abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:19:14 #1
34171 Sook_Obib
Wat een naam he....
pi_5378165
Okay, hier gaan we dan.

Naar aanleiding van een discussie met een paar vrienden
gaan we even aan alle fok-vrouwen uitleggen hoe je nu precies moet pijpen zodat nagenoeg elke man het lekker vind.

Ik weet dat het per persoon verschillend is, maar na het uitwisselen van elkaars ervaringen en elkaars wensen zijn we toch tot een vrij algemeen verhaal gekomen.

TIP 1:
Als je de penis in je mond neemt moet je er voor zorgen dat dit gebeurd met een hoek van 90 graden. Dus de penis moet recht je mond ingaan alsof je een banaan eet.
Uit ervaringen blijkt dat het meerendeel van de vrouwen
de penis schuin naar boven wijzend in haar mond neemt zodat ie tegen haar gehemelte aankomt, en nog erger, langs haar tanden schuift. Dit is zeer pijnlijk voor mannen.

TIP 2:
Over het algemeen vinden mannen het lekker als de vrouw
op dezelfde manier en snelheid pijpt als bij het "normale" penetreren. Dus alleen een beetje sabbellen is vaak niet genoeg. Uit onze ervaringen is gebleken dat mannen het liefst afwissellend snel en langzaam worden gepijpt.

TIP 3:
Veel mannen vinden het erg fijn als de vrouw haar handen bij het pijpen betrekt. Zo kan ze bijvoorbeeld met een hand
om de penis (als deze groot genoeg is daarvoor) meebewegen met het ritme van het pijpen. In tegenstelde richting bewegen word ook vaak als zeer prettig ervaren.
Daarnaast kan ze met haar andere hand bijvoorbeeld de ballen van de man stimuleren.

TIP 4:
Hier kan ik erg kort en bondig over zijn:
Doe het niet tegen je zin. Als je er niet van houd
kan je er beter niet aan beginnen. Vaak doen vrouwen die er eigenlijk geen zin in hebben het verkeerd en kunnen op die manier de man uit zijn opwinding halen of zelfs bezeren.

Als er nog andere suggesties van mannelijke fokkers zijn:
Feel free...en post je eigen ervaringen of wensen.

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/190359/1/25]Weten jullie het nou al?[/url]
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:24:13 #2
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_5378228
tip 5)
het stukje net onder de eikel (daar waar de voorhuid aan de rest vast lijkt te zitten) is vaak het gevoeligst, stimuleren met tong is errug lekkah

[Dit bericht is gewijzigd door KidPaddle op 14-08-2002 14:29]

http://marcof.net
pi_5378260
kijk hier hebben we nog eens wat aan
hihi
wie bied zich aan als test konijn

[Dit bericht is gewijzigd door fluffy-fox op 14-08-2002 14:27]

vrouwen, je kan beter wiedplanten verbouwen??!!??
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:27:09 #4
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_5378262
Ben jij van vrouwonline?

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19210
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20916

quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:26 schreef fluffy-fox het volgende:
kijk hier hebben we nog eens wat aan
hihi
wie bied zich aan als test konijn
Nou, als het echt niet anders kan.....maar ik doe het wel met tegenzin

[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 14-08-2002 14:28]

  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:28:18 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5378273
Tip 6) Wat dacht je ervan om dit de vrouwen/meisjes zelf te laten uitproberen? Ipv een standaard handleiding te geven?

Sommige dames denken nl dat je tegenwoordig moet kunnen deeptroath pijpen of je doet iets niet goed
Tja... dat zegt toch wel genoeg? Niet?

Tip 7) Voor de mannen; wanneer jullie je pleziertje hebben gehad, doe dat dan ook eens terug!!!

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_5378274
rofl
vrouwen, je kan beter wiedplanten verbouwen??!!??
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:28:40 #7
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5378278
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:19 schreef Sook_Obib het volgende:
Naar aanleiding van een discussie met een paar vrienden
gaan we even aan alle fok-vrouwen uitleggen hoe je nu precies moet pijpen zodat nagenoeg elke man het lekker vind.
nou mijn vrindin hoefd helemaal niet te pijpe zodat elke man et lekker vind maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:32:05 #8
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_5378323
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:28 schreef Mukie het volgende:
Tip 6) Wat dacht je ervan om dit de vrouwen/meisjes zelf te laten uitproberen? Ipv een standaard handleiding te geven?

Sommige dames denken nl dat je tegenwoordig moet kunnen deeptroath pijpen of je doet iets niet goed
Tja... dat zegt toch wel genoeg? Niet?

Tip 7) Voor de mannen; wanneer jullie je pleziertje hebben gehad, doe dat dan ook eens terug!!!


Is er geen 'cursus' beffen dan?
enne, als man zijnde (eh.. aan de ontvangende kant he! ) zeg ik dat dat deepthroat genot zwaar overdreven is, zo wow is dat nl helemaal niet (het ziet er geil uit, dat wel, maar qua gevoel.. mwah)..

[Dit bericht is gewijzigd door KidPaddle op 14-08-2002 14:33]

http://marcof.net
pi_5378329
quote:
gaan we even aan alle fok-vrouwen uitleggen hoe je
Grappig zo'n topic maar als ik dan je profiel bekijk is dit je eerste topic en ben je ook pas vandaag geregisteerd

Waarom denk je dan te kunnen weten dat alle fok vrouwen dit nog niet weten

pi_5378333
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:28 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

nou mijn vrindin hoefd helemaal niet te pijpe zodat elke man et lekker vind maar goed dat is mijn mening


Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:33:13 #11
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_5378336
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:32 schreef KidPaddle het volgende:

[..]

Is er geen 'cursus' beffen dan?


Dan zoek ik nog een testkonijn
pi_5378345
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:26 schreef fluffy-fox het volgende:
kijk hier hebben we nog eens wat aan
hihi
wie bied zich aan als test konijn
IK!
Niks mis mee!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:34:38 #13
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5378355
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:32 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Grappig zo'n topic maar als ik dan je profiel bekijk is dit je eerste topic en ben je ook pas vandaag geregisteerd

Waarom denk je dan te kunnen weten dat alle fok vrouwen dit nog niet weten


waar lees je dan dat hij dat zegt??
fok you ja!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:34:51 #14
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_5378358
Ik vind deze van Nico Dijkshoorn beter
quote:
Ja, zuigen, meiden, pijpen, daar denken we allemaal wel verstand van te hebben, maar de goede vacuüm mondholte voor een man zijn, ga er maar aan staan! Mijn ervaring is dat er veel te makkelijk over wordt gedacht. Veel vrouwen zien het toch te veel als eten dat je niet door kan slikken. Dan blijft het, hoe jullie ook je best doen, aanhangend braadvocht van een Duitse grillworst afsabbelen. Dat heeft natuurlijk niets met overgave te maken.

Laten we het even grondig aanpakken. Jullie moeten eerst eens van het idee af dat je het voor ONS plezier doet. Ik zeg, als je het wel leuk vindt om in een volle winkelstraat een ijsje naar binnen te pijpen, laat dat dan ook zien op het moment dat het er toe doet. Of moeten wij godverdomme koel-elementjes in onze taas aan laten brengen, nou dan. Ja, het is eng, het is een levend, kloppend ding, met een hoedje er op, maar wel een levend ding van je man, ja! Het heeft met Zen te maken. Overgave, dames! Tracédentaal Pijpen, in Tibet weet men niet beter. Er zijn verhalen bekend van Tibetaanse Zuigstertjes die tijdens het oraliseren los komen van de grond en zwevend, alleen nog met de mond om het monnikenlid sabbelend De Heer ontmoeten. Dat lees je niet in Kuifje, nee! Naar Dijkshoorn luisteren, dat helpt al.

Heel slecht is duidelijk laten merken dat de fysieke staat van het lid je tegen staat. Dus niet teleurgesteld reageren op een rare kromming in de pisspier waardoor het net is of je een vleeshaak in je mond hebt. Het is een lul, is dat niet genoeg. Weerloos biedt de man hem aan, als een hondje, op zijn rug, nou dan!!! Reuk moet ook geen rol spelen. Overdag op kantoor de mond vol hebben over heerlijk mannelijk zweet. Ja, lijflucht, alle vrouwen zijn er dol op! “Mijn man zweet als een Kaukasische Zweetkikker, heerlijk! Die lekker dikke muskuslucht tussen zijn liezen, je kan me er voor wakker maken!”, maar als er dan iemand met een masculiene zure zak voor je ligt dan opeens met een keiharde washand aan komen zetten, dat is dubbelhartig.

Liefde, daar gaat het om. De lul als een brug van liefdesvlees zien. Verlichting kan u deel zijn. Maar dan moet het wel goed gebeuren.

Heel belangrijk is dat vrouwen eerst het haar opbinden. Mooi vallende bebopkapseltjes zijn prachtig, maar het hangt maar in de weg. Gezogen worden achter een vliegengordijn dan schiet niet op. We willen jullie zien genieten. Een misverstand is dat wij het lekker zouden vinden als jullie eerst een minuut of vijf aan onze zak gaan liggen sabbelen. Niet doen. Ja, een geschoren zak, dat kan heel prettig zijn. Wat ik wel eens doe is even snel de fik er in. Een kort moment van paniek, de prettige verschroeide harenlucht en dan met je blote handen doven. Samen doen kan ook heel opwindend zijn maar geef wel zelf altijd je grenzen aan. Maar geschoren komt niet veel voor. Meestal liggen jullie toch met een ongewassen pluk wisentvacht in je mond. Kan de bedoeling niet zijn.

Heel voorzichtig aan de basis, aan de stam beginnen is wel goed. Het suggereert enige fantasie. Je bent me een heet dondertje van jewelste, dat druk je eigenlijk uit. Meteen die hele handel achter in je keel is meer iets voor arme mensen met vervelend werk.

Het is heel belangrijk dat jullie ons aan blijven kijken. Zet maar grote ogen op. Af en toe net doen alsof je van genot de ogen sluit is ook goed. Als er maar een soort opwaartse beweging richting eikel plaatsvindt. Heel voorzichtig tandjes is op dit moment toegestaan. Wij grommen dan een beetje en dat is hartstikke geinig, toch? Voor ons is het heel prettig als jullie een soort van opluchting laten zien als je bij de eikel bent gearriveerd. Het mooiste is als we in de blik kunnen lezen: “nou, nou, dat duurde een tijd voor ik boven was”.

Nu gaat het er om spannen. Heel fout is om bij onbesneden mannen met het hele gewicht aan de voorhuid te gaan hangen. Dus als je iets van het leesplankje wilt pakken dan niet jezelf oprichten met de lul nog in de hand.

Nu is het verder toch een kwestie van aanvoelen. Je hebt het of je hebt het niet. Als het er uitziet alsof je een kokendhete staaf uranium in je mond neemt dan heb je het niet. Op dit moment de tanden gebruiken kan jullie op een bestraffende tik op het voorhoofd komen te staan. Wij willen het nu warm, vochtig en geborgen. Wij komen thuis in jullie mond, probeer het zo te zien. Tong gebruiken is heel goed, maar focus niet te veel op het gaatje, met een moeilijk woord ook wel pisgaatje genoemd. Bij sommige mannen zorgt dit binnen een nanoseconde voor een urineshot. Andere mannen worden weer heel agressief van gekloot met hun pisgaatje. Houd daar dus rekening mee.

Wat heel prettig is, en dat weten niet veel vrouwen, is als jullie tegen ons proberen te praten tijdens het pijpen. Maakt niet uit wat, lul maar wat. Al zeg je “Slager Krolus heeft tartaar in de aanbieding”, we zullen het op zeker verstaan als: “wat een lekker dikke pik heb je, ik voel hem groeien” Een zekere wrijving van de mondholte is ook niet vervelend, gecombineerd met een verticale hoofdbeweging. Als er een kreuntje van onze kant komt dan zijn wegdraaiende ogen van geiligheid bij jullie heel prettig. Nu ja, het moet gewoon een heel organisch gebeuren zijn. Samen de afwas doen maar dan met je mond, zoiets.

Dan het klaarkomen. Het is prettig als jullie in ieder geval suggereren dat je het best wel op een bepaalde manier in je mond zou willen hebben, zeg maar, die naar bleekwater riekende kwak zoute hostiepapier-maché. Al minuten van te voren steeds de lul snel uit de mond halen en richten op een zakdoekje, dat is dus niet goed. Ook bevelend tegen de lul kloppen, of hem keihard op de buikholte laten klappen en dan heel hard lachen om het geluid is ook niet goed. Zeggen: hij komt helemaal tot aan je navel is wel weer heel goed.

De zinloosheid na het klaarkomen moet je samen oplossen. Daar lig je, met een snel kouder wordende plas lichaamseigen vocht in je buikhaar. Je moet nog een stukje schrijven, niet vergeten en er is op het Onze Lieve Vrouwen Kerkhof een happening: een openbare tuchtiging van jaloerse mannen die vrouwen het licht in de ogen niet gunnen. Wat had je niet allemaal kunnen doen tijdens het gepepen worden? Wat had de vrouw in kwestie niet allemaal voor nuttige klein klusjes kunnen doen, zoals douchegordijntjes ophangen of rolgordijntjes in de goede kleuren ophangen. Niet mee laten slepen door dit moment. Het lid gewoon weer voorzichtig aan laten zwellen en al die lessen van Dijkshoorn perfectioneren. Succes er mee!!


Gekloond: ♫
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:35:01 #15
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5378363
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:33 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Dan zoek ik nog een testkonijn


je bedoeld een proef dier he he
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:36:15 #16
34171 Sook_Obib
Wat een naam he....
pi_5378377
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:32 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Grappig zo'n topic maar als ik dan je profiel bekijk is dit je eerste topic en ben je ook pas vandaag geregisteerd

Waarom denk je dan te kunnen weten dat alle fok vrouwen dit nog niet weten


Ik heb me aangemeld op FOK om deze ervaringen te delen.
Ben namelijk sinds kort verslaafd aan gepijpt worden.
Ik kwam een vrouw tegen die het dus echt 100% goed deed.
Na deze ervaring gedeelt te hebben met een paar vrienden kwam ik tot deze conclusies.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/190359/1/25]Weten jullie het nou al?[/url]
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:36:46 #17
29883 TheSperminator
Dit is waar het om gaat.
pi_5378382
Wat ik nou lekker vind is als mijn vriendin me 'deep throat'!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:37:38 #18
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_5378390
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:35 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

je bedoeld een proef dier he he
[afbeelding]


LOL
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:39:00 #19
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5378406
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:36 schreef Sook_Obib het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld op FOK om deze ervaringen te delen.
Ben namelijk sinds kort verslaafd aan gepijpt worden.
Ik kwam een vrouw tegen die het dus echt 100% goed deed.
Na deze ervaring gedeelt te hebben met een paar vrienden kwam ik tot deze conclusies.


K zou zeggen: "houden die vrouw"
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:42:48 #20
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5378444
Een flinke lik over je dam is ook lekkerrrrrrr
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:55:02 #21
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_5378562
Tip 8

Waneer de man klaarkomt NIET meer verder gaan! Hou hem lekker in de mond en laat al het goede naar binnen stromen.
Slik met een warme zwoele sabbel.

pi_5378591
Beetje extra speeksel in de mond kan ook nooit kwaad!


  woensdag 14 augustus 2002 @ 15:12:48 #23
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5378746
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:55 schreef RoTju het volgende:
Tip 8

Waneer de man klaarkomt NIET meer verder gaan! Hou hem lekker in de mond en laat al het goede naar binnen stromen.
Slik met een warme zwoele sabbel.


Dat klopt niet helemaal...
Sommigen vinden dat wel fijn als je verder gaat
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 20:29:58 #24
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_5382619
tip 9: afwisselende temperaturen kan ook aangenaam zijn. Bijvoorbeeld een ijsklontje stiekem in je mond gehad tussendoor. Of natuurlijk mint of zoiets zoals in andere topics beschreven wordt.
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
pi_5382655
offtopic: heb geen klachten...

maar bovenstaande tips zijn idd wel bruikbaar...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')