abonnement Unibet Coolblue
pi_116890256
Ik weet niet meer wie in deze reeks The Shield aanraadde, maar iig heel erg bedankt daarvoor. Net de laatste ep gezien, en wat een fantastische serie is dat!
pi_116896879
Dadelijk ook maar eens Last Resort proberen. Hopelijk maakt het een betere indruk dan Revolution, want die vond ik toch wat tegenvallen. Komende nacht gaat overigens ook The Mob Doctor in premiere. Dat wordt waarschijnlijk of erg slecht, of erg interessant. Ik ben op voorhand niet van plan om die serie te gaan volgen maar als de reacties positief zijn, zet ik hem op mijn potentiële kijklijst.
pi_116896910
Net die eerste aflevering van Revolution gezien. Man, slechter dan Falling Skies :') _O-
Ja doei.
pi_116897067
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Net die eerste aflevering van Revolution gezien. Man, slechter dan Falling Skies :') _O-
Dat is ook weer een tikkeltje overdreven hoor _O-
Maar het was niet best, dat ben ik met je eens. Hopelijk herstelt die serie zich nog in de komende afleveringen en legt het vrouwelijke hoofdpersonage gauw het loodje.
pi_116897672
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

New Girl moet ik nog een kans geven eigenlijk. Toen alleen de pilot gezien en die vond ik heel leuk, maar omdat ik er al zoveel keek ben ik er nooit mee verder gegaan.

Met the CW heb ik het wel even gehad. Carrie Diaries ga ik niet kijken, Arrow ook niet. Alleen Vampire Diaries dan nog. En GG to januari dan.
Ik kijk nog verrassend veel van CW; VD, GG, 90210 en Hart of Dixie. 90210 is zo'n serie waar ik maar niet mee kan kappen :')

New Girl moet je echt mee verder gaan. Is echt super! Ik lig altijd helemaal dubbel.
pi_116898114
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Dat is ook weer een tikkeltje overdreven hoor _O-
Maar het was niet best, dat ben ik met je eens. Hopelijk herstelt die serie zich nog in de komende afleveringen en legt het vrouwelijke hoofdpersonage gauw het loodje.
Ik vond de reviews nog wel meevallen en dus leek het me wel een aflevering kijken waard. Maar niet dus?
Amen.
pi_116898286
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef Nickske1912 het volgende:
Dadelijk ook maar eens Last Resort proberen. Hopelijk maakt het een betere indruk dan Revolution, want die vond ik toch wat tegenvallen. Komende nacht gaat overigens ook The Mob Doctor in premiere. Dat wordt waarschijnlijk of erg slecht, of erg interessant. Ik ben op voorhand niet van plan om die serie te gaan volgen maar als de reacties positief zijn, zet ik hem op mijn potentiële kijklijst.
Vond de mob doctor wel leuk. Maar dan moet er wel wat spanning in komen. We zullen zien.
  maandag 17 september 2012 @ 18:35:12 #258
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_116899577
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 17:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kijk nog verrassend veel van CW; VD, GG, 90210 en Hart of Dixie. 90210 is zo'n serie waar ik maar niet mee kan kappen :')

New Girl moet je echt mee verder gaan. Is echt super! Ik lig altijd helemaal dubbel.
Ik ben met 90210 ergens begin seizoen 4 gestopt. Geen idee waarom eigenlijk, omdat het vaak betere kwaliteit was dan GG, maar iets in me heeft het ondertussen een beetje gehad met de tiener series van tegenwoordig. Kijk GG alleen nog maar af omdat ik het al 5 jaar volgehouden heb. Tienerseries van vroeger ( Everwood/One Tree Hill/Dawson's Creek etc ) zaten gewoon veel beter in elkaar. Vampire Diaries draait ook om tieners, maar komt veel volwassener over. Mag van mij wel naar een ander netwerk :P

New Girl download staat aan voor het complete seizoen 1, dus dan gooi ik die er een keer doorheen in een rustig weekend :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 17 september 2012 @ 18:42:56 #259
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116899866
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Net die eerste aflevering van Revolution gezien. Man, slechter dan Falling Skies :') _O-
Ik werd na ~10 min bang dat het een Terra Nova achtige soap zou worden, maar er kwam verrassend veel (redelijk harde) actie in. Verder was er weinig enthousiasmerends aan. Die stereotype googlenerd :')
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_116901599
Last Resort net gezien en ik vond het heel erg tof. Hoewel er erg veel gebeurde in de pilot merk je aan alles dat er een stevige basis staat voor een succesvolle serie. In tegenstelling tot Revolution is het acteerwerk hier wel sterk, hebben de dialogen niveau en is het (wel erg controversiële) verhaal interessant om te volgen.

quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 17:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vond de reviews nog wel meevallen en dus leek het me wel een aflevering kijken waard. Maar niet dus?
Moeilijk om te zeggen. Juist omdat Revolution enorm gehyped wordt als nieuwe topper op seriegebied, is het uiteindelijke resultaat van de pilot tegenvallend naar mijn mening. Het is best wel vermakelijk hoor, maar absoluut geen must see tot dusver. Ik krijg er eerder een The Event / Terra Nova gevoel bij. Acteerprestaties zijn niet altijd even best, dialogen stellen weinig voor en de aflevering eindigt weer met de typische 'kijk dit eens een mysterieuze serie zijn!' cliffhanger.

Ik blijf het voorlopig nog wel enkele episodes volgen, maar als het op dit niveau blijft hangen weet ik niet of deze serie überhaupt veel toekomstmuziek heeft.

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:00 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Vond de mob doctor wel leuk. Maar dan moet er wel wat spanning in komen. We zullen zien.
Is die ook al gelekt dan?
pi_116904029
Is er al ergens een 16:9 versie van de Last Resort pilot? Ik kijk te erg uit naar die serie om hem in 4:3 te gaan kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ik weet niet meer wie in deze reeks The Shield aanraadde, maar iig heel erg bedankt daarvoor. Net de laatste ep gezien, en wat een fantastische serie is dat!
Als je The Shield goed vond moet je (naast Last Resort wat straks begint) ook Terriers ook eens checken, zijn beide ook van Shawn Ryan.
  maandag 17 september 2012 @ 20:36:20 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_116906375
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Net die eerste aflevering van Revolution gezien. Man, slechter dan Falling Skies :') _O-
Ik vond het die pilot van Revolution helemaal niet slecht :@

Maar er zijn nu wel heel veel apocalyptische series, ligt het aan mij dat ik die juist kijk of is het omdat het 2012 is? :')
  maandag 17 september 2012 @ 20:37:26 #263
3185 Adelante
To let it go now
pi_116906456
mob doctor aflevering 1 was wel aardig...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 17 september 2012 @ 20:37:30 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_116906463
Last Resort wil ik ook zien, alweer een apocalyptische serie :')
pi_116906814
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Nickske1912 het volgende:
Last Resort net gezien en ik vond het heel erg tof. Hoewel er erg veel gebeurde in de pilot merk je aan alles dat er een stevige basis staat voor een succesvolle serie. In tegenstelling tot Revolution is het acteerwerk hier wel sterk, hebben de dialogen niveau en is het (wel erg controversiële) verhaal interessant om te volgen.

[..]

Moeilijk om te zeggen. Juist omdat Revolution enorm gehyped wordt als nieuwe topper op seriegebied, is het uiteindelijke resultaat van de pilot tegenvallend naar mijn mening. Het is best wel vermakelijk hoor, maar absoluut geen must see tot dusver. Ik krijg er eerder een The Event / Terra Nova gevoel bij. Acteerprestaties zijn niet altijd even best, dialogen stellen weinig voor en de aflevering eindigt weer met de typische 'kijk dit eens een mysterieuze serie zijn!' cliffhanger.

Ik blijf het voorlopig nog wel enkele episodes volgen, maar als het op dit niveau blijft hangen weet ik niet of deze serie überhaupt veel toekomstmuziek heeft.

[..]

Is die ook al gelekt dan?
Mob doctor is gisteren uitgezonden in Canada. Viel me een beetje tegen a la Prime suspects.

Qua last resort denk ik ook dat de kijkcijfers erg tegen gaan vallen, juist vanwege patriottische Amerikanen. Die trekken echt niet een serie waarin een paar militairen gaan rebelleren.
pi_116907661
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Qua last resort denk ik ook dat de kijkcijfers erg tegen gaan vallen, juist vanwege patriottische Amerikanen. Die trekken echt niet een serie waarin een paar militairen gaan rebelleren.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Tegenwoordig zijn er steeds meer series waar corrupte regeringen / complotten in de top / invloedrijke multinationals etc. etc. een grote rol spelen. Qua controverse is de serie best vergelijkbaar met Homeland, waarin het draait om een al dan niet door Al-Qaeda gerekruteerde Amerikaanse marinier. Die serie is ondanks de controverse erg succesvol in de USA.
pi_116908421
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben met 90210 ergens begin seizoen 4 gestopt. Geen idee waarom eigenlijk, omdat het vaak betere kwaliteit was dan GG, maar iets in me heeft het ondertussen een beetje gehad met de tiener series van tegenwoordig. Kijk GG alleen nog maar af omdat ik het al 5 jaar volgehouden heb. Tienerseries van vroeger ( Everwood/One Tree Hill/Dawson's Creek etc ) zaten gewoon veel beter in elkaar. Vampire Diaries draait ook om tieners, maar komt veel volwassener over. Mag van mij wel naar een ander netwerk :P

New Girl download staat aan voor het complete seizoen 1, dus dan gooi ik die er een keer doorheen in een rustig weekend :)
Ja ik had gehoopt dat 90210 ook werd gecanceld dan kon ik stoppen :') Ik vind het altijd jammer om zo middenin een serie te stoppen, daarom blijf ik alles steeds kijken :') Maar idd HoD & VD zijn wel mijn favoriet nu. Samen met New Girl. Ik vond de pilot een beetje flauw maar daarna is het echt veel en veel beter geworden.
  maandag 17 september 2012 @ 22:00:46 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_116912163
Morgen gelukkig eindelijk weer een nieuwe Bones trouwens, daar kijk ik wel naar uit :D ( al is het niet echt een nieuwe serie )
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_116912831
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef remlof het volgende:
Last Resort wil ik ook zien, alweer een apocalyptische serie :')
Heb de pilot gezien, maar ik heb echt mijn twijfels. Allemaal net iets te mooi neergezet. Ga denk ik maar voor Revolutions en natuurlijk the walking dead.
pi_116924756
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef fwokker het volgende:
Als je The Shield goed vond moet je (naast Last Resort wat straks begint) ook Terriers ook eens checken, zijn beide ook van Shawn Ryan.
Thanks, ga ik doen. Heeft maar 1 seizoen zo te zien?
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:09:53 #271
356891 Abed
hooggeleid
pi_116924875
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef Nickske1912 het volgende:
Last Resort net gezien en ik vond het heel erg tof. Hoewel er erg veel gebeurde in de pilot merk je aan alles dat er een stevige basis staat voor een succesvolle serie. In tegenstelling tot Revolution is het acteerwerk hier wel sterk, hebben de dialogen niveau en is het (wel erg controversiële) verhaal interessant om te volgen.

Wat?? Heb je pep genomen voordat je ging kijken ofzo, tis echt dikke bagger.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_116925238
^schijnbaar vind niet iedereen dat dus. smaken verschillen ;)
pi_116933222
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:09 schreef Abed het volgende:

[..]

Wat?? Heb je pep genomen voordat je ging kijken ofzo, tis echt dikke bagger.
Vertel.. Wat vond je er zo slecht aan?
pi_116935128
@Nickske1912 Het was niet slecht of goed maar matig vond ik. Ik denk dat we behoorlijk verwend zijn met series en je blijft zoeken naar iets wat je blijft boeien.
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:23:24 #275
192683 AMDB
Visionair.
pi_116947017
Revolution pilot was echt dikke bagger. Slecht camerawerk, slecht acteerwerk, nietszeggende dialogen, nietszeggende personages. Terra Nova en Falling Skies zijn pareltjes in vergelijking met wat dit in de pilot liet zien. Het is dat het concept me aan staat, daarom zal ik het nog wel een kans geven, maar de start was dramatisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')