Heb zowel links als recht een fitting en een lens, dus zo'n hele gekke gedachte vind ik het nog niet eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:56 schreef Hyperdude het volgende:
Je hebt maar 1 mistlicht achter
Dus dat klopt wel.
Wanneer is de olie ververst en welke olie zit erin? Misschien krijgen de kleppenstoters in het begin ff te weinig oliedruk.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef Alicey het volgende:
Heeft iemand een idee wat er met mijn E38 aan de hand is? Regelmatig (maar niet altijd) loopt de motor een paar seconden erg onregelmatig na het starten. Vervolgens loopt de motor enigszins onregelmatig (het is niet heel merkbaar, maar hij maakt iets meer geluid en je voelt het ook trillen in de auto). Vervolgens licht er een check engine lampje op, dat na een paar seconden ook weer uit gaat. Hierna is het getril en meer geluid weg en rijdt de auto de rest van de dag, ook na weer een paar uur stil gestaan te hebben, probleemloos.
Ik heb het idee dat dit iets met de temperatuur te maken heeft en dat het daarom alleen 's ochtends is en niet altijd (toevallig is het deze week iets koeler dan de afgelopen weken).
Zeker ook nog eens dwars geplaatst , zo aan de stand van de intercooler te zien.quote:Op zondag 16 september 2012 10:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Wanneer is de olie ververst en welke olie zit erin? Misschien krijgen de kleppenstoters in het begin ff te weinig oliedruk.
Binnenkort rijdt er een BMW met 3 cylinders ;-)
[ afbeelding ]
Binnekort komt er dan geen BMW maar een Audi voor de deur..quote:Op zondag 16 september 2012 10:13 schreef Fer het volgende:
Binnenkort rijdt er een BMW met 3 cylinders ;-)
[ afbeelding ]
Eh ja, want Audi gaat dat niet doen? VAG heeft al voldoende driepitters rijden, het is een kwestie van tijd tot die in de A1 en de A3 komen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Binnekort komt er dan geen BMW maar een Audi voor de deur..
Begin langzaamaan meer haat te krijgen aan BMW, het begon met de introductie van de 1 serie, de nieuwe 1 serie, de 5 serie GT en nu ook dit?
En dan praat ik niet eens over de downsizing v.d. V8's en V10's..
Ook ivm kostenbesparing inderdaad. Door motoren dezelfde basis de laten hebben, sparen ze de nodige kosten uit op lange termijn. Het is telkens 'een cilindertje erbij'.quote:Op zondag 16 september 2012 13:52 schreef Fer het volgende:
Lijkt erop dat ze willen focussen op een cylinder van 500cc met turbo. Dus dan krijg je een 3-cilinder 1,5l, de 4-cilinder 2,0 is al reeds een groot succes (520-528i) en de i6 3,0l (335i bijvoorbeeld) is er ook al. Dan is nog de vraag of er nog een 4,0l V8 komt of dat ze de i6 gewoon hardstikke opfokken of voorzien van Hybride techniek.
Ben ik alleen bang wat de instapmotor wordt voor de 1 serie, voor de huidige 114i. Een 1,0 2-poot van 120pk?
Ja maar, dwarsgeplaatst en BMW in één zinquote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef Hyperdude het volgende:
Natuurlijk dwarsgeplaatst. Anders mis je het grootste voordeel; ruimtegebruik.
Daarom is FWD ook handiger/beter voor kleine autootjes.
Als je in een CLS rondcrosst maak je je toch ook niet druk over Aatjes en Beetjes.
Een motor in de lengte plaatsen en FWD kan je alleen maar maken als je klanten zo dom zijn geen Quattro te kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja maar, dwarsgeplaatst en BMW in één zin
Ach, ik zal er niet minder van slapen. Maar het doet wel een beetje afbreuk aan de waarden waar BMW voor staat. Dat vind ik tenminste.quote:Op zondag 16 september 2012 14:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een motor in de lengte plaatsen en FWD kan je alleen maar maken als je klanten zo dom zijn geen Quattro te kopen.
Als Turquaz en jij niet willen dat ze de V10 afschaffen moet je zo nu en dan ééntje kopen zodat het voor BMW loont om die dingen te blijven maken.
Rond 1980 had je ook al een 315. Toen was het vast ook een beetje crisis.
Het zou mij iig niets verbazen..quote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ach ja misschien gaat de M3 dan eindelijk weer terug naar z'n roots, een 4-cilinder turbo
3e remlicht weet ik niet maar krijg al van 2 E36 rijders door dat ze maar 1 mistlicht hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
Nog steeds niemand die antwoord heeft op mijn 3e remlicht en mistlamp achter vraag?
Dus er hoort rechts wel een fitting en lens te zitten, maar het lampje hoort niet aan te gaan?quote:Op maandag 17 september 2012 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
3e remlicht weet ik niet maar krijg al van 2 E36 rijders door dat ze maar 1 mistlicht hebben.
Dat weet ik niet maar mijn E36 had ook maar 1 mistachterlicht. Verder uberhaupt nooit gecheckt hoe het zat oid.quote:Op maandag 17 september 2012 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus er hoort rechts wel een fitting en lens te zitten, maar het lampje hoort niet aan te gaan?
Dat had 'mijn' 1 serie ook.quote:Op maandag 17 september 2012 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar mijn E36 had ook maar 1 mistachterlicht. Verder uberhaupt nooit gecheckt hoe het zat oid.
Dus dat zijn er al 3 dit het roepen.
Nu moet ik zeggen dat vroegah een van mijn autos (een Fiat) 2 mistachterlichten had, die het ook beide tegelijk deden. Handig (doch ook wel gevaarlijk) bij bumperklevers, ff die lampen aan en er werd direct ruimte gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |