandt het opstuuren en kijken bij sony kost al ongeveer 70 euro en dan de reperatie dan ben je zowie zo200 euro kwijt ik heb daarna technische dienst van sony gebelt en die konden mij niet vertellen wat de code betekent de volgende dag kreeg ik een mail dat dit aan de lens lag nu weet ik niet wat de lens van de camera met de cassete te maken heeft ik zit hier met een kapote camcorder en nog steeds geen bevredigent antwoordt is de service dan tegenwoordig alleen maar weer een nieuwe camera verkopen dat is toch geen service
Gewenste oplossing

ik ben tevreden met een antwoordt wat deze code betekent en natuurlijk een deskundig advies een geen onsamenhangend verhaal ik heb deze informatie van het sony suport team en heb het bericht van een zekere robert ik hoop dat ik nu een goede raat krijg wat er met m,n camera aan de hand is met vr gr chris
De klacht is al een onsamenhangend verhaal dus waarom verwacht ie 'n duidelijk antwoord te krijgen? :')
Hallon!
pi_116406503
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Sony is niet berijd. :D
Leest sowieso lekker weg met die leestekens!
  woensdag 5 september 2012 @ 09:49:39 #45
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_116412340
Ik merk heel vaak dat de klachten de eerste zinnen duidelijk zijn en daarna steeds vager worden -> volgens mij verliezen mensen zich in hun klacht en gaan ze ratelen.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:07:03 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116412628
ze verliezen zich in hun emotie's en dan krijg je zulk geneuzel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116414818
[quote] wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing

de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation [quote]

Sorry hoor, maar het niet breed hebben en wel het hele gezin voeden van magnetronmaaltijden?! En fijn ook dat een playstation het verlies van de vader doet vergeten.... My god :{
  woensdag 5 september 2012 @ 22:30:41 #48
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_116440422
Even zoeken op "facebook" levert voldoende amusement op:

quote:
Wij hebben meegedaan aan de actie die moment loopt op Facebook. Wij hebben een foto ingezonden en daar is het meest op gestemd. Tot mijn verbazing las ik dat de STEMMER kans maakt op een fotocamera + belevenis naar keuze. De gene die de foto heeft upgeload maakt alleen kans op een belevenis naar keuze. Wij hebben een belevenis naar keuze gewonnen, maar winnen geen camera, terwijl dit wel ONZE foto is.. Is dit niet een beetje krom? Ik vind het absurd dat iemand met minder moeite stemt en kans maakt op een camera, en iedereen die een foto upload (meer moeite doen) maar enkel een belevenis naar keuze wint. Iemand anders wint dus over mijn foto een camera. Ik zou graag hier meer info over willen hebben waarom jullie hiervoor gekozen hebben , en ik zou graag ook een camera willen ontvangen, het is tot slotte mijn foto die op jullie site staat en gewonnen heeft. Alvast bedankt.
Gewenste oplossing

Uitleg waarom hier voor gekozen is + ook de camera als prijs.
Waar mensen zich druk over kunnen maken :D
quote:
Mijn buurman maakte mij attent dat op mijn facebook een berichtje van Gelrenieuws als ‘leuk’ was geactiveerd.De inhoud van het berichtje is helemaal niet leuk! Ik vind het zelfs het heel erg vervelend en vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren!
Gewenste oplossing

Dat als je de knop \"leuk\" indrukt een contole vraag komt of je het zeker weet! Zeker op een website als Gelrenieuws.nl dit gaat namelijk over inbraken en ongelukken!
:D

Omstreeks half april zijn er enkele dagen problemen geweest met de toegang op Facebook. Grote paniek dus en 10-tallen berichten! Het is in ieder geval duidelijk, waar deze mensen in de tussentijd hun tijd mee hebben doorgebracht:

Enkele paniekberichten:
quote:
Sinds 14april 2012 geen mogelijkheid om Facebook te bekijken. Wel mogelijk opzelfde adres via KPN. Gekeken op ziggo forum waar veel mensen dezelfde klacht hebben. Bijna elke dag gebeld ziggo weet van het probleem maar na 6 dagen nog geen verbetering. Iets voor RADAR.

Ook valt internet regelmatig uit.

Betaal voor product wat niet volledig geleverd wordt
Gewenste oplossing

GeeenAls dit langer duurt stap ik zo weer over op KPN
Tuurlijk, gelijk met Radar dreigen :N

quote:
wij kunnen ook al 2 weken niet op facebook en dat met puberende kinderen
quote:
Al meer dan 1 week HTTP 500 melding. Juist nu ik hem nodig heb om een theatervoorstelling te promoten!!
;(

quote:
Graag wil ik iets duidelijk maken.
Ik begin het toch allemaal raar te vinden .Ik heb bewijs als google,facebook en twitter mij geen antwoord willen geven.Maar de cijfers beginnen langzaam raar te gedragen van op en neer .Misschien zit er ergens een fout of is het eenmalig ( heb het zelf een filmjevan gemaakt zodat ik bewijs heb over dit vreemd probleem of een error in het system van deze bedrijven
Gewenste oplossing

Laat het niet gebeuren aub, want plotseling naar een grote hoeveelheid beoordelen in paar second en daarna weer terug . waarschijnlijk moeten ze het systeem nachecken alvast bedankt en verder ben ik zeer te vreden over die bedrijven . mvg juan
Begrijp er geen fuck van. Troll :?

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 05-09-2012 22:37:31 ]
The best firms advertise the least...
pi_116440738
quote:
Klacht Interlanden: jammer dat hij zo laat komt cijfer een 2
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Interlanden
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Interlanden
Lezers van deze klacht: 2

de folder van kruidvat de aanbiedingen die erin staan gaan dinsdags morgen in wij krijgen de reclame pas zo rond 18.00 uur dan ga je niet meer naar zierikzee woensdag is het meeste op wat in de reclame zat.
Gewenste oplossing

ik vindt dat ze voor dinsdagmorgen rondgedeeld moeten worden hier krijgen ze toch geld voor? je werk doen anders stoppen.
't Is toch ook wat. :')

quote:
Klacht Selektvracht: mijn pakje is kwajet
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Selektvracht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Selektvracht
Lezers van deze klacht: 4

tijdens mijn vakantie een paketje toe gestuurt maar ik was niet thuis er is alleen maar een briefje verstopt mijn biriven bus paketje opgeleferd aan mijn beurman nr;79.k
maar ik heb me beurman gevraag maar hij zegd hij was ook op vakantie op 03-08 en heeft hem niemant pakje achter gelaten is.ik wiel weeten
Gewenste oplossing

als maar mijn paketje op mijn adres af
...en wie is deze troll nu weer? :')
Hallon!
pi_116532410
Ik las dit op Independer:

quote:
Ik hoop dat volgend jaar dat mijn hypotheek herziening na 5 jaar afloopt netjes behandelen na veel klachten dat ik lees van klanten bij SNS meer moeten gaan betalenjQuery15103657865387565907_1329773986146voor die tijd laat ik mij wel adviseren om die narigheid te voorkomen voor eventuele overstap! naar een andere Bank.
:')

[ Bericht 2% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 19:09:23 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')