abonnement Unibet Coolblue
pi_116145941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:26 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Wat dus gewoon de bedoeling is? Ik kan mij er trouwens wel aan ergeren als mensen duidelijke voetstappen niet horen. Alsof ze hun headset omgekeerd op hebben of zo. :r.
denken dat ik naar de cs geluiden luister :') ik pomp gewoon kei hard muziek door me headset
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_116146310
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

denken dat ik naar de cs geluiden luister :') ik pomp gewoon kei hard muziek door me headset
Bij sommige mensen zie je het ook als je spectate, zie je ze met de muis meebouncen op hun muziek enzo. _O_
pi_116146487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

denken dat ik naar de cs geluiden luister :') ik pomp gewoon kei hard muziek door me headset
En dus wel de broodmongool zijn die dood gaat omdat je niet op kunt letten. Tja.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_116148783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Souteneur het volgende:

[..]

En dus wel de broodmongool zijn die dood gaat omdat je niet op kunt letten. Tja.
Wat heeft dat met brood te maken?
Wel hilarisch om alle reacties te lezen van bijzonder frusti kindertjes die het vreselijk vinden om een ronde te verliezen omdat je zelf lekker casual zit te spelen. :D
pi_116148868
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat heeft dat met brood te maken?
Wel hilarisch om alle reacties te lezen van bijzonder frusti kindertjes die het vreselijk vinden om een ronde te verliezen omdat je zelf lekker casual zit te spelen. :D
Ik neem aan dat je op mij doelt. Dat valt dus wel mee. Ik begrijp alleen niet waarom mensen een spel als CS gaan spelen met muziek op. Je kunt van beide niet echt maximaal "genieten".
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_116149537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op mij doelt. Dat valt dus wel mee. Ik begrijp alleen niet waarom mensen een spel als CS gaan spelen met muziek op. Je kunt van beide niet echt maximaal "genieten".
Mwah, ik speel het liefste met muziek, op een casual manier, en het liefste ook op een casual server, zo geniet ik persoonlijk het meeste van het spel. :)
pi_116149631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op mij doelt. Dat valt dus wel mee. Ik begrijp alleen niet waarom mensen een spel als CS gaan spelen met muziek op. Je kunt van beide niet echt maximaal "genieten".
Subjectief. Bovendien kan je het spelletje op een gegeven moment zo goed dat je in pubs echt geen geluid nodig hebt om mensen een beetje door de muur te kunnen schieten.

Met wars is het natuurlijk anders.
Conscience do cost.
pi_116150269
met muziek speel ik soms veel beter omdat ik in een soort ritme zit. En soms wordt je idd gebackraped bij een bomb spot ofzo maar dan haal ik m'n schouders op. Vaak weet ik toch wel alle plekjes te checken zonder iets te moeten horen, dat gaat vanzelf als je veel speelt.
There are only 151 Pokémon.
pi_116150684
Dit staat er op de psn blog waar de update van vandaag in zit.

I know a lot of you were hoping for news on Counter Strike: Global Offensive but I’m afraid I’ve no new information to share today. Rest assured we’ll update you as soon as possible.

:)
pi_116151918
Armsrace is heerlijk om te spelen. Veel spanning :D
pi_116151999
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:35 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Er zullen binnenkort wel wat servers komen die AWP verbieden. De AWP zou wel wat getuned mogen worden vind ik. Het is nu nét iets te makkelijk om er kills mee te maken.
Dat hoort ook bij een AWP, raak is gewoon een kill. Mis je, ben je zelf gewoon dood.
pi_116154078
Ik blijf toch maar lekker bij 1.6.. heb het nu een aantal uur geprobeerd, maar ik zie geen meerwaarde om de 1.6 scene te verlaten voor de GO scene..

CS:GO doet het qua spelersaantallen volgens mij nog wel aardig goed :)
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_116154540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat hoort ook bij een AWP, raak is gewoon een kill. Mis je, ben je zelf gewoon dood.
Dat.

Als ze de AWP gaan nerfen is cs geen cs meer :P
Conscience do cost.
pi_116156077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat hoort ook bij een AWP, raak is gewoon een kill. Mis je, ben je zelf gewoon dood.
Dat snap ik ook wel. Maar het is toch krom dat mensen met een AWP opeens veel makkelijker kills kunnen maken dan met andere wapens?
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_116156136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar het is toch krom dat mensen met een AWP opeens veel makkelijker kills kunnen maken dan met andere wapens?
Nee.
AWP is erg prijzig. Dus op "normale" servers heb je minder last van AWP's. Op server waarbij je gelijk 25.000$ krijgt is het wel kut als er geen AWP limit/block op zit ja, maar verder is het prima. Je moet elke keer je potje winnen of veel kills maken wil je je AWP behouden.

Nee, AWP is prima zoals het is. Dure oneshot killer waarbij je dood gaat bij 2 of meer tegenstanders.
pi_116156172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee.
AWP is erg prijzig. Dus op "normale" servers heb je minder last van AWP's. Op server waarbij je gelijk 25.000$ krijgt is het wel kut als er geen AWP limit/block op zit ja, maar verder is het prima. Je moet elke keer je potje winnen of veel kills maken wil je je AWP behouden.

Nee, AWP is prima zoals het is. Dure oneshot killer waarbij je dood gaat bij 2 of meer tegenstanders.
Zelfs de slechtste speler kan nog aan dat geld komen, maar goed. :z
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_116156344
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Zelfs de slechtste speler kan nog aan dat geld komen, maar goed. :z
Niet man :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_116157333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Zelfs de slechtste speler kan nog aan dat geld komen, maar goed. :z
ok
pi_116157411
quote:
12s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:57 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Niet man :')
je kan gewoon sparen. je krijgt minimaal 2500 per ronde oid dus als je 2-3 rondjes alleen met pistol rondloopt kan je sowieso awp halen.

Doe ik sowieso vaak, ik koop alleen een deagle en ik kijk wel welk wapen ik oppik tijdens de ronde. bespaart veel geld.
There are only 151 Pokémon.
pi_116157436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:35 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

je kan gewoon sparen. je krijgt minimaal 2500 per ronde oid dus als je 2-3 rondjes alleen met pistol rondloopt kan je sowieso awp halen
Leuk als je 2-3 rondjes met pistol moet rondlopen ipv zelf rond te knallen ben je sowieso te noob om een awp te handelen. Voor de AWP moet je de skill hebben om in 1 keer raak te knallen anders is het alsnog gg
pi_116157476
Niet als je slim speelt. en met pistol kan je heel aardig meedoen hoor. En met awp is het ook veel strafen en om hoeken kijken, je bent echt niet meteen dood als je 1x mist.

deagle is alleen ff wennen in cs go. In source kon ik met gemak tegen iemand met een m4 of ak spelen terwijl ik alleen deagle had.
There are only 151 Pokémon.
pi_116157515
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Zelfs de slechtste speler kan nog aan dat geld komen, maar goed. :z
Het spel is gebalanceerd om wars, niet om wat aangekloot in een pub. Als je in een war je AWP kwijtraakt gaat het je kosten.

En met wars heb je niet de luxe om "ff 2-3 rondjes met een pistol" rond te lopen.

Dus gewoon de AWP leren dodgen/vermijden. Komt wel als je wat beter wordt.
Conscience do cost.
pi_116189560


8)7 lijkt wel een CoD montage, wel zieke kills.. komt de awp altijd recht op de plek waar je mikt? bij mij niet volgens mij
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_116189716
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef epicbeardman het volgende:


8)7 lijkt wel een CoD montage, wel zieke kills.. komt de awp altijd recht op de plek waar je mikt? bij mij niet volgens mij
Niet gewoon een stickertje op zijn monitor gedaan? :P
pi_116190222
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef epicbeardman het volgende:


8)7 lijkt wel een CoD montage, wel zieke kills.. komt de awp altijd recht op de plek waar je mikt? bij mij niet volgens mij
Tja en dan een score van 10 kills 30000 deaths :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')