abonnement Unibet Coolblue
pi_115949217
Hier verder in deze geweldige roddel-reeks!

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_115954806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek heeft sinds Birmingham niet meer gespeeld..die gaat echt niet winnen.
Ze zegt zelf dat ze goed in vorm is en dat daar dus niks mis mee is. Ze zal wat wedstrijdritme missen, maar die Francaise verliest van bijna iedereen in de top 100 en heeft dit jaar 10 wedstrijden gewonnen en 16 verloren. Dat zijn echt slechte cijfers. Ik geef Misa daarom een goede kans tegen haar. Misa heeft een score van 10 - 10 en dat met een vrij slecht jaar en blessures.
pi_116016940
quote:
Krajicek kampte met hartprobleem

Michaella Krajicek heeft de afgelopen maanden gekampt met een hartprobleem.

De tennisster, die onder meer Wimbledon en de Olympische Spelen moest laten lopen, wil er niet te veel over kwijt.

"Het duurde redelijk lang, maar het is nu gelukkig allemaal weer goed", zei ze in een interview met tennistv.nl. "Het had iets te maken met stress. Ze hebben nog een paar andere dingen gevonden, niets levensgevaarlijks. Ik ben blij dat het achter me ligt."

Krajicek staat maandag op de US Open in de eerste ronde tegenover de Française Pauline Parmentier. "Ik ben weer fit, ik heb volop getraind, mijn lichaam kan het aan."
pi_116016984
Misa toch ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116048157
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef BobW het volgende:

[..]

;( einde carrière
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_116049748
Vriendje ging vreemd zeker. Gebroken hart :'(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 augustus 2012 @ 20:54:23 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116081799
Dat is wel op een heel ongemakkelijk moment gekomen :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_116089755
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef rubbereend het volgende:
Dat is wel op een heel ongemakkelijk moment gekomen :{
Zijn er gemakkelijke momenten voor hartproblemen?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 augustus 2012 @ 23:40:01 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116090976
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zijn er gemakkelijke momenten voor hartproblemen?
nee, maar als zoiets in de winter of voor of najaar gebeurt dan hoef je niet de Spelen te missen waar je graag heen gaat.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_116092621
Maar juist omdat het dan is raakt ze gestresst natuurlijk met hartkwalen als gevolg :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116096854
Helaas in 2 sets klaar: 2-6 4-6
~Si vis amari, ama~
pi_116690583
http://www.nu.nl/sport/29(...)geen-toernooien.html

quote:
Michaëlla Krajicek verschijnt voorlopig even niet op de WTA Tour. De Nederlandse nummer 105 van de wereld heeft een trainingsperiode ingelast.

“Ik ga nu een tijdje trainen en weet nog niet precies wat mijn eerste toernooi zal zijn”, liet Krajicek woensdag weten aan NUsport.

Ze zou deze week eigenlijk in Quebec op de baan staan. Krajicek had in de Canadese stad een halve finaleplaats te verdedigen. Daarop zou een serie WTA-toernooien in Azië volgen.
De 23-jarige Krajicek onthulde op de US Open dat ze in de afgelopen maanden last had van hartritmestoornissen. Haar rentree in New York duurde slechts één ronde. Ze verloor van de Française Pauline Parmentier.

Krajicek loopt het risico dat ze in korte tijd veel punten verliest. Ze haalde in de laatste maanden van 2011 nog halve en kwartfinaleplaatsen bij vier challengers.
Terug naar de lagere niveaus dus
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_116690807
Ja ze zal nu wel weer heel hard zakken en weer 5 jaar nodig hebben om de top 100 in te komen....de grootste pechvogel van de hele tour zo ongeveer, die Misa ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119753618
http://www.nu.nl/sport/29(...)entree-in-maart.html

quote:
Michaëlla Krajicek denkt voorlopig niet terug te keren op de WTA Tour.

De geboren Delftse moest zich deze week om gezondheidsredenen afmelden voor de KNLTB Tennis Masters van volgende maand en heeft nog wel even nodig om fit te worden.

"Het belangrijkste is eerst gewoon gezond worden, maar om eerlijk te zijn is mijn doel eind maart weer te gaan spelen", laat de Tsjechische Nederlandse vanuit Praag aan NUsport weten.
Dat wordt zo natuurlijk nooit meer wat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119753665
Nee, die is gedoemd nu. 1 comeback maken is nog tot daar aan toe, maar een tweede...
tsja..wat een pech die Misa ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119753934
Is ze zwanger?
That's all folks!
pi_119753957
quote:
Bij dat harde werken is haar nieuwe coach Jaroslav Jandus betrokken.
Ongetwijfeld :Y
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119755148
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ongetwijfeld :Y
quote:
Bij dat harde werken is haar nieuwe coach Jaroslav Jandus afgetrokken.
pi_122410664
http://www.fortylove.nl/magazine/2013/magazine.html#/Forty

Hier zou positief nieuws moeten staan, maar bij mij opent het niet :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_122415778
quote:
Het gaat weer goed met me, heel goed. Ik verwacht eind maart, begin april mijn rentree te maken. De afgelopen periode heb ik dagelijks één keer op de baan gestaan en daarnaast conditietraining gedaan. Ik doe nog geen zware loopoefeningen, maar zit al wel in het krachthonk. Ik hoop begin februari twee keer per dag te kunnen tennissen, wat echt nodig is op het hoogste niveau. Toen ik vorig jaar september stopte, stond ik 105. Ik heb een beschermde ranking waarmee ik acht toernooien mag spelen. Daar zal ik niet meteen gebruik van maken. Ik ben van plan eerst wat kleine toernooien te proberen in Europa, Amerika of Japan. Misschien zal ik me moeten kwalificeren. Het is een tijd geleden dat ik zo lang in Praag ben geweest. In een bepaald opzicht was dat heel fijn. Ik heb veel tijd met mijn familie en vrienden kunnen doorbrengen en het is me eindelijk gelukt mijn appartement in orde te maken. Toch was ik liever op de Tour geweest, want sportief gezien was het geen ongelofelijk leuke periode. Over mijn hart is al voldoende gezegd en geschreven en geschreven. Natuurlijk heb ik mindere dagen gekend. Dat is logisch als je problemen hebt met je gezondheid en helemaal als het om je hart gaat. Eerst voel je zelf dat er iets aan de hand is, later krijg je dat bevestigd. Ik heb me ook zorgen gemaakt, tennissers zijn bezorgd over élke blessure. Maar nu wil
ik positief zijn en vooruitkijken. Over mijn hart is al voldoende gezegd en geschreven. Hoewel ik lang aan de kant heb gestaan, ben ik het tennissen niet verleerd. Het kan even duren voor ik het juiste ritme te pakken heb, maar ik zal blij zijn als ik weer wedstrijden kan spelen. Dat mis ik het meeste in mijn leven. Niet het reizen, maar de competitie. Ik kijk er heel erg naar uit.
Michaëlla Krajicek
pi_122416957
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger was. :')
That's all folks!
  zondag 3 februari 2013 @ 17:33:30 #22
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_122425248
quote:
over mijn hart is al voldoende gezegd en geschreven
Volgens mij is nog steeds niet duidelijk wat ze nou heeft en al helemaal niet of dat nu beter is?
pi_122431278
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat ze ging vertellen dat ze zwanger was. :')
:@ ik eerlijk gezegd ook.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_122445453
Is het uit met haar vriend? Gebroken hart?
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 februari 2013 @ 15:46:31 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_123120576
Ze gaat spelen in de Eredivisie.

http://www.nu.nl/sport/32(...)visie-tennissen.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_123121592
quote:
Lijkt me een verstandige keuze. Rustig opbouwen.
pi_123130968
*O* Misa was vandaag in het sportjournaal
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_123553807


wat een lelijke honden
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123576462
Ondanks alle berichten/tweets ten spijt zeg ik dat Misa haar hoogtij dagen heeft gehad en zij beter kan stoppen in de Champions league van de tennissport en wat klassen lager kan gaan spelen.

Desnoods zich richten uitnodigingen van vriendschappelijke toernooitjes waarmee ze zichzelf goed kan onderhouden.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 16:07:49 ]
pi_123576566
Ok, dus er moeten maar 100 spelers meedoen aan professioneel tennis? Want voor ze weer geblesseerd raakte speelde ze gewoon top 100, als dat al niet genoeg is voor een professionele carrière, dan blijft er weinig van de sport over.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 3 maart 2013 @ 17:35:43 #31
40566 Ericr
Livewrong
pi_123580110
Gewoon top 100 is natuurlijk ook niet helemaal het geval, ze heeft meer dan 3 1/2 seizoen buiten de top 100 gebivakkeerd. Jammer dat haar terugkeer naar de top 100 gedwarsboomd wordt door allerlei obstakels maar het is voor haar wel te hopen dat ze bij haar terugkeer niet terugvalt naar het niveau van 2008-2011.
pi_123580374
Van die 3,5 was ze bij elkaar sowieso een vol seizoen geblesseerd. Maar goed, klopt wel dat ze pas tegen het einde weer doorbrak.

Maar toen kwam ze ook wel ver. Dus nogmaals, ik zie geen enkele reden om te stoppen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123580975
Geen enkele reden? Al haar hoogtepunten waren rond 2006-2007, begin 2008. Het is dus precies 5 jaar geleden dat ze een goede tennisster was en haar hoogste ranking behaalde.
Ik heb haar niet zo gevolgd de laatste tijd, maar ik hoor eigenlijk alleen familie, coach en blessure problemen, naast problemen met haar spel natuurlijk. Lijkt me twijfelachtig of ze ooit kan terugkeren naar waar ze op 18 jarige leeftijd was en dan mag je je afvragen of dit het allemaal wel waard is.
pi_123581487
Ja, als je geblesseerd raakt, hartproblemen en Pfeiffer krijgt net op het moment dat je lekker op dreef bent, dan kom je niet terug bij de top.

Maar kijk even naar het slot van 2011:

2e ronde US Open na kwalificaties (4 keer winst, 1 keer verlies)
1/2 finale ITF in Frankrijk (3 keer winst, 1 keer verlies)
1/4 finale IFT Limoge (2 keer winst, 1 keer verlies)
1/4 finale ITF Barnstaple (2 keer winst, 1 keer verlies)
1/2 finale ITF Toyota (3 keer winst, 1 keer verlies)

Begin 2012, voor ze aftakelde door ziekte en blessure, was ook aardig. Twee slechte toernooien in Austarlië, maar wel

2e ronde op Australian Open (1 keer winst, 1 keer verlies)
1/4 finale in Memphis (2 keer winst, 1 keer verlies)
1/4 finale in Acapulco (2 keer winst, 1 keer verlies)
2e ronde in Indian Wells na kwalificaties (3 keer winst, 1 keer verlies)
2e ronde in Miami (1 keer winst, 1 keer verlies)

En in Miami speelde ze toen best aardig tegen Azarenka.

Kortom, ze won meer dan ze verloor en standaard van top 100 speelsters. Of ze nu weer zo'n comeback kan maken, moet blijken. Maar op basis van deze prestaties kan ze zeker wel richting top 100 en wellicht top 50. Alle reden dus om het nog eens te proberen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123582814
Meh, toch niets in de buurt van 3 toernooi overwinningen of een kwartfinale op een GS.

Het is jammer van al die blessures maar sommige lichamen zijn niet gemaakt voor topsport, helaas. Ook voordat/tijdens haar beste periode had ze vaak mankementen. Weet niet of meer dan misschien een klein jaar zonder blessureproblemen wel heel reëel is, gezien haar geschiedenis.

Ze mag het van mij best proberen hoor, daar hebben wij natuurlijk uiteindelijk niks over te zeggen, maar goed, ik zou het ook snappen als ze denkt dat wat ze kan bereiken met al dat geploeter, zeker vergeleken wat potentie is/leek te zijn, niet die moeite waard is.
pi_123585371
Die toernooioverwinningen boekte ze ook niet in haar eerste jaar :D Ze speelde jaren gruwelijk matig, gooit dan het roer plots om. Misschien kun je dan gelijk topprestaties verwachten, maar ik denk van niet.

Zolang je meer wint dan verliest moet je het m.i. gewoon doen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123602716
In haar eerste jaar was zo ook 14 of zo :D .
pi_123606080
Dat jaar tel ik niet mee, toen speelde ze vrijwel niet :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123607064
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:35 schreef Ericr het volgende:
Gewoon top 100 is natuurlijk ook niet helemaal het geval, ze heeft meer dan 3 1/2 seizoen buiten de top 100 gebivakkeerd. Jammer dat haar terugkeer naar de top 100 gedwarsboomd wordt door allerlei obstakels maar het is voor haar wel te hopen dat ze bij haar terugkeer niet terugvalt naar het niveau van 2008-2011.
Maar ze was wel heel gelukkig, met haar 40-jarige vriend.
pi_123607102
Die Krajiceks hebben het niet getroffen met hun lichaam :(
Al ziet dat er van Misa wel aardig uit ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123607221
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar ze was wel heel gelukkig, met haar 40-jarige vriend.
Een studiegenootje van mij is getrouwd met haar zeker 20 jaar oudere vriendin. Leeftijd zegt niet alles ;)

Als Misa's vriend 25 was geweest, dan was ze nog steeds een doos geweest, voor het zo verpesten van haar carrière.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_123612934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]

wat een lelijke honden
:D
U MAD?
pi_123620685
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een studiegenootje van mij is getrouwd met haar zeker 20 jaar oudere vriendin. Leeftijd zegt niet alles ;)

Als Misa's vriend 25 was geweest, dan was ze nog steeds een doos geweest, voor het zo verpesten van haar carrière.
Maar dat studiegenootje van jou was waarschijnlijk wel wat voorlijker dan Misa, die op mij in die tijd altijd overkwam als een puber. Maar dat is een andere discussie :P.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 april 2013 @ 23:46:13 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_124777707
Ze staat op de lijst van de ITF 10k van Heraklion, Griekenland. Vanaf 15 april.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_124782190
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef borisz het volgende:
Ze staat op de lijst van de ITF 10k van Heraklion, Griekenland. Vanaf 15 april.
Dat duurde lang. Is ze nu weer helemaal fit?

Edit: Ze is weer fit :)



[ Bericht 33% gewijzigd door editoor op 02-04-2013 03:05:36 ]
pi_124876101
quote:
Sooo here it is (finally!) my tournament schedule:

15.4.- ITF 10.000 Heraklion, Greece

22.4.- ITF (still unknown) / practise

29.4.- practise

6.5.- ITF 75.000 Trnava, Slowakia

13.5.- ITF 100.000 Prague, Czech Republic

20.5. / 9.6.- eredivisie Nederland (voor ALTA Amersfoort)

and after these tournaments will follow (my favorite) grass season!

Lets do this :-) xoxo Misa
practise ;(
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 april 2013 @ 18:31:51 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125276025


Misa en Indy. Ook voor het dubbelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_125276522
Lekker beetje tennissen op Kreta, wat is het leven toch zwaar
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125278239
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef Morthill het volgende:
Lekker beetje tennissen op Kreta, wat is het leven toch zwaar
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk ook dat ze liever een ITF toernooi van 10.000$ wil spelen, dan een toernooi van 795.000$ in bv het koude Duitsland.
pi_125279044
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef editoor het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ik denk ook dat ze liever een ITF toernooi van 10.000$ wil spelen, dan een toernooi van 795.000$ in bv het koude Duitsland.
Al is het maar omdat ze geen ritme heeft en in Kreta daadwerkelijk kan winnen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')