abonnement Unibet Coolblue
pi_116172349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef azrielle het volgende:

[..]

nee het is echt grafisch.. je ziet alleen die lijnen. en die vormen zich in van alles, oa een persoon. het echte genre weet ik niet, iig iets van dance/house/electro
frustrend dit! haha waardeer het meedenken :D

?
I feel kinda Locrian today
pi_116172410
quote:
nope im sorry, not it.. het is echt een animatie, een video. geen opname van een optreden..
pi_116172802
I feel kinda Locrian today
pi_116173229
quote:
waauw wat creatief dat je daar op komt..! knap hoor :) maar het is m niet.. het zijn echt lijnen, zoals in die clip van mt eden - still alive
pi_116173705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:51 schreef azrielle het volgende:

[..]

Het is meer zoals dit: maar dan met meerdere lijnen...
als het al ergens op moet lijken, (probeer het maar eens uit te leggen..!) is het een beetje zoals dit. (maar dan ook net niet :/) lijken vloeibare lijnen te zijn, waaruit vormen komen, op de beat van de muziek.. https://encrypted-tbn1.go(...)1VJ3WANdIfbtV6He_87s
en een beetje van dit zo jammer dat ik het niet kan vinden, kan me voor mn kop slaan dat ik het niet bewaard heb!

[ Bericht 15% gewijzigd door azrielle op 30-08-2012 00:43:45 ]
pi_116174073
De liedjes die ik zoek zijn (volgens mij van 1 groep):

- clip waarin een vent steeds een t-shirt over zijn t-shirt trekt en zodoende enorm groot eruit gaat zien
- clip waarin alleen het bovenlichaam (zonder hoofd) van vrouwen wordt laten zien

allebei deze clips zijn op een timelapse-manier opgenomen. Ligt echt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet op komen

Alvast bedankt! :)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_116174313
quote:
15s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:37 schreef azrielle het volgende:

[..]

als het al ergens op moet lijken, (probeer het maar eens uit te leggen..!) is het een beetje zoals dit. (maar dan ook net niet :/) lijken vloeibare lijnen te zijn, waaruit vormen komen, op de beat van de muziek.. https://encrypted-tbn1.go(...)1VJ3WANdIfbtV6He_87s
en een beetje van dit zo jammer dat ik het niet kan vinden, kan me voor mn kop slaan dat ik het niet bewaard heb!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA allemaal toch heel erg bedankt voor het meedenken, waardeer ik! Maar mijn brein spuugde hem ineens uit :) waanzinnig hoe je dat ineens weer helder hebt ik ga hem met jullie delen (al vinden jullie hem vast niet zo bijzonder als ikke hahaha!)
pi_116174371
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:56 schreef azrielle het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA allemaal toch heel erg bedankt voor het meedenken, waardeer ik! Maar mijn brein spuugde hem ineens uit :) waanzinnig hoe je dat ineens weer helder hebt ik ga hem met jullie delen (al vinden jullie hem vast niet zo bijzonder als ikke hahaha!)
*O* ^O^
I feel kinda Locrian today
pi_116174506
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zoek ook een single. Helaas heb ik hem na 1 week zoeken niet kunnen vinden. Je ziet dat de vrouw aan het roken/blowen is. Jonge, blonde vrouw, in de 20 waarschijnlijk! Daarna stapt ze achterin een auto, met 2 mannen die naast haar zitten. Dit is wat ik ervan weet. Vage beschrijving.
pi_116175675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
De liedjes die ik zoek zijn (volgens mij van 1 groep):

- clip waarin een vent steeds een t-shirt over zijn t-shirt trekt en zodoende enorm groot eruit gaat zien
- clip waarin alleen het bovenlichaam (zonder hoofd) van vrouwen wordt laten zien

allebei deze clips zijn op een timelapse-manier opgenomen. Ligt echt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet op komen

Alvast bedankt! :)
pi_116180067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
De liedjes die ik zoek zijn (volgens mij van 1 groep):

- clip waarin een vent steeds een t-shirt over zijn t-shirt trekt en zodoende enorm groot eruit gaat zien

:P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:07:18 #112
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_116182449
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
De liedjes die ik zoek zijn (volgens mij van 1 groep):

- clip waarin een vent steeds een t-shirt over zijn t-shirt trekt en zodoende enorm groot eruit gaat zien
- clip waarin alleen het bovenlichaam (zonder hoofd) van vrouwen wordt laten zien

allebei deze clips zijn op een timelapse-manier opgenomen. Ligt echt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet op komen

Alvast bedankt! :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:07:37 #113
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_116182463
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:02 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, dat weten we nu wel. :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_116183723
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, dat weten we nu wel. :{
Ik quote de post zodat er een grotere kans is dat mensen mijn post zien.
pi_116183834
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 12:50 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik quote de post zodat er een grotere kans is dat mensen mijn post zien.
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:15 schreef donroyco het volgende:
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_116183855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

Duidelijk. Helemaal niet zien staan.
pi_116184256
Ik ben ook op zoek naar een popliedje. Het liedje hoorde ik tijdens het radiopgramma de hitvijver, terwijl ik niet denk dat het een grote hit is geweest. Het nummer klonk modern en werd gezongen door een vrouw. Het was een liefdesliedje en er kwamen enkele teksten in voor als 'can't avoid, never part of me, just like things you say, like playing games'. Ze zong over een 'boy', 'mystery' en 'broadway', broadway werd herhaald.

Het nummer deed me denken aan lucy forever, al is dat weer een ander nummer.

Dit nummer uit GTA III voor de liefhebber.
pi_116217995
Ik zoek een nummer, volgens mij met dubstep-invloeden, waarin in de videoclip een ninja meespeelt op een soort bouwterrein.
Het is niet Die Antwoord - Enter The Ninja

Van het nummer zelf weet ik niet veel, maar weet wel dat ik het een goed nummer vond.
Ik moest eraan denken door het luisteren van James Blake - Limit To Your Love, dus ik vermoed dat ik het ook in die hoek moet zoeken.
Het is geen grote hit geweest, maar werd regelmatig gedraaid op 3FM, ik gok +/- een jaar geleden.
pi_116218671
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij met dubstep-invloeden, waarin in de videoclip een ninja meespeelt op een soort bouwterrein.
Het is niet Die Antwoord - Enter The Ninja

Van het nummer zelf weet ik niet veel, maar weet wel dat ik het een goed nummer vond.
Ik moest eraan denken door het luisteren van James Blake - Limit To Your Love, dus ik vermoed dat ik het ook in die hoek moet zoeken.
Het is geen grote hit geweest, maar werd regelmatig gedraaid op 3FM, ik gok +/- een jaar geleden.
wilde gok;

pi_116224336
Zojuist gehoord op 538; beetje funky housenummer met een halfschorre stem die iets zegt van: "one day maybe, blablablablabla". Zou een sample kunnen zijn. Iemand een idee?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:41:00 #121
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116224481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Borkydude het volgende:
Zojuist gehoord op 538; beetje funky housenummer met een halfschorre stem die iets zegt van: "one day maybe, blablablablabla". Zou een sample kunnen zijn. Iemand een idee?
Jordeh!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:56:55 #122
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_116224957
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij met dubstep-invloeden, waarin in de videoclip een ninja meespeelt op een soort bouwterrein.
Het is niet Die Antwoord - Enter The Ninja

Van het nummer zelf weet ik niet veel, maar weet wel dat ik het een goed nummer vond.
Ik moest eraan denken door het luisteren van James Blake - Limit To Your Love, dus ik vermoed dat ik het ook in die hoek moet zoeken.
Het is geen grote hit geweest, maar werd regelmatig gedraaid op 3FM, ik gok +/- een jaar geleden.
Jaaa, puntje voor mij :P Enneh... ninja? Dit is Kendo ;)



[ Bericht 6% gewijzigd door robdriessen op 31-08-2012 11:14:08 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_116229156
Het begin van dit nummer doet me enorm aan een ander nummer denken, maar welke... :?

Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_116230405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef luxerobots het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een popliedje. Het liedje hoorde ik tijdens het radiopgramma de hitvijver, terwijl ik niet denk dat het een grote hit is geweest. Het nummer klonk modern en werd gezongen door een vrouw. Het was een liefdesliedje en er kwamen enkele teksten in voor als 'can't avoid, never part of me, just like things you say, like playing games'. Ze zong over een 'boy', 'mystery' en 'broadway', broadway werd herhaald.

Het nummer deed me denken aan lucy forever, al is dat weer een ander nummer.

Dit nummer uit GTA III voor de liefhebber.
Qua sound moest ik meteen aan dit nummer denken.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')