abonnement Unibet Coolblue
pi_121701489
quote:
Klacht Albert Heijn: Overdekte fietsenstalling

Mijn klacht is dat er heel wat mensen zijn die op de fiets komen, en gaat het regenen, wat het veel doet in Nederland,je ALTIJD een natte fiets hebt. Ik rijd alleen maar fiets. De boodschappenkarretjes van AH staan mooi onder een afdak zodat ze droog blijven.
Ik vind dit zeer klant onvriendelijk. Ik heb hier al eens met de bedrijfleider over gehad maar we zijn alweer jaren verder en we hebben nog steeds een natte fiets. Niet iedereen rijdt in een auto.
Gewenste oplossing

Ikzelf en vrijwel alle fietsers zijn ZEER tevreden met een overdekte fietsenstalling.
Waar je je al niet druk om kunt maken. :')
quote:
Klacht Arriva: Trein rijdt voor mijn neus weg terwijl ik ruim op tijd op het perron stond te wachten

Om 16.08 uur was ik op station Vorden om de trein van 16.15 of 16.16 uur naar Winterswijk te kunnen nemen. Ik had een fiets bij me en wist niet aan welke kant van de trein de fietsinstap zou zijn. Ik gokte dat die aan de kant van Ruurlo zou zitten. Dat was niet het geval. Ik ging zo snel mogelijk naar de andere ingang van de trein. Het perron is echter erg smal dus ik kan niet zo snel als ik wou doorlopen omdat er meer reizigers waren. Ik was bij de juiste deur toen die al hard piepte en dicht ging voor mijn neus. Ik drukte direct weer op de knop om hem weer open te doen. De machinist liet hem echter niet meer open gaan en reed voor mijn neus weg. Ik vond dit erg klantonvriendelijk. Zeker met dit extreem koude weer!
Gewenste oplossing

Ik zou een vergoeding voor dit klantonvriendelijke gedrag wel redelijk vinden. Een dagkaart van Arriva bijvoorbeeld. Ook zou ik het erg wenselijk vinden als jullie je personeel trainen op het letten op dit soort dingen. Ik heb me namelijk als keurige klant gedragen. Ik ga niet met mijn fiets in een deel van de trein wat er niet voor bedoelt is en waar ik andere klanten te veel zou kunnen hinderen. Het resultaat is dat ik nog een half uur in de kou mag staan kleumen...
Alsof de machinist daar rekening mee gaat houden. :')
pi_121705080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:51 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF staat hier nou weer :')

[..]

Dan ben je ook een enorme klaphark als je bij Schiphol als grapje zegt dat je een pistool bij je hebt.
Inderdaad! Twee keer!
En dan wel vijf keer de omvang van het vakje vermelden en eisen dat het personeel beter opgeleid wordt!
En je beklagen over intimiderend optreden van de Marechaussee, die daarin getraind wordt: een toon die geen tegenstand duldt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_121705498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Dat zeg je nu wel, maar ik heb met mijn bijbaan dagelijks te maken met uitkeringstrekkers, werklozen en ander dom volk. Sommige mensen zijn werkelijk zo verschrikkelijk dom dat ze totaal niet in deze moderne maatschappij passen. Ze worden in leven gehouden door de staat via een uitkering. Kortom: zulke domme mensen bestaan wel degelijk en het zijn er vreselijk veel.
Ja, haha. Het gemiddelde IQ is 100.
Wat niet wegneemt dat zulke domme mensen wel degelijk iets zinvols kunnen doen. Maar ja, dan moet jij, als super-IQ, wel wat moeite doen. En je niet beperken tot het uitdelen van uitkeringen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_121705656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Waar je je al niet druk om kunt maken. :')
Vooral omdat het helemaal niet zo vaak regent in Nederland. Niet zo vaak als gesuggereerd wordt. Maar hij heeft wel een puntje.
quote:
[..]

Alsof de machinist daar rekening mee gaat houden. :')
Waarom niet? Zitten er geen spiegels aan de cabine? Bovendien: het is de conducteur die beslist of de deuren dicht gaan, toch?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:16:03 #280
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121706671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, haha. Het gemiddelde IQ is 100.
Wat niet wegneemt dat zulke domme mensen wel degelijk iets zinvols kunnen doen. Maar ja, dan moet jij, als super-IQ, wel wat moeite doen. En je niet beperken tot het uitdelen van uitkeringen.
Of 100 nou gemiddeld is of niet, mensen met een IQ onder de 70 kun je gerust dom noemen. En ik denk dat jij sowieso geen inzicht hebt of die mensen wel of niet wat kunnen. Sommige mensen kunnen nou eenmaal niets, en anderen willen niet. En dat is net zo dom.
pi_121707455
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Of 100 nou gemiddeld is of niet, mensen met een IQ onder de 70 kun je gerust dom noemen. En ik denk dat jij sowieso geen inzicht hebt of die mensen wel of niet wat kunnen. Sommige mensen kunnen nou eenmaal niets, en anderen willen niet. En dat is net zo dom.

Ik vind het knap stom om zonder reden te denken dat ik ergens geen inzicht over heb.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 10:07:15 #282
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121712436


[ Bericht 85% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 19:36:12 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 11:09:03 #283
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_121714345
quote:
Klacht NS: verwijder informatie cookiebeleid van website
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 23
Als ik de website bezoek om mijn reis te plannen, wil ik de informatie op die site kunnen lezen.
En niet alleen maar geconfronteerd te worden met informatie over cookie-beleid.
Het was voor mij niet mogelijk de info over het cookiebeleid weg te klikken, het bleef hardnekkig aanwezig. Dit blokkeerde het zicht op de door mij gewenste informatie!!!

Gewenste oplossing
Als men geen antwoord wil geven op een pop-up, dan moet deze pop-up makkelijk te verwijderen zijn. Ik wil informatie over hoe de treinen rijden, zeker in deze weersomstandigheden,zonder stom gedoe met een hardnekkige pop-up. Verwijderen dus!
Eh, er staat gewoon een button waar je die cookies gewoon kunt accepteren zodat die pop-up verdwijnt :')
pi_121714847
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:09 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Eh, er staat gewoon een button waar je die cookies gewoon kunt accepteren zodat die pop-up verdwijnt :')
Ach, als die net zo goed werkt als op de mobiele site van het AD, dan snap ik de frustratie, want die hele knop werkt daar niet :') (Let wel, ik heb het over de mobiele site van het AD)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 12:10:15 #285
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_121716511
_O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:40:33 #286
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121722132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vind het knap stom om zonder reden te denken dat ik ergens geen inzicht over heb.
Ik vind het knap stom om te denken dat ik geen reden heb om te denken dat jij ergens geen inzicht over hebt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:06:08 #287
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121728632
quote:
Klacht Basic Fit: Opzegging doodleuk negeren

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Basic Fit
Lezers van deze klacht: 2
Midden december 2012 2 abonnementen opgezegd. Uiteraard gevraagd om een schriftelijke bevestiging.

Na niets te ontvangen, maar een mail gestuurd op 9 januari 2013. Toevallig hebben ze me brief op 9 januari 2013 ontvangen, dus 3 weken later met de mededeling “niet eerder”… Right, lekker geloofwaardig.

Overigens moet je maar een basic fit googlen… Eerst organische zoekresultaat is meteen deze site… Dat wil toch wel wat zeggen over de kwaliteit over het “customer-satifaction” niveau van dit bedrijf.

Overigens klik ik er vrolijk op los met de betaalde zoekresultaten van deze club. Adviseer ik je ook te doen.

Gewenste oplossing
Opzegging per 1 februari 2013.
Eerste organische zoekresultaat..... :')

quote:
Klacht HP: Hp videokaart defect

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HP
Lezers van deze klacht: 184
In het kort komt het er op neer dat de videokaart van de HP9780ed na drie jaar er al mee op houdt.HP erkent echter wel dat bij bepaalde series dit probleem van de kaart zich voordoen, maar toevallig niet bij de 9780ed???. Nu kan ik kiezen uit een reparatie van 360 euro ondanks het feit dat de fout bij HP ligt. Hoe kan het toch dat HP wederom zon slechte aftersale service aanbied. Onbegrijpelijk hoe klanten worden afgeserveerd?

Gewenste oplossing
Een redelijke tegemoetkoming in de kosten van een nieuwe videokaart. Zij hebben als argument; buiten garantie dus gewoon betalen. Mensen koop a.u.b. geen HP, vroeg of laat krijgt u hier spijt van, zeker wannneer het gaat om laptops.
Eh, iemand die denkt dat de videokaart van een laptop te vervangen is :')

[ Bericht 32% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 18-01-2013 17:38:00 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:25:52 #288
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121795231
Leuk topic :D

quote:
Klacht Qpark: In en uitrijden

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Qpark
Lezers van deze klacht: 145
Ik had mij verreden in Maastricht en was hierdoor min of meer gedwongen om de parkeergarage in en uit te rijden. Het was dus niet mijn intentie om naar binnen te rijden! Ik probeerde direct weer uit te rijden (binnen 1 minuut), maar dit ging niet. Vervolgens nam ik contact op met Qpark en kreeg ik te horen dat ik maar moest betalen. Het starttarief van 2,25! Er was totaal geen begrip voor. Gelukkig had ik mijn creditcard bij mij want anders was het me niet eens gelukt om nog weg te komen. Dit is eigenlijk vrijheidsontneming.

Gewenste oplossing
Ik zou de 2,25 waarvan ik ben beroofd, zoals ik het zie, terugwillen. Het is maar een klein bedrag maar het gaat mij om het principe.
Hoezo gedwongen om een parkeergarage in te rijden?
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 20 januari 2013 @ 13:32:29 #289
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121795502
Lang verhaal, maar deze is echt lachen _O-

quote:
Klacht McDonalds: manager die dienst had op 19_05_2012 te venlo europaplein mac-drive.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 422
Proviserende puberaal gedrag van manager na mij toe gericht, ivm een sesam-alergie bestel ik al jaren bij het zelfde filiaal europaplein mac drive te venlo mijn bigmacmenu. Plots was dit tot mijn verbazing gisternacht 19_05_2012 rond 00:30 een probleem. De medewerker heeft mij na overleg met de desbetreffende manager medegedeeld dat dit niet mogelijk was. Vervolgens vroeg ik op mijn beurt of ik de manager mocht spreken omdat ik het een vreemd verhaal vond aangezien dit jaren geen probleem was en ik mijn bigmac altijd met veel plezier heb kunnen nuttigen. Manager komt vervolgens na mijn verzoek mij te woord staan. De manier van allereerst de lichamelijke houding na mij toe als klant viel mij direct op, dit was een assosiale, onrespetvolle, proviserende, puberale houding. Dit houd in dat mw. Er hangend over de balie bij stond, een sarcastische glimlach op het gezicht en een kleinerend mondeling gedrag. Ik heb dit ervaren als zeker niet klantgericht maar juist misbruik maken van de positie als manager. Dit is voor mij geen normale profesionele houding naar de klanten toe, klanttevredenheid te houden door vriendelijk te zijn en oplossinggericht te werk gaan was hier dan ook ver te zoeken.
Verder wil ik u er op wijzen dat dit voor mij een nieuw gezicht was binnen het bedrijf, heb deze mw. Nooit eerder gezien en ben ook nooit zon manager tegen gekomen in al die jaren dat ik er kom als klant om een maaltijd te nuttigen. Mw. Had uiteindelijk op mijn aandringen-standvastigheid toch een oplossing. Dit na 10min discuseren, wat voor mij heel vreemd is want zover ik weet ga je niet in discussie met een klant maar zoek je juist na de mogelijkheden die er zijn om zo tot een oplossing te komen. Kortom na veel discusseren denk ik eruit te zijn gekomen met mw. En vraag of het nu opgelost is waarop mw mij bevestigd dat dit inderdaad zo is. Vervolgens vraag ik of ik dan nu mag afrekenen bij een van de medewerkers die op dat moment de bestelling had aangenomen en de kassa bediend. Hierop reageert mw. Wederom erg proviserend door mij er op te attenderen dat ik mijn grote mond de volgende keer moet houden want anders zou ik helemaal niets krijgen. Waarop op reageerde met een dieppe zucht mag ik astublieft afrekenen bij u collega. Inmiddels was mijn trek natuurlijk allang bedorven en dacht dat het mischien handig was om uit te stappen om zo op een fatsoenlijke manier met mw. Te communiceren. Achteraf gezien heeft mijn geduld niets opgelevert want ik wil uit stappen en mw. Gooit zo de luiken dicht. Op dit moment staan er klanten achter mij in de rij die ook graag willen afrekenen, dit kon helaas niet omdat ik als klant in het dieppe wordt gegooit en even niet meer wist wat er nu de bedoeling van was. Krijg ik men maaltijd of niet? Nadat ik mijn moter en lichten van de auto uit zet en nog steeds verwacht dat ik kan afrekenen zegt mijn medepasagier kom we gaan naar de burgerking want dit wordt niets . Hierop heb ik besloten dat dit voor dat moment de beste oplossing was. Op het moment dat ik de moter start en weg wil rijden zie ik dat de klant achter mij te woord word gestaan omdat ik zag dat het luikje weer open ging n de medewerker die mijn bestelling opgenomen had herkende. Wij zijn als ontevreden klanten maar door gereden naar de burgerking.
Ik moet u er op wijze dat ik erg boos gemaakt ben door de manager waardoor ik gevraagt heb naar mw. Naam of personeelnummer zodat ik een klacht kan indienen. Waar ik na mijn zegge recht op heb maar volgens mw. Niet. Uiteindelijk heb ik gezegt dat ik haar met der gezicht in de camera zou drukken en nogmaals zou vragen na mijn recht als klant om een klacht te kunnen en mogen in te dienen. Dit had ik achteraf gezien niet moeten benoemen omdat ik vind dat ik me op die manier verlaagt heb na haar gedrag. Om het hele verhaal kort te maken vind ik niet dat een manager er is om de boel te proviseren en zo ook nog eens het hele team onnodig in gevaar brengt, niet dat ik iets agrasiefs zou ondernemen want daar ben ik fel tegen. Geweld lost niets op maar laren we voorop stellen dat in deze tijd de mensen erg agresief zijn en ik me dan ook afvraag hoe lang een manager op deze manier een fijne werksfeer kan waarborgen. Zover ik weet is een manager er om de boel onder controlle te houden en funcioneert als voorbeeldrol naar de rest van het team. Ik heb tenminste in 31jaar nog nooit zoiets mee gemaakt, ik bedoel hoe moeilijk is het om een aangepaste maaltijd te nuttigen bij de mac in 2012.

Gewenste oplossing
Naar mij toe een persoonlijke excuses van de desbetreffende manager en in het belang van alle klanten-medewerkers van de mac donalds een evt. Training-curcus hoe een team te leiden en klantgericht te werk gaan. Kortom een profesionele houding naar de klant toe. Dit zou ik persoonlijk zeer op prijs stellen zodat ik en alle andere klanten in de toekomst alsnog bij de macdonalds met veel plezier een maaltijd kan benuttigen
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 20 januari 2013 @ 13:33:33 #290
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121795550
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Luxuria het volgende:
Leuk topic :D

[..]

Hoezo gedwongen om een parkeergarage in te rijden?
'Vrijheidsontneming' terwijl die halve zool zelf de garage inrijdt.
pi_121795594
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Luxuria het volgende:
Leuk topic :D

[..]

Hoezo gedwongen om een parkeergarage in te rijden?
Dat doet me aan een aflevering van Frasier denken. :D
  zondag 20 januari 2013 @ 13:38:12 #292
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_121795794
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Luxuria het volgende:
Leuk topic :D

[..]

Hoezo gedwongen om een parkeergarage in te rijden?
Omg :')
  zondag 20 januari 2013 @ 13:39:12 #293
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121795849
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:32 schreef Luxuria het volgende:
Lang verhaal, maar deze is echt lachen _O-

[..]

Ik vind het niet zo'n rare klacht eigenlijk, behalve dan om midden in de nacht bij de mc te vragen om een big mac zonder sesam.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:43:13 #294
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121796051
Dit boeit jullie misschien niet zo, maar ik werk in een kv en ik had dit wel aan zien komen.
quote:
Gisteren werd ik bij Kruidvat in Lelystad geconfronteerd met het feit dat je moet betalen voor de plastic tassen die je voorheen altijd er gratis bij kreeg. Ik vind dit niet uit te leggen, Kruidvat is een winkel waarin je altijd artikelen koopt die wat groter van formaat zijn. En gisteren had je ook nog aanbiedingen waarbij je dan twee artikelen krijgt voor de prijs van één. Ik heb dus aardig wat spullen gekocht, en bij de kassa zegt de dame achter de kassa dat het wel handig is om een ‘grote’ tas erbij te nemen à 20 cent.

Het gaat mij niet om het geld, maar een beetje rekening houden met je klanten mag wel! Krijdvat is geen supermarkt waar je met een boodschappentas naartoe gaat. Het is in mijn ogen dus ronduit schandalig dat je de klanten dan ook verplicht om tassen te gaan kopen!

Gewenste oplossing
Dat de tassen geld kosten begrijp ik. Ik zou zeggen om bij aankopen kleine artikelen, of aankopen onder bijv. ¤5,- je er een tas kunt bij kopen. En bij aankoop van grotere artikelen of meer dan ¤ euro dat je de tassen er altijd gratis bij krijgt. Dit past beter bij deze winkel en is absoluut klantvriendelijk!
Oh, en de tasjes gaan weg in verband met het milieu.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:45:33 #295
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121796157
quote:
Gister boodschappen gedaan bij Kruidvat Alblasserdam,caissière deed alles keurig in het tasje alleen bij thuiskomst bleek dus niet alles in het tasje te zitten!Uur later terug caissière ziek naar huis?Leg mijn probleem voor en zou worden terug gebeld,nou dat is vandaag gebeurd!Proberen ze gewoon jou de schuld te geven!Opper ik nog misschien heeft de medewerkster het zelf mee genomen,maar nee dat doet ons personeel niet,Duh!!Dus mensen kopen bij Kruidvat Alblasserdam of zelf je spullen inpakken of je tas controleren voor je de winkel uitgaat!!Mij zien ze daar niet meer!

Gewenste oplossing
Gemiste product te krijgen
Het is misschien een beetje vreemd/toevallig dat die caissière ineens ziek naar huis is, maar niet vreemder dan de caissière de schuld te geven terwijl je het ook gewoon verloren kan hebben.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:47:02 #296
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121796235
quote:
ben bij Kruidvat te Joure geweest met mijn cadeaucheque’s en werd daar geweigerd, jammer om weer eens een teleur stelling te ondervinden terwijl ik al van het begin mee doe aan de postcodeloterij. ik heb 4 loten terwaarde van 10 euro. mijn postcode 8501

Gewenste oplossing
Gaarne een winkel waar ik deze cheque's in Joure kan innen. Ik ben niet instaat elders te zoeken. Mijn dank F.H.W.Krekelberg
Titel van deze klacht: "Klacht Kruidvat: cadeaucheque ICI Paris XL"
pi_121797043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eerste organische zoekresultaat..... :')

[..]

Eh, iemand die denkt dat de videokaart van een laptop te vervangen is :')
Organische zoek resultaten zijn niet betaalde resultaten, die Google zelf geïndexeerd.
Itt tot bv adwords.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:17:37 #298
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121797733
quote:
ik ging naar de drogist voor de aanbieding 50% korting op alle lòreal age perfect produkten in de folder stond duidelijk ALLE VARIANTEN ik koos voor de variant cell renaissance met aangegeven leeftijd 50 tot 70 jaar bij de kassa moest ik voor mijn dag en nacht creme de volle prijs betalen want deze variant viel niet onder de aanbieding.
zwaar teleurgesteld heb ik afgezien van mijn aankoop ik ben van mening dat als er staat ALLE VARIANTEN dat ook mijn leeftijd daar bij hoort, maar ik ben klaarblijkelijk te oud voor de aanbiedingen.
ik vind dit een slechte reklame en koop mijn dagcreme wel bij een etos of kruitvat DA maakt er een potje(creme)van.

Gewenste oplossing
het zou natuurlijk een groot gebaar zijn als ik alsnog mijn dag en nacht creme met 50% korting kon kopen.
Staat bij de rubriek van kruidvat, maar nu staat er in de klacht 'ik vind dit een slechte reklame en koop mijn dagcreme wel bij een etos of kruitvat DA maakt er een potje(creme)van.'

En ze zal de aanbieding wel niet goed hebben gelezen.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:24:39 #299
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121798063
quote:
Ik heb uw warmtepleister gebruikt op mijn rug omdat ik spierpijn had. Er staat idd op de verpakking met kleine lettertjes dat de pleister niet direkt op de huid geplaatst mag worden. Helaas te kleine lettertjes en het woord pleister assosieerd met op de huid plakken…. jullie moeten veel duidelijker op de verpakking vermelden dat de pleister nooit direkt op de huid geplakt mag worden. Misschien is het beter om het product warmtepakking of iets dergelijks te noemen…. ik heb een enorme open wond op m’n rug waarmee ik naar de dokter moest en ik moet nog maar hopen dat het goed gaat komen. Heel veel pijn nu en misschien blijft het wel een hele lelijke plek…

Gewenste oplossing
Ik denk dat jullie hier een oplossing voor moeten vinden....
Daarom zit er dus een bijsluiter bij.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:26:41 #300
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121798169
Klacht Kruidvat: folderverspreiding

quote:
De folder wordt steeds te laat bezorgd. Acties en aanbiedingen gaan vaak op maandag in. De folders worden vaak na maandag bezorgd. Nu is het dinsdagavond en er zijn nog steeds geen folders bezorgd. Kwalijke zaak.

Gewenste oplossing
Uiterlijk voor maandag laten bezorgen.
Terechte klacht, maar wel verkeerd geplaatst en vooral: 'de acties gaan op maandag in'
Die zijn dus nog nooit op maandag ingegaan bij kv.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')