abonnement Unibet Coolblue
pi_116507676
Ja ze is 2 of 3 keer met een slok op aangehouden, over het min. kan ik me vergissen, internetten op een smartphone blijft ruk, had geen zin om wiki extra te openen om het te checken.
Twijfel zelf ook welk min. het ook alweer was, maar ja, for the sake of drama was het wel toepasselijk;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:15:14 #102
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_116508734
Het eierdopje wordt meteen opgezet:

quote:
Wilders: 'PVV wordt expres in kwaad daglicht gesteld'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat zijn partij vlak voor de verkiezingen bewust in een kwaad daglicht wordt gesteld met een verhaal over duizenden euro's die te veel in Europa zouden zijn gedeclareerd.
Volgens het tv-programma KRO Reporter diende de PVV vorig jaar in Brussel een rekening van 13.000 euro in voor een studie over Nederland en de eurozone. Het onderzoek was bestemd voor de Haagse fractie. De Europese regels staan niet toe dat subsidies voor nationaal politieke doeleinden worden gebruikt.

In het tv-programma EenVandaag sprak Wilders van 'PVV-bashing'. Hij sprak niet tegen dat de declaratie is ingediend. Volgens hem heeft de PVV 'tonnen' aan Europese subsidies voor onderzoek laten liggen, maar is er één keer gebruik van gemaakt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)glicht-gesteld.dhtml
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:18:32 #103
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_116508857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja ze is 2 of 3 keer met een slok op aangehouden, over het min. kan ik me vergissen, internetten op een smartphone blijft ruk, had geen zin om wiki extra te openen om het te checken.
Twijfel zelf ook welk min. het ook alweer was, maar ja, for the sake of drama was het wel toepasselijk;)
Van Wiki:

quote:
In augustus 2006 kwam in het nieuws dat zij een maand eerder was betrapt op rijden onder invloed. Bij een alcoholcontrole tijdens de Vierdaagsefeesten was een promillage van 0,57 gemeten, 0,07 boven de maximaal toegestane 0,5 promille. Zij kreeg hiervoor een rijontzegging van een uur en een bekeuring van 220 euro opgelegd. Hiervan bracht Ter Horst zelf meteen de commissaris van de Koningin van Gelderland, de wethouders en de fractievoorzitters op de hoogte. De politieke partijen in de Nijmeegse raad en de commissaris van de Koningin waren van mening dat de overtreding geen politieke consequenties hoefde te hebben voor de burgemeester.
1) Het was dus 1 x.

2) Het was 0,07 promille, wat een rijontzegging van zegge en schrijve 1 uur(!) opleverde

3) Het was niet tijdens haar ministersschap (op wel ministerie dan ook).

Dus leuk geprobeerd, maar helaas...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_116508991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja ze is 2 of 3 keer met een slok op aangehouden, over het min. kan ik me vergissen, internetten op een smartphone blijft ruk, had geen zin om wiki extra te openen om het te checken.
Twijfel zelf ook welk min. het ook alweer was, maar ja, for the sake of drama was het wel toepasselijk;)
Wiki maakt het een stuk minder dramatisch

quote:
In augustus 2006 kwam in het nieuws dat zij een maand eerder was betrapt op rijden onder invloed. Bij een alcoholcontrole tijdens de Vierdaagsefeesten was een promillage van 0,57 gemeten, 0,07 boven de maximaal toegestane 0,5 promille. Zij kreeg hiervoor een rijontzegging van een uur en een bekeuring van 220 euro opgelegd. Hiervan bracht Ter Horst zelf meteen de commissaris van de Koningin van Gelderland, de wethouders en de fractievoorzitters op de hoogte. De politieke partijen in de Nijmeegse raad en de commissaris van de Koningin waren van mening dat de overtreding geen politieke consequenties hoefde te hebben voor de burgemeester. [2]
1 maal met inderdaad een slok (1/3 consumptie ongeveer) te veel.

Gezien het gedoe bij de politie achteraf rondom die test en haar volgende functie allemaal erg slordig en een kwalijke zaak maar je moet het de tijd ook niet erger laten maken dan het is ;)
pi_116509055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het eierdopje wordt meteen opgezet:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)glicht-gesteld.dhtml
Dat klinkt als een dopinggebruiker die echt, heus waar, maar 1 maal uit de pot met verkeerde pilletjes heeft gesnoept.
pi_116509252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja ze is 2 of 3 keer met een slok op aangehouden, over het min. kan ik me vergissen, internetten op een smartphone blijft ruk, had geen zin om wiki extra te openen om het te checken.
Twijfel zelf ook welk min. het ook alweer was, maar ja, for the sake of drama was het wel toepasselijk;)
Ik zal het verklappen. Het was Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties. Maar doe in het vervolg even je huiswerk voordat je stoere uitspraken gaat doen.
pi_116509439
quote:
'PVV declareerde met succes guldenonderzoek bij de EU'
Door: Thijs van Soest − 07/09/12, 18:16
Geheimhoudingsboete in contract PVV’ers
© anp. Geert Wilders, eerder deze week bij het EenVandaag-debat

UPDATE De PVV, de partij die de Europese Unie als 'geldverslindend monster' ziet en wil dat Nederland de unie zo snel mogelijk verlaat, maakt zelf ook gebruik van het subsidiepotje in Brussel. Dat beweert het KRO-onderzoeksprogramma Reporter in de aflevering die vanavond wordt uitgezonden. Diverse facturen zijn door de PVV met succes ingediend, zelfs die van het onderzoek dat de partij liet doen naar de herinvoering van de gulden.

Reporter haalde de door de PVV ingediende rekeningen boven tafel en kreeg de bevestiging van betaling uit Brussel. De factuur van 13.199 euro voor het guldenonderzoek dat in maart van dit jaar werd gepresenteerd, is door de Europese Unie betaald. Later diende de partij nog een declaratie in van zo'n 13.000 euro, maar die werd niet gehonoreerd. Het bleek te gaan om een vertaling van een Brits rapport over de euro, maar die vertaling was uitgevoerd in opdracht van de Haagse fractie, en niet van de fractie in Brussel.

Europarlementariërs reageren in de uitzending verrast over het declaratiegedrag van de PVV: 'Inconsequent', aldus Ria Oomen van het CDA. Ook VVD'er Hans van Baalen zegt het bizar te vinden dat een partij die zich al jaren afzet tegen Brussel, dergelijke rekeningen indient.

Een van de andere facturen die is ingediend, bleek bovendien een bijzondere. Ex-PVV'er en momenteel onafhankelijk europarlementslid Daniël van der Stoep veroorzaakte in 2011 een ongeval in Nederland, waarbij hij onder invloed bleek van alcohol. Van der Stoep meldde zich vervolgens bij een ontwenningskliniek en verbleef daar anderhalve maand. De rekening van bijna 25.000 euro declareerde hij bij de EU.

Van der Stoep staat bekend als één van de grootste criticasters van het declaratiegedrag van europarlementariërs. In 2009 vroeg hij de Europese Rekenkamer en de Commissie om meer openheid. Van der Stoep zei vandaag in een reactie tegen persbureau Novum dat de declaratie van zijn ontwenningskuur een privézaak betreft. Hij bevestigt dat de zorgverzekering van de EU een deel van de behandeling heeft vergoed.

Geheime dienst
Wilders reageerde vanmiddag bij de NOS en noemde 'het omgaan met Europse subsidies in eerste instantie een verantwoordelijkheid voor de fractie in Brussel' en zei verder niets te weten van de factuur voor de ontwenningskliniek. 'Dit is bovendien een oud-lid van de PVV.' Bij EenVandaag zei hij vanavond het verhaal van Reporter bovendien 'PVV-bashing' te vinden.

Reporter sprak verder de in juli opgestapte Kamerleden Marcial Hernandez en Wim Kortenoeven. Volgens hen wordt de PVV als een geheime dienst gerund. Kortenoeven vergelijkt de partij met de maffia en spreekt over een 'omerta', een geheimhoudingsplicht.

Het KRO-programma kwam erachter dat medewerkers van de PVV inderdaad te maken hebben met een geheimhoudingsplicht. PVV-medewerkers zouden nu en als zij de partij verlaten, niet vrijuit mogen spreken over interne zaken. Doen ze dat wel, dan volgt er een boete van 25.000 euro, zo staat in het arbeidscontract. Hernandez: 'Ik ken die contracten niet, maar ik heb wel zoiets gehoord. Het verbaast me ook niets. 25.000 euro? Dat is absurd.'

Volgens Reporter is er al lange tijd sprake van spanningen binnen de Haagse fractie. Hernandez herhaalde vervolgens zijn eerder uitgesproken verwachting dat het niet lang meer zal duren voordat 'meer PVV-Kamerleden voor hun eigen vrijheid kiezen'.
http://www.volkskrant.nl/(...)zoek-bij-de-EU.dhtml

Ik weet niet of ik over de grond moet rollen van het lachen of moet lachen als een boer met kiespijn.
pi_116516995
Zijn er meer mensen die nu Nederland 2 kijken? KRO maakt PVV met de grond gelijk in een 'documentaire'.
  vrijdag 7 september 2012 @ 21:56:18 #109
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_116518188
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Oidipous het volgende:
Zijn er meer mensen die nu Nederland 2 kijken? KRO maakt PVV met de grond gelijk in een 'documentaire'.
Ik heb het gezien. Bontes die Brinkman wilde aanvliegen.
pi_116518427
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien. Bontes die Brinkman wilde aanvliegen.
Rapport over de Euro wat niet de waarheid vertelt. (De terugverdienperiode van de afschaffingskosten waren veel langer dan voorgesteld was in het rapport.)
Gebruik maken van de Europese subsidies terwijl het een rapport betrof voor de Nederlandse politiek.
Boete van 2500 (of was het nou x 10?) euro voor de medewerkers per dag als er gepraat wordt met derden.
Zo waren er nog wel een paar opvallende dingen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:06:16 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_116518793
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef Oidipous het volgende:

Gebruik maken van de Europese subsidies terwijl het een rapport betrof voor de Nederlandse politiek.
Boete van 2500 (of was het nou x 10?) euro voor de medewerkers per dag als er gepraat wordt met derden.
Zo waren er nog wel een paar opvallende dingen.
Volgens mij was die boete ¤25.000 als ik mij niet vergis.
pi_116519504
Volgens mij is er ergens in de keten ook fraude aan de gang geweest. Er werd nog eens hetzelfde bedrag voor het euro-document gedeclareerd voor alleen een Nederlandse vertaling van de samenvatting van het Engelstalige rapport.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_116524154
Verweer van de PVV-hordes tot nu toe:

1. Het kon/mag, dus is het okee.
2. Hoe zit het met al die anderen?
3. Samenzwering/PVV-bashing van de linkse kerk.

Zoals altijd veel verongelijkte ketelmuziek in luidruchtige pogingen om de aandacht van 't feitelijke topic af te leiden. Als je je verkiezingsprogramma instelt op Nederland uit de EU dan zijn dit soort berichten toch wel erg sneu.

Topics zoals op Elsevier en Geenstijl geven ook gelijk het denk- en discussievermogen van een gemiddelde PVV-er goed weer. Calimerogedrag van de bovenste plank.
  zaterdag 8 september 2012 @ 05:48:25 #114
225540 Pugg
Friends forever
pi_116527524
quote:
Wilders: 'PVV wordt expres in kwaad daglicht gesteld'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat zijn partij vlak voor de verkiezingen bewust in een kwaad daglicht wordt gesteld met een verhaal over duizenden euro's die te veel in Europa zouden zijn gedeclareerd.

Volgens het tv-programma KRO Reporter diende de PVV vorig jaar in Brussel een rekening van 13.000 euro in voor een studie over Nederland en de eurozone. Het onderzoek was bestemd voor de Haagse fractie. De Europese regels staan niet toe dat subsidies voor nationaal politieke doeleinden worden gebruikt.

In het tv-programma EenVandaag sprak Wilders van 'PVV-bashing'. Hij sprak niet tegen dat de declaratie is ingediend. Volgens hem heeft de PVV 'tonnen' aan Europese subsidies voor onderzoek laten liggen, maar is er één keer gebruik van gemaakt.
Bron A.D.

Altijd dat hullie gedrag van die enge man, zij zijn het kwaad van deze maatschappij.
De huilebalken. :r
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:58:03 #115
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_116530503
quote:
Een paars kabinet met VVD, PvdA en D66 staat volgens PVV-leider Geert Wilders 'al in de grondverf'. 'Rutte zeurt wel over de PvdA, maar sluit ze niet uit', constateert hij zaterdag op Twitter.

'Een stem op de VVD is dus een stem op de PvdA', aldus Wilders.

De PVV was de gedoogpartner van het inmiddels demissionaire kabinet van VVD en CDA. Samenwerking met de PVV is door veel partijen uitgesloten. 'Maar na 12 september is de realiteit weer heel anders', zeiWilders eerder. Hij wil het liefst regeren of weer gedogen.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-de-grondverf.dhtml

Maar we doen helemaaaaaal niet aan stemmingmakerij, hoor.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_116534404
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)n-de-grondverf.dhtml

Maar we doen helemaaaaaal niet aan stemmingmakerij, hoor.
We?????????????

Praat voor jezelf en niet voor een ander en zeker niet voor mij. B.v.d.
pi_116534461
Oh oh, het PVV'ertje is op zijn piemel getrapt.

pi_116534523
Huh?

Ten eerste, ik heb geen piemel en ten tweede ik stem geeneens maar heb wel de schurft aan idioten die menen voor een ander te kunnen denken.
De onbeschofte arrogantie al.
pi_116534556
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

We?????????????

Praat voor jezelf en niet voor een ander en zeker niet voor mij. B.v.d.
Krijg ook niet het idee dat hij voor jou praat, maar voor de PVV. Ben jij de PVV?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 9 september 2012 @ 19:56:55 #120
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_116574028
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

We?????????????

Praat voor jezelf en niet voor een ander en zeker niet voor mij. B.v.d.
Je zou eens kunnen ophouden met de hele wereld als een persoonlijke aanval op jou te zien. Zou je een stuk van opknappen, jankmuil.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 9 september 2012 @ 20:03:40 #121
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_116574321
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je zou eens kunnen ophouden met de hele wereld als een persoonlijke aanval op jou te zien. Zou je een stuk van opknappen, jankmuil.
2.
pi_116591726
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je zou eens kunnen ophouden met de hele wereld als een persoonlijke aanval op jou te zien. Zou je een stuk van opknappen, jankmuil.
De intelligentie straalt er weer vanaf.

Als je commentaar krijgt wat je niet zint ga je schelden net zoals die simpele ziel die topic na topic verkloot met zijn gescheld en gehuil op de PVV en hun gevolg.
pi_116596019
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 07:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De intelligentie straalt er weer vanaf.

Als je commentaar krijgt wat je niet zint ga je schelden net zoals die simpele ziel die topic na topic verkloot met zijn gescheld en gehuil op de PVV en hun gevolg.
Toch heeft hij wel een punt, als ik lees hoe jij reageert op een post. En met bewoordingen als "simpele ziel" aan komen zetten laat alleen maar zien dat jij-bakken je niet vreemd zijn. Dus beschuldig anderen er niet van. Dank u.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 14:53:08 #124
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_116601714
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

We?????????????

Praat voor jezelf en niet voor een ander en zeker niet voor mij. B.v.d.
Dus jij doet wel aan stemmingmakerij?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:07:58 #125
225540 Pugg
Friends forever
pi_116642146
quote:
Anti-islambewegingen VS betalen Geert Wilders

Reageer / bekijk reacties (6)
Amerikaanse anti-islam groeperingen geven PVV-leider Geert Wilders financiële steun. Zo heeft het Middle East Forum meebetaald aan Wilders' verdediging in de rechtszaak tegen hem.

Dat bevestigt Daniel Pipes, directeur van het Middle East Forum aan persbureau Reuters. Andere groeperingen betalen voor de beveiliging van Wilders en zijn partij.

Daarmee is er voor het eerst inzicht gekomen in de geldstromen naar de PVV. Omdat de partij geen subsidie krijgt, is zij niet gebonden aan regels die de financiering van de partij transparant maken.
Vrijheid van meningsuiting

Het was al bekend dat Amerikaanse groeperingen die strijden tegen islamitische invloeden in het Westen Wilders' ideeën aanhangen. Nu is ook duidelijk dat zij hem financieel steunen, waaronder de genoemde Middle East Forum. Dat is een pro-Israëlische denktank.

Die stelt zich onder meer als doel om de vrijheid van meningsuiting te beschermen van mensen die zich tegen de islam keren. Het forum heeft daarom betaald voor de verdediging van Wilders toen hij werd vervolgd voor discriminatie en haatzaaien. Het geld ging rechtstreeks naar Wilders' advocaat Bram Moszkowicz.
Geen bijdrage aan campagne PVV

De advocaat zelf, die Wilders met succes vrijpleitte, wil niet ingaan op vragen over financiële steun van derden. Wilders bevestigt dat hij financieel is gesteund, maar door wie wil hij niet zeggen. Volgens eigen zeggen om zijn financiers te beschermen.

Andere Amerikaanse groeperingen hebben betaald voor de beveiliging van Wilders of hebben reiskostenvergoedingen betaald tijdens zijn bezoeken aan de VS. Ze ontkennen geld te hebben gestoken in de campagne van de PVV.
Brio Rtl nieuws

Heerlijk die onthullingen, dag zetels _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')